Świadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/ 2021 w gminie Mykanów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/ 2021 w gminie Mykanów – 2 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMykanów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mykanów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569807-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569807-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Gmina Mykanów: świadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/ 2021 w gminie Mykanów – 2 części zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, krajowy numer identyfikacyjny 15139811000000, ul. ul. Samorządowa  1 , 42-233  Mykanów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 288 019, e-mail zamowienia@mykanow.pl, faks 034 3288019 w. 32.
Adres strony internetowej (URL): www.mykanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mykanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie osobiście ,pocztą lub kurierem
Adres:
Urząd Gminy w Mykanowie , ul. Samorządowa 1 , 42-233 Mykanów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/ 2021 w gminie Mykanów – 2 części zamówienia
Numer referencyjny: 271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Starym Broniszewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie , Mykanowie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie , MykanowieDowóz odbywał się będzie z podziałem na dwie części. Poszczególne części obejmą następujące trasy:Część I- dowóz dzieci z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie, - dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie , - dowóz dzieci z Woli Hankowskiej, Woli Kiedrzyńskiej ul. Akacjowa do Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie ( przystanek przy ul. Dworskiej ); - dowóz dzieci z Czarnego Lasu i Woli Hankowskiej do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej . Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki .Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów Część II- dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie z Grabówki, Cykarzewa Północnego, Jamna, Rusinowa , Adamowa, Osin ; dzieci z Grabówki do Przedszkola w Starym Cykarzewie , dowóz dzieci z Adamowa, Rusinowa, Nowego Broniszewa do SP w Starym Broniszewie- dowóz dzieci z Grabowej i Borowna ul. Jana Długosza do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borownie , z Łochyni ul. Długa , Leśna , Długosza do SP w Mykanowie Warunki dotyczące wszystkich zadań:Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z Wykonawcą , którego oferta będzie wybrana.Wykonawca musi zagwarantować samochody sprawne technicznie gwarantujące bezpieczny dojazd dzieci do szkół.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ).Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać , ze: posiada aktualną licencję na transport osób w ruchu krajowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym . Warunek dla obu części taki sam.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:Wykonawca musi wykazać, że:Dla części I- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 100 000zł . Dla części II- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 100 000zł Wartość polisy ubezpieczeniowej liczymy dla każdego zadania oddzielnie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:Wykonawca musi wykazać , że :- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi główne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , obejmujące wykonanie lub wykonywanie usługi w zakresie przewozu zorganizowanego dzieci i młodzieży szkolnej ,wartość tego zamówienia dla jednego zamawiającego( realizowany na podstawie jednej umowy) - minimum 70 000 zł brutto rocznie za przewozy dzieci i młodzieży – ten warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych); Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. 8.1.3. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca musi wykazać , że:Dla części I: - dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 samochodem osobowym o ilości miejsc siedzących pasażerskich minimum 50 spełniającym wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi oraz dysponuje lub będzie dysponować kierowcą z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanym samochodem oraz osobą do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżąDla części II: - dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 samochodem osobowym o ilości miejsc siedzących minimum 42 i minimum 2 busy z ilością miejsc siedzących minimum 17 ( jeden bus) i minimum 12 ( dla drugiego busa ) spełniających wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi oraz dysponuje lub będzie dysponować kierowcami z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanymi samochodami ( do każdego samochodu 1 kierowca) oraz osobami do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą ( do każdego samochodu musi być opiekun), czyli do dyspozycji trzech kierowców i trzech opiekunów .Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust.1 i ust.5 pkt.1-4 i 8 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt..1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sptrawie spłat tych należności – załącznik nr 8 do siwz.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2.1.1), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający żąda:Aktualna licencja na wykonywanie transportu krajowego osób wydany przez właściwy organ, dokument przedkładany na potwierdzenie spełniania warunku w odniesieniu do obu części9.2.4. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Zamawiający żąda od Wykonawców wykazu wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, potwierdzających ze wykonał lub wykonywał co najmniej 1 zamówienie w zakresie zorganizowanego przewozu dzieci i młodzieży szkolnej ,wartość tego zamówienia dla jednego zamawiającego(w ramach jednej umowy) - co najmniej 70 000 zł brutto rocznie za przewozy dzieci i młodzieży – ten warunek dotyczy każdej części oddzielnie (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych); - załącznik nr 5Do wykazu należy dołączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są : referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługa była wykonywana a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumnety .W przypadku , gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów . W celu potwierdzenia , ze Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 – dotyczy każdej części oddzielnie 2) wykaz samochodów potwierdzających posiadanie niezbędnego sprzętu określonego w punkcie 8.1.3 – dotyczy każdej części oddzielnie – załącznik nr 79.2.5. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem finansowym przedstawia opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość 100 000zł – dotyczy każdej części oddzielnieJeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 – na każde zadanie oddzielne oświadczenie3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.5 pkt.1-4 i 8 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty ( pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie),5) dowód wniesienia wadium 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale ( jeżeli dotyczy )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium12.1. Wysokość wadium.1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:Część I : 1 500,00 złCzęść II: 2 000,00zł2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości.12.2 Forma wadium.Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościW przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy , poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela12.3 Miejsce i sposób wniesienia wadium.1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność12.4 . Termin wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Joanna Mróz , nr telefonu (+48 034) 3288019 wew.24 , w godzinach 9.00 – 15.00.12.5 . Zwrot wadium.1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.2) Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert,Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 12.6 12.6. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń ,potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia , o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wWykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Te cztery przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 95,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej brutto usługi, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, a w konsekwencji zmianę wartości umowy brutto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie, do SP w Czarnym Lesie oraz do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz dzieci z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie (31 dzieci), dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej, do Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie ( 66 dzieci ) , 13 dzieci z Woli Hankowskiej i Woli Kiedrzyńskiej ul. Akacjowa ( przystanek ul. Dworska) do SP w Czarnym Lesie ; 5 dzieci z Czarnego Lasu i Woli Hankowskiej do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej . Przybliżone godziny dowozu dzieci do szkół.Dowóz dzieci od godziny 7.00 do 830. Rano przewidziane są co najmniej dwa kursy do SP w Czarnym Lasie ( z kierunku Kużnica Kiedrzyńska i Lechowa i dwa na powroty) , w tym dowóz dzieci do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej oraz jeden dowóz z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie ,w tym kursie należy przewidzieć przystanek przy ul. Głównej przy wyjeździe do drogi wojewódzkiej. Dowóz dzieci z Woli Hankowskiej ( koniec pętli ul. Dworska na Woli Hankowskiej ). Odwóz w godzinach 1300 do 15.30. . Szczegółowe godziny odwozów i dowozów dzieci oraz miejsca przystanków zostaną ustalone przez dyrektorów placówek i wykonawców. Dowóz dzieci z Woli Hankowskiej – musi być zapewniony wjazd w ulicę Dworską . Przy dowozie i odwozie dzieci z Lubojenki należy przeiwidzieć wjazd w ulicę Prostą i Stawową z przystankiem na ul. Prostej lub Stawowej.Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów bez opieki .Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów . Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego. Ilość dzieci w trakcie roku szkolnego może nieznacznie ulec zmianie ( wynika to z ruchu migracyjnego ludności) i Wykonawca zobowiązany będzie również te dzieci przewozić .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 95,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dowozy dzieci do SP w Starym Cykarzewie, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starym Broniszewie, Przedszkola w Starym Cykarzewie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borownie oraz do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mykanowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie z Jamna , Adamowa z Grabówki, Cykarzewa Północnego ul. Ogrodowa i Rumiankowa ( na ulicy Rumiankowej przystanek musi być przy skrzyżowaniu z ul. Leśną ) , Rusinowa, Osin – ogółem 66 dzieci ; 4 dzieci z Grabówki do przedszkola w Starym Cykarzewie ,3 dzieci z Cykarzewa Północnego ul. Rumiankowej i 1 dziecko z Cykarzewa Pólnocnego ul. Ogrodowej do Przedszkola w Starym Cykarzewie- dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borownie (łącznie 13 dzieci) z miejscowości Grabowa ( ul. Kwiatowa ,Słoneczna ,Spacerowa , Jana Długosza , Lipowa ), - dowóz dzieci z Adamowa, Rusinowa , Nowego Broniszewa , ( 18 dzieci ) do SP Stary Broniszew- dowóz dzieci z Łochyni ul. Leśnej , Długosza ,Długiej , Mykanowskiej do SP w Mykanowie ( 17 dzieci )W Grabówce należy przewidzieć wjazd w ul. Główną .Ze względu na prace związane z budową autostardy i zamknięciem przejazdu w Łochyni , Wykonawcy kalkulując cenę należy przyjąć , iż w pierwszym semetrze konieczny przy dowozach dzieci do SP w Borownie i w Mykanowie będzie objazd do przejazdu w Mykanowie i dalej przez Madalin do Borowno . W II semetrze przejazd w Łochyni będzie już możliwy.Dowozy – orientacyjne godziny 7.00 – 8.00Odwozy - orientacyjne godziny 13.30 – 15.00Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów bez opieki .Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów . Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego. Ilość dzieci w trakcie roku szkolnego może nieznacznie ulec zmianie ( wynika to z ruchu migracyjnego ludności) i Wykonawca zobowiązany będzie również te dzieci przewozić .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 95,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI