Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej.Pakiet 1.Transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny pacjentów wymagających pomocy medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującymi oraz zgodnie z wymogami umów zawarych z NFZ. Transport będzie realizowany przynajmniej przez dwóch ratowników medycznych, przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.) Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu sanitarnego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Zadaniem zespołu jest: transport pacjentów ze szpitala do samochodu oraz z samochodu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z samochodu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego wraz z dostarczeniem rzeczy osobistych pacjenta (ew. bagaż pacjenta), zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. Usługa transportu sanitarnego rozpoczyna się z chwilą podstawienia środka transportu do miejsca wezwania, a kończy się z chwilą przekazania pacjenta w miejscu docelowym. Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej 4 środkami transportu sanitarnego - vide kryteria oceny ofert, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wyposażenie w: 1) kardiomonitor odrębny lub w opcji defibrylatora; 2) pulsoksymetr odrębny lub w opcji defibrylatora; 3) urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi; 4) urządzenie do pomiaru temperatury ciała; 5) defibrylator z opcją: a) monitorowania, b) pulsoksymetrii, c) kardiowersji, d) stymulacji zewnętrznej; 6) zestaw do intubacji i wentylacji (worek samorozprężalny); 7) pompę infuzyjną; 8) respirator transportowy; 9) ssak przenośny. Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą spełniać n/w wymagania: a)spełniać wymagania techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane b)spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1938 ze zm.); c)posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu oraz pozytywną opinię sanitarną. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ, nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ, najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat), Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług specjalistycznego transportu sanitarnego w okresie obowiązywania umowy; 2/ zachowania życzliwego stosunku do pacjentów i personelu Zamawiającego; 3/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego zamówienia informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy; 4/ świadczenia usług środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymagania sanitarne i techniczne przewidziane odpowiednimi przepisami; 5/ utrzymywania środków transportu sanitarnego w stanie gotowości do pracy i dbania o ich właściwy stan sanitarny; 6/ zapewnienia świadczenia usług przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania świadczenia w przedmiotowym zakresie; 7/ prowadzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzanie przez Narodowy Fundusz Zdrowia kontroli w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług specjalistycznego transportu sanitarnego świadczonych na jego rzecz przez Wykonawcę w zakresie: 1/ jakości świadczonych usług; 2/ satysfakcji pacjentów; 3/ oceny współpracy przez personel Zamawiającego. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. Pacjent powinien zostać zabrany z miejsca gdzie przebywa w oddziale, następnie dostarczony na miejsce docelowe i z powrotem. W trakcie całego transportu i pobytu w miejscu docelowym pacjent przebywa pod opieką ratowników. REJON I Średnia ilość wyjazdów w miesiącu poz. 1-4: 50 1. DAWNA DZIELNICA NOWA HUTA 2. DZIELNICA XII -PROKOCIM -BIEŻANÓW /część z liczbą ludności-500/ ulice: Agatowa, Ametystowa, Danalówka, M.Domagały, Jasieńskiego, Magazynowa, Nad Drwiną, Nefrytowa, Półłanki, Topazowa, os.Kolejowe, os.Złocień, Złocieniowa. 3.DZIELNICA XIII-PODGÓRZE /część z liczbą ludności- 3.500/ ulice: Agawy, Albatrosów, Bagrowa, Bartników, Biskupińska, Botewa Christo, Brandla Konstantego, Bugaj, Czeczota, Dąbka Stanisława, Dymnik, Danalówka, Golikówka, Husarska, Jeżów, Kawowa, Kormoranów, Kosiarzy, Kotówka, Kminkowa, Łutnia, Mierzeja Wiślana, Obrońców Modlina, Osikowa, Pod Wierzbami, os.Przewóz, Półłanki, Przy Cegielni, Rączna, Rybitwy, Sudecka, Surzyckiego Jana, Skromna, Strażacka, Szparagowa, K.Targosza, Traczy, Tyrczana, Wrobela Feliksa. 4. TRANSPORT NA TERENIE SZPITALA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W RÓŻNYCH BUDYNKACH . REJON II Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 20 Granice administracyjne MIASTA KRAKOWA (bez Rejonu I) REJON III Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 400 GMINA KŁAJ: liczba ludności- 10 100 Brzezie, Dąbrowa, Grodkowice, Kłaj, Łężkowice, Łysokanie, Stanisławice, Szarów, Targowisko. GMINA NIEPOŁOMICE: liczba ludności- 23 900 Chobot, Niepołomice, Ochmanów, Podłęże, Słomiróg, Staniątki, Suchoraba, Wola Batorska, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Zagórze, Zakrzów, Zakrzowiec. GMINA WIELICZKA: liczba ludności- 51 500 Brzegi, Byszyce, Chorągwica, Czarnochowice, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabie, Grabówki, Grajów, Jankówka, Janowice, Kokotów, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Lednica Górna, Mała Wieś, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Strumiany, Sułków, Sygneczów, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Wieliczka, Zabawa. GMINA BISKUPICE: liczba ludności - 9 000 Biskupice, Bodzanów, Jawczyce, Łazany, Przebieczany, Sławkowice, Sułów, Szczygłów, Trąbki, Zabłocie. GMINA GDÓW: część- liczba ludności - 16 900 Bilczyce, Cichawa, Czyżów, Hucisko, Jaroszówka, Klęczana, Krakuszowice, Liplas, Marszowice, Niegowić, Niewiarów, Nieznanowice, Niżowa, Pierzchów, Szczytniki, Świątniki Dolne, Wiatowice, Wieniec, Zborczyce. GMINA KOCMYRZÓW-LUBORZYCA: liczba ludności - 13 700 Baranówka, Czulica, Dojazdów, Goszyce, Głęboka, Goszcza, Karniów, Kocmyrzów, Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łuczyce, Łososkowice, Maciejowice, Marszowice, Pietrzejowice, Rawałowice, Prusy, Sulechów, Sadowie, Wilków, Wiktorowice, Skrzeszowice, Wola Luborzycka, Zastów, Wysiołek Luborzycki. REJON IV Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 100 INNE MIEJSCOWOŚCI Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 1. Transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu |
30,00 |
Liczba środków transportu |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej.Pakiet 2.Transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny pacjentów nie wymagających opieki medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1)Transport sanitarny wykonywany przez kierowcę ratownika /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.) lub kierowcę co najmniej przeszkolonego w zakresie udzielania Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu sanitarnego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Zadaniem jest: transport pacjentów ze szpitala do samochodu oraz z samochodu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z samochodu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego wraz z dostarczeniem rzeczy osobistych pacjenta (ew. bagaż pacjenta), zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. Pacjent powinien zostać zabrany z miejsca gdzie przebywa w oddziale, następnie dostarczony na miejsce docelowe i z powrotem. W trakcie całego transportu i pobytu w miejscu docelowym pacjent przebywa pod opieką. Usługa transportu sanitarnego rozpoczyna się z chwilą podstawienia środka transportu do miejsca wezwania, a kończy się z chwilą przekazania pacjenta w miejscu docelowym. 2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej 4 środkami transportu sanitarnego - vide kryteria oceny ofert, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 3)Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu oraz pozytywną opinię sanitarną. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat), Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług specjalistycznego transportu sanitarnego w okresie obowiązywania umowy; 2/ zachowania życzliwego stosunku do pacjentów i personelu Zamawiającego; 3/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy; 4/ świadczenia usług środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymagania sanitarne i techniczne przewidziane odpowiednimi przepisami; 5/ utrzymywania środków transportu sanitarnego w stanie gotowości do pracy i dbania o ich właściwy stan sanitarny; 6/ zapewnienia świadczenia usług przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania świadczenia w przedmiotowym zakresie; 7/ prowadzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzanie przez Narodowy Fundusz Zdrowia kontroli w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług specjalistycznego transportu sanitarnego świadczonych na jego rzecz przez Wykonawcę w zakresie: 1/ jakości świadczonych usług; 2/ satysfakcji pacjentów; 3/ oceny współpracy przez personel Zamawiającego. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. REJON I Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: Poz. 1-4: 300 1. DAWNA DZIELNICA NOWA HUTA 2. DZIELNICA XII -PROKOCIM -BIEŻANÓW /część z liczbą ludności-500/ ulice: Agatowa, Ametystowa, Danalówka, M.Domagały, Jasieńskiego, Magazynowa, Nad Drwiną, Nefrytowa, Półłanki, Topazowa, os.Kolejowe, os.Złocień, Złocieniowa. 3.DZIELNICA XIII-PODGÓRZE /część z liczbą ludności- 3.500/ ulice: Agawy, Albatrosów, Bagrowa, Bartników, Biskupińska, Botewa Christo, Brandla Konstantego, Bugaj, Czeczota, Dąbka Stanisława, Dymnik, Danalówka, Golikówka, Husarska, Jeżów, Kawowa, Kormoranów, Kosiarzy, Kotówka, Kminkowa, Łutnia, Mierzeja Wiślana, Obrońców Modlina, Osikowa, Pod Wierzbami, os.Przewóz, Półłanki, Przy Cegielni, Rączna, Rybitwy, Sudecka, Surzyckiego Jana, Skromna, Strażacka, Szparagowa, K.Targosza, Traczy, Tyrczana, Wrobela Feliksa. 4. TRANSPORT NA TERENIE SZPITALA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W RÓŻNYCH BUDYNKACH . REJON II Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 170 Granice administracyjne MIASTA KRAKOWA (bez Rejonu I) REJON III Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 2100 GMINA KŁAJ: liczba ludności- 10 100 Brzezie, Dąbrowa, Grodkowice, Kłaj, Łężkowice, Łysokanie, Stanisławice, Szarów, Targowisko. GMINA NIEPOŁOMICE: liczba ludności- 23 900 Chobot, Niepołomice, Ochmanów, Podłęże, Słomiróg, Staniątki, Suchoraba, Wola Batorska, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Zagórze, Zakrzów, Zakrzowiec. GMINA WIELICZKA: liczba ludności- 51 500 Brzegi, Byszyce, Chorągwica, Czarnochowice, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabie, Grabówki, Grajów, Jankówka, Janowice, Kokotów, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Lednica Górna, Mała Wieś, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Strumiany, Sułków, Sygneczów, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Wieliczka, Zabawa. GMINA BISKUPICE: liczba ludności - 9 000 Biskupice, Bodzanów, Jawczyce, Łazany, Przebieczany, Sławkowice, Sułów, Szczygłów, Trąbki, Zabłocie. GMINA GDÓW: część- liczba ludności - 16 900 Bilczyce, Cichawa, Czyżów, Hucisko, Jaroszówka, Klęczana, Krakuszowice, Liplas, Marszowice, Niegowić, Niewiarów, Nieznanowice, Niżowa, Pierzchów, Szczytniki, Świątniki Dolne, Wiatowice, Wieniec, Zborczyce. GMINA KOCMYRZÓW-LUBORZYCA: liczba ludności - 13 700 Baranówka, Czulica, Dojazdów, Goszyce, Głęboka, Goszcza, Karniów, Kocmyrzów, Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łuczyce, Łososkowice, Maciejowice, Marszowice, Pietrzejowice, Rawałowice, Prusy, Sulechów, Sadowie, Wilków, Wiktorowice, Skrzeszowice, Wola Luborzycka, Zastów, Wysiołek Luborzycki. REJON IV Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 1600 INNE MIEJSCOWOŚCI Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 2. Transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu |
30,00 |
Liczba środków transportu |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.Pakiet 3. Transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z sie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny krwi i jej składników z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Transport sanitarny krwi i jej składników z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Transport sanitarny wykonywany jest przez kierowcę, posiadającego odpowiednie przeszkolenie do wykonywania usługi. Przedmiotem jest świadczenie usług polegających na przewozie krwi i jej składników z Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie do siedziby Zamawiającego oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Zamawiającego do Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźnicza 11 w Krakowie. Transport krwi i jej składników odbywał się będzie na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport krwi i jej składników w warunkach spełniających wymogi określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne. (Dz.U. 2017 poz. 2051). Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w gotowości do świadczenia usług transportu krwi przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę postanowień ust. 2 Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia wykonania usługi transportowej osobie trzeciej oraz obciążenia kosztami tej usługi Wykonawcę. Planowe godziny wyjazdów po krew i jej składniki z siedziby Zamawiającego: 1/ od poniedziałku do piątku: pierwszy wyjazd - godz. 8.00, drugi wyjazd - godz.14.00, 2/ w dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, transport odbywał się będzie w razie konieczności po telefonicznym zgłoszeniu dokonanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej ustalonych terminów w razie takiej konieczności. Zlecanie transportów nieplanowanych lub zmiana godzin ustalonych transportów odbywać się będzie poprzez telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego do punktu zgłoszeniowego. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia. W sytuacji transportu krwi "na ratunek" - czas realizacji od zgłoszenia do 1 godziny - vide kryteria oceny ofert. W celu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług w okresie obowiązywania umowy; 2/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług świadczonych na jego rzecz w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków w jakich powinna być transportowana krew i jej składniki określonych Rozporządzeniem. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. Zasady transportu krwi i jej składników: 1. Krew i jej składniki są przewożone w warunkach poddanych walidacji, kontroli i okresowej ponownej walidacji, za które odpowiada Wykonawca. Każdorazowo sporządza się protokół kontroli temperatury transportu. 2. Pomiar temperatury dokonuje się za pomocą termometru lub czujnika automatycznego 3. W przypadku stosowania termometru Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Zamawiający sporządzają protokół, który zawiera: 1) Nazwa i adres RCKiK; 2) Nazwa i numer składnika; 3) dzień i godzina wydania; 4) temperatura odczytu po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składników w pojemniku transportowym; 5) opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem ilości i rodzaju dodatkowego materiału chłodzącego oraz numeru termometru jeżeli stosowano; 6) data, podpis, pieczątka osoby wydającej krew lub jej składniki; 7) imię i nazwisko kierowcy oraz rodzaj środka transportu; 8) nazwa i dokładny adres odbiorcy; 9) dzień i godzina dostarczenia składnika krwi; 10) temperatura odczytania w chwili dostarczenia krwi lub jej składników; 11) data, podpis oraz pieczątka osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika; 4. W przypadku stosowania czujników automatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Zamawiający sporządzają protokół kontroli transportu zgodnie z punktem 3. z uwzględnieniem, że zamiast danych o których mowa w pt 4. i 10. do protokołu dołącza się wydruki otrzymane z czujników. 5. Protokół kontroli transportu sporządza się w trzech egzemplarzach. Kopię z godziną wydania preparatu zatrzymuje RCKiK, oryginał /biały druk/ otrzymuje Zamawiający, po wcześniejszym wpisaniu godziny otrzymania preparatu i czytelnym potwierdzeniu jego odbioru, a następnie drugą kopię /żółty druk/ zatrzymuje Wykonawca. 6. Godziny planowych transportów wykonywanych przez Wykonawcę: I transport pomiędzy godziną 7.00 a godziną 8.00 , II ewentualny transport w przedziale czasu 13.00 - 15.00. W przypadku odwołania transportu lub przełożenia czasu jego realizacji Zamawiający poinformuje o tym fakcie telefonicznie Wykonawcę. Kierowca Wykonawcy zabiera druk zapotrzebowania na krew i jej składniki z Banku Krwi Zamawiającego i dostarcza je do Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźnicza 11. Tam zamówione preparaty przekładane są do specjalnych pojemników. Odpowiednio: 1 pojemnik - KKCz, 2 - KKP, 3 - osocze świeżo mrożone. RCKiK przekazuje kierowcy Wykonawcy druk zwrotny zapotrzebowania oraz druk protokołu kontroli temperatur w dwóch egzemplarzach. Po zakończeniu transportu "biały druk" (oryginał) pozostaje w banku krwi Zamawiającego, kopia natomiast (żółty druk) przekazywany jest w drodze powrotnej do RCKiK, ul. Rzeźnicza 11. Za zgubienie dokumentacji w czasie trwania usługi odpowiada Wykonawca. Kierowca Wykonawcy wypełnia czytelnie drukowanymi literami swoje nazwisko na protokole oraz przybija w wyznaczonym miejscu pieczątkę firmy. Transport wraca do siedziby Zamawiającego. W 5 minucie transportu kierowca dokonuje kontroli temperatury w pojemnikach chłodniczych i wpisuje wyniki do odpowiedniej rubryki protokołu. Krew i jej składniki dostarczane są przez kierowcę do Banku Krwi Zamawiającego. W razie potrzeby transportu krwi z RCKiK w godzinach popołudniowych i nocnych tj. 19.00-7.00 (lub 15.00 - 7.00 w sezonie urlopowym) druki zapotrzebowań na krew i jej składniki odbierane będą przez Wykonawcę bezpośrednio z oddziałów je zamawiających lub z pracowni serologii znajdującej się na terenie Zamawiającego, a dostarczane z zachowaniem wcześniej opisanej procedury do pracowni serologii. 7. W okresie braku krwi w RCKiK (lipiec - wrzesień) ewentualnie dodatkowy transport. 8. Dodatkowy transport w przypadkach pilnych (nie ratujących życia). 9. Transport konsultacji serologicznej razem z zapotrzebowaniem Szpitala, oraz w przypadkach pilnych wskazań na wezwanie - dodatkowy transport. 10. Dodatkowy transport o zmiennym czasie realizacji w przypadku transportu UKKCz dla dzieci (przeciętnie 1-3/tydzień) oraz transportu KKC z dobieranego fenotypowo. 11. Transport na ratunek (życie) - czas realizacji od zgłoszenia poniżej 1 godziny (przeciętnie 1/tydzień). 12. W godzinach dyżuru serologicznego od godz. 19.00 - 7.00 oraz w dni wolne 24h - transport z pracowni serologii w przypadku wskazań na druku zlecenia z oddziału zamawiającego dany preparat. Planowe wyjazdy po krew i jej składniki z siedziby Zamawiającego: 1. od poniedziałku do piątku: pierwszy wyjazd - godz. 8.00 drugi wyjazd - godz.14.00 2. w dni wolne od pracy, niedziele i- święta oraz w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, transport odbywał się będzie w razie konieczności po telefonicznym zgłoszeniu dokonanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. TRASA Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 siedziba Szpitala - Punkt Dystrybucji RCKiK - siedziba Szpitala Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 3. Transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu |
30,00 |
Liczba środków transportu |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Pakiet 4.Transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu.Pakiet 5.Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Transport sanitarny materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Transport sanitarny wykonywany przez kierowcę, posiadającego odpowiednie przeszkolenie do wykonywania usługi. Usługa obejmuje transport materiałów, głównie próbek krwi do badań laboratoryjnych. Transporty wykonywane przez dowolny personel. Transport powinien odbywać się w warunkach dostosowanych do rodzaju materiału jak również zgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i zasadami sztuki. Transport całodobowy. Transport w razie potrzeby powinien odbywać się w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych. Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 4. Transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu |
30,00 |
Liczba środków transportu |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.Pakiet 5.Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport zwykły dokumentacji medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego Transport wykonywany przez kierowcę. Realizacja usługi winna odbywać się całodobowo. Świadczenie polega na przewozie dokumentacji medycznej ze szpitala do punktu docelowego wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami sztuki przy zachowaniu wymogów przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Przez zachowanie zasad sztuki rozumie się przede wszystkim: - dostarczenie dokumentacji właściwej osobie, - właściwą ochronę dokumentacji przed dostępem osób nieuprawnionych bądź utratą, - dokonanie rejstracji dokumentacji w placówce docelowej i nnych niezbędnych procedur o ile to wymagane, - ewentualny transport wraz z dokumentacją wskazanego pracownika Zamawiającego, - ewenetualne oczekiwanie na oddanie dokumentacji celem jej transportu zwrotnego do Zamawiającego Polecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. W przypadku transportu w trybie pilnym Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia środka transportu w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Wykonawca zobowiązuje się transportować dokumentację medyczną w taki sposób, aby nie została ujawniona jej treść osobom nieuprawnionym. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu" Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usług. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów z zakresu BHP oraz przepisów prawa ruchu drogowego. Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 5. Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu |
30,00 |
Liczba środków transportu |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: