Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Urząd Lotnictwa Cywilnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 015266812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Marcina Flisa 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜02-247
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@ulc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ulc.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Nadzór nad lotnictwem cywilnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ef91c6f9-c788-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00009059/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie Zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w sekcji „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. W sytuacja wyjątkowych korespondencja może być kierowana na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I.2. Ofertę oraz oświadczenia dołączone do oferty, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz inne dokumenty wymienione w rozdziale XXI ust. 5 należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postaci elektronicznej podpisanej elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. W razie wątpliwości wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem identyfikacyjnym (ID) postępowania.10. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej, jako „Rozporządzenie”) określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje.3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.4) Włączona obsługa JavaScript.5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.11. Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny Platformy (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, które odpowiadają za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w Platformie. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem Platformy należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.5) Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.Pozostałe informacje zawarte są w SWZ w rozdziale XVI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z rozdziałem XXXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Zgodnie z rozdziałem XXXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ULC-BDG-POK-260-02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w niniejszej SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu będą oceniane według poniższych kryteriów:1) Cena brutto (Kryterium K1) 60,00 - Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:K1 = Cmin/Cbad x 60 pkt, gdzie:K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.Cbad – cena brutto badanej oferty.Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert.60 – waga kryterium.2) Liczba pracowników Wykonawcy w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w stosunku do sumy liczby pracowników Wykonawcy i liczby osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w działalności operacyjnej Wykonawcy(Kryterium K2) 30,00 - Liczba punktów za kryterium K2 „Liczba pracowników Wykonawcy w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w stosunku do sumy liczby pracowników Wykonawcy i liczby osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w działalności operacyjnej Wykonawcy”, według stanu na dzień 31.03.2021 roku zostanie przyznana, na podstawie oświadczenia, złożonego w „Formularzu ofertowym”, wg następujący zasad:K2 = Px/Pmax x 30 pkt, gdzie:K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.Px – liczba pracowników Wykonawcy w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w działalności operacyjnej Wykonawcy, według stanu na dzień 31.03.2021 roku, wynikająca z badanej oferty.Pmax – suma liczby pracowników Wykonawcy i liczby osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w działalności operacyjnej Wykonawcy, według stanu na dzień 31.03.2021 roku, wynikająca z badanej oferty.Przez działalność operacyjną Zamawiający rozumie działalność Wykonawcy związaną z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek pocztowych.Przez pracownika Wykonawcy rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.3) Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych (Kryterium K3) 10,00 - Liczba punktów za kryterium K3 „Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych” zostanie przyznana, na podstawie oświadczenia złożonego w „Formularzu ofertowym” wg następujący zasad:• jeżeli Wykonawca zapewni w ramach realizacji niniejszego zamówienia możliwość bezpłatnego elektronicznego monitorowania każdej przesyłki rejestrowanej, otrzyma 10,00 punktów• jeżeli Wykonawca nie zapewni w ramach realizacji niniejszego zamówienia możliwości bezpłatnego elektronicznego monitorowania każdej przesyłki rejestrowanej, otrzyma 0,00 punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:WP = K1 + K2 + K3,gdzie:WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Liczba pracowników Wykonawcy w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w stosunku do sumy liczby pracowników Wykonawcy i liczby osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w działalności operacyjnej Wykonawcy”,K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych”.2. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Liczba pracowników Wykonawcy w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w stosunku do sumy liczby pracowników Wykonawcy i liczby osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w działalności operacyjnej Wykonawcy (Kryterium K2)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych (Kryterium K3)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7