Świadczenie usług poczt. w obrocie kraj. i zagran. w zakresie przyjm., przemieszczania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług poczt. w obrocie kraj. i zagran. w zakresie przyjm., przemieszczania i doręczania przesył. poczt. oraz zwrotu przesył. niedoręczonych na rzecz PUP w Strzelcach Kraj. oraz Filii PUP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Krajeńskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047459
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług poczt. w obrocie kraj. i zagran. w zakresie przyjm., przemieszczania i doręczania przesył. poczt. oraz zwrotu przesył. niedoręczonych na rzecz PUP w Strzelcach Kraj. oraz Filii PUP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211027381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957637218

1.5.8.) Numer faksu: 957637216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.herberg@pupstrzelcekraj.grt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność powiatowych urzędów pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług poczt. w obrocie kraj. i zagran. w zakresie przyjm., przemieszczania i doręczania przesył. poczt. oraz zwrotu przesył. niedoręczonych na rzecz PUP w Strzelcach Kraj. oraz Filii PUP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4622d5-ae4f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej przy użyciu:a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.plb) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portalc) poczty elektronicznej na e-mail: j.herberg@pupstrzelcekraj.grt.plprzy czym złożenie ofert odbywa się na zasadach określonych w Rozdziale 13Wszystkie dokumenty wystawione poza terytorium RP - w języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski. Ze względu na ochronę interesów Wykonawcy, tłumaczenie powinno być sporządzone przez tłumacza przysięgłego.2. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do zamawiającego powołując się na znak sprawy (nr zamówienia): DO.240.2.2021.JH.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP, poprzez które ma dostęp do: „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:a) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal,b) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.8. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAP-u, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez system miniPortal.10. Zamawiający może komunikować się również z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail: j.herberg@pupstrzelcekraj.grt.pl11. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres: j.herberg@pupstrzelcekraj.grt.pl12. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:a) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,b) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Stos.do art.13ust.1i2 rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochr.osób fiz. w zw.z przetw.danych os. i w spr.swobodnego przepływu takich danych oraz uchyl.dyr.95/46/WE (Dz.Urz.UE L119, str.1ze zm.–dalej „RODO”) Zam. inf.,iż administr.danych os.PUP w Strzelcach Kraj. z siedzibą przy Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Kraj.2.Z IOD można skontakt.się na adr.e-mail iod@comp-net.pl.3.Zam.przetw.dane os.zebrane w nin. post. o udz.zam.publ.w spos.gwar.zabezp.przed ich bezprawnym rozpowszech.4.Zam.udost.dane os.,o których mowa w art.10RODO w celu umożl.Korzyst.ze środków ochr.prawnej, o których mowa w dziale IXPZP,do upływu terminu do ich wniesienia.5.Dane os. Przetw. będą na podstawie art.6 ust.1lit.cRODO w celu zw.z prowadz.nin. post. o udz.zam.publ. oraz jego rozstrzyg., jak również, po wybraniu Wyk. – na podst.art.6 ust.1lit.bRODO w celu zawarcia um. w sprawie zam. publ. oraz jej realizacji, a także udokument.post.o udz.zam. i jego archiwizacji.6.Odbiorcami danych os. będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja post. zostanie udost.w oparciu o art.18–19 oraz 74–76PZP.7.Dane os.pozyskane w związku z prowadzeniem nin. Post.o udz.Zam.publ. będą przechowyw.,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4lat od dnia zakończenia post. o udz.Zam.publ., a jeżeli czas trw.um. przekr.4lata, okres przechowyw. obejmuje cały okres obowiązywania um. w sprawie zam. publi.8.Niezale. od postanowień pkt 1.6. pow., w przyp.Zaw.um. w sprawie zam.publ., dane os.będą przetw.do upływu okresu przedawn.roszczeń wynikających z um. w sprawie zam. publ.9.Dane os. Pozysk.w zw.z prow.nin.post. o udz.zam.mogą zostać przekazane podmiotom przetw. dane w im.administr.danych os. np. podm. świadczącym usł.doradcze, w tym usługi prawne, i konsulting., firmom zapewn.niszczenie mat.itp.10.Stosownie do art. 22RODO, decyzje dot.danych os. nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.11.Os., której dot.pozysk.w związku z prowadz.nin.Post. dane os., ma prawo:a)dostępu do swoich danych os. – zgodnie z art. 15RODO, przy czym Zam. może żądać wskazania dodat. inf. mających na celu sprecyz.nazwy lub daty zakończonego post. o udz. zam.publ.;b)do sprost.swoich danych os.–zgodnie z art.16RODO, przy czym skorzyst.z upraw.do sprost.lub uzupeł.danych os., o którym mowa w art.16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku post. o udz.zam.publ., ani zmianą postanowień um. w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zał.;c)do żąd.od Zam.