Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.3.) Oddział zamawiającego: w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Próchnika 34
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 733 90 05
1.5.8.) Numer faksu: 44 733 90 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-188c063c-a42f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001346/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.mopr.piotrkow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej przy użyciu: 1/ miniPortalu, dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl 2/ ePUAP-u dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal -/skrzynka moprpiotrkow/ przy czym:1. złożenie ofert odbywa się na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ. 2. wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do zamawiającego powołując się na znak sprawy (nr zamówienia) ZKPiA.2514.1.2021 lub nr nadany przez BZP. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP, poprzez które ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAP, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email i.stanczyk@mopr.piotrkow.pl ; m.kregiel@mopr.piotrkow.pl10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 9 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim ul. Adama Próchnika 34, NIP7711689761, adres e-mail: mopr@mopr.piotrkow.pl, 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez formularz kontaktowy na stronie www.mopr.piotrkow.pl; pod e-mailem iod@mopr.piotrkow.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1. 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia – art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 219 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku poz. 2019 ze zm).4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.6. Obowiązek podania przez danych osobowych, przez osobę, której bezpośrednio dotyczą jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. Osoba, której dane dotyczą posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia jej danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończania postępowania o udzielenie zamówienia;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.8. osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.. 20 RODO;- na podstawie art.. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZKPiA.2514.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I – świadczenie usług pocztowych w obrocie lokalnym na terenie miasta Piotrków Trybunalski; usługa obejmuje wszystkie przesyłki wymienione w Rozdziale III SWZ ust. 13
4.2.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawcy (spośród ważnych ofert) która będzie najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert dla części I i II przedmiotu zamówienia:2. Sposób przyznawania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Najniższa cena brutto - w przedmiotowym kryterium oferta o najniższej cenie brutto za przedmiot zamówienia otrzymuje automatycznie 10 pkt., które pomnożone zostaną przez wagę kryterium.Pozostałe oferty oceniane będą wg wzoru:B/A*10pkt*Z% = Lp gdzie:A – cena brutto oferty badanej ,B – najniższa cena ofertowa brutto,Z – znaczenie kryterium w %10 pkt – maksymalna liczba punktów możliwa do otrzymania w kryterium,Lp – liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium.3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w niniejszej SWZ oraz przedstawi najkorzystniejszą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.4. W sytuacji, kiedy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.5. Wykonawcy składają oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.6. W toku badania ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym zaoferowanej ceny) oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji z którymkolwiek z Wykonawców dotyczący złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści , za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 223 ustawy PZP.8. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę.9. Zgodnie z art. 224 Ustawy Pzp jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów , Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust.3 ustawy Pzp.10.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają rażąco niskiej ceny tej oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.12.W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawcy (spośród ważnych ofert) która będzie najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert dla części I i II przedmiotu zamówienia:2. Sposób przyznawania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Najniższa cena brutto - w przedmiotowym kryterium oferta o najniższej cenie brutto za przedmiot zamówienia otrzymuje automatycznie 10 pkt., które pomnożone zostaną przez wagę kryterium.Pozostałe oferty oceniane będą wg wzoru:B/A*10pkt*Z% = Lp gdzie:A – cena brutto oferty badanej ,B – najniższa cena ofertowa brutto,Z – znaczenie kryterium w %10 pkt – maksymalna liczba punktów możliwa do otrzymania w kryterium,Lp – liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium.3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w niniejszej SWZ oraz przedstawi najkorzystniejszą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.4. W sytuacji, kiedy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.5. Wykonawcy składają oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.6. W toku badania ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym zaoferowanej ceny) oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji z którymkolwiek z Wykonawców dotyczący złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści , za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 223 ustawy PZP.8. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę.9. Zgodnie z art. 224 Ustawy Pzp jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów , Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust.3 ustawy Pzp.10.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają rażąco niskiej ceny tej oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.12.W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - świadczenie usług pocztowych na terenie kraju poza teren miasta Piotrków Trybunalski; usługa obejmuje wszystkie przesyłki wymienione w Rozdziale III SWZ ust. 13
4.2.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawcy (spośród ważnych ofert) która będzie najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert dla części I i II przedmiotu zamówienia:2. Sposób przyznawania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Najniższa cena brutto - w przedmiotowym kryterium oferta o najniższej cenie brutto za przedmiot zamówienia otrzymuje automatycznie 10 pkt., które pomnożone zostaną przez wagę kryterium.Pozostałe oferty oceniane będą wg wzoru:B/A*10pkt*Z% = Lp gdzie:A – cena brutto oferty badanej ,B – najniższa cena ofertowa brutto,Z – znaczenie kryterium w %10 pkt – maksymalna liczba punktów możliwa do otrzymania w kryterium,Lp – liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium.3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w niniejszej SWZ oraz przedstawi najkorzystniejszą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.4. W sytuacji, kiedy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.5. Wykonawcy składają oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.6. W toku badania ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym zaoferowanej ceny) oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji z którymkolwiek z Wykonawców dotyczący złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści , za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 223 ustawy PZP.8. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę.9. Zgodnie z art. 224 Ustawy Pzp jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów , Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust.3 ustawy Pzp.10.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają rażąco niskiej ceny tej oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.12.W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawcy (spośród ważnych ofert) która będzie najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert dla części I i II przedmiotu zamówienia:2. Sposób przyznawania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Najniższa cena brutto - w przedmiotowym kryterium oferta o najniższej cenie brutto za przedmiot zamówienia otrzymuje automatycznie 10 pkt., które pomnożone zostaną przez wagę kryterium.Pozostałe oferty oceniane będą wg wzoru:B/A*10pkt*Z% = Lp gdzie:A – cena brutto oferty badanej ,B – najniższa cena ofertowa brutto,Z – znaczenie kryterium w %10 pkt – maksymalna liczba punktów możliwa do otrzymania w kryterium,Lp – liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium.3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w niniejszej SWZ oraz przedstawi najkorzystniejszą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.4. W sytuacji, kiedy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.5. Wykonawcy składają oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.6. W toku badania ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym zaoferowanej ceny) oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji z którymkolwiek z Wykonawców dotyczący złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści , za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 223 ustawy PZP.8. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę.9. Zgodnie z art. 224 Ustawy Pzp jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów , Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust.3 ustawy Pzp.10.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają rażąco niskiej ceny tej oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.12.W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i wykażą, ze spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Powyższy warunek będzie spełniony jeżeli Wnioskodawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności pocztowej, tzn. wpisany jest do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej: Powyższy warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia dotyczące świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto dla części I przedmiotu zamówienia oraz 40.000,00 PLN brutto dla części II przedmiotu zamówienia.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotowych środków dowodowych wymienionych w Rozdziale III SWZ.3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody „spełnia/nie spełnia”.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje wymagane przedmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składają odrębnie:• Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wnioskodawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.• Podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych opisanych w Rozdziale X ust.2
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje siedzibą zlokalizowaną na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w miejscu łatwo dostępnym dla klientów – na parterze budynku dostępnym dla osób niepełnosprawnych, otwartym w dni robocze co najmniej 8 godzin dziennie, a w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godziny osiemnastej, oraz wskaże numer telefonu dla klientów)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ ust. 2 (wiersz 1.1. tabeli), składa każdy z Wykonawców. Oświadczania te potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególnie Wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy