Świadczenie usług dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu gminy Strzelno - na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/ 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Strzelno
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-18
  • Numer ogłoszenia575606-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575606-N-2019 z dnia 2019-07-18 r.

Gmina Strzelno: Świadczenie usług dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu gminy Strzelno - na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/ 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelno, krajowy numer identyfikacyjny 52891300000000, ul. ul. Cieślewicza  2 , 88-320  Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 182 200, e-mail miasto@strzelno.pl, faks 523 182 202.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.strzelno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.strzelno.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.strzelno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu gminy Strzelno - na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/ 2020
Numer referencyjny: ROR - 3041-8-2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu dzieci i uczniów do następujących szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Strzelno w roku szkolnym 2019/2020 : - Szkoła Podstawowa z oddziałami dwujęzycznymi im .Jana Dałkowskiego w Strzelnie 88-320 Strzelno ul. Gimnazjalna 17 - Zespół szkolno-przedszkolny w Strzelnie 88-320 Strzelno ul. Wyszyńskiego 2 -Szkoła Podstawowa im. A. Michelsona w Strzelnie, 88-320 Strzelno, ul. Wyszyńskiego 2 -Przedszkole nr.1 w Strzelnie 88- 320 Strzelno, ul Michelsona 1 -Szkoła Podstawowa im. G .Zielińskiego w Markowicach 88-320, Markowice 28 -Szkoła Podstawowa im. M .Kopernika w Ciechrzu 88-320, Ciechrz 30 -Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej we Wronowach 88-320 ,Wronowy 28 -Przedszkole nr.2 w Strzelnie 88-320, ul. Kościuszki 3 2. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i uczniów na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów. 3. Usługi przewozowe dzieci do przedszkoli i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Strzelno odbywać się będą na trasach: a) o średniej łącznej długości - 764 km/ dzień, z możliwością zwiększenia tej długości maksymalnie do 800 km/dzień, szczegółowo określonych na rok szkolny 2019/2020 w załączniku nr 6, 7 do SIWZ. b) przewozu dzieci i uczniów z placówek oświatowych do obiektów sportowych (basen, hala sportowa). Dowozy do tych obiektów – 240 km tygodniowo (40 km dziennie). Szczegółowe dane znajdują się w Załączniku Nr 10 do SIWZ. c) Wykonawca jest zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny zabezpieczyć przewóz na trasie o długości maksymalnej 800 km dziennie + 30 kilometrów. 4. Wykonawca samodzielnie szacuje liczbę kilometrów dziennych tras. Różnica podanych dziennych kilometrów pomiędzy szacowaniem Wykonawcy a Zamawiającego nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych lub innych. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do przewozu uczniów na trasach wskazanych w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ : d) dla 468 uczniów uprawnionych do dowozu dziennie, z możliwością zmiany liczby korzystających z przejazdu, nie więcej niż do liczby 500 dzieci korzystających z przejazdu dziennie (Załącznik Nr 7 do SIWZ) e) dla 5 opiekunów z możliwością zmiany liczby korzystających z przejazdu, nie więcej niż do liczby 6 opiekunów korzystających z przejazdu dziennie. 5. Transport odbywał się będzie w okresie roku szkolnego ustalonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 6. W okresie ferii zimowych 2020 r. z uwagi na trwające ferie zimowe koszty zostaną zredukowane do ½ wartości ceny biletu. 7. Należy wykazać autobusy, które będą dowoziły i odwoziły uczniów do szkół i placówek w liczbie gwarantującej obsługę wykazanych tras. W przypadku wykazania liczby autobusów niegwarantujących obsługi wszystkich tras oferta zostanie odrzucona. W opinii zamawiającego minimalna liczba autobusów wynosi 5.( Załącznik nr 8) 8. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Wykonawca. 9. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i zapewnienie opieki począwszy od odbioru uczniów spod miejsca ich zamieszkania, pomocy opiekuna w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania uczniów, aż do momentu odprowadzenia uczniów do placówki. Opiekunem nie może być osoba kierująca pojazdem i osoba niepełnoletnia. 10. Przewozy będą odbywać się zgodnie z harmonogramami ustalonymi z dyrektorami szkól i placówek, do których prowadzony jest dowóz w godzinach określonych planem zajęć lekcyjnych w dni nauki szkolnej. 11. Harmonogram i rozkład jazdy może ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego w związku ze zmianami planu lekcji. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu 13. Przewozy dzieci i uczniów odbywają się na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych zakupionych przez Zamawiającego u Wykonawcy. 14. Przystanki muszą być zlokalizowane zgodnie z przepisami w tym zakresie w sposób zapewniający bezpieczeństwo podróżnych (dzieci i uczniów) oraz innych użytkowników drogi publicznej. 15. Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58, ze. zm.). 16. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60130000 -8- Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 17. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 uPzp. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający żąda wskazana części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 21. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2019r, poz. 1040 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności: a) przewozu dzieci i uczniów, b) na stanowisku opiekunek dzieci i uczniów w trakcie przewozu. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 §1 KP. 2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: a) na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt. III.8 ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt III.8 ppkt 1) siwz) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. c) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: I) wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.8 ppkt 1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, II) druków RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), III) zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane – zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika wymiar czasu pracy). 3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz. 22. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 uPzp. 23. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i w razie wyboru oferty wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi: a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984r. - Prawo przewozowe ( Dz. U. z 2017r. poz. 1983, ze zm. ), b) spełnienie wymogów wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1990, ze zm. ), w szczególności z: - art. 6 - w zakresie łatwej rozpoznawalności osób kierujących autobusem lub mikrobusem w miejscach postoju związanych z wsiadaniem lub wysiadaniem dzieci; - art. 66 - w kwestii warunków technicznych pojazdu, c) zapewnienia wykonywania usług pojazdami oznaczonymi z przodu i z tyłu tablicami barwy białej, z napisem barwy czarnej „autobus szkolny” d) zapewnienia pełnej dyspozycyjności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia w każdym terminie mieszczącym się w okresie, o którym mowa w pkt. 7 SIWZ., e) dowożenia uczniów autobusami lub mikrobusami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującymi w chwili wykonywania usług przepisami prawa powszechnie obowiązującego, f) zabezpieczenia w przypadku awarii autobusu lub mikrobusu kursowego, pojazdu zastępczego spełniającego w/w wymagania techniczne, g) posiadania zawartego ubezpieczenia OC i NW pojazdów służących do wykonywania zamówienia. 24. Zamawiający zastrzega sobie iż wykonawca wyłoniony w przetargu przejmuje na własność w ramach rozliczenia 5 autobusów będących dotychczas własnością Gminy Strzelno. Ponadto Wykonawca ma obowiązek przejąć w trybie art. 23(1) kodeksu pracy 4 kierowców i 6 osób obsługi. Wycena autobusów: - marka Autosan rok. prod.2001r- wartość rynkowa 24.000,00 PLN - marka Autosan rok. prod.2012r- wartość rynkowa 120.800,00 PLN - marka Autosan rok. prod.2002r- wartość rynkowa 27.600,00 PLN - marka Autosan rok. prod.2006r- wartość rynkowa 18.600,00 PLN - marka Autosan rok. prod.2003r- wartość rynkowa 17.900,00 PLN Szczegółowa wycena wartości rynkowej w/w pojazdów dokonana przez Rzeczoznawcę z Bydgoskiego Domu Technika NOT w Bydgoszczy dostępna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Strzelnie ul. Cieślewicza 2 pok. nr 10 Wymienione autobusy nie podlegają ocenie wedle kryterium „rok produkcji pojazdów” opisanej w pkt. XIII. 3 SIWZ. Aktualne warunki płacowe 6 osób pracowników obsługi, którzy podlegają przejęciu przez Wykonawcę w trybie art. 23(1) kodeksu pracy są następujące : Wynagrodzenia jednego pracownika Kwota 2250,00 zł brutto

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu. 2. Zamawiający, w oparciu o art. 22 ust. 1 b uPzp, wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca, składający ofertę musi wykazać, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2019 r, poz. 58 ze zm.) 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800.000,00 zł (osiemset tysięcy złotych 00/100). 3) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca, składający ofertę musi wykazać łącznie, że: a) dysponuje co pięcioma trzema osobami (kierowcami) zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów, b) posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej usługi transportowej dotyczącej przewozu osób o charakterze ciągłym, wykonywaną w okresie nie krótszym niż jeden rok szkolny o wartości tej usługi realizowanej w ramach jednej umowy o wartości mniejszej niż 250 tys. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości umowy, daty jej wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa (usługi) została wykonana należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIZW. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 uPzp. 6. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może, zgodnie z art. 22a uPzp, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. 7. Zamawiający informuje, że „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. V.6 siwz może zaistnieć jedynie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia , 2) Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 uPzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp, 3) w odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacje dodatkowe 4. Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp): 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania, 2) każdy z wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. siwz (które ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia). 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp w następującym zakresie: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnej licencji (zezwolenia) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r, poz. 58 ze zm.), b) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 800 0000,00 zł, c) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia; d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia; e) wykaz pojazdów (autobusów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia; 2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.6. ppkt. 2) siwz - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.7. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.7. siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonym w art. 22a uPzp, będzie dysponował niezbędnym zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w pkt V.8 ppkt. 1) niniejszej siwz, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.6 ppkt. 2) siwz. 12. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt VI.1. siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wa art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 4. Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp): 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania, 2) każdy z wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. siwz (które ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia). 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1, 2) zobowiązania, o których mowa w pkt V.7. ppkt 1) niniejszej siwz. 3. Informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt VI.1 i VI.2 będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualnej licencji (zezwolenia) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r, poz. 58 ze zm.), dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 800 0000,00 zł, wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia; wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia; wykaz pojazdów (autobusów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
druki RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), zanonimizowane umowy o pracę ( zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika wymiar czasu pracy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
rok produkcji pojazdów 30,00
czas podstawienia autobusu zastepczego 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy mogą nastąpić z uwzględnieniem art. 144 PzP, w szczególności w nastepującym zakresie: innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatków od towarów i usług w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto, b) zmiany nazwy zadania c) zmiany osób wskazanych w umowie, d) przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa, e) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, f) zmiany wynikające z reformy systemu nauczania wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części , z zastrzeżeniem zapisów umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo odstapienia od umowy w przypadku rozpoczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacji firmy wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastapić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI