Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielgie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyGmina Wielgie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048955
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starowiejska, 8

1.5.2.) Miejscowość: Wielgie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0542897380

1.5.8.) Numer faksu: 0542897795

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wielgie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zespół Placówek Oświatowych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660168185

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Szkolna 5

1.11.4.) Miejscowość: Wielgie

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-603

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.11.9.) Numer telefonu: 0542897122

1.11.10.) Numer faksu: 0542897122

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zpowiel@wielgie.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://spwielgie.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813ce16d-af2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002029/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja będzie się odbywała za pomocą platformy zakupowej adres: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczna i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem www.platformazakupowa.pl. Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu powinien zapoznać się z regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instrukcjami, które znajdują się na platformie.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Wielgie. Możesz się z nim kontaktowaćw następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-603 Wielgie, ul Starowiejska 8, e-mailowo: gmina@wielgie.pl, telefonicznie: (54) 289 73 80.Do kontaktu w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres: iod@wielgie.pl.1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówieńpublicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo),3) art. 6 ust. 1 lit. a) na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, np. podanie nr telefonu, adresu e-mail.2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne, organy ścigania, podatkowe, oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną.Pracownikom oraz współpracownikom administratora.Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi i towary finansowane z funduszu, z których będziesz mógł korzystać jako osoby uprawniona. Przekazanie Twoich danych jednakże nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:Pozostała treść klauzuli w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo prawo do:1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających nacelu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;2) sprostowania danych;3) usunięcia danych, jeżeli:a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych;b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lubw których były przetwarzane;c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą; wystąpienie osoby z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GSR.271.3.2021.KG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Wielgie w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom dowozu. Wykonawca zapewni, że przywóz uczniów do szkół rozpoczynać się będzie nie wcześniej niż o godz. 6:20 z przystanków na poszczególnych trasach. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół wg rozkładu uzgodnionego z dyrektorami szkół. Wykonawca zapewni odwóz uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych z każdej z placówek. Godziny odwozu zostaną ustalone w porozumieniu z dyrektorami szkół. Wykonawca powinien zapewnić pojazdy dostosowane do przewozu dzieci, posiadające aktualne badania techniczne, których stan techniczny spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j ze zm.). Wszystkie pojazdy muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Jest to usługa, która podlega wznowieniom wraz z każdym rokiem szkolnym.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:1. Cena brutto – 60%2. Dodatkowy limit kilometrów – 40%Kryterium 1 dotyczy ceny brutto zamówienia, podanej wykonanie w formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ). Przedmiotowe kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:Cena brutto = [(Cn : Cb) x 60%] x 100 Gdzie:Cn – cena najniższa (brutto)Cb – cena wynikająca z oferty badanej (Brutto)Kryterium 2 będzie obliczone w następujący sposób:Zamówienie będzie punktowane zgodnie z danymi dotyczącymi dodatkowych limitów kilometrów (1 pkt = 1 %).Przez limit dodatkowych kilometrów Zamawiający rozumie wykonanie dodatkowych przejazdów – dowóz dzieci na konkursy, zawody, basen itp. W miejsca wskazane przez Zamawiającego które nie koniecznie pokrywają się z obsługiwaną trasą. Limit kilometrów jest liczony od miejsca odbioru dzieci na zawody (tj. szkoły):a) od 200 km do 300km - 10 pktb) od 300 do 400 km – 20 pktc) od 400 do 500 km – 30 pktd) od 500 km do 600 km – 40 pktZamawiający odrzuci ofertę w przypadku niezaoferowania przez wykonawcę minimalnego limitu kilometrów w ilości odpowiadającej minimalnemu limitowi.2. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- wykazanie wykonania minimum dwóch usług polegających na przewozie dzieci do szkół lub przedszkoli w ramach przewozów regularnych o średniorocznej wartości co najmniej 240.000,00 zł brutto każda finansowanej wyłącznie ze środków Zamawiającego bez uwzględniania dotacji- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej czterema autobusami o nie mniejszej liczbie miejsc siedzących niż 48 każdy i nie starszymi niż 15 lat - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym tj. co najmniej 3 osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ),b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ)c) dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień t.j. ważną licencję lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym,d) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg. załącznika nr 6 do SWZ),f) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (wg. załącznika nr 7 do SWZ),g) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SWZ),g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty jeśli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Gmina przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Przewoźnika, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:A Zmiany w trasie dowozu:1) Gmina ma prawo wprowadzania zmian w trasie dowozu a Przewoźnik zobowiązuje się do ich realizacji pod warunkiem, że zmiany nie wykraczają poza przedmiot zamówieniaa) w sytuacji wystąpienia robót drogowych lub innych przeszkód drogowych uniemożliwiających jazdę dotychczas ustaloną trasą, gmina ustali zmianę w trasie przejazdu zaproponowaną przez Przewoźnika. Zmiany takie zostaną wprowadzone w możliwie najkrótszym terminie.b) w sytuacji zmiany rozkładu zajęć w szkołach i/lub liczby dowożonych uczniów, Gmina ustali zmiany w trasach, tj. m.in. zmiany długości trasy, godziny przyjazdu i/lub odjazdu, zmiany dnia dowozu i odwozu na sobotę – w sytuacji odpracowania zajęć. Zmiany takie zostaną wprowadzone w terminie niż dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania przez Gminę Przewoźnikowi informacji o zmianach.2) Wydłużenie, skrócenie lub utworzenie nowej trasy skutkuje zmianą ilości kilometrów pokonywanych dziennie.3) Wszelkie zmiany umowy wskazane w lit. A nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony w formie pisemnej.B Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy:1) obowiązywać będzie cena z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.2) rezygnacja przez Gminę z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Przewoźnikowi zostanie pomniejszone, przy czym Gmina zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Przewoźnik poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.3) Wszelkie zmiany umowy wskazane w lit. B pkt 1 - 3 nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport osób z miejsca zamieszkania do DDP i z powrotem - Górzno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport osób z miejsca zamieszkania do Dziennego Domu Pomocy w Górznie oraz transport w drodze powrotnej z Dziennego Domu Pomocy do miejsc zamieszkania około 30 podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI