„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00275620
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965

1.5.8.) Numer faksu: 77 4005952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rag@mopr.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ccb914-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001480/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Platforma Zakupowa Logintrade: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: rag@mopr.opole.pl
3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy zakupowej:
a) Minimalne wersje dopuszczalnych przeglądarek internetowych:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
b) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24
lub nowszy
5. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcjach dostępnych pod adresem https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
7. Zamawiający informuje, iż za pośrednictwem Platformy zakupowej możliwe jest jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nieprzekraczającej 50 MB. Aby nie przekroczyć maksymalnej wielkości przekazywanych plików, Zamawiający zaleca aby większe pliki skompresować do jednego pliku archiwum (format ZIP).
8. Jeżeli Wykonawca przekazuje w postępowaniu dokumenty elektroniczne w pliku poddanym kompresji (ZIP), to opatrzenie tego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych należy skontaktować się z infolinią firmy Logintrade S.A., tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole
2. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mopr.opole.pl
3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania:
a. Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
b. Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach | okres przechowywania: 5 lat od zakończenia roku
c. Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy | 5 lat od zakończenia umowy.
d. Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej |art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości, ustawą o podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług | czas przechowywania 6 lat
e. Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami / art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5 / 5 lat od zakończenia roku
4. Odbiorcy danych:
a. osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych)
b. podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
5. Przysługujące Ci prawa
a. Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP)
b. Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników)
c. Prawo żądania usunięcia danych
d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania)
e. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa
6. Obowiązek podania danych: podanie przez Ciebie danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RAG.271.6.2021.BM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
w zakresie:
1) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do 2000 g oraz paczek opłacanych za pomocą opłaty z dołu,
2) doręczania zwrotów przesyłek listowych i paczek, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu lub wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
2. Przez poszczególne rodzaje przesyłek będących przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki:
1) ekonomiczne - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
2) priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
3) rejestrowane - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
4) ZPO - przesyłki rejestrowane doręczone za pokwitowaniem odbioru, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
5) gabaryt A - to przesyłki listowe o wymiarach: minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm oraz paczki o wymiarach: minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm a maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
6) gabaryt B - to przesyłki listowe o wymiarach: minimalnym, z których choć jeden
z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm lub szerokość 230 mm i maksymalnym, to jest takim gdzie suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm oraz paczki o wymiarach oraz paczki o wymiarach: minimalnych – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm i maksymalnych – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
7) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki:
a) ekonomiczne - paczki nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - paczki najszybszej kategorii,
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących aktów prawnych:
1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.474 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t.j. Dz.U. z 2020 r. , poz. 1026 z późn. zm.);
4) Kodeksie postępowania administracyjnego określonego w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.);
5) międzynarodowych przepisów pocztowych;
6) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca musi umożliwić nadanie we wskazanych placówkach pocztowych (minimum jedna) przesyłek wraz z ich rejestrem dostarczanych samodzielnie przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wskazana placówka lub placówki pocztowe muszą się znajdować na terenie śródmieścia miasta Opola, w odległości (obliczonej w linii prostej) nie większej niż 3 kilometry od budynku siedziby Zamawiającego położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Opolu. Placówka pocztowa powinna umożliwić obsługę pracowników Zamawiającego w pomieszczeniu znajdującym się wewnątrz budynku i winna być oznakowana szyldem ( logo) Wykonawcy i wyposażona w telefon.
Ponadto placówka pocztowa Wykonawcy powinna zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru)
i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy „potwierdzeń odbioru”.
Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego w Opolu ul. Armii Krajowej 36 pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy postąpi zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.).


6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczący usługi pocztowe był operatorem wyznaczony do pełnienia powszechnych usług pocztowych bądź też nakłada na niego obowiązek nadawania przesyłek w tym samym dniu u operatora wyznaczonego do pełnienia powszechnych usług pocztowych.
7. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek spełniających wymogi procedury Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego, w przypadku realizacji przesyłek w tym trybie Zamawiający będzie korzystał z własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych.
8. Wykonawca zapewni dostarczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
9.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek
w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia.
Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
10.Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz umieszczania dodatkowych informacji na kopertach przesyłek nadawanych przez Zamawiającego.
11.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania z naniesionymi kodami kreskowymi dostarczonymi nieodpłatnie przez Wykonawcę oraz zestawienia ilościowego. W przypadku przesyłek rejestrowanych książka nadawcza będzie sporządzana w uzgodnionej z Wykonawcą formie, w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego i dołączana do nadawanych przesyłek.
12.W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.
13.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia jej nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej.
14.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe oraz Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
15. Ilości poszczególnych rodzajów przesyłek opisanych w Formularzu Ofertowym załączonym do SWZ są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów przesyłek, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
16. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości zrealizowanych przesyłek w związku, z czym nie daje gwarancji wykorzystania 100% wartości umowy. Ostateczna wartość umowy będzie wynikać z rzeczywistych zleconych i zrealizowanych usług. Ze względu na wyjątkową sytuację związaną z pandemią Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia liczby przesyłek lub całkowity brak przesyłek. Minimalna ilość jaką Zamawiający jest zobowiązany zakupić od Wykonawcy stanowić będzie min. 60 %.
17. W przypadku ograniczenia funkcjonowania lub zamknięcia placówki z powodów niezależnych od Zamawiającego, minimalna ilość jaką Zamawiający jest zobowiązany zakupić od Dostawcy stanowić będzie min. 30%.
18.W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek innego rodzaju niż określone
w Formularzu Ofertowym załączonym do SWZ podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek, cenniku opłat za usługi świadczone przez Wykonawcę.
19. Wykonawca będzie odbierał przesyłki pocztowe z siedziby Zamawiającego w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 pokój nr 13, trzy razy w tygodniu, t.j.: poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 13:30 do 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041, t.j. z późn. zm.).
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wykonali/wykonują co najmniej 2 usługi, których przedmiot zamówienia obejmował świadczenie
usług pocztowych o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych – (art. 274 ust. 1 Prawa):

1) kopię aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu
Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (
Dz.U. z 2020 r. poz. 1041, t.j. z późn. zm.),

2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli, wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyć dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, tj. konsorcjum lub spółki cywilnej, na podstawie art. 58 ust. 2 Prawa ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy jest obowiązkowe. Żądane przez Zamawiającego oświadczenie podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ustanowiony pełnomocnik.
W przypadku gdy spółka cywilna nie ustanowi pełnomocnika, ofertę i oświadczenia podpisują kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wszyscy wspólnicy spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Proponowane zmiany do umowy oraz warunki wprowadzenia tych zmian: zgodnie z § 8 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Logintrade: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę elektrycznego wózka widłowego - Uciechów
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę elektrycznego wózka widłowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI