Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-08
  • ZamawiającyPOWIATOWY URZĄD PRACY W WEJHEROWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011130
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W WEJHEROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191927728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I BRYGADY PANCERNEJ WP 32

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@pupwejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wejherowo.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność powiatowych urzędów pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e7a9e0-780c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001933/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie usług społecznych, na podstawie art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 19.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych na usługi pocztowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pup_wejherowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pup_wejherowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postęp. prowadzone jest w jęz. polskim w formie elektron. za pośr. platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pup_wejherowo 2)W celu skrócenia czasu udzielenia odp. na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, zawiad. oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośred. platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, zawiad. oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zmawiającego.3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośred. platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiad. może trafić do folderu SPAM.5) Zamawiający, zgodnie z Rozporz. Prezesa Rady Ministrów w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań techn. dla dok. elektronicznych oraz środk. komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam. publiczn. lub konkursie (Dz. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 512 kb/s,b) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x,c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internet., w przypadku Internet Explorer min. wersja 10 0.,d) Włączona obsługa JavaScript,e)Zainstalowany progr. Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6)Wykonawca, przystępując do niniejszego post. o udzielenie zam. publiczn.:a) Akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie „Internetowej Platformy Zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. „zamieszcz. na str. internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,b) Zapoznał i stosuje się do „Instrukcji składania oferty dla Wykonawcy” dostępnej pod linkiem w zakładce „Instrukcje”7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupow.pl w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postepowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dot. w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynn. podejmowanych w niniejszym postep. przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na str. internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy z siedzibą w Wejherowie przy ul. I Brygady Pancernej WP 32;2. W Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie został powołany inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@pupwejherowo.pl; nr tel. 58/677 63 27;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) i ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 305), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji zlecenia o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jego realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie i w celach określonych ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020, poz. 164 ze zm.);4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa – zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną Powiatowego Urzędu Pracy przez okres 5 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO)*, ich sprostowania (art. 16 RODO)**, oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 (art. 18 RODO)***;7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa;8. Podanie przez Panią /Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pana/Pani oferty - do zawarcia umowy i wykonania zlecenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie usług społecznych, o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w art. 359 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym przez Wykonawcę na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania, do każdego miejsca w kraju oraz w granicach Europy przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz.U. 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) Cena 60 % 2) Liczba placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych przez osoby bezrobotne 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych przez osoby bezrobotne w powiecie wejherowskim

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 – 6) oraz 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.4) Zdolności technicznej i zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej: dwa zamówienia obejmujące świadczenie usług w obrocie krajowym oraz w granicach Europy przez Wykonawcę w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych zgodnie z art. 2 ustawy Prawo pocztowe z 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) wykonywanych dla instytucji budżetowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 – 6) oraz 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, i złożą wraz z ofertą oświadczenia , o których mowa w art.125 ust. 1 stanowiące załącznik nr 5,6,7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.4) Zdolności technicznej i zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej: dwa zamówienia obejmujące świadczenie usług w obrocie krajowym oraz w granicach Europy przez Wykonawcę w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych zgodnie z art. 2 ustawy Prawo pocztowe z 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) wykonywanych dla instytucji budżetowych.Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument pn. Wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 8 do SWZ potwierdzający realizację w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należytego wykonania co najmniej: dwóch zamówień obejmujących świadczenie usług w obrocie krajowym oraz w granicach Europy przez Wykonawcę w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych zgodnie z art. 2 ustawy Prawo pocztowe z 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) wykonywanych dla instytucji budżetowych. 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych t. j:• zaświadczenie o aktualnym wpisie do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,• umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych t. j:• zaświadczenie o aktualnym wpisie do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,• umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. l ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:a) godzin nadawania przesyłek, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego.b) zmiany adresów placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych pod warunkiem, że nowe miejsce placówki wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej oferciec) godzin otwarcia placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych określonych w umowie; placówki te muszą być czynne codziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy,d) zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,e) w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie trwania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu, iż ceny jednostkowe netto wskazane w Formularzu ofertowym nie ulegną zmianie. Mając na względzie przepisy ustawy Prawo pocztowe Zamawiający wyraża zgodę na zmianę tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sposób dopuszczony przez przywołaną wyżej ustawę. Zmiana ta nie wymaga formy aneksu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o dokonanych zmianach, zachowując formę wykazu zmian, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pup_wejherowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam firmy z autami z windą o ładowności min 1,5 tony - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy z autami z windą o ładowności min 1,5 tonycę Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.