Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia761957-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761957-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich: Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program POPT 2014 – 2020, PT POWER 2014-2020, Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Program Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, ul. Domaniewska  39 a , 02-672  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3783100, 22 3783111, e-mail przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl, faks 22 2019725.
Adres strony internetowej (URL): https://www.cpe.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.cpe.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.cpe.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach
Numer referencyjny: WA.263.55.2020.KR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie miejskim, krajowym i zagranicznym polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych w podziale na 3 części. Część I: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich usług kurierskich w Warszawie w obrocie miejskim polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz siedziby CPI w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy. Część II: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznych do krajów UE polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy. Część III: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie zagranicznym do Rosji, Białorusi i na Ukrainę polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy.Zamawiający informuje, że wskazane powyżej adresy mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego oddziałów zamiejscowych. Zmiany lokalizacji będą dokonywane w granicach miast właściwych dla pierwotnych w/w lokalizacji. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana lokalizacji nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie określone umową. Zmiany lokalizacji odbywać się będą za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy. Zmiana lokalizacji wskazanych wyżej nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Usługa w zależności od części zamówienia obejmuje cały obszar Rzeczpospolitej Polskiej, kraje Unii Europejskiej, w szczególności: Niemcy, Austria, Republika Czeska, Słowacja, Litwa, Belgia, Bułgaria, Rumunia, Słowenia, Węgry oraz pozostałe kraje Europy, w szczególności: Rosja, Ukraina, Białoruś. Usługa kurierska w obrocie miejskim dotyczy wyłącznie Warszawy. Zamawiający szacuje, że liczba przesyłek kurierskich wysyłanych w okresie realizacji umowy będzie wynosiła w obrocie miejskim: 710 w trybie ekonomicznym, 34 w trybie ekspres, 36 w trybie podmiejskim, w obrocie krajowym: 5555 i w obrocie zagranicznym: 377. Powyższe liczby są danymi szacunkowymi przyjętymi jako podstawa do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przesyłania w trakcie trwania umowy. Wymagania odnośnie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający wymaga i zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia osoby wyznaczonej do kontaktu z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy. Wymiar czasu pracy określa Wykonawca. 2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wyznaczonej do kontaktu z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy.3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 4. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5. Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 6. Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.7. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby wyznaczonej do kontaktu z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy w trakcie realizacji zamówienia: 8. Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 9. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony) lub kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia umowy/deklaracji powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracownika wykonującego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 64120000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 209742,60
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2022
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Kryteria oceny ofert: Łączna cena brutto zamówienia – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 100. Najwyższą liczbę punktów – 100, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru: Najniższa łączna cena brutto zamówienia/Łączna cena brutto oferty ocenianej x 100 pkt = liczba punktów oferty ocenianej, max. 100
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie w każdej części zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej .Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, to jest posiadał wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest by w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę kurierską: a) W przypadku części 1: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 5 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem. b) W przypadku części 2: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem. c) W przypadku części 3: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 5 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 1517), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać;2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.3. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 2 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w ust. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 5 stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: 1) aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dla każdej części należ wypełnić właściwy wykaz usług. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa oferte zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia wstępne, a także: 1) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści złożonych dokumentów rejestrowych; 2) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zdania następnego. Zmiana osób wskazanych do kontaktu oznaczonych w § 1 ust. 7 i lokalizacji, o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej strony. 2. Działając na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym warunków wykonywania usługi, wynagrodzenia (o ile nie zastrzeżono inaczej) i terminów określonych umową w przypadku: 1) zmiany oznaczenia lub miejsca siedziby jednostek Zamawiającego wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 2) wystąpienia siły wyższej; 3) zmiany przepisów krajowych lub unijnych dotyczących usług stanowiących przedmiot umowy; 4) zastosowania przez Wykonawcę programów rabatowych (upustowych), oferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, pod warunkiem, że programy rabatowe będą korzystne dla Zamawiającego; 5) wydłużenia terminu wykonania umowy nie dłużej niż o 2 miesiące w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1. 3. Zmiany, o których mowa umowy w ust. 2 nie mogą powodować zmiany charakteru przedmiotu umowy przez zastąpienie dotychczasowego przedmiotu umowy innym lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 2, ich bezpośredni wpływ na realizację oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany. 5. Strony są uprawnione do dokonania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, że zmiany określone w ust. 5 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 lit. a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 8. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. b-d skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej strony z pisemnym wnioskiem w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek należy złożyć wraz z niezbędnymi dokumentami (w tym wyliczeniem kosztów tych zmian) oraz uzasadnieniem przedstawiającym wpływ zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy. 9. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. c-d wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, jaki będzie zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. 11. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 14 grudnia 2020 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich usług kurierskich w Warszawie w obrocie miejskim polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz siedziby CPI w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich usług kurierskich w Warszawie w obrocie miejskim polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz siedziby CPI w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy. Zamawiający informuje, że wskazane powyżej adresy mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego oddziałów zamiejscowych. Zmiany lokalizacji będą dokonywane w granicach miast właściwych dla pierwotnych w/w lokalizacji. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana lokalizacji nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie określone umową. Zmiany lokalizacji odbywać się będą za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy. Zmiana lokalizacji wskazanych wyżej nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Usługa w zależności od części zamówienia obejmuje cały obszar Rzeczpospolitej Polskiej, kraje Unii Europejskiej, w szczególności: Niemcy, Austria, Republika Czeska, Słowacja, Litwa, Belgia, Bułgaria, Rumunia, Słowenia, Węgry oraz pozostałe kraje Europy, w szczególności: Rosja, Ukraina, Białoruś. Usługa kurierska w obrocie miejskim dotyczy wyłącznie Warszawy. Zamawiający szacuje, że liczba przesyłek kurierskich wysyłanych w okresie realizacji umowy będzie wynosiła w obrocie miejskim: 710 w trybie ekonomicznym, 34 w trybie ekspres, 36 w trybie podmiejskim, w obrocie krajowym: 5555 i w obrocie zagranicznym: 377. Powyższe liczby są danymi szacunkowymi przyjętymi jako podstawa do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przesyłania w trakcie trwania umowy. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) W obrocie miejskim: a) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 4 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekonomicznym. b) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 13:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekspres; 2) W obrocie podmiejskim (do 20 km od granicy administracyjnej m.st. Warszawa) doręczenie tego samego dnia w ciągu 5 godzin, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Zapis ust. 5 stosuje się. 3) W obrocie krajowym: a) Dostarczenie w następnym dniu roboczym od momentu odbioru przesyłki od Zamawiającego - tryb zwykły b) Dostarczenia najpóźniej do godziny 9 w następnym dniu od nadania przesyłki,c) Dostarczenia najpóźniej do godziny 12 w następnym dniu od nadania przesyłki; Zapis ust. 5 stosuje się. 4) W obrocie zagranicznym na terenie krajów UE i pozostałych krajów Europy. Doręczenie w terminie 3 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 5)W obrocie zagranicznym do krajów poza obszarem UE. Doręczenie w terminie 5 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 7. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przesyłka kurierska będzie awizowana przez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. W ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnej próby dostarczenia przesyłki. Próby dostarczenia przesyłki będą odnotowywane przez Wykonawcę w comiesięczny zestawieniu/rzeczywistym śledzeniu przesyłki. W wypadku niedostarczenia przesyłki do odbiorcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany do zwrotu przesyłki do Zamawiającego w ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia aktualnego/rzeczywistego statusu wysyłanych przesyłek poprzez swoją stronę internetową. Na koniec każdego okresu rozliczeniowego Wykonawca prześle Zamawiającemu na adres e-mail cpe@cpe.gov.pl zestawienie zleceń zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym (z podziałem na komórki organizacyjne CPE) dla całego CPE lub umożliwi Zamawiającemu wygenerowanie takiego zestawienia ze strony internetowej Wykonawcy. W ramach specyfikacji Wykonawca zamieści informację nt.: a) kiedy przesyłka została nadana (dokładana data oraz godzina); b) kiedy przesyłka została odebrana (dokładana data oraz godzina); c) waga przesyłki; d) cena za przesyłkę ; e) z jakiego loginu została zamówiona przesyłka; f) z jakiego adresu została nadana przesyłka; g) na jaki adres została nadana przesyłka; h) numer przesyłki. Niezależnie od tego, każda z komórek organizacyjnych CPE będzie miała możliwość założenia własnego konta do składania zleceń na stronie internetowej Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek w stanie nienaruszonym. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, Wykonawca zobowiązany jest do jej dostarczenia do odbiorcy wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenie. Adresat przesyłki ma prawo sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela Wykonawcy dostarczającego przesyłkę. W przypadku niezgodności zawartości z dowodem nadania lub noszącej znamiona uszkodzenia adresat ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić reklamację. Reklamacja rozpatrywana będzie na zasadach określonych przez Wykonawcę w ogólnie dostępnych dokumentach. Reklamacja rozpatrywana u Wykonawcy jest równoznaczna z wydłużeniem terminu płatności faktury VAT o dodatkowe 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po zakończeniu rozpatrywania reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania reklamacji faksem lub emailem zwrotnym. Wartość każdej zrealizowanej usługi kurierskiej będzie ustalana w oparciu o ceny jednostkowe brutto podane w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Jeżeli zajdzie konieczność skorzystania z usług niewycenionych w formularzu ofertowym (dodatkowych, niezbędnych do realizacji usługi podstawowej, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przy przygotowywaniu zamówienia) ich rozliczenie nastąpi na podstawie oficjalnego, publicznie dostępnego cennika Wykonawcy aktualnego na dzień zamówienia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wysyłania przesyłek z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej: a) ul. Wspólna 2/4, Warszawa zgodnie ze stawkami obowiązującymi w ramach niniejszej umowy. Zamawiający nie dopuszcza podwójnego lub dodatkowego naliczenia opłat za odbiór przesyłki z MFiPR. Zamawiający będzie zamawiał kuriera i będzie płatnikiem przesyłek dotyczących przedmiotu działalności Zamawiającego wysyłanych z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Do obowiązków Wykonawcy należy załadunek odebranych przesyłek oraz dostarczenie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Zamawiający wymaga dostarczenia mu kopii (kserokopii lub elektroniczne potwierdzenie z systemu Wykonawcy lub skan dokumentu) listu przewozowego potwierdzającego dostarczenie przesyłki albo innego dokumentu poświadczającego doręczenie każdej nadanej przez Zamawiającego przesyłki. Koszt potwierdzenia przewozowego należy wliczyć w cenę oferty. Przesyłki będą ubezpieczone od uszkodzenia lub utraty na sumę ubezpieczenia minimum 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) każda. Koszt ubezpieczenia należy wliczyć w cenę oferty. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do ubezpieczenia przesyłki na wyższą sumę ubezpieczenia. Koszt ubezpieczenia przesyłki na sumę powyżej 100,00 zł obciąża Zamawiającego. Nadawane przesyłki będą zapakowane przez Zamawiającego. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. List przewozowy powinien zawierać, co najmniej następujące dane: a) datę nadania przesyłki, b) dokładne dane nadawcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym, c) dokładne dane odbiorcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym oraz w przypadku przesyłek zagranicznych, nazwę kraju. d) Wskazanie nr telefonu i osoby, z którą można się skontaktować w przypadku trudności z doręczeniem przesyłki, e) oznaczenie przesyłki, określenie zawartości, wartości, wagi ogółem, ilości sztuk, wymiarów, ilości paczek, jeśli przesyłka nie jest nadawana w jednym opakowaniu, f) podpis czytelny nadawcy g) podpis czytelny osoby przyjmującej przesyłkę w imieniu Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu dowód potwierdzenia odbioru przesyłki kurierskiej (potwierdzenie z elektronicznego sytemu Wykonawcy lub skan listu przewozowego) przez adresata przesyłki, w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. Koszt takiego potwierdzenia należy wliczyć w cenę przesyłki. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wydania przesyłki pracownikowi Wykonawcy, który nie spełni tego wymogu. Wykonawca zapewni osobę wyznaczoną do kontaktów (opiekuna) do realizowania niniejszej umowy. Opiekun musi być zatrudniony na umowę o pracę. Jako świadczenie akcesoryjne Zamawiający rozumie wszelkie nalepki i/lub koperty wymagane przez Wykonawcę w celu dostarczenia przesyłek. Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat za świadczenia akcesoryjne, potrzebnymi do należytej realizacji umowy. Usługa realizowana będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. W tabelach poniżej zostały wyszczególnione rodzaje oraz przybliżone ilości przesyłek kurierskich (ust.34), jakie Zamawiający przewiduje wysłać w okresie trwania umowy. Podane dane są szacunkowe i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. Przesyłki nie wskazane w formularzu ofertowym będą wyceniane na podstawie aktualnego cennika udostępnionego przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie określić kwoty zadeklarowanej wartości paczek pocztowych wymienionych w tabelach poniżej. W takim przypadku zastosowanie będą miały zapisy ust. 23 powyżej a także przepisy powszechnie obowiązujące zgodnie z istotnymi dla Zamawiającego postanowieniami umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64120000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26607,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:O zamówienie w każdej części zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: 1) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, to jest posiadał wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2) posiada zdolność techniczną lub zawodową:Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest by w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę kurierską: a) W przypadku części 1: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 5 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem.


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznych do krajów UE polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznych do krajów UE polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy. Zamawiający informuje, że wskazane powyżej adresy mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego oddziałów zamiejscowych. Zmiany lokalizacji będą dokonywane w granicach miast właściwych dla pierwotnych w/w lokalizacji. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana lokalizacji nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie określone umową. Zmiany lokalizacji odbywać się będą za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy. Zmiana lokalizacji wskazanych wyżej nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Usługa w zależności od części zamówienia obejmuje cały obszar Rzeczpospolitej Polskiej, kraje Unii Europejskiej, w szczególności: Niemcy, Austria, Republika Czeska, Słowacja, Litwa, Belgia, Bułgaria, Rumunia, Słowenia, Węgry oraz pozostałe kraje Europy, w szczególności: Rosja, Ukraina, Białoruś. Usługa kurierska w obrocie miejskim dotyczy wyłącznie Warszawy. Zamawiający szacuje, że liczba przesyłek kurierskich wysyłanych w okresie realizacji umowy będzie wynosiła w obrocie miejskim: 710 w trybie ekonomicznym, 34 w trybie ekspres, 36 w trybie podmiejskim, w obrocie krajowym: 5555 i w obrocie zagranicznym: 377. Powyższe liczby są danymi szacunkowymi przyjętymi jako podstawa do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przesyłania w trakcie trwania umowy. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) W obrocie miejskim: a) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 4 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekonomicznym. b) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 13:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekspres; 2) W obrocie podmiejskim (do 20 km od granicy administracyjnej m.st. Warszawa) doręczenie tego samego dnia w ciągu 5 godzin, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Zapis ust. 5 stosuje się. 3) W obrocie krajowym: a) Dostarczenie w następnym dniu roboczym od momentu odbioru przesyłki od Zamawiającego - tryb zwykły b) Dostarczenia najpóźniej do godziny 9 w następnym dniu od nadania przesyłki,c) Dostarczenia najpóźniej do godziny 12 w następnym dniu od nadania przesyłki; Zapis ust. 5 stosuje się. 4) W obrocie zagranicznym na terenie krajów UE i pozostałych krajów Europy. Doręczenie w terminie 3 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 5)W obrocie zagranicznym do krajów poza obszarem UE. Doręczenie w terminie 5 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 7. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przesyłka kurierska będzie awizowana przez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. W ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnej próby dostarczenia przesyłki. Próby dostarczenia przesyłki będą odnotowywane przez Wykonawcę w comiesięczny zestawieniu/rzeczywistym śledzeniu przesyłki. W wypadku niedostarczenia przesyłki do odbiorcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany do zwrotu przesyłki do Zamawiającego w ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia aktualnego/rzeczywistego statusu wysyłanych przesyłek poprzez swoją stronę internetową. Na koniec każdego okresu rozliczeniowego Wykonawca prześle Zamawiającemu na adres e-mail cpe@cpe.gov.pl zestawienie zleceń zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym (z podziałem na komórki organizacyjne CPE) dla całego CPE lub umożliwi Zamawiającemu wygenerowanie takiego zestawienia ze strony internetowej Wykonawcy. W ramach specyfikacji Wykonawca zamieści informację nt.: a) kiedy przesyłka została nadana (dokładana data oraz godzina); b) kiedy przesyłka została odebrana (dokładana data oraz godzina); c) waga przesyłki; d) cena za przesyłkę ; e) z jakiego loginu została zamówiona przesyłka; f) z jakiego adresu została nadana przesyłka; g) na jaki adres została nadana przesyłka; h) numer przesyłki. Niezależnie od tego, każda z komórek organizacyjnych CPE będzie miała możliwość założenia własnego konta do składania zleceń na stronie internetowej Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek w stanie nienaruszonym. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, Wykonawca zobowiązany jest do jej dostarczenia do odbiorcy wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenie. Adresat przesyłki ma prawo sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela Wykonawcy dostarczającego przesyłkę. W przypadku niezgodności zawartości z dowodem nadania lub noszącej znamiona uszkodzenia adresat ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić reklamację. Reklamacja rozpatrywana będzie na zasadach określonych przez Wykonawcę w ogólnie dostępnych dokumentach. Reklamacja rozpatrywana u Wykonawcy jest równoznaczna z wydłużeniem terminu płatności faktury VAT o dodatkowe 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po zakończeniu rozpatrywania reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania reklamacji faksem lub emailem zwrotnym. Wartość każdej zrealizowanej usługi kurierskiej będzie ustalana w oparciu o ceny jednostkowe brutto podane w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Jeżeli zajdzie konieczność skorzystania z usług niewycenionych w formularzu ofertowym (dodatkowych, niezbędnych do realizacji usługi podstawowej, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przy przygotowywaniu zamówienia) ich rozliczenie nastąpi na podstawie oficjalnego, publicznie dostępnego cennika Wykonawcy aktualnego na dzień zamówienia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wysyłania przesyłek z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej: a) ul. Wspólna 2/4, Warszawa zgodnie ze stawkami obowiązującymi w ramach niniejszej umowy. Zamawiający nie dopuszcza podwójnego lub dodatkowego naliczenia opłat za odbiór przesyłki z MFiPR. Zamawiający będzie zamawiał kuriera i będzie płatnikiem przesyłek dotyczących przedmiotu działalności Zamawiającego wysyłanych z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Do obowiązków Wykonawcy należy załadunek odebranych przesyłek oraz dostarczenie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Zamawiający wymaga dostarczenia mu kopii (kserokopii lub elektroniczne potwierdzenie z systemu Wykonawcy lub skan dokumentu) listu przewozowego potwierdzającego dostarczenie przesyłki albo innego dokumentu poświadczającego doręczenie każdej nadanej przez Zamawiającego przesyłki. Koszt potwierdzenia przewozowego należy wliczyć w cenę oferty. Przesyłki będą ubezpieczone od uszkodzenia lub utraty na sumę ubezpieczenia minimum 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) każda. Koszt ubezpieczenia należy wliczyć w cenę oferty. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do ubezpieczenia przesyłki na wyższą sumę ubezpieczenia. Koszt ubezpieczenia przesyłki na sumę powyżej 100,00 zł obciąża Zamawiającego. Nadawane przesyłki będą zapakowane przez Zamawiającego. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. List przewozowy powinien zawierać, co najmniej następujące dane: a) datę nadania przesyłki, b) dokładne dane nadawcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym, c) dokładne dane odbiorcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym oraz w przypadku przesyłek zagranicznych, nazwę kraju. d) Wskazanie nr telefonu i osoby, z którą można się skontaktować w przypadku trudności z doręczeniem przesyłki, e) oznaczenie przesyłki, określenie zawartości, wartości, wagi ogółem, ilości sztuk, wymiarów, ilości paczek, jeśli przesyłka nie jest nadawana w jednym opakowaniu, f) podpis czytelny nadawcy g) podpis czytelny osoby przyjmującej przesyłkę w imieniu Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu dowód potwierdzenia odbioru przesyłki kurierskiej (potwierdzenie z elektronicznego sytemu Wykonawcy lub skan listu przewozowego) przez adresata przesyłki, w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. Koszt takiego potwierdzenia należy wliczyć w cenę przesyłki. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wydania przesyłki pracownikowi Wykonawcy, który nie spełni tego wymogu. Wykonawca zapewni osobę wyznaczoną do kontaktów (opiekuna) do realizowania niniejszej umowy. Opiekun musi być zatrudniony na umowę o pracę. Jako świadczenie akcesoryjne Zamawiający rozumie wszelkie nalepki i/lub koperty wymagane przez Wykonawcę w celu dostarczenia przesyłek. Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat za świadczenia akcesoryjne, potrzebnymi do należytej realizacji umowy. Usługa realizowana będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. W tabelach poniżej zostały wyszczególnione rodzaje oraz przybliżone ilości przesyłek kurierskich (ust.34), jakie Zamawiający przewiduje wysłać w okresie trwania umowy. Podane dane są szacunkowe i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. Przesyłki nie wskazane w formularzu ofertowym będą wyceniane na podstawie aktualnego cennika udostępnionego przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie określić kwoty zadeklarowanej wartości paczek pocztowych wymienionych w tabelach poniżej. W takim przypadku zastosowanie będą miały zapisy ust. 23 powyżej a także przepisy powszechnie obowiązujące zgodnie z istotnymi dla Zamawiającego postanowieniami umowy. Przesyłki zagraniczne mogą być doręczane na terenie Unii Europejskiej oraz w następujących krajach: Rosja, Białoruś i Ukraina.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64120000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 165070,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:O zamówienie w każdej części zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: 1) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, to jest posiadał wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2)posiada zdolność techniczną lub zawodową: Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest by w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę kurierską: W przypadku części 2: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem.


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznych do krajów UE polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych usług kurierskich w obrocie zagranicznym do Rosji, Białorusi i na Ukrainę polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek, dokonywaniu ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia a także usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i jego oddziałów zamiejscowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy. .Zamawiający informuje, że wskazane powyżej adresy mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego oddziałów zamiejscowych. Zmiany lokalizacji będą dokonywane w granicach miast właściwych dla pierwotnych w/w lokalizacji. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana lokalizacji nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie określone umową. Zmiany lokalizacji odbywać się będą za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy. Zmiana lokalizacji wskazanych wyżej nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Usługa w zależności od części zamówienia obejmuje cały obszar Rzeczpospolitej Polskiej, kraje Unii Europejskiej, w szczególności: Niemcy, Austria, Republika Czeska, Słowacja, Litwa, Belgia, Bułgaria, Rumunia, Słowenia, Węgry oraz pozostałe kraje Europy, w szczególności: Rosja, Ukraina, Białoruś. Usługa kurierska w obrocie miejskim dotyczy wyłącznie Warszawy. Zamawiający szacuje, że liczba przesyłek kurierskich wysyłanych w okresie realizacji umowy będzie wynosiła w obrocie miejskim: 710 w trybie ekonomicznym, 34 w trybie ekspres, 36 w trybie podmiejskim, w obrocie krajowym: 5555 i w obrocie zagranicznym: 377. Powyższe liczby są danymi szacunkowymi przyjętymi jako podstawa do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przesyłania w trakcie trwania umowy. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) W obrocie miejskim: a) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 4 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekonomicznym. b) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 13:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekspres; 2) W obrocie podmiejskim (do 20 km od granicy administracyjnej m.st. Warszawa) doręczenie tego samego dnia w ciągu 5 godzin, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Zapis ust. 5 stosuje się. 3) W obrocie krajowym: a) Dostarczenie w następnym dniu roboczym od momentu odbioru przesyłki od Zamawiającego - tryb zwykły b) Dostarczenia najpóźniej do godziny 9 w następnym dniu od nadania przesyłki, c) Dostarczenia najpóźniej do godziny 12 w następnym dniu od nadania przesyłki; Zapis ust. 5 stosuje się. 4) W obrocie zagranicznym na terenie krajów UE i pozostałych krajów Europy. Doręczenie w terminie 3 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 5)W obrocie zagranicznym do krajów poza obszarem UE. Doręczenie w terminie 5 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zapis ust. 5 stosuje się. 7. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przesyłka kurierska będzie awizowana przez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. W ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnej próby dostarczenia przesyłki. Próby dostarczenia przesyłki będą odnotowywane przez Wykonawcę w comiesięczny zestawieniu/rzeczywistym śledzeniu przesyłki. W wypadku niedostarczenia przesyłki do odbiorcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany do zwrotu przesyłki do Zamawiającego w ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia aktualnego/rzeczywistego statusu wysyłanych przesyłek poprzez swoją stronę internetową. Na koniec każdego okresu rozliczeniowego Wykonawca prześle Zamawiającemu na adres e-mail cpe@cpe.gov.pl zestawienie zleceń zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym (z podziałem na komórki organizacyjne CPE) dla całego CPE lub umożliwi Zamawiającemu wygenerowanie takiego zestawienia ze strony internetowej Wykonawcy. W ramach specyfikacji Wykonawca zamieści informację nt.: a) kiedy przesyłka została nadana (dokładana data oraz godzina); b) kiedy przesyłka została odebrana (dokładana data oraz godzina); c) waga przesyłki; d) cena za przesyłkę ; e) z jakiego loginu została zamówiona przesyłka; f) z jakiego adresu została nadana przesyłka; g) na jaki adres została nadana przesyłka;h) numer przesyłki. Niezależnie od tego, każda z komórek organizacyjnych CPE będzie miała możliwość założenia własnego konta do składania zleceń na stronie internetowej Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek w stanie nienaruszonym. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, Wykonawca zobowiązany jest do jej dostarczenia do odbiorcy wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenie. Adresat przesyłki ma prawo sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela Wykonawcy dostarczającego przesyłkę. W przypadku niezgodności zawartości z dowodem nadania lub noszącej znamiona uszkodzenia adresat ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić reklamację. Reklamacja rozpatrywana będzie na zasadach określonych przez Wykonawcę w ogólnie dostępnych dokumentach. Reklamacja rozpatrywana u Wykonawcy jest równoznaczna z wydłużeniem terminu płatności faktury VAT o dodatkowe 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po zakończeniu rozpatrywania reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania reklamacji faksem lub emailem zwrotnym. Wartość każdej zrealizowanej usługi kurierskiej będzie ustalana w oparciu o ceny jednostkowe brutto podane w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Jeżeli zajdzie konieczność skorzystania z usług niewycenionych w formularzu ofertowym (dodatkowych, niezbędnych do realizacji usługi podstawowej, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przy przygotowywaniu zamówienia) ich rozliczenie nastąpi na podstawie oficjalnego, publicznie dostępnego cennika Wykonawcy aktualnego na dzień zamówienia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wysyłania przesyłek z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej: a) ul. Wspólna 2/4, Warszawa zgodnie ze stawkami obowiązującymi w ramach niniejszej umowy. Zamawiający nie dopuszcza podwójnego lub dodatkowego naliczenia opłat za odbiór przesyłki z MFiPR. Zamawiający będzie zamawiał kuriera i będzie płatnikiem przesyłek dotyczących przedmiotu działalności Zamawiającego wysyłanych z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Do obowiązków Wykonawcy należy załadunek odebranych przesyłek oraz dostarczenie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Zamawiający wymaga dostarczenia mu kopii (kserokopii lub elektroniczne potwierdzenie z systemu Wykonawcy lub skan dokumentu) listu przewozowego potwierdzającego dostarczenie przesyłki albo innego dokumentu poświadczającego doręczenie każdej nadanej przez Zamawiającego przesyłki. Koszt potwierdzenia przewozowego należy wliczyć w cenę oferty. Przesyłki będą ubezpieczone od uszkodzenia lub utraty na sumę ubezpieczenia minimum 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) każda. Koszt ubezpieczenia należy wliczyć w cenę oferty. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do ubezpieczenia przesyłki na wyższą sumę ubezpieczenia. Koszt ubezpieczenia przesyłki na sumę powyżej 100,00 zł obciąża Zamawiającego. Nadawane przesyłki będą zapakowane przez Zamawiającego. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. List przewozowy powinien zawierać, co najmniej następujące dane: a) datę nadania przesyłki, b) dokładne dane nadawcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym, c) dokładne dane odbiorcy przesyłki, obejmujące pełny adres z kodem pocztowym oraz w przypadku przesyłek zagranicznych, nazwę kraju. d) Wskazanie nr telefonu i osoby, z którą można się skontaktować w przypadku trudności z doręczeniem przesyłki, e) oznaczenie przesyłki, określenie zawartości, wartości, wagi ogółem, ilości sztuk, wymiarów, ilości paczek, jeśli przesyłka nie jest nadawana w jednym opakowaniu, f) podpis czytelny nadawcy g) podpis czytelny osoby przyjmującej przesyłkę w imieniu Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu dowód potwierdzenia odbioru przesyłki kurierskiej (potwierdzenie z elektronicznego sytemu Wykonawcy lub skan listu przewozowego) przez adresata przesyłki, w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. Koszt takiego potwierdzenia należy wliczyć w cenę przesyłki. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wydania przesyłki pracownikowi Wykonawcy, który nie spełni tego wymogu. Wykonawca zapewni osobę wyznaczoną do kontaktów (opiekuna) do realizowania niniejszej umowy. Opiekun musi być zatrudniony na umowę o pracę. Jako świadczenie akcesoryjne Zamawiający rozumie wszelkie nalepki i/lub koperty wymagane przez Wykonawcę w celu dostarczenia przesyłek. Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat za świadczenia akcesoryjne, potrzebnymi do należytej realizacji umowy. Usługa realizowana będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. W tabelach poniżej zostały wyszczególnione rodzaje oraz przybliżone ilości przesyłek kurierskich (ust.34), jakie Zamawiający przewiduje wysłać w okresie trwania umowy. Podane dane są szacunkowe i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. Przesyłki nie wskazane w formularzu ofertowym będą wyceniane na podstawie aktualnego cennika udostępnionego przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż nie jest w stanie określić kwoty zadeklarowanej wartości paczek pocztowych wymienionych w tabelach poniżej. W takim przypadku zastosowanie będą miały zapisy ust. 23 powyżej a także przepisy powszechnie obowiązujące zgodnie z istotnymi dla Zamawiającego postanowieniami umowy. Przesyłki zagraniczne mogą być doręczane na terenie Unii Europejskiej oraz w następujących krajach: Rosja, Białoruś i Ukraina.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64120000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18064,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. O zamówienie w każdej części zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: 1) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, to jest posiadał wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2) posiada zdolność techniczną lub zawodową: Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest by w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę kurierską: W przypadku części 3: przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 5 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazał się wymaganym doświadczeniem.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego - Pawliczka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI