Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej składników,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej składników, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz dokumentacji medycznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-29
  • Numer ogłoszenia591039-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591039-N-2019 z dnia 2019-08-29 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej składników, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz dokumentacji medycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000000, ul. os. Na Skarpie  66 , 31-913  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, , e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, , faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (URL): www.zeromski-szpital.pl
Adres profilu nabywcy: www.zeromski-szpital.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej składników, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz dokumentacji medycznej
Numer referencyjny: ZP/26/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej składników, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz dokumentacji medycznej

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunej, jesli wykaże, że: 1) dysponuje środkami transportu, które spełniają warunki o których mowa w SIWZ: a) co najmniej 4 pojazdami uprzywilejowanymi służącymi do przewozu osób w pozycji leżącej lub leżącej i siedzącej; spełniającymi opis i wymagania SIWZ; posiadającymi pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, których rok produkcji jest nie starszy niż 2014 r. posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW - dotyczy grupy 1 b) co najmniej 4 pojazdami służącymi do przewozu osób w pozycji siedzącej; posiadającymi pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, których rok produkcji jest nie starszy niż 2014 r. posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW- dotyczy grupy 2 c) co najmniej jednym pojazdem uprzywilejowanym przeznaczonym do przewozu krwi, materiałów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, posiadającym pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczne j, którego rok produkcji jest nie starszy niż 2014 r. posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW - dotyczy grupy 3 i 4 d) co najmniej jednym pojazdem, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW - dotyczy grupy 5 2) dysponuje niezbędną ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) min. 8 osobami, w tym co najmniej: 8 ratownikami medycznymi /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.)/ i co najmniej 4 osobami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii, świadectwo kwalifikacji do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi - dotyczy grupy 1 b) min. 4 osobami - kierowca ratownik /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.) lub kierowca co najmniej przeszkolony w zakresie udzielania Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, który posiada prawo jazdy odpowiedniej kategorii - dotyczy grupy 2 c) min. 1 osobą - kierowca, który posiada prawo jazdy odpowiedniej kategorii, świadectwo kwalifikacji do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi - dotyczy grupy 3 i 4 c) min. 1 osobą - kierowca, który posiada prawo jazdy odpowiedniej kategorii - dotyczy grupy 5
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert - załącznik nr 3
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
odpowiednio w projekcie umowy dotyczącym danego pakietu, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej.Pakiet 1.Transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny pacjentów wymagających pomocy medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującymi oraz zgodnie z wymogami umów zawarych z NFZ. Transport będzie realizowany przynajmniej przez dwóch ratowników medycznych, przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.) Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu sanitarnego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Zadaniem zespołu jest: transport pacjentów ze szpitala do samochodu oraz z samochodu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z samochodu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego wraz z dostarczeniem rzeczy osobistych pacjenta (ew. bagaż pacjenta), zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. Usługa transportu sanitarnego rozpoczyna się z chwilą podstawienia środka transportu do miejsca wezwania, a kończy się z chwilą przekazania pacjenta w miejscu docelowym. Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej 4 środkami transportu sanitarnego - vide kryteria oceny ofert, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wyposażenie w: 1) kardiomonitor odrębny lub w opcji defibrylatora; 2) pulsoksymetr odrębny lub w opcji defibrylatora; 3) urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi; 4) urządzenie do pomiaru temperatury ciała; 5) defibrylator z opcją: a) monitorowania, b) pulsoksymetrii, c) kardiowersji, d) stymulacji zewnętrznej; 6) zestaw do intubacji i wentylacji (worek samorozprężalny); 7) pompę infuzyjną; 8) respirator transportowy; 9) ssak przenośny. Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą spełniać n/w wymagania: a)spełniać wymagania techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane b)spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1938 ze zm.); c)posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu oraz pozytywną opinię sanitarną. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ, nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ, najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat), Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług specjalistycznego transportu sanitarnego w okresie obowiązywania umowy; 2/ zachowania życzliwego stosunku do pacjentów i personelu Zamawiającego; 3/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego zamówienia informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy; 4/ świadczenia usług środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymagania sanitarne i techniczne przewidziane odpowiednimi przepisami; 5/ utrzymywania środków transportu sanitarnego w stanie gotowości do pracy i dbania o ich właściwy stan sanitarny; 6/ zapewnienia świadczenia usług przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania świadczenia w przedmiotowym zakresie; 7/ prowadzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzanie przez Narodowy Fundusz Zdrowia kontroli w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług specjalistycznego transportu sanitarnego świadczonych na jego rzecz przez Wykonawcę w zakresie: 1/ jakości świadczonych usług; 2/ satysfakcji pacjentów; 3/ oceny współpracy przez personel Zamawiającego. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. Pacjent powinien zostać zabrany z miejsca gdzie przebywa w oddziale, następnie dostarczony na miejsce docelowe i z powrotem. W trakcie całego transportu i pobytu w miejscu docelowym pacjent przebywa pod opieką ratowników. REJON I Średnia ilość wyjazdów w miesiącu poz. 1-4: 50 1. DAWNA DZIELNICA NOWA HUTA 2. DZIELNICA XII -PROKOCIM -BIEŻANÓW /część z liczbą ludności-500/ ulice: Agatowa, Ametystowa, Danalówka, M.Domagały, Jasieńskiego, Magazynowa, Nad Drwiną, Nefrytowa, Półłanki, Topazowa, os.Kolejowe, os.Złocień, Złocieniowa. 3.DZIELNICA XIII-PODGÓRZE /część z liczbą ludności- 3.500/ ulice: Agawy, Albatrosów, Bagrowa, Bartników, Biskupińska, Botewa Christo, Brandla Konstantego, Bugaj, Czeczota, Dąbka Stanisława, Dymnik, Danalówka, Golikówka, Husarska, Jeżów, Kawowa, Kormoranów, Kosiarzy, Kotówka, Kminkowa, Łutnia, Mierzeja Wiślana, Obrońców Modlina, Osikowa, Pod Wierzbami, os.Przewóz, Półłanki, Przy Cegielni, Rączna, Rybitwy, Sudecka, Surzyckiego Jana, Skromna, Strażacka, Szparagowa, K.Targosza, Traczy, Tyrczana, Wrobela Feliksa. 4. TRANSPORT NA TERENIE SZPITALA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W RÓŻNYCH BUDYNKACH . REJON II Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 20 Granice administracyjne MIASTA KRAKOWA (bez Rejonu I) REJON III Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 400 GMINA KŁAJ: liczba ludności- 10 100 Brzezie, Dąbrowa, Grodkowice, Kłaj, Łężkowice, Łysokanie, Stanisławice, Szarów, Targowisko. GMINA NIEPOŁOMICE: liczba ludności- 23 900 Chobot, Niepołomice, Ochmanów, Podłęże, Słomiróg, Staniątki, Suchoraba, Wola Batorska, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Zagórze, Zakrzów, Zakrzowiec. GMINA WIELICZKA: liczba ludności- 51 500 Brzegi, Byszyce, Chorągwica, Czarnochowice, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabie, Grabówki, Grajów, Jankówka, Janowice, Kokotów, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Lednica Górna, Mała Wieś, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Strumiany, Sułków, Sygneczów, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Wieliczka, Zabawa. GMINA BISKUPICE: liczba ludności - 9 000 Biskupice, Bodzanów, Jawczyce, Łazany, Przebieczany, Sławkowice, Sułów, Szczygłów, Trąbki, Zabłocie. GMINA GDÓW: część- liczba ludności - 16 900 Bilczyce, Cichawa, Czyżów, Hucisko, Jaroszówka, Klęczana, Krakuszowice, Liplas, Marszowice, Niegowić, Niewiarów, Nieznanowice, Niżowa, Pierzchów, Szczytniki, Świątniki Dolne, Wiatowice, Wieniec, Zborczyce. GMINA KOCMYRZÓW-LUBORZYCA: liczba ludności - 13 700 Baranówka, Czulica, Dojazdów, Goszyce, Głęboka, Goszcza, Karniów, Kocmyrzów, Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łuczyce, Łososkowice, Maciejowice, Marszowice, Pietrzejowice, Rawałowice, Prusy, Sulechów, Sadowie, Wilków, Wiktorowice, Skrzeszowice, Wola Luborzycka, Zastów, Wysiołek Luborzycki. REJON IV Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 100 INNE MIEJSCOWOŚCI Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 1. Transporcie sanitarnym pacjentów wymagających pomocy medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu 30,00
Liczba środków transportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej.Pakiet 2.Transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny pacjentów nie wymagających opieki medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1)Transport sanitarny wykonywany przez kierowcę ratownika /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), bądź pielęgniarkę systemu w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.) lub kierowcę co najmniej przeszkolonego w zakresie udzielania Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu sanitarnego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Zadaniem jest: transport pacjentów ze szpitala do samochodu oraz z samochodu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z samochodu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego wraz z dostarczeniem rzeczy osobistych pacjenta (ew. bagaż pacjenta), zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. Pacjent powinien zostać zabrany z miejsca gdzie przebywa w oddziale, następnie dostarczony na miejsce docelowe i z powrotem. W trakcie całego transportu i pobytu w miejscu docelowym pacjent przebywa pod opieką. Usługa transportu sanitarnego rozpoczyna się z chwilą podstawienia środka transportu do miejsca wezwania, a kończy się z chwilą przekazania pacjenta w miejscu docelowym. 2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej 4 środkami transportu sanitarnego - vide kryteria oceny ofert, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 3)Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu oraz pozytywną opinię sanitarną. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat), Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług specjalistycznego transportu sanitarnego w okresie obowiązywania umowy; 2/ zachowania życzliwego stosunku do pacjentów i personelu Zamawiającego; 3/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy; 4/ świadczenia usług środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymagania sanitarne i techniczne przewidziane odpowiednimi przepisami; 5/ utrzymywania środków transportu sanitarnego w stanie gotowości do pracy i dbania o ich właściwy stan sanitarny; 6/ zapewnienia świadczenia usług przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania świadczenia w przedmiotowym zakresie; 7/ prowadzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzanie przez Narodowy Fundusz Zdrowia kontroli w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług specjalistycznego transportu sanitarnego świadczonych na jego rzecz przez Wykonawcę w zakresie: 1/ jakości świadczonych usług; 2/ satysfakcji pacjentów; 3/ oceny współpracy przez personel Zamawiającego. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. REJON I Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: Poz. 1-4: 300 1. DAWNA DZIELNICA NOWA HUTA 2. DZIELNICA XII -PROKOCIM -BIEŻANÓW /część z liczbą ludności-500/ ulice: Agatowa, Ametystowa, Danalówka, M.Domagały, Jasieńskiego, Magazynowa, Nad Drwiną, Nefrytowa, Półłanki, Topazowa, os.Kolejowe, os.Złocień, Złocieniowa. 3.DZIELNICA XIII-PODGÓRZE /część z liczbą ludności- 3.500/ ulice: Agawy, Albatrosów, Bagrowa, Bartników, Biskupińska, Botewa Christo, Brandla Konstantego, Bugaj, Czeczota, Dąbka Stanisława, Dymnik, Danalówka, Golikówka, Husarska, Jeżów, Kawowa, Kormoranów, Kosiarzy, Kotówka, Kminkowa, Łutnia, Mierzeja Wiślana, Obrońców Modlina, Osikowa, Pod Wierzbami, os.Przewóz, Półłanki, Przy Cegielni, Rączna, Rybitwy, Sudecka, Surzyckiego Jana, Skromna, Strażacka, Szparagowa, K.Targosza, Traczy, Tyrczana, Wrobela Feliksa. 4. TRANSPORT NA TERENIE SZPITALA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W RÓŻNYCH BUDYNKACH . REJON II Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 170 Granice administracyjne MIASTA KRAKOWA (bez Rejonu I) REJON III Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 2100 GMINA KŁAJ: liczba ludności- 10 100 Brzezie, Dąbrowa, Grodkowice, Kłaj, Łężkowice, Łysokanie, Stanisławice, Szarów, Targowisko. GMINA NIEPOŁOMICE: liczba ludności- 23 900 Chobot, Niepołomice, Ochmanów, Podłęże, Słomiróg, Staniątki, Suchoraba, Wola Batorska, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Zagórze, Zakrzów, Zakrzowiec. GMINA WIELICZKA: liczba ludności- 51 500 Brzegi, Byszyce, Chorągwica, Czarnochowice, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabie, Grabówki, Grajów, Jankówka, Janowice, Kokotów, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Lednica Górna, Mała Wieś, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Strumiany, Sułków, Sygneczów, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Wieliczka, Zabawa. GMINA BISKUPICE: liczba ludności - 9 000 Biskupice, Bodzanów, Jawczyce, Łazany, Przebieczany, Sławkowice, Sułów, Szczygłów, Trąbki, Zabłocie. GMINA GDÓW: część- liczba ludności - 16 900 Bilczyce, Cichawa, Czyżów, Hucisko, Jaroszówka, Klęczana, Krakuszowice, Liplas, Marszowice, Niegowić, Niewiarów, Nieznanowice, Niżowa, Pierzchów, Szczytniki, Świątniki Dolne, Wiatowice, Wieniec, Zborczyce. GMINA KOCMYRZÓW-LUBORZYCA: liczba ludności - 13 700 Baranówka, Czulica, Dojazdów, Goszyce, Głęboka, Goszcza, Karniów, Kocmyrzów, Krzysztoforzyce, Luborzyca, Łuczyce, Łososkowice, Maciejowice, Marszowice, Pietrzejowice, Rawałowice, Prusy, Sulechów, Sadowie, Wilków, Wiktorowice, Skrzeszowice, Wola Luborzycka, Zastów, Wysiołek Luborzycki. REJON IV Średnia ilość kilometrów w miesiącu: 1600 INNE MIEJSCOWOŚCI Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 2. Transporcie sanitarnym pacjentów nie wymagających opieki medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu 30,00
Liczba środków transportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.Pakiet 3. Transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z sie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny krwi i jej składników z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Transport sanitarny krwi i jej składników z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Transport sanitarny wykonywany jest przez kierowcę, posiadającego odpowiednie przeszkolenie do wykonywania usługi. Przedmiotem jest świadczenie usług polegających na przewozie krwi i jej składników z Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie do siedziby Zamawiającego oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Zamawiającego do Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźnicza 11 w Krakowie. Transport krwi i jej składników odbywał się będzie na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport krwi i jej składników w warunkach spełniających wymogi określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne. (Dz.U. 2017 poz. 2051). Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w gotowości do świadczenia usług transportu krwi przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę postanowień ust. 2 Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia wykonania usługi transportowej osobie trzeciej oraz obciążenia kosztami tej usługi Wykonawcę. Planowe godziny wyjazdów po krew i jej składniki z siedziby Zamawiającego: 1/ od poniedziałku do piątku: pierwszy wyjazd - godz. 8.00, drugi wyjazd - godz.14.00, 2/ w dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, transport odbywał się będzie w razie konieczności po telefonicznym zgłoszeniu dokonanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej ustalonych terminów w razie takiej konieczności. Zlecanie transportów nieplanowanych lub zmiana godzin ustalonych transportów odbywać się będzie poprzez telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego do punktu zgłoszeniowego. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia. W sytuacji transportu krwi "na ratunek" - czas realizacji od zgłoszenia do 1 godziny - vide kryteria oceny ofert. W celu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia ciągłości świadczenia usług w okresie obowiązywania umowy; 2/ przedstawiania na żądanie Zamawiającego informacji o zakresie i sposobie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu wykonywania usług świadczonych na jego rzecz w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków w jakich powinna być transportowana krew i jej składniki określonych Rozporządzeniem. W wyniku przeprowadzenia kontroli Zamawiający może: 1/ wydać zalecenia pokontrolne zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w wyznaczonym terminie; 2/ skorzystać z uprawnień do rozwiązania umowy. Zasady transportu krwi i jej składników: 1. Krew i jej składniki są przewożone w warunkach poddanych walidacji, kontroli i okresowej ponownej walidacji, za które odpowiada Wykonawca. Każdorazowo sporządza się protokół kontroli temperatury transportu. 2. Pomiar temperatury dokonuje się za pomocą termometru lub czujnika automatycznego 3. W przypadku stosowania termometru Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Zamawiający sporządzają protokół, który zawiera: 1) Nazwa i adres RCKiK; 2) Nazwa i numer składnika; 3) dzień i godzina wydania; 4) temperatura odczytu po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składników w pojemniku transportowym; 5) opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem ilości i rodzaju dodatkowego materiału chłodzącego oraz numeru termometru jeżeli stosowano; 6) data, podpis, pieczątka osoby wydającej krew lub jej składniki; 7) imię i nazwisko kierowcy oraz rodzaj środka transportu; 8) nazwa i dokładny adres odbiorcy; 9) dzień i godzina dostarczenia składnika krwi; 10) temperatura odczytania w chwili dostarczenia krwi lub jej składników; 11) data, podpis oraz pieczątka osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika; 4. W przypadku stosowania czujników automatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Zamawiający sporządzają protokół kontroli transportu zgodnie z punktem 3. z uwzględnieniem, że zamiast danych o których mowa w pt 4. i 10. do protokołu dołącza się wydruki otrzymane z czujników. 5. Protokół kontroli transportu sporządza się w trzech egzemplarzach. Kopię z godziną wydania preparatu zatrzymuje RCKiK, oryginał /biały druk/ otrzymuje Zamawiający, po wcześniejszym wpisaniu godziny otrzymania preparatu i czytelnym potwierdzeniu jego odbioru, a następnie drugą kopię /żółty druk/ zatrzymuje Wykonawca. 6. Godziny planowych transportów wykonywanych przez Wykonawcę: I transport pomiędzy godziną 7.00 a godziną 8.00 , II ewentualny transport w przedziale czasu 13.00 - 15.00. W przypadku odwołania transportu lub przełożenia czasu jego realizacji Zamawiający poinformuje o tym fakcie telefonicznie Wykonawcę. Kierowca Wykonawcy zabiera druk zapotrzebowania na krew i jej składniki z Banku Krwi Zamawiającego i dostarcza je do Punktu Dystrybucji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Rzeźnicza 11. Tam zamówione preparaty przekładane są do specjalnych pojemników. Odpowiednio: 1 pojemnik - KKCz, 2 - KKP, 3 - osocze świeżo mrożone. RCKiK przekazuje kierowcy Wykonawcy druk zwrotny zapotrzebowania oraz druk protokołu kontroli temperatur w dwóch egzemplarzach. Po zakończeniu transportu "biały druk" (oryginał) pozostaje w banku krwi Zamawiającego, kopia natomiast (żółty druk) przekazywany jest w drodze powrotnej do RCKiK, ul. Rzeźnicza 11. Za zgubienie dokumentacji w czasie trwania usługi odpowiada Wykonawca. Kierowca Wykonawcy wypełnia czytelnie drukowanymi literami swoje nazwisko na protokole oraz przybija w wyznaczonym miejscu pieczątkę firmy. Transport wraca do siedziby Zamawiającego. W 5 minucie transportu kierowca dokonuje kontroli temperatury w pojemnikach chłodniczych i wpisuje wyniki do odpowiedniej rubryki protokołu. Krew i jej składniki dostarczane są przez kierowcę do Banku Krwi Zamawiającego. W razie potrzeby transportu krwi z RCKiK w godzinach popołudniowych i nocnych tj. 19.00-7.00 (lub 15.00 - 7.00 w sezonie urlopowym) druki zapotrzebowań na krew i jej składniki odbierane będą przez Wykonawcę bezpośrednio z oddziałów je zamawiających lub z pracowni serologii znajdującej się na terenie Zamawiającego, a dostarczane z zachowaniem wcześniej opisanej procedury do pracowni serologii. 7. W okresie braku krwi w RCKiK (lipiec - wrzesień) ewentualnie dodatkowy transport. 8. Dodatkowy transport w przypadkach pilnych (nie ratujących życia). 9. Transport konsultacji serologicznej razem z zapotrzebowaniem Szpitala, oraz w przypadkach pilnych wskazań na wezwanie - dodatkowy transport. 10. Dodatkowy transport o zmiennym czasie realizacji w przypadku transportu UKKCz dla dzieci (przeciętnie 1-3/tydzień) oraz transportu KKC z dobieranego fenotypowo. 11. Transport na ratunek (życie) - czas realizacji od zgłoszenia poniżej 1 godziny (przeciętnie 1/tydzień). 12. W godzinach dyżuru serologicznego od godz. 19.00 - 7.00 oraz w dni wolne 24h - transport z pracowni serologii w przypadku wskazań na druku zlecenia z oddziału zamawiającego dany preparat. Planowe wyjazdy po krew i jej składniki z siedziby Zamawiającego: 1. od poniedziałku do piątku: pierwszy wyjazd - godz. 8.00 drugi wyjazd - godz.14.00 2. w dni wolne od pracy, niedziele i- święta oraz w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, transport odbywał się będzie w razie konieczności po telefonicznym zgłoszeniu dokonanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. TRASA Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 siedziba Szpitala - Punkt Dystrybucji RCKiK - siedziba Szpitala Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 3. Transporcie sanitarnym krwi i jej składników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z siedziby Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu 30,00
Liczba środków transportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Pakiet 4.Transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu.Pakiet 5.Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport sanitarny materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Transport sanitarny materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu. Transport sanitarny wykonywany przez kierowcę, posiadającego odpowiednie przeszkolenie do wykonywania usługi. Usługa obejmuje transport materiałów, głównie próbek krwi do badań laboratoryjnych. Transporty wykonywane przez dowolny personel. Transport powinien odbywać się w warunkach dostosowanych do rodzaju materiału jak również zgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i zasadami sztuki. Transport całodobowy. Transport w razie potrzeby powinien odbywać się w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych. Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu". Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 4. Transporcie sanitarnym materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu 30,00
Liczba środków transportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.Pakiet 5.Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport zwykły dokumentacji medycznej. Wspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego Transport wykonywany przez kierowcę. Realizacja usługi winna odbywać się całodobowo. Świadczenie polega na przewozie dokumentacji medycznej ze szpitala do punktu docelowego wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami sztuki przy zachowaniu wymogów przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Przez zachowanie zasad sztuki rozumie się przede wszystkim: - dostarczenie dokumentacji właściwej osobie, - właściwą ochronę dokumentacji przed dostępem osób nieuprawnionych bądź utratą, - dokonanie rejstracji dokumentacji w placówce docelowej i nnych niezbędnych procedur o ile to wymagane, - ewentualny transport wraz z dokumentacją wskazanego pracownika Zamawiającego, - ewenetualne oczekiwanie na oddanie dokumentacji celem jej transportu zwrotnego do Zamawiającego Polecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia odpowiedniego środka transportu w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu - vide kryteria oceny ofert. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem przybycie nie może nastąpić później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu. W przypadku transportu w trybie pilnym Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia środka transportu w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Wykonawca zobowiązuje się transportować dokumentację medyczną w taki sposób, aby nie została ujawniona jej treść osobom nieuprawnionym. Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na "Zleceniu Wyjazdu" Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usług. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów z zakresu BHP oraz przepisów prawa ruchu drogowego. Średnia ilość wyjazdów w miesiącu: 60 Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na: Pakiet 5. Transporcie zwykłym dokumentacji medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia odpowiedniego środka transportu 30,00
Liczba środków transportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI