„Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTurek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyPOWIAT TURECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060738
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 222 32 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdce059b-b950-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu- https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający takie konto ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu https://moj.gov.pl/nforms/e-zamowienia/zalaczniki/Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://pz.gov.pl/dt/regulations. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozp. PRM z dnia 30.12. 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) oraz rozp. MRPiT z dnia 23.12.2020 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu: Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf (moj.gov.pl) dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenia i dokumenty opisane w SWZ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1/), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA TURECKI z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Turku przy ul. Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek;
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z inspektorem ochrony danych e-mail: iod@powiat.turek.pl, tel. 63 222 32 07 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.272.4.2021 na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 790000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.), w okresie 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, zgodnie z treścią art. 441 pzp.

Prawo opcji obejmuje świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, jak również świadczeniu usługi odbioru przesyłek pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.) nieujętych (niewycenionych) w ofercie Wykonawcy. W takim przypadku podstawą rozliczeń będą ceny wynikające z obowiązującego u Wykonawcy w dniu zlecenia usługi cennika usług pocztowych, z zastrzeżeniem, iż Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Wykonawcę - w takim przypadku ceny jednostkowe określone w cenniku usług pocztowych mogą ulec obniżeniu.

Maksymalna wartość opcji może stanowić do 5 % ceny oferowanej za zamówienie podstawowe.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług w ramach prawa opcji, a Operatorowi Pocztowemu nie służy roszczenie o ich zlecenie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

Zakres zamówienia na podobne usługi, o których mowa obejmuje świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.) na podstawie i zgodnie z postanowieniami Umowy, SWZ, złożoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego Ofertą oraz wymaganiami mających zastosowanie aktualnych przepisów prawa, z zastrzeżeniem, iż:
1) usługi te mogą stanowić wartość do 25 % ceny oferowanej za zamówienie podstawowe szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do SWZ;
2) podstawą rozliczeń będą ceny wynikające z obowiązującego u Wykonawcy w dniu zlecenia usługi cennika usług pocztowych, z zastrzeżeniem, iż Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Wykonawcę i w takim przypadku ceny jednostkowe określone w cenniku usług pocztowych mogą ulec obniżeniu.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług, o których mowa, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert: Cena 60%, Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego
(wraz z miastem Turek) 25%, Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Turek 10%, Możliwość monitorowania online (przez Internet) przesyłek listowych rejestrowanych (bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego) 5%, Razem 100%. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiający, oceniając liczbę placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego weźmie pod uwagę liczbę placówek pocztowych podaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Placówki pocztowe powinny spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i znajdować się w granicach administracyjnych powiatu tureckiego. Niezłożenie tej informacji przez Wykonawcę skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiający informuje, że dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Oferta może otrzymać maksymalnie 25 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiający, oceniając liczbę placówek pocztowych na terenie miasta Turek weźmie pod uwagę liczbę placówek pocztowych podaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Placówki pocztowe powinny spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i znajdować się w granicach administracyjnych miasta Turek (powiat turecki). Niezłożenie tej informacji przez Wykonawcę skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiający informuje, że dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Oferta może otrzymać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiający, oceniając możliwość monitorowania online przesyłek listowych rejestrowanych weźmie pod deklarację złożoną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Możliwość monitorowania przesyłek nie powinna generować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. System do śledzenia przesyłek rejestrowanych ma umożliwiać bezpłatnie zamawiającemu lub adresatowi nadanej przez zamawiającego przesyłki dostęp, za pośrednictwem wskazanej przez wykonawcę strony internetowej, do informacji na temat co najmniej: rodzaju przesyłki, daty oraz nazwy placówki i miejscowości nadania, awizowania przesyłki oraz dat pierwszego i drugiego awizowania (o ile nastąpi), daty doręczenia przesyłki (o ile nastąpi), daty zwrotu Zamawiającemu niedoręczonej przesyłki (o ile nastąpi). Niezłożenie tej informacji przez Wykonawcę skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiający informuje, że dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Oferta może otrzymać maksymalnie 5 pkt (1% = 1 pkt). Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego (wraz z miastem Turek)

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Turek

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość monitorowania online (przez Internet) przesyłek listowych rejestrowanych (bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Na podstawie art. 112 pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

2) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli będzie posiadał uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.).

3) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga aby każdy z nich posiadał stosowne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.). Przedmiotowy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie również spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane razem z ofertą (formularz ofertowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ):

a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ;

b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy o treści jednoznacznie wskazujący uprawnienie (umocowanie), co najmniej do podpisania i złożenia oferty (jeżeli dotyczy);

c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);

d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);

e) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia, art. 462 ust. 2 pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);

f) wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy);

g) oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.

Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga aby każdy z nich posiadał stosowne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.). Przedmiotowy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie również spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 125 ust. 1 pzp składa odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia
1. Strony mogą dokonać zmiany cen jednostkowych poszczególnych rodzajów przesyłek, na jego wniosek wraz z uzasadnieniem w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z późn. zm.).
2. Zmiany, o których mowa wymagają wprowadzenia aneksu do umowy i pozostają bez wpływu na całkowite wynagrodzenie Operatora Pocztowego.
3. Ceny jednostkowe określone przez Operatora Pocztowego w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Operatora Pocztowego będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Operator Pocztowy ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające z aktualnego cennika lub regulaminu Operatora Pocztowego.
4. Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Operatora Pocztowego w czasie realizacji umowy - w takim przypadku ceny jednostkowe mogą ulec obniżeniu.

Zmiany Umowy
1. Zamawiający poza opisanymi powyżej zmianami wysokości wynagrodzenia przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) w przypadku działania siły wyższej Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy, jednakże tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, Operator Pocztowy mógł wykonać przedmiot umowy w sposób prawidłowy oraz jeżeli w wyniku działania siły wyższej wystąpi opóźnienie, dopuszcza zmianę terminów wykonania zamówienia określonych w niniejszej umowie poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia;
2) w przypadku zmiany regulacji prawnych lub wydania decyzji indywidualnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia lub terminów wykonania zamówienia w taki sposób aby postanowienia umowy zostały dostosowane do obowiązującego stanu prawnego;
3) w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wywołanych przyczynami zależnymi wyłącznie od Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów wykonania zamówienia odpowiednio o okres opóźnienia spowodowanego jedną z przyczyn wskazanych powyżej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźnika, który dysponuje solówka od 7, 5 dmc - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam przewoźnika, który dysponuje solówka od 7, 5 dmc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI