Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 0914441004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21d2bdb-65ec-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/usz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stroniepostępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.Zamawiający nie przewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nieza pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dlaWykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.6.Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisamiprawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresjidanych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.7. Zamawiającyzaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić doproblemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-ZP.381.02.2021.KO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, (z wyłączeniem usług kurierskich) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym:1) przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych,2) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych,3) paczek pocztowych ekonomicznych,a w obrocie krajowym:1) przesyłek i paczek pobraniowych ,2) przesyłek i paczek pocztowych niestandardowych,Ponadto zamówienie obejmuje:1. usługi komplementarne do przesyłek rejestrowanych (między innymi uzyskanie potwierdzenia odbioru, z opcją: ostrożnie, z dodatkowym ubezpieczeniem).2. Zwrot do nadawcy przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.3. Odbiór przesyłek i paczek z siedziby Zamawiającego i dostarczeniu ich do uzgodnionych punktów oddawczych operatora w celu ich wysyłki.4. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek i paczek w kraju i za granicą5. Uzyskanie dla paczek i przesyłek rejestrowanych potwierdzenia odbioru, z opcją ostrożnie, z dodatkowym ubezpieczeniem i inne.6. Zwrot przesyłek rejestrowanych do punktu nadania Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom.7. Odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego w ustalone dni i o ustalonej porze, tj.: w dni robocze od poniedziałku do piątku i o ustalonej porze tj. w godzinach między 13.30 a 14.30, w celu ich dalszej ekspedycji.8. Dysponowanie przez operatora odpowiednia ilością placówek, aby zapewnić sprawną obsługę pocztową zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość placówek pocztowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- wykaz placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- wykaz placówek pocztowych, którymi dysponuje WykonawcaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
na zasadach określonych w swz i ustawie Pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy