Realizacja dowozu dzieci przedszkolnych i młodzieży (uczniów) z terenu Gminy Biała...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja dowozu dzieci przedszkolnych i młodzieży (uczniów) z terenu Gminy Biała Piska do/ze szkół i placówek na podstawie biletów miesięcznych od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Piska
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIAŁEJ PISKIEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja dowozu dzieci przedszkolnych i młodzieży (uczniów) z terenu Gminy Biała Piska do/ze szkół i placówek na podstawie biletów miesięcznych od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIAŁEJ PISKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510967859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 4239 014

1.5.8.) Numer faksu: 87 4239 058

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@bialapiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zopobialapiska.biposwiata.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

oświata

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja dowozu dzieci przedszkolnych i młodzieży (uczniów) z terenu Gminy Biała Piska do/ze szkół i placówek na podstawie biletów miesięcznych od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f23efbba-c843-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zopobialapiska.biposwiata.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: moniportal i www.zopobialapiska.biposwiata.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOPO.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie uczniów i wychowanków do/ze szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, miejskiego przedszkola na terenie Gminy Biała Piska oraz OSW w Łupkach, OREW w Piszu oraz ich odwozie do domów w ramach komunikacji regularnej lub komunikacji regularnej specjalnej w roku szkolnym 2021/2022, codziennie w dni nauki szkolnej w oparciu o zakup ulgowych biletów miesięcznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w rozdziale XIV SIWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający przewiduje warunki udziału w postępowaniu dot.: zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz urządzeń technicznych (pojazdów) dostępnych wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz.2019 ze zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) gdy z powodu nieprzewidzianych okoliczności, których w momencie zawarcia umowy nie można było przewidzieć zaistniała konieczność wykonania usługi;
2) gdy z powodu klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. niespotykanie obfite opady deszczu, śniegu powtarzające się w dłuższym przedziale czasowym lub cechujące się dużą intensywnością, bądź inne zdarzenia nagłe, których nie można było przewidzieć) poprawne wykonanie zamówienia nie jest możliwe;
3) gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spełnienie świadczenia przez Wykonawcę w umownym terminie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziło mu rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy;
4) zmiana stawki podatku VAT zgodnie z ustawową zmianą stawki podatku VAT, przy czym wartość brutto umowy nie ulegnie zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę tylnej klapy do Mercedes glc 22r- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę tylnej klapy do Mercedes glc 22r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa narzędzi medycznych (II)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biała Piska: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rakowo Małe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biała Piska: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rakowo Małe
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Chełmiec w roku szkolnym 2021/2022”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2021/2022
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI