Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY
W PŁOCKU W 2024 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141186998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 367 18 30
1.5.8.) Numer faksu: +48 24 367 18 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mupplock@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mupplock.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY
W PŁOCKU W 2024 ROKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03cba288-7706-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021680/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03cba288-7706-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej opisane są pkt 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zw. dalej RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urząd Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. 3 Maja 16 (dalej zw. MUP), adres e-mail: sekretariat@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w MUP, e-mail: inspektor.ochronydanych@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
3. Podane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny Administratora) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2024 r.” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. W związku z przetwarzaniem danych zgodnie z wymogiem ustawowym - odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, zw. ‘ustawa Pzp’, a także podmioty uprawnione w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego (jak sądy, policja) lub inne uprawnione podmioty, które przetwarzają dane w imieniu administratora (np. dostawcy usług hostingowych, prawnych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu i przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i w zakresie archiwalnym okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, stosownie do instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego w MUP.
6. Prawa osób w związku z przetwarzaniem przez Administratora podanych danych osobowych:
• prawo dostępu do treści podanych danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania danych - na podstawie art. 16 RODO *;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych - na podstawie art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania przetwarzania danych osobowych za niezgodne z prawem;
przy tym nie przysługuje:
- prawo do usunięcia danych (ze względu na okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO);
- prawo do przenoszenia danych (w związku z warunkami, o których mowa w art. 20 RODO);
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (nie zachodzą przesłanki art. 21 RODO);
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod rygorem konsekwencji niepodania wymaganych danych wynikających z przepisów ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
9. Nadmieniamy o ciążącym na Wykonawcy (biorącym udział w postępowaniu) obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO (tj. przekazania klauzuli informacyjnej Zamawiającego) względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu i które Zamawiający pozyska pośrednio od Wykonawcy, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SK 223-1/JR/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 244000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2024 roku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Wszystkie obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium: Cena – 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w pkt 15 SWZ,
posiadają aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08