„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolkowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-02-15
  • ZamawiającyKLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00095962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021391487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kopalniana 4

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@ksgornik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksgornik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7938a7-c4d3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf7938a7-c4d3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zasady dotyczące sposobu komunikowania się zostały przez Zamawiającego
umieszczone w rozdziale XIII SWZ.
-W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się:
a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b) poczty elektronicznej na adres klub@ksgornik.eu (nie dotyczy składania ofert).
-Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań, udzielanie odpowiedzi
-Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert z załącznikami) na adres
email Zamawiającego oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” dostępnej
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016 r.;zwanym dalej RODO)
informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Klub Sportowy „Górnik”
Polkowice Sp. z o.o., ul. Kopalniana 4, 59-100 Polkowice;2)z inspektorem ochrony danych osobowych
można skontaktować się przez adres e-mail z.polkowski@compexpert.pl oraz w formie tradycyjnej na
adres Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. ul. Kopalniana 4, 59-100 Polkowice.3)Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z SWZ.4)odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez
odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczący obowiązku archiwizacji dokumentów
(art.78 ust.1 ustawy PZP oraz Rozp.Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych); zgodnie z art.269 ust.3 ustawy Pzp okres przechowywania danych
osobowych zamieszczanych w BZP określa Prezes UZP6) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art.22RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art.16RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);c)na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);
ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d)prawo do
wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych
przez Zamawiającego w BZP, prawo dostępu i prawo do sprostowania danych są wykonywane w
drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul.Stawki 2, 00-193
Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 16.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części I, II i IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU
OFERTOWYM” :
- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.
4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów. z zastrzeżeniem ust.b)
b) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
c) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
d) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
e) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy
f) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
g) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu transportu:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 18.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części I, II i IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU
OFERTOWYM” :
- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.
4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsca – ryczałt (wyjazd do 30km w jedną stronę) .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy.
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu transportu:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 80 ryczałtów (1 wyjazd do 30km w jedną stronę).
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej za 1 wyjazd do 30km w jedną stronę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części III wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU
OFERTOWYM” :
- Cena brutto oferty za 1 wyjazd do 30km w jedną stronę - znaczenie – 100%
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.
4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy.
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane, przydatne do skalkulowania przedmiotu zamówienia:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 12.000 kilometrów.
7) W przypadku składania oferty wymagane jest posiadanie jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części I, II i IV wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Wykonawcę w „FORMULARZU
OFERTOWYM” :
- Cena jednostkowa brutto oferty za 1 km- znaczenie – 100%
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.
4. Każda z części oceniana będzie odrębnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zmianami)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
a) należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług
w zakresie przewozu osób,

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu głównych usług oraz dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
b) możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, tj. minimum:
- w przypadku składania oferty na część 1 – posiadanie co najmniej dwóch pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem co najmniej 9 – osobowym,
- w przypadku składania oferty na część 2 – posiadanie co najmniej sześciu pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem od 17 miejsc do 21 miejsc lub minimum 23 miejsc
- w przypadku składania oferty na część 3 – posiadanie co najmniej sześciu pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób busem od 17 miejsc do 21 miejsc lub minimum 23 miejsc
- w przypadku składania oferty na część 4 – posiadanie co najmniej dwóch pracowników/ jednego kierowcy na jeden pojazd, (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu) z kwalifikacjami do przewozu osób autobusem co najmniej 49 – osobowym,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi dysponować łączną ilością osób wynikającą z ww. części.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
c) możliwość dysponowania niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem:
w przypadku składania oferty na część 1:
- co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
w przypadku składania oferty na część 2:
- co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010r.
w przypadku składania oferty na część 3:
- co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010r.
w przypadku składania oferty na część 4:
- co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 2) niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
a) każdy z nich wykaże posiadanie uprawnień, tj. posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zmianami)

warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 4) niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
a) co najmniej jeden z nich wykaże:
- należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług
w zakresie przewozu osób,

b) łącznie wykażą spełnienie pozostałych warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilość zamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ.
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania - załącznik nr 11 do SWZ.
5) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zmianami).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do
jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostepniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostępności powyższych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca przedstawia tłumaczenie tych dokumentów na język polski. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiający może żądać odpowiednio od każdego ze wskazanych podmiotów pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty
Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować
jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy określone zostały w § 9 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy pomocy Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia:
w zakresie prowadzenia pojazdów i posiadania odpowiednich kwalifikacji do wykonywania zawodu kierowcy tj.:
- w zakresie części I – przewozu busem co najmniej 9 – osobowym 2 pracowników – kierowców/ wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,
- w zakresie części II – przewozu busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 osobowym, 6 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,
- w zakresie części III – przewozu busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 osobowym (ryczałt) 6 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,
- w zakresie części IV – przewozu autobusem co najmniej 49 – osobowym 2 pracowników – kierowców / wymagany jeden kierowca na jeden pojazd, w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu,

Zamawiający dopuszcza aby czynności wskazane powyżej były wykonywane osobiście przez wykonawcę, w przypadku gdy wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.

Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa powyżej, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 5 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI