Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiśniowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-07-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-01
  • Numer ogłoszenia567633-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567633-N-2019 z dnia 2019-07-01 r.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 116/2019 z dnia 01.07.2019 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Piotr Matusiak Z-ca Przewodniczącego 3. Tomasz Lenart Członek 4. Marek Orzechowski Sekretarz
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000, ul. Wiśniowa  441 , 32-412  Wiśniowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2714552 w. 38, e-mail info@ug-wisniowa.pl, faks 12 271 45 50.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ug-wisniowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/gwisniowa/Article/id,240680.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z póżn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Wiśniowa, 32-412 Wiśniowa 441, woj. małopolskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.
Numer referencyjny: IDZ.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS. 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.” 2. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku. CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce. 3. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 4. Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności takie jak: kierowanie pojazdem/ami wykorzystywanym/i do realizacji usług/i objętej niniejszym zamówieniem (osoby te powinny posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – osoba/y ta/te powinna/y być zatrudniona/e przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia). 6. Obowiązki Wykonawcy: a.) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia, a także w przypadku drugiej części zamówienia dodatkowo wymogi określone obecnie obowiązującymi przepisami prawa w przypadku przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową. b.) Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwa wakacyjna są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów. c.) Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. d.) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. e.) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ”Harmonogramu przewozu uczniów”, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez osobę reprezentującą poszczególną placówkę oświatową. f.) Dyrektor właściwej placówki oświatowej przypisanej odpowiedniej części zamówienia musi powiadomić Wykonawcę o zamierzonej zmianie ”Harmonogramu przewozów uczniów” co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej wdrożenia w życie. g.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej na poszczególnych trasach. Osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe właściwe do części zamówienia dostarczą Wykonawcy szczegółowe dane dotyczące zmian ilości przewożonych uczniów do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Zmiana liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej może wynosić max +/- 15% całkowitej liczby dzieci i młodzieży szkolnej określonej w SIWZ oraz jej załącznikach - zmiana ta nie musi być wprowadzana aneksem do umowy. h.) Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. i.) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów. j.) Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących dzieci i młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. k.) W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas opóźnienia w wykonaniu przejazdu w razie zaistnienia awarii nie powinien przekroczyć 1 godziny. W przypadku niemożności usunięcia awarii do 30 minut Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe. l.) W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę. m.) W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. n.) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. o.) Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziecka ( dotyczy drugiej części zamówienia) jego dowóz jak i odwóz musi odbywać się samochodem dostosowanym do obecnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. p.) W przypadku pierwszej i trzeciej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonymi dziećmi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonym dzieckiem jeżeli jest to wymagane obowiązującymi obecnie przepisami prawa w tym zakresie. q.) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. r.) W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. s.) Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon zimowych, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych. t.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. u.) Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. v.) Ceny jednostkowe za miesięczny oraz dzienny dowóz dziecka/ucznia musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. w.) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. x.) Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. y.) Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z przedstawicielami poszczególnych placówek oświatowych przypisanych poszczególnym częściom zamówienia oraz osobą/ami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - Dla pierwszej części zamówienia od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. - Dla drugiej części zamówienia od 02.09.2019 r. do 31.07.2020 r. - Dla trzeciej części zamówienia od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. 2. Niedotrzymanie terminu wykonania spowoduje naliczenie kar umownych, zgodnie z umową.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę stosownej licencji wymaganej obecnie obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji przedmiotowego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy jeżeli złożą oświadczenie - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (Wykaz osób - załącznik nr 8 do SIWZ). - Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli wykażą, że dysponują celem prawidłowej realizacji zamówienia pojazdem/ami o ilości miejsc, która zapewni przewóz dzieci objętych niniejszym zamówieniem – (Wykaz narzędzi zał. Nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentów musi wynikać, jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach oraz w jakim okresie, w jaki sposób te zasoby zostaną wykorzystane przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zaś w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – z treści dokumentów musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 4, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 4. 9. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A . http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx 10. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) stosownej licencji wymaganej obecnie obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji przedmiotowego zamówienia. b) wykaz narzędzi, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - (zał. Nr 6 do SIWZ). c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób (załącznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
WADIUM. 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: Dla pierwszej części zamówienia: 1 000,00 zł, Dla drugiej części zamówienia: 1 000,00 zł, Dla trzeciej części zamówienia: 50,00 zł, 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W razie składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części zamówienia z osobna. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp , oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej; - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: Bank Spółdzielczy Dobczyce Nr: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 2) Przelew powinien wskazywać numer, nazwę postępowania, w którym składana jest oferta. 3) Do Oferty zasadnym jest dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być dołączony do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, wyklucza się z udziału w postępowaniu. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego wadium zostało zatrzymane lub którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile dotyczy), 3) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przesłanki zmiany umowy 1. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - zmianie uległy stawki podatku VAT, - działanie siły wyższej, - inne okoliczności niemożliwe do przewidzenia w trakcie udzielania zamówienia a mające bezpośredni wpływ na niniejsze postępowanie przetargowe. 2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. 3. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. 4. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS. 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. 2. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku. CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce. 3. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 4. Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności takie jak: kierowanie pojazdem/ami wykorzystywanym/i do realizacji usług/i objętej niniejszym zamówieniem (osoby te powinny posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – osoba/y ta/te powinna/y być zatrudniona/e przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia). 6. Obowiązki Wykonawcy: a.) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia, a także w przypadku drugiej części zamówienia dodatkowo wymogi określone obecnie obowiązującymi przepisami prawa w przypadku przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową. b.) Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwa wakacyjna są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów. c.) Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. d.) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. e.) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ”Harmonogramu przewozu uczniów”, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez osobę reprezentującą poszczególną placówkę oświatową. f.) Dyrektor właściwej placówki oświatowej przypisanej odpowiedniej części zamówienia musi powiadomić Wykonawcę o zamierzonej zmianie ”Harmonogramu przewozów uczniów” co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej wdrożenia w życie. g.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej na poszczególnych trasach. Osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe właściwe do części zamówienia dostarczą Wykonawcy szczegółowe dane dotyczące zmian ilości przewożonych uczniów do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Zmiana liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej może wynosić max +/- 15% całkowitej liczby dzieci i młodzieży szkolnej określonej w SIWZ oraz jej załącznikach - zmiana ta nie musi być wprowadzana aneksem do umowy. h.) Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. i.) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów. j.) Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących dzieci i młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. k.) W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas opóźnienia w wykonaniu przejazdu w razie zaistnienia awarii nie powinien przekroczyć 1 godziny. W przypadku niemożności usunięcia awarii do 30 minut Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe. l.) W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę. m.) W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. n.) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. o.) Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziecka ( dotyczy drugiej części zamówienia) jego dowóz jak i odwóz musi odbywać się samochodem dostosowanym do obecnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. p.) W przypadku pierwszej i trzeciej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonymi dziećmi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonym dzieckiem jeżeli jest to wymagane obowiązującymi obecnie przepisami prawa w tym zakresie. q.) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. r.) W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. s.) Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon zimowych, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych. t.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. u.) Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. v.) Ceny jednostkowe za miesięczny oraz dzienny dowóz dziecka/ucznia musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. w.) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. x.) Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. y.) Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z przedstawicielami poszczególnych placówek oświatowych przypisanych poszczególnym częściom zamówienia oraz osobą/ami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS. 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. 2. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku. CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce. 3. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 4. Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności takie jak: kierowanie pojazdem/ami wykorzystywanym/i do realizacji usług/i objętej niniejszym zamówieniem (osoby te powinny posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – osoba/y ta/te powinna/y być zatrudniona/e przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia). 6. Obowiązki Wykonawcy: a.) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia, a także w przypadku drugiej części zamówienia dodatkowo wymogi określone obecnie obowiązującymi przepisami prawa w przypadku przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową. b.) Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwa wakacyjna są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów. c.) Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. d.) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. e.) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ”Harmonogramu przewozu uczniów”, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez osobę reprezentującą poszczególną placówkę oświatową. f.) Dyrektor właściwej placówki oświatowej przypisanej odpowiedniej części zamówienia musi powiadomić Wykonawcę o zamierzonej zmianie ”Harmonogramu przewozów uczniów” co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej wdrożenia w życie. g.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej na poszczególnych trasach. Osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe właściwe do części zamówienia dostarczą Wykonawcy szczegółowe dane dotyczące zmian ilości przewożonych uczniów do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Zmiana liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej może wynosić max +/- 15% całkowitej liczby dzieci i młodzieży szkolnej określonej w SIWZ oraz jej załącznikach - zmiana ta nie musi być wprowadzana aneksem do umowy. h.) Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. i.) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów. j.) Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących dzieci i młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. k.) W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas opóźnienia w wykonaniu przejazdu w razie zaistnienia awarii nie powinien przekroczyć 1 godziny. W przypadku niemożności usunięcia awarii do 30 minut Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe. l.) W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę. m.) W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. n.) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. o.) Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziecka ( dotyczy drugiej części zamówienia) jego dowóz jak i odwóz musi odbywać się samochodem dostosowanym do obecnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. p.) W przypadku pierwszej i trzeciej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonymi dziećmi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonym dzieckiem jeżeli jest to wymagane obowiązującymi obecnie przepisami prawa w tym zakresie. q.) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. r.) W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. s.) Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon zimowych, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych. t.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. u.) Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. v.) Ceny jednostkowe za miesięczny oraz dzienny dowóz dziecka/ucznia musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. w.) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. x.) Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. y.) Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z przedstawicielami poszczególnych placówek oświatowych przypisanych poszczególnym częściom zamówienia oraz osobą/ami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS. 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. 2. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku. CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce. 3. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 4. Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności takie jak: kierowanie pojazdem/ami wykorzystywanym/i do realizacji usług/i objętej niniejszym zamówieniem (osoby te powinny posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – osoba/y ta/te powinna/y być zatrudniona/e przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia). 6. Obowiązki Wykonawcy: a.) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia, a także w przypadku drugiej części zamówienia dodatkowo wymogi określone obecnie obowiązującymi przepisami prawa w przypadku przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową. b.) Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwa wakacyjna są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów. c.) Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. d.) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. e.) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ”Harmonogramu przewozu uczniów”, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez osobę reprezentującą poszczególną placówkę oświatową. f.) Dyrektor właściwej placówki oświatowej przypisanej odpowiedniej części zamówienia musi powiadomić Wykonawcę o zamierzonej zmianie ”Harmonogramu przewozów uczniów” co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej wdrożenia w życie. g.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej na poszczególnych trasach. Osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe właściwe do części zamówienia dostarczą Wykonawcy szczegółowe dane dotyczące zmian ilości przewożonych uczniów do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Zmiana liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej może wynosić max +/- 15% całkowitej liczby dzieci i młodzieży szkolnej określonej w SIWZ oraz jej załącznikach - zmiana ta nie musi być wprowadzana aneksem do umowy. h.) Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. i.) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów. j.) Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących dzieci i młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. k.) W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas opóźnienia w wykonaniu przejazdu w razie zaistnienia awarii nie powinien przekroczyć 1 godziny. W przypadku niemożności usunięcia awarii do 30 minut Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe. l.) W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę. m.) W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. n.) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. o.) Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziecka ( dotyczy drugiej części zamówienia) jego dowóz jak i odwóz musi odbywać się samochodem dostosowanym do obecnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. p.) W przypadku pierwszej i trzeciej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonymi dziećmi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonym dzieckiem jeżeli jest to wymagane obowiązującymi obecnie przepisami prawa w tym zakresie. q.) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. r.) W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. s.) Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon zimowych, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych. t.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. u.) Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. v.) Ceny jednostkowe za miesięczny oraz dzienny dowóz dziecka/ucznia musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. w.) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. x.) Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. y.) Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z przedstawicielami poszczególnych placówek oświatowych przypisanych poszczególnym częściom zamówienia oraz osobą/ami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI