„Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie oraz na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach, w terminie od 01.02.2019r. do 20.06.2019r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-28
  • Numer ogłoszenia664723-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 664723-N-2018 z dnia 2018-12-28 r.

Gmina Wielka Wieś: „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie oraz na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach, w terminie od 01.02.2019r. do 20.06.2019r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32085   Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wielka-wies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielka-wies.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielka-wies.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie oraz na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach, w terminie od 01.02.2019r. do 20.06.2019r.”
Numer referencyjny: ZP.271.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie oraz na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach, w terminie od 01.02.2019r. do 20.06.2019r.” w podziale na dwa zadania: Zadanie 1: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie. Zadanie 2: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 zadanie lub 2 zadania. Przewozy uczniów wraz z opiekunami realizowane będą, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy(nazwa szkoły, godzin dowozu i odwozu oraz ilość dowożonych dzieci i opiekunów tj: 1.1.Trasa przejazdu dla zadania 1 Szkoła Podstawowa w Bęble ul. Krakowska 76 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Białym Kościele ul. Królowej Jadwigi 4 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Wielkiej Wsi ul. Szkolna 5 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modlnicy ul. Sportowa 2 - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Filialna w Modlniczce ul. Św. Faustyny 8 - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem. 1.2.Trasy przejazdu zad. 2 Szkoła Podstawowa w Bęble ul. Krakowska 76 – basen Centrum Edukacyjnego „Radosna Nowina 2000” w Piekarach, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Białym Kościele ul. Królowej Jadwigi 4 – basen Centrum Edukacyjnego „Radosna Nowina 2000” w Piekarach, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Wielkiej Wsi ul. Szkolna 5 – basen Centrum Edukacyjnego „Radosna Nowina 2000” w Piekarach, wraz z odwozem Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modlnicy ul. Sportowa 2 - basen Centrum Edukacyjnego „Radosna Nowina 2000” w Piekarach, wraz z odwozem. 1.3 Szacunkowa liczbę osób określono w załączniku nr 1 do projektów umów 1.4. Szacunkowa liczbę kursów określono na DRUKU OFERTY Rzeczywisty wykaz liczby uczniów wraz z opiekunami oraz godziny odjazdów, będzie dołączony jako załącznik do umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych w celu dowiezienia dzieci ze szkół prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś do Ośrodka Sportowo – Rekreacyjnego do Zabierzowa oraz na basen Centrum Edukacyjnego "Radosna Nowina 2000" w Piekarach i z powrotem z basenu do danej szkoły podstawowej zgodnie z podaną trasą. 3. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. 4. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Dyrekcja szkół podstawowych biorących udział w zajęciach z nauki pływania na basenie w Zabierzowie i Piekarach. 6. Dowozy winny być realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i ich opiekunami, poprzez zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych osób oraz zadbanie o bezpieczeństwo wsiadania i wysiadania z autobusu. Przewozy odbywać się będą zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. nr 2200z późn. zm.) na podstawie zezwoleń na wykonanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. 7. Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. 8. Zaleca się przed złożeniem oferty dokonanie pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. 9. Przewoźnik ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 10. Dodatkowe warunki udzielenia zamówienia: w okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych kursów odwozu i dowozu uczniów może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów dowożonych na zajęcia na basenie w Zabierzowie i Piekarach. Ponadto wykaz ten może ulec zmianie co do godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku konieczności dokonania przez dyrektorów w/wym. placówek zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych itp.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-02-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: okres realizacji 01.02.2019 do 20.06.2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązujące zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - dysponowania sprzętem: Zadanie 1 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - 1 autobusem o liczbie miejsc minimum 30. Autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie oraz aktualny przegląd techniczny. Zadanie nr 2 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - 1 autobusem o liczbie miejsc minimum 40. Autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie oraz aktualny przegląd techniczny. - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zadanie Nr 1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej - 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w przewożeniu osób i posiadającą uprawnienia do kierowania autobusem; Zadanie Nr 2 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej - 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w przewożeniu osób i posiadającą uprawnienia do kierowania autobusem; Uwaga Składając ofertę na dwa zadania należy wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu dla każdego zadania osobno.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 1.8.7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postepowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeni lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, ze złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualnie obowiązująca, odpowiednia licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 październik 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą: 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonani zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz „OFERTA” – Załącznik Nr 1, zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W RAZIE AWARII 20,00
WIEK POJAZDU KTÓRYM BĘDZIE ŚWIADCZONA USŁUGA 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś, na zajęcia nauki pływania do Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.Trasa przejazdu dla zadania 1 Szkoła Podstawowa w Bęble ul. Krakowska 76 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Białym Kościele ul. Królowej Jadwigi 4 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Podstawowa w Wielkiej Wsi ul. Szkolna 5 – Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modlnicy ul. Sportowa 2 - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem Szkoła Filialna w Modlniczce ul. Św. Faustyny 8 - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny w Zabierzowie ul. Kolejowa 15a, wraz z odwozem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W RAZIE AWARII 20,00
WIEK POJAZDU KTÓRYM BĘDZIE ŚWIADCZONA USŁUGA 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wózka widłowego - Olkusz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wózka widłowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI