Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 26
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523024150
1.5.8.) Numer faksu: 523024145
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapok@rogowo.paluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapok-rogowo.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja placówek oświatowo kulturalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cd0a9e-4566-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002945/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2022 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rogowo.bip.net.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV
2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa języka JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików. pdf.,
6) Szyfrowanie na platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rogowo.bip.net.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik SAPOK, Pl. Powst. Wlkp. 26, 88-420 Rogowo, email: sapok@rogowo.paluki.pl, numer telefonu: +48 52 3024150.
2) Inspektor Danych Osobowych, z którym można się kontaktować mailowo e-mail: iod@admin.com.pl lub pisemnie na adres jednostki, podany powyżej.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2022 roku.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych , dalej „ustawa Pzp”
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.261,2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Świadczenie usług dowozu (i odwozu) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i Gościeszynie oraz do szkoły specjalnej w Żninie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. w dniach nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane będą na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych zakupionych przez Zamawiającego u Wykonawcy. Przewidywana liczba dowożonych uczniów 370 miesięcznie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia maksymalnie o 25% wartości zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa - 60 pkt
a) maksymalny czas przebywania uczniów w pojeździe – 40 pkt
2.Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób przy zastosowaniu następujących wzorów:
a) Kryterium nr 1 – cena:
( CN:CB ) x ZC = LPk1
Poszczególne litery oznaczają:
LPk1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium 1,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
ZC – znaczenie (waga) danego kryterium wyrażona w punktach (60 pkt.)
Uwaga nr 1: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Uwaga nr 2: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
a) Kryterium nr 2 – maksymalny czas przebywania uczniów w pojeździe:
A+ B = LPk2
W zależności od wskazanego w ofercie maksymalnego czasu przebywania w pojeździe pierwszego zabranego ucznia na danej trasie dowozu przyznaje następujące liczby punktów dla współczynnika „A”
A= 20 pkt – dla wyżej określonego krótszego lub równego 40 min.
A= O pkt – dla wyżej określonego czasu dłuższego niż 40 min.
W zależności od wskazanego w ofercie maksymalnego czasu przebywania w pojeździe ostatniego odwożonego ucznia na danej trasie odwozu Zamawiający przyznaje następujące liczby punktów dla współczynnika „B”
B = 20 pkt dla wyżej określonego czasu krótszego lub równego 40 min.
B = 0 pkt- dla wyżej określonego czasu dłuższego niż 40 min.
Uwaga nr 3: Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskaże maksymalnego czasu przebywania uczniów w pojeździe , Zamawiający uzna, że zobowiązanie Wykonawcy dotyczy czasu powyżej 40 min. i w tym kryterium przyzna 0 pkt.
Uwaga nr 4: Maksymalny czas dowozu lub odwozu ( maksymalny czas przebywania w pojeździe pierwszego zabranego ucznia na danej trasie dowozu lub maksymalny czas przebywania w pojeździe ostatniego ucznia na danej trasie odwozu ) nie może być dłuższy niż 45 min.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.
W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma łączną (końcową) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
LPk1 + LPk2 = ŁLP
Poszczególne litery oznaczają:
LPk1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium 1 - cena ofertowa,
LPk2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium 2 - czas przebywania uczniów w pojeździe,
ŁLP – łączna (końcowa) liczba punktów,
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalny czas przebywania uczniów w pojeździe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca w celu spełnienia warunków określonych w pkt 1b i d musi:
a) potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego posiadania aktualnej licencji lub zezwolenia
na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września
2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2021, poz. 919 ze zm.) (w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony,
jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje
usługi do których te uprawnienia są wymagane),
b)potwierdzić dysponowanie osobami min. 8 , które będą realizować zamówienie, posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób,
c) wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przewozie dzieci do szkół lub przedszkoli o wartościach co najmniej 200000,00zł każda wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy – zał. nr 3 do SWZ
(Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa każdy z Wykonawców)
2) zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku określonym w pkt 5 -6 części VIII SWZ.
3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych
się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby
udzielające pełnomocnictwa) lub notariusz.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu dokonania
kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie
z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowych (t.j. Dz. U z 2021, poz. 919 ze zm.)
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym – załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 4 do SWZ;
4) wykazu co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie polegających na przewozie dzieci do szkół i przedszkoli o wartościach co najmniej 200000,00zł każda wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pełnomocnictwo udzielone przez osoby do tego upoważnione z dokumentami potwierdzającymi prawa osób udzielających upoważnienia do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie
pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) Zamawiający zastrzega możliwość zmian godzin dowozów i odwozów,
3) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów,
4) w przypadku zmiany przepisów dot. przewozów, zgodnie z regułami tam określonymi,
5) w przypadkach zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług przy
czym kwota netto pozostaje bez zmiany zaś kwota brutto zmieni się w zależności od obowiązującej
stawki.
3. Nieważna jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej
zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-26