–jako administr., ograniczenia przetw.danych os.z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust.2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetw. nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowyw., w celu zapewnienia korzyst.ze śr.ochr.prawnej lub w celu ochr.praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ.o UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetw. danych os.do czasu zakończenia post. o udz. zam. publ.;d)wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres UODO, ul. Stawki2,00-193Warszawa) w przyp. uznania, iż przetw. jej danych os. narusza przep.o ochr. danych os., w tym przep.RODO.12.Obow.podania danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przep.PZP, zw. z udz. w post. o udz. zam. publ.; konsekw. niepodania określonych danych określa PZP.13.Os., której dane os. zostały pozyskane przez Zam. w zw.z prow. nin. Post. o udz. zam. publ. nie przysługuje:a)prawo do usunięcia danych os., o czym przesadza art. 17ust.3lit.b, d lub e RODO,b)prawo do przenoszenia danych os., o którym mowa w art. 20 RODO,c)określone w art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetw. danych os., a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetw. danych os. jest art.6 ust.1lit.cRODO.13.Dane os. mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podm. Upoważ. na podstawie przep.prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publi.lub w ramach sprawowania władzy publ.,w szcz.do podm. Prow. Dział. kontrolną wobec Zam.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.240.2.2021.JH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.). 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) i jego zakres określony został w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64120000-3 - Usługi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-20 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: a) Cena (brutto) – 60 % b) Śledzenie przez Internet przesyłek rejestrowanych – 40%3. Przeliczenie poszczególnych kryteriów na punkty będzie wyglądało następująco:a) Wartość punktowa kryterium ceny (wskaźnik C) obliczona zostanie wg poniższego wzoru: C=Najniższa oferowana cena /Cena badanej oferty x 100 x 60%Maksymalnie w tym kryterium oferta może otrzymać 60 pkt.b) Wartość punktowa kryterium śledzenie przez Internet przesyłek rejestrowanych (wskaźnik Ś)Punkty w kryterium śledzenie przez Internet przesyłek rejestrowanych zostaną obliczone na podstawie deklaracji złożonej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w następujący sposób:-brak możliwości śledzenia przez Internet przesyłek listowych rejestrowanych – oferta otrzyma 10 pkt-zapewnienie możliwości śledzenia przez Internet przesyłek listowych rejestrowanych – oferta otrzyma 40 pktMaksymalnie w tym kryterium oferta może otrzymać 40 pkt.4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zgromadzi najwyższą sumę punktów wg opisanych kryteriów obliczoną według poniższego wzoru:S = C + Ś gdzie:S – ocena punktowa całkowitaC – wartość punktowa w kryterium „cena”Ś – wartość punktowa w kryterium „śledzenie przez Internet przesyłek rejestrowanych”5. W sytuacji kiedy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Śledzenie przez Internet przesyłek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 – 6 i wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówPowyższy warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności pocztowej tzn. wpisany jest do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z art. 6 ust 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.).1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowejPowyższy warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie dotyczące świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) oraz na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 5 placówkami zlokalizowanymi na terenie Powiatu Strzelecko – Drezdeneckiego, z których co najmniej jedna placówka będzie przypadała na jedną gminę (zlokalizowanej w miejscowości będącej jednocześnie siedzibą gminy) w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki (placówki te muszą być czynne we wszystkie dni robocze, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych), co wykaże w formularzu oferty wraz z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca powinien wskazać w w/w wykazie dokładny adres wykazywanej placówki pocztowej oznakowanej w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. Jeżeli wskazana placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, placówka pocztowa powinna spełniać wymagania, aby w jej lokalu było wyodrębnione w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klienta w zakresie usług pocztowych. W/w placówki muszą być czynne w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług pocztowych i przez cały okres obowiązywania w/w umowy.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotowych środków dowodowych wymienionych w Rozdziale 8 SWZ .3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody „spełnia/ nie spełnia”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe.Oświadczenie składają odrębnie:-każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,-podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: 1.Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6; 2.Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3.wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) 4.Wykazu usług - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, potwierdzający należyte wykonanie co najmniej jednego zamówienia, dotyczącego świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto. 5.dowodów, określających czy usługi przedstawione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami, o jakich mowa wyżej są:-referencje,-bądź inne dokumenty,sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty - załącznik nr 3 do SWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 SWZ (wiersz 1.1 i 2.1 tabeli), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Opis przewidzianych możliwości wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy zawarto w § 5 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ - wynagrodzenie może ulec zmianie, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy transportowe z firanami 13, 6 w trasach międzynarodowych - Świebodzin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy firmy transportowe z firanami 13, 6 w trasach międzynarodowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.