Sukcesywne świadczenie usług kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym, dla

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne świadczenie usług kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego znak sprawy: AEZ/S-069/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-01-20
  • ZamawiającyWarszawski Uniwersytet Medyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339859
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego znak sprawy: AEZ/S-069/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego znak sprawy: AEZ/S-069/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c715bd5-696d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Sukcesywne świadczenie usług kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Ponadto Zamawiający informuje, że usługi kurierskie w części będą świadczone dla potrzeb realizacji projektów badawczych, badawczo-rozwojowych, niekomercyjnych badań klinicznych finansowanych lub współfinansowanych m.in. ze środków Agencji Badań Medycznych, Narodowego Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej i z innych źródeł zewnętrznych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Rozdziału XVII SWZ, przy użyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl;
2. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy oraz Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo-cenowy, opatrzone (poza Platformą) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Wyżej wymienione dokumenty składa się w formie załączników na Platformie. Dokumenty te nie podlegają uzupełnieniu i niedopuszczalnym jest ich złożenie w innej formie niż przewidziana powyżej, z zastrzeżeniem ust. 4.
4.W przypadku, gdy Wykonawca dokona modyfikacji ww. wzoru formularzy, treść sporządzonej oferty, pod rygorem jej odrzucenia, musi zawierać wszystkie informacje wymagane w formularzach, o których mowa w ust. 3.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY,
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320;
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXI SWZ.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-069/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek kopertowych oraz paczek, w
tym zwierających materiał biologiczny w suchym lodzie, określonych co do rodzaju, liczby i ceny w ofercie Wykonawcy sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany liczby określonych przesyłek wyszczególnionych co do rodzaju w Załączniku nr 2 do SWZ, w granicach wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy, a także możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości tego wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień § 5 i 9 Projektu umowy.
3. Wykonawca odbierać będzie przesyłki w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), z miejsc wskazanych w Wykazie miejsc odbioru przesyłek kurierskich, stanowiącym Załącznik nr 3 do Projektu umowy.
4. Przesyłki dostarczane będą, z zachowaniem nw. terminów:
1) na terenie Polski:
a) w dniu następnym od daty nadania przesyłki - do godziny 9.00 (przesyłki terminowe),
b) w dniu następnym od daty nadania przesyłki - do godziny 10.00 (przesyłki terminowe),
c) w dniu następnym od daty nadania przesyłki - do godziny 12.00 (przesyłki terminowe),
d) w dniu następnym od daty nadania przesyłki - do końca dnia roboczego;
2) za granicę:
a) do krajów UE oraz pozostałych krajów Europy - do 2 dni roboczych od daty nadania przesyłki,
b) do USA - do 3 dni roboczych od daty nadania przesyłki,
c) do Kanady i Rosji - do 3 dni roboczych od daty nadania przesyłki,
d) do pozostałych krajów - do 5 dni roboczych od daty nadania przesyłki.
5. Usługi kurierskie świadczone będą na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że z uwagi specyfikę przedmiotu zamówienia (usługi kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym), odstąpił od wymogu określonego w art. 95 ustawy, tj. zatrudnienia przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę osób uczestniczących w realizacji usług na podstawie stosunku pracy, zważywszy, że do identyfikowalnych czynności polegających na odbiorze korespondencji (przez osoby kierujące pojazdami) nie ma zastosowania art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz.
1320 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że usługi kurierskie będą świadczone przez podmiot wpisany do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 t.j.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumentem tymczasowo zastępującym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 1, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania, jest oświadczenie Wykonawcy, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie składane jest łącznie z ofertą.
2. Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ. Oświadczenie składane jest na wezwanie Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentem tymczasowo zastępującym podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w ust. 1 pkt 2 - Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie składane jest łącznie z ofertą.
2. Dokument potwierdzający wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 t.j.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług, z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem, ze Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, a także dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Zamawiający ww. dokument może samodzielnie pobrać ze wskazanych przez Wykonawcę adresów internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ. Oświadczenie to składane jest na wezwanie Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu, lub SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w formie pisemnego aneksu, w zakresie:
1) waloryzacji wynagrodzenia (§ 5 ust. 1 Projektu umowy) tj. w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy dojdzie do zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, w oparciu o art. 439 Ustawy, każda ze Stron po upływie każdego kolejnego 12-to miesięcznego okresu realizacji przedmiotu Umowy, będzie uprawniona do wystąpienia do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia. Podstawą ustalenia zmiany cen jednostkowych usług określonych w Załączniku nr 2 (z wyłączaniem opłaty paliwowej) oraz w konsekwencji wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 Projektu umowy, będzie wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w stosunku do roku poprzedniego, ogłoszony w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przy czym maksymalna łączna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, nie może przekroczyć 10 % wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1
2) waloryzacji wynagrodzenia (§ 5 ust. 5 Projektu umowy) tj. w oparciu o art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2015 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572),
- na zasadach i w sposób określony w § 5 ust. 6 – 13 Projektu umowy , jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3) Zmiany terminu oraz wartości wynagrodzenia (§ 9 ust. 2 Projektu umowy) tj. w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 oraz art. 455 ust. 2 Ustawy, w przypadku gdy:
a) z zachowaniem terminu określonego § 2 Projektu umowy, umowa nie zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym, a w szczególności gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% wartości określonej w § 4 ust. 1. W takim przypadku dopuszczalnym jest wydłużenie terminu obowiązywania umowy, o okres ustalony przez strony, jednakże o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy;
b) przed upływem terminu określonego § 2 umowa zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym. W takim przypadku dopuszczalnym jest zmiana jej wartości, jednak nie więcej niż o 10 % wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przeglądy aparatury medycznej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Przeglądy aparatury medycznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI