Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 4...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia606392-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606392-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard: Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, krajowy numer identyfikacyjny 33092045200000, ul. 1-go Maja  18 , 78-200  Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (94) 3579 100, , e-mail um.sekretariat@bialogard.info, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.bialogard.info

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.bialogard.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważnosci w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard, Biuro Obsługi Interesanta (BOI).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Numer referencyjny: IZP.271.1.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.2.2 Zamówienie zostało podzielone na następujące części:2.2.1 Część 1: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem 2.2.2 Część 2: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Karwin i z powrotem.2.2.3 Część 3: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunami na trasie Białogard - Karlino i z powrotem 2.2.4 Część 4: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół na terenie miasta i z powrotem.2.2.5 Część 5. Przewóz ucznia wraz z opiekunem na trasie Białogard – Waniorowo i z powrotem.2.2.6 Część 6. Przewóz uczniów wraz z opiekunami z białogardzkich placówek oświatowych na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 60.10.00.00–9 – usługi w zakresie transport drogowego,- 60.13.00.00–8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.2.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”, na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdami.2.5 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz przewidziane z tytułu naruszenia obowiązku sankcje opisano we wzorze umowy.2.8 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-04 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: (dotyczy wszystkich części zamówienia):Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Dotyczy części 1, 2, 3 i 4 zamówieniaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym spełniającym warunki techniczne pojazdem do przewożenia osób niepełnosprawnych (opinia techniczna/homologacja), który posiada podnośnik lub podjazd dla wózków inwalidzkich wraz z atestem, aktualny przegląd techniczny pojazdu, pasy bezpieczeństwa oraz odpowiednią do każdej części zamówienia ilość miejsc siedzących oraz ilość miejsc na wózki inwalidzkie.Ilość miejsc siedzących i ilość miejsc na wózki inwalidzkie odpowiednio na każdej trasie:- część 1 zamówienia: na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 5; - część 2 zamówienia: na trasie Białogard - Karwin i z powrotem - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 5; Ilość miejsc na wózki inwalidzkie nie mniej niż 1.- część 3 zamówienia: na trasie Białogard - Karlino i z powrotem - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 19; ilość miejsc na wózki inwalidzkie nie mniej niż 1;- część 4 zamówienia: na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół na terenie miasta i z powrotem- ilość miejsc siedzących nie mniej niż 10; ilość miejsc na wózki inwalidzkie nie mniej niż 1.Dotyczy części 5 i 6 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym spełniającym warunki techniczne pojazdem do przewożenia osób, który posiada aktualny przegląd techniczny pojazdu, pasy bezpieczeństwa oraz odpowiednią do każdej części zamówienia ilość miejsc siedzących.Ilość miejsc siedzących odpowiednio na każdej trasie:- część 5 zamówienia: na trasie Białogard – Waniorowo i z powrotem - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 2;- część 6 zamówienia: przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny z białogardzkich placówek oświatowych na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem- ilość miejsc siedzących podczas jednego kursu nie mniej niż 56.4.2.3.2 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w zakresie części nr 1, 2, 4 i 5 zamówienia co najmniej po 1 osobie do opieki nad uczniami podczas przewozu, przeszkolonej w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz w zakresie części nr 3 zamówienia co najmniej 2 osobami do opieki nad uczniami podczas przewozu, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), według załącznika nr 6 do SIWZ; 5.Uwaga: Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, czyli dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 będą musieli złożyć odpowiednio: Wykonawca (w przypadku oferty wspólnej - każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 7 do SIWZ; 3. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 8 do SIWZ;4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według załącznika nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy).3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (w zakresie terminu i wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na realizację umowy,2) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, w szczególności zmiany przepisów oświatowych lub dotyczących transportu/przewozu osób,3) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,4) zmiany liczby uczniów, o której mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy i zmiany liczby przejazdów, o której mowa w § 1 ust. 5 wzoru umowy.2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 1 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno-Wychowawczego w Kowalkach (Kowalki 21) i z powrotem.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.3. Przewidywana liczba uczniów wynosi 4 i może ulec zmianie.4. Przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 220 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.6. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).Do zadań opiekuna należy: - zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Karwin i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 2 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów do Szkoły Podstawowej im. Macieja Rataja w Karwinie (Karwin 23) i z powrotem.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.3. Przewidywana liczba uczniów wynosi 4 i może ulec zmianie. 4. Przewidywana liczba przejazdów wynosi 193 (rozumianych jako „tam i z powrotem”) i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych. 6. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).Do zadań opiekuna należy:- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunami na trasie Białogard - Karlino i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 3 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z dwoma opiekunami z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Karlinie przy ul. Koszalińskiej 96A i z powrotem.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 3. Przewidywana liczba uczniów wynosi 17 i może ulec zmianie.4. Przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 220 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.6. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 osoby do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnie osoby posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).Do zadań opiekunów należy:- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.Opiekunowie czuwają nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekunowie odbierają uczniów od pracownika placówki, sprawują opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekunów, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół na terenie miasta i z powrotem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 4 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do następujących szkół na terenie miasta: Zespołu Szkół im. Jana Pawła II przy ul. Zamojskiego 3a w Białogardzie, Szkoły Podstawowej nr 3 w Białogardzie przy ul. Chopina 8, do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Białogardzie przy ul. Kochanowskiego 21, do Prywatnego Centrum Edukacyjnego „Szkoły Sukces” przy ul. Mickiewicza 24 w Białogardzie oraz do Liceum Ogólnokształcącego w Białogardzie przy ul. Grunwaldzkiej 46 w Białogardzie i z powrotem.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 3. Przewidywana liczba uczniów wynosi 9 i może ulec zmianie.4. Przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 193 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.6. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).Do zadań opiekuna należy:- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przewóz ucznia wraz z opiekunem na trasie Białogard – Waniorowo i z powrotem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 5 obejmuje przewóz ucznia realizującego obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Waniorowie – Waniorowo 4 i z powrotem.2. Przewóz odbywać się będzie 2 dni w tygodniu w poniedziałek i piątek każdego tygodnia w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. lub w inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia.3. Przewidywana liczba uczniów wynosi 1 i może ulec zmianie. 4. Przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 110 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicem / opiekunem prawnym ucznia.6. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniem w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).Do zadań opiekuna należy:- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dziecka,- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznego od momentu odebrania go od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera ucznia od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczeń znajduje się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za niego odpowiedzialność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przewóz uczniów wraz z opiekunami z białogardzkich placówek oświatowych na krytą pływalnię Białogardzkiego ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 6 obejmuje przewóz uczniów, realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem/ opiekunami z białogardzkich placówek oświatowych na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.2. Przewóz uczniów wraz z opiekunem/opiekunami, którymi będą nauczyciele w-fu odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. lub w inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia, zgodnie z „Harmonogramem Wyjazdów na Basen”.3. Przewidywana liczba uczniów podczas jednego przewozu maksymalnie wynosi 56 i może ulec zmianie (wg potrzeb dyrektora).4. Przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i z powrotem”) wynosi 110 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu, ilości osób przewożonych uczniów, Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z dyrektorami białogardzkich placówek oświatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport drewna z lasu powiat Gryfice- Trzebiatów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport drewna z lasu powiat Gryfice z Goslawia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI