Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁubianka
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łubianka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-05
  • Numer ogłoszenia632611-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632611-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.

Gmina Łubianka: Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka, krajowy numer identyfikacyjny 53975600000000, ul. Al. Jana Pawła II  8 , 87-152  Łubianka, woj. , państwo Polska, tel. 566 788 217, e-mail lubianka@zgwrp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.lubianka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.lubianka.lo.pl/?app=przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.lubianka.lo.pl/?app=przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiscie lub pocztą
Adres:
87-152 Łubianka ul. Aleja Jana Pawła II 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Łubianka w ramach którego jest organizowany dowóz uczniów do szkół znajdujących się na terenie Gminy Łubianka w terminie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Przewóz uczniów 2. Przewozy odbywać się będą w dni nauki szkolnej po następujących liniach komunikacyjnych i w następujących godzinach: Linia komunikacyjna nr 1 start godz. 6:50 Przeczno - ul. Długosza, Przeczno – ul. W. Jagiełły, Wymysłowo – ul. Św. Wojciecha, Wymysłowo – ul Równa, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Wymysłowo – ul. Jana III Sobieskiego, Warszewice – ul. Zawiszy Czarnego, Warszewice – szkoła, Biskupice – ul. Kasztanowa, Biskupice – ul. Kościelna, Łubianka- szkoła, Biskupice – ul. Kozielec, Biskupice – ul. Św. Jana, Biskupice – ul. Kościelna, Biskupice – ul. Kasztanowa, Warszewice – szkoła, Biskupice – ul. Kasztanowa, Brąchnowo – szkoła, Brąchnowo – ul. Lipowa, Brąchnówko, Brąchnówko I, Browina – wieś, Browina I, Brąchnowo – ul. Lipowa, Brąchnowo – szkoła. Długość linii około 53 km. Linia komunikacyjna nr 2 start godz. 6:57 Zamek Bierzgłowski – ul. Św. Jadwigi, Zamek Bierzgłowski – ul. Sosnowa, Zamek Bierzgłowski – ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Piastowska, Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Łubianka – ul. Zamkowa, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – Kozielec, Łubianka – szkoła. Długość linii około 20 km. Start godz. 7:30 Dębiny (przy drodze wojewódzkiej), Przeczno (przy drodze wojewódzkiej), Łubianka – szkoła, Pigża – ul. Graniczna, Kowrózek, Kowróz, Brąchnowo – szkoła, Pigża, Pigża – szkoła. Długość linii około 41 km. Linia komunikacyjna nr 3 Start godz. 6:45 Dębiny – ul. Pałacowa, Dębiny – ul. Fiołkowa, Dębiny – ul. Pałacowa, Dębiny – ul. Letnia, Dębiny – ul. Wiosenna, Wybczyk – ul. Gen. Sikorskiego, Wybczyk – ul. Ks. Trybowskiego, Wybczyk – ul. Armii Krajowej, Wybcz I, Wybcz II, Wybcz - szkoła, Wybcz – ul. Solidarności I, Wybcz – ul. Solidarności II, Wybcz – ul. Solidarności III, Wybcz – ul. Chłopska I, Wybcz – ul. Chłopska II, Wybcz – szkoła, Słomowo – centrum, Bierzgłowo – ul. Świerkowa, Bierzgłowo – wieś, Bierzgłowo – skrzyżowanie, Łubianka II, Łubianka – szkoła. Długość linii około 30 km. Start godz. 7:50 Łubianka – szkoła, Łubianka – Kozielec, Pigża – ul. Wyszyńskiego, Pigża – ul. Migdałowa, Leszcz – ul. Leszczynowa II, Leszcz- ul. Leszczynowa I, Pigża – szkoła, Pigża I, Brąchnowo – szkoła. Długość linii około 15 km. Linia komunikacyjna nr 4 Start godz.13:20 Pigża – szkoła, Leszcz- ul. Leszczynowa I, ul. Leszczynowa II, , Pigża – ul. Migdałowa, Pigża – ul. Wyszyńskiego, Pigża – szkoła. Długość linii około 8 km. Start godz. 13:38 Pigża – szkoła, Pigża I, Brąchnowo – szkoła, Brąchnowo ul. Lipowa, Brąchnówko, Brąchnówko I, Browina – wieś, Browina I, Kowróz, Kowrózek, Pigża – ul. Graniczna. Długość linii około 26 km. Start godz. 15:15 Pigża – szkoła, Pigża I, Brąchnowo – szkoła, Brąchnowo ul. Lipowa, Brąchnówko, Brąchnówko I, Browina – wieś, Browina I, , Kowróz, Kowrózek, Pigża – ul. Graniczna. Długość trasy około 26 km. Start godz. 15:15 Pigża – szkoła, Leszcz- ul. Leszczynowa I, ul. Leszczynowa II, , Pigża – ul. Migdałowa, Pigża – ul. Wyszyńskiego. Długość trasy około 5 km. Start godz. 16:00 Pigża – szkoła, Leszcz- ul. Leszczynowa I, ul. Leszczynowa II, , Pigża – ul. Migdałowa, Pigża – ul. Wyszyńskiego, Kowróz. Długość trasy około 10 km. (kursuje w poniedziałki i środy). Linia komunikacyjna nr 5 Start godz. 12:25 Łubianka – szkoła, Biskupice – ul. Kościelna, Wymysłowo – ul. Jana III Sobieskiego, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Przeczno – ul. W. Jagiełły, Przeczno – ul. Długosza, Przeczno – ul. Sienkiewicza, Dębiny, Wybcz – ul. Ks. Tynieckiego, Wybcz – szkoła, Wybcz – ul. Chłopska II. Wybcz – ul Chłopska I, wybcz – ul. Solidarnośći III, Wybcz – ul. Solidarności II, Wybcz – ul. Solidarności I, Wybcz II, Wybczyk – ul. Armii Krajowej, Wybczyk – ul. Ks. Trybowskiego, Wybczyk – ul.Gen. Sikorskiego, Dębiny – ul. Wiosenna, Dębiny – ul. Letnia, Dębiny – ul. Pałacowa, Dębiny – ul. Fiołkowa, Łubianka –Szkoła. Długość trasy około 30 km. Start godz. 14:25 Łubianka – szkoła, Biskupice – ul. Kościelna, Wymysłowo – ul. Jana III Sobieskiego, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Przeczno – ul. W. Jagiełły, Przeczno – ul. Długosza, Przeczno – ul. Sienkiewicza, Dębiny, Wybcz – ul. Ks. Tynieckiego, Wybcz – szkoła, Wybcz – ul. Chłopska II. Wybcz – ul Chłopska I, wybcz – ul. Solidarnośći III, Wybcz – ul. Solidarności II, Wybcz – ul. Solidarności I, Wybcz II, Wybczyk – ul. Armii Krajowej, Wybczyk – ul. Ks. Trybowskiego, Wybczyk – ul.Gen. Sikorskiego, Dębiny – ul. Wiosenna, Dębiny – ul. Letnia, Dębiny – ul. Pałacowa, Dębiny – ul. Fiołkowa, Łubianka –Szkoła. Długość trasy około 30 km. Start godz. 15.30 Wybcz – szkoła, Wybcz – ul. Chłopska II. Wybcz – ul Chłopska I, wybcz – ul. Solidarnośći III, Wybcz – ul. Solidarności II, Wybcz – ul. Solidarności I, Wybcz II, Wybczyk – ul. Armii Krajowej, Wybczyk – ul. Ks. Trybowskiego, Wybczyk – ul.Gen. Sikorskiego, Dębiny – ul. Wiosenna, Dębiny – ul. Letnia, Dębiny – ul. Pałacowa, Dębiny – ul. Fiołkowa. Długość trasy około 20 km (kursuje w czwartki i piątki). Linia komunikacyjna nr 6 Start godz. 12:25 Łubianka – szkoła, Łubianka – Kozielec, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – ul. Zamkowa, Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Piastowska ,Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Św. Jadwigi, Bierzgłowo – skrzyżowanie, Bierzgłowo – ul. Świerkowa, Słomowo – ul. Św. Antoniego, Bierzgłowo – wieś, Łubianka II. Długość trasy około 25 km. Start godz. 14:00 Brąchnowo – szkoła, Pigża – szkoła, Leszcz- ul. Leszczynowa I, ul. Leszczynowa II, Pigża – ul. Migdałowa, Pigża – ul. Wyszyńskiego, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – Kozielec, Łubianka – szkoła. Długość trasy około 16 km. Start godz. 14:25 Łubianka – szkoła, Łubianka – Kozielec, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – ul. Zamkowa, Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Piastowska ,Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Św. Jadwigi, Bierzgłowo – skrzyżowanie, Bierzgłowo – ul. Świerkowa, Słomowo – ul. Św. Antoniego, Bierzgłowo – wieś, Łubianka II. Długość trasy około 25 km. Start godz. 15:30 Łubianka – szkoła, Łubianka – Kozielec, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – ul. Zamkowa, Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Piastowska ,Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Św. Jadwigi, Bierzgłowo – skrzyżowanie, Bierzgłowo – ul. Świerkowa, Słomowo – ul. Św. Antoniego, Bierzgłowo – wieś, Łubianka II. Długość trasy około 25 km. (kursuje od poniedziałku do środy) Start godz. 16:10 Łubianka – szkoła, Łubianka – Kozielec, Łubianka – ul. Wspólna, Łubianka – ul. Zamkowa, Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Piastowska ,Zamek Bierzgłowski ul. Jagiellońska, Zamek Bierzgłowski – ul. Św. Jadwigi, Bierzgłowo – skrzyżowanie, Bierzgłowo – ul. Świerkowa, Słomowo – ul. Św. Antoniego, Bierzgłowo – wieś, Łubianka II. Długość trasy około 25 km. (kursuje w czwartki). Linia komunikacyjna nr 7 Start godz. 13:20 Brąchnowo – szkoła, Brąchnowo – ul. Lipowa, Brąchnówko, Brąchnówko I, Browina – wieś, Browina I, Warszewice – szkoła, Biskupice – ul. Kasztanowa, Biskupice – ul. Kościelna, Biskupice – ul. Kozielec, Biskupice, ul. Cicha, Warszewice – ul. Zawiszy Czarnego. Długość trasy ok. 22 km. Start godz. 14:10 Warszewice – szkoła, Warszewice – ul. Zawiszy Czarnego, Biskupice – ul. Kasztanowa, Biskupice – ul. Kościelna, Biskupice – ul. Św. Jana, Łubianka – szkoła, Biskupice – ul. Kozielec, Biskupice - ul. Cicha, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Wymysłowo – ul. Św. Wojciecha, Wymysłowo – ul. Równa. Długość trasy ok. 10 km. Start godz. 15.35 Warszewice – szkoła, Biskupice – ul. Kasztanowa, Biskupice – ul. Kościelna, Biskupice – ul. Św. Jana, Biskupice – ul. Kozielec, Biskupice - ul. Cicha, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Wymysłowo – ul. Św. Wojciecha, Wymysłowo – ul. Równa. Długość trasy ok. 7 km. Linia komunikacyjna nr 8 Start godz. 12:30 Warszewice – szkoła, Warszewice – ul. Zawiszy Czarnego, Biskupice – ul. Kasztanowa, Biskupice – ul. Kościelna, Biskupice – ul. Św. Jana, Łubianka – szkoła, Biskupice – ul. Kozielec, Wymysłowo – ul. 11 Listopada, Wymysłowo – ul. Św. Wojciecha, Wymysłowo – ul. Równa. Długość trasy ok. 10 km. 3. Wszystkie przystanki, na których jest zobowiązany zatrzymywać się Wykonawca zostały wymienione w załączniku nr 1 (przy drogach gminnych) i nr 2 (przy drogach wojewódzkich i powiatowych) do ogłoszenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów w trakcie obowiązywania umowy maksymalnie o 50 km względem całości tras miesięcznie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekt przebiegu tras, w tym ich skracania i wydłużania, zmiany lokalizacji przystanków oraz doraźnej zmiany rozkładów jazdy autobusów po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 6. Usługi przewozowe wykonawca będzie świadczył minimum 4 autobusami przystosowanych do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 37. Pojazdy musza być sprawne technicznie i wolne od uciążliwych dla pasażera usterek. Każdy pojazd musi posiadać urządzenie do kasowania biletów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania i utrzymywania w czasie trwania Umowy wszelkich wymaganych prawem licencji, zezwoleń oraz zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji usług. 8. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia autobusów zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan techniczny pojazdów, stan kierowców, ewentualne mandaty karne. Zobowiązuje się również do ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo podróżnych i szkody powstałe z jego winy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania rozkładów jazdy na przystankach oraz stałej ich aktualizacji. 10. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogów regulaminu dowożenia i odwożenia uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Łubianka stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że kierowca autobusu będzie posiadał wymagane uprawnienia do kierowania pojazdem, przestrzegał przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż i czasu pracy kierowców, dbał o czystość i stan techniczny pojazdów. 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekuna w każdym autobusie. 13. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać warunki umowy która stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia. 14. Zgodnie z art. 29 ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 15. W trakcie realizacji niniejszej umowy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca lub podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w umowie stanowiącej załącznik do specyfikacji. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z przepisów prawa (Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania i utrzymywania w czasie trwania Umowy wszelkich wymaganych prawem licencji, zezwoleń oraz zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji usług, , okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia autobusów zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, wykonawca zobowiązuje się, że kierowca autobusu będzie posiadał wymagane uprawnienia do kierowania pojazdem, wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekuna w każdym autobusie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Spełniania warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej - wpłata wadium
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Do posiadania wiedzy i doświadczenia, (świadczyć usługi transportowe od minimum 3 lat) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, (usługi przewozowe wykonawca będzie świadczył minimum 4 autobusami przystosowanych do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 37. Pojazdy musza być sprawne technicznie i wolne od uciążliwych dla pasażera usterek. Każdy pojazd musi posiadać urządzenie do kasowania biletów)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
załącznik nr 8
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
załącznik nr 7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł 2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: • pieniądzu na konto Zamawiającego: 60951100002003002149020001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych oraz podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium: • niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza • niezwłocznie po unieważnieniu przetargu, • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. • niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza • niezwłocznie po unieważnieniu przetargu, • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy, • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył • dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
ekologia 30,00
koszty eksploatacyjne 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; b) w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania niniejszej umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: d) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, e) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI