Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opirki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Chojnowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569482-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569482-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Urząd Miejski w Chojnowie: Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opirki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, krajowy numer identyfikacyjny 52503300000000, ul. Pl. Zamkowy  1 , 59-225  Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 187 840, e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.chojnow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.chojnow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chojnow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście , za pośrednictwem posłańca, itp.
Adres:
Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I piętro pok. nr 6 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opirki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: OR.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkie części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Trasa przewozu uczniów niepełnosprawnych:Część I zamówienia - Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do Złotoryi Przywóz na godzinę 8:00 (13 dzieci) i na godzinę 9:00 (3 dzieci). Planowany powrót po zajęciach szkolnych: - na godzinę 13:00 (3 dzieci) - na godzinę 15:00 (13 dzieci). Szacunkowa ilość km tam i z powrotem wynosi: 45 km.Miejsce odbioru dziecka: 1. ul.Witosa/Kościuszki2. ul.Małachowskiego3. ul.Złotoryjska4. ul.Solskiego5. ul.Dąbrowskiego6. ul.Legnicka7. ul.Spacerowa8. ul.BolesławieckaMiejsce dowozu: Złotoryja, Specjalny Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy, ul.Staszica 2 Część II - Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do LegnicyPrzywóz na godzinę 8:00 (7 dzieci). Planowany powrót po zajęciach szkolnych na godzinę 15:00 (7 dzieci).Szacunkowa ilość km tam i z powrotem wynosi: 55 km.1. Miejsce odbioru dziecka: ul.Rynek, ul.Tkacka, ul.Solskiego. Miejsce dowozu: Legnica, Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Dar Losu”, ul.Gliwicka 6.2. Miejsce odbioru dziecka: ul.Akacjowa, ul.Drzymały. Miejsce dowozu: Legnica, Zespół Placówek Specjalnych, Szkoła Podstawowa, ul. Mazowiecka.Część III - Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do Szklar Górnych.Przywóz na godzinę 8:00 (1 dziecko). Planowany powrót po zajęciach szkolnych na godzinę 15:00 (1 dziecko).Szacunkowa ilość km (tam i z powrotem): 50 km.Miejsce odbioru dziecka: ul.Witosa.Miejsce dowozu: Szklary Górne 51 c, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.1. Podana szacunkowa liczba km może ulec zmianie, w zależności od wykonanej trasy.2. Liczba dowożonych dzieci niepełnosprawnych może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.3. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom – placówka oświatowa – dom (I, II i III część). Przewóz realizowany będzie w dni nauki szkolnej oraz w dni zajęć opiekuńczo-wychowawczych i terapeutycznych, według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy Wykaz uczniów niepełnosprawnych, objętych dowożeniem, zawierający dokładne dane adresowe i kontaktowe. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy harmonogram przewozu dzieci niepełnosprawnych w terminie 10 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający ma prawo wnosić uwagi do w/w harmonogramu. Harmonogram musi zawierać: szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godziny przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy.6. Warunki zamówienia:6.1. W trakcie przewozu dzieci niepełnosprawnych, Wykonawca zapewni w każdym samochodzie opiekę sprawowaną przez osobę pełnoletnią posiadającą zdolność do czynności cywilno-prawnych, cechującą się wysoką kulturą osobistą, otwartą na potrzeby osób niepełnosprawnych. Ze względu na bezpieczeństwo przewożonych dzieci, opieki nie może sprawować kierujący pojazdem. Na żądanie Zamawiającego, w przypadku niewłaściwego wykonywania obowiązków przez opiekuna, Wykonawca zmieni osobę opiekuna.6.2. Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów szczegółowy harmonogram przewozu dzieci niepełnosprawnych dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany Wykonawcy po rozstrzygniętym postępowaniu przetargowym. O każdej zmianie harmonogramu przewozu dzieci niepełnosprawnych Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie. Dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru (opiekun wyznaczony przez Wykonawcę zobowiązany jest pomóc dzieciom w zdjęciu okryć wierzchnich).6.3. Uczeń powinien być dowieziony do placówki w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i w miarę możliwości odbierany po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.6.4. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów przedszkola/szkoły/ośrodka oraz dla Zamawiającego. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.6.5. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowują szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagają dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z niego. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.6.6. Kierowca prowadzący pojazd powinien posiadać ważne badania lekarskie i psychologiczne przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami oraz aktualne prawo jazdy w odpowiedniej kategorii.6.7. Kierowca prowadzący pojazd i opiekunowie zachowują w tajemnicy dane osobowe dowożonych dzieci oraz ich rodziców i nie przekazują ich osobom trzecim.6.8. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia nie mogą być ujęte w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Wykonawca na powyższą okoliczność złoży przed podpisaniem umowy oświadczenie zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 152), tj. że przed nawiązaniem z w/w osobami stosunku pracy lub przed dopuszczeniem ich do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi uzyskał informację, czy dane zatrudnianych lub dopuszczanych osób są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS) z dostępem ograniczonym – odnośnie każdej ze wskazanych osób.6.9. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.6.10. Środki transportu muszą spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Pojazdy powinny być w pełni sprawne technicznie i dostosowane do transportu osoby na wózku inwalidzkim - wyposażone w windę. Stan techniczny pojazdów Wykonawcy ma być zgodny z obowiązującymi przepisami.6.11. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Pojazd wyposażony musi być w sprawną klimatyzację. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 7. Po zapoznaniu się przez Wykonawcę ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych uczniów, zmian osobowych na liście uczniów, tras przewozu dzieci niepełnosprawnych, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz innych zmian, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dowozu do szkoły.9. Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz uczniów niepełnosprawnych zgodnie z: * ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 poz. 110),* ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1268),* ustawą z dnia 14 października 2019 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2140).10 . Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.11. Wykonawca, w przypadku awarii środka transportu na danej trasie, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie rodziców przewożonych dzieci i podstawi w jak najkrótszym czasie inny środek transport spełniający wymagania zapisane przez Zamawiającego. 13. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- czynności dot. kierowania pojazdami.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy, nie dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, którzy osobiście będą wykonywali czynność dot. kierowania pojazdami.13.1.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogówc) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.13.1.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacjizamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i Nazwisko nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;13.1.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.13.1.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.3.13. Proponuje się Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji w terenie.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień na wykonywanie zamówienia jeżeli wykaże, że posiada: - zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób ( przewóz powyżej 9 osób) - licencja na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób (przewóz do 9 osób).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał minimum jedną usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych o wartości:- dla I część (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) – minimum 10 tys. złotych brutto,- dla II część (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) – minimum 10 tys. złotych brutto.- dla III część (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) – minimum 10 tys. złotych brutto.Uwaga: 1. W przypadku złożenia oferty na:- jedną część Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć wykaz należycie wykonanych usług o wartości minimum 10 tys. zł, - dwie części Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz należycie wykonanych usług o wartości minimum 20 tys. zł,- trzy części Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz należycie wykonanych usług o wartości minimum 30 tys. zł,Na potwierdzenie, że usługi były wykonywane należycie Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b) dysponuje (własność lub użyczenie na podstawie umowy cywilnoprawnej) co najmniej:- dla wykonania Części I zamówienia (Świadczenie usługi dowozu i odwozu niepełnosprawnych do Złotoryi) - jednym pojazdem z minimalną ilością miejsc w pojeździe wynoszącą 9 miejsc siedzących (w tym kierowca i opiekun),- dla wykonania Część II zamówienia (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy) - jednym pojazdem z minimalną ilością miejsc w pojeździe wynoszącą 9 miejsc siedzących (w tym kierowca i opiekun),- dla wykonania Część III zamówienia (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Szklar Górnych) - jednym pojazdem z minimalną ilością miejsc w pojeździe wynoszącą 9 miejsc siedzących (w tym kierowca i opiekun)Uwaga: 1.Wszystkie pojazdy muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi; pojazdy winny posiadać pakiety ubezpieczeńO.C. i N.N.W.2. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować liczbą pojazdów odpowiadającą sumie poszczególnych części, na które złożył ofertę.3. Pojazdy powinny być w pełni sprawne technicznie i dostosowane do transportu osoby na wózku inwalidzkim - wyposażone w windę. Stan techniczny pojazdów Wykonawcy ma być zgodny z obowiązującymi przepisami.c) dysponuje kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi ważne badania lekarskie i psychologiczne przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami oraz aktualne prawo pojazdy w odpowiedniej kategorii oraz osobami, które przy realizacji zamówienia udokumentowany minimum roczny staż w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.- część I (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Złotoryi): 1kierowca + 1 opiekun- część II (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy): 1 kierowca + 1 opiekun- część III (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Szklar Górnych): 1 kierowca + 1 opiekunW przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować liczbą kierowców i opiekunów odpowiadającą sumie poszczególnych części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (samodzielnie, bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wykaz usług - załącznik nr 8 do SIWZ)- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SIWZ- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik „Wykaz sprzętu” (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca opisuje każdy sprzęt w taki sposób, aby można było go zidentyfikować na podstawie cech szczególnych ( tj. np. nr rejestracyjny, nr seryjny itp.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do Złotoryi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowa ilość km tam i z powrotem wynosi: 45 km.Miejsce odbioru dziecka: 1. ul.Witosa/Kościuszki2. ul.Małachowskiego3. ul.Złotoryjska4. ul.Solskiego5. ul.Dąbrowskiego6. ul.Legnicka7. ul.Spacerowa8. ul.BolesławieckaMiejsce dowozu: Złotoryja, Specjalny Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy, ul.Staszica 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do Legnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przywóz na godzinę 8:00 (7 dzieci). Planowany powrót po zajęciach szkolnych na godzinę 15:00 (7 dzieci).Szacunkowa ilość km tam i z powrotem wynosi: 55 km1. Miejsce odbioru dziecka: ul.Rynek, ul.Tkacka, ul.Solskiego Miejsce dowozu: Legnica, NiepublicznaSzkoła Podstawowa „Dar Losu”, ul.Gliwicka 6 2. Miejsce odbioru dziecka: ul.Akacjowa, ul.Drzymały Miejsce dowozu: Legnica, Zespół Placówek Specjalnych, Szkoła Podstawowa, ul. Mazowiecka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Chojnowa do Szklar Górnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szacunkowa ilość km (tam i z powrotem): 50 kmMiejsce odbioru dziecka: ul.WitosaMiejsce dowozu: Szklary Górne 51 c, Specjalny Ośroedek Szkolno-Wychowawczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników PL-DE-PL- Legnica / Polkowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam Przewoźników do obsługi stałych tras międzynarodowych PL-DE-PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI