Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4206c871-41f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z podziałem na 6 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
8. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu lub adresu poczty elektronicznej. 11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr referencyjnym postępowania: IZP.271.1.22.2021.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00.
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, adres e-mail: iodumb@bialogard.info, nr telefonu 94 357 92 13.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. ”, IZP.271.1.22.2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Białogard przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Białogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat).
7) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Państwa dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są przetwarzane w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem
1.1 Część nr 1 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Kowalkach (Kowalki 21) i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 4 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunami na trasie Białogard - Karlino i z powrotem
1.1 Część nr 2 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Karlinie przy ulicy Koszalińskiej 96 A i z powrotem.
1.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 11 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnie osoby posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej)..
Do zadań opiekunów należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekunowie czuwają nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekunowie odbierają uczniów od pracownika placówki, sprawują opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Przewóz uczniów wraz z opiekunami ze szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.
1.1 Część nr 3 obejmuje przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z opiekunem / opiekunami i z powrotem.
1.2 Przewóz uczniów wraz z opiekunem / opiekunami, którymi będą nauczyciele w-fu na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z powrotem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia zgodnie z „Harmonogramem Wyjazdów na Basen”.
1.3 Przewidywana liczba uczniów podczas jednego przewozu maksymalnie wynosi 56 i może ulec zmianie (wg potrzeb dyrektora), przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako 1 dzień przejazdu bez względu na ilość kursów między szkołą, a basenem i z powrotem) wynosi 240 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu, ilości osób przewożonych uczniów, Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie.
1.5 W czasie gdy uczniowie znajdują się pod nadzorem opiekuna / opiekunów, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Przewóz niepełnosprawnego ucznia wraz z opiekunem na trasie Białogard – Drawsko Pomorskie i z powrotem.
1.1 Część nr 4 obejmuje przewóz niepełnosprawnego ucznia realizującego obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Drawsku Pomorskim przy ul. Seminaryjnej 2 i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie w poniedziałek i piątek każdego tygodnia, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 1 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard – Waniorowo - Police i z powrotem.
1.1 Część nr 5 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów
do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Waniorowie oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach przy ul. Korczaka 53 i z powrotem.
1.1 Przewóz odbywać się będzie 2 dni w tygodniu w poniedziałek i piątek każdego tygodnia
w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 2 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicem/ opiekunem prawnym ucznia.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dziecka,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznego od momentu odebrania go od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera ucznia od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczeń znajduje się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za niego odpowiedzialność
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem.
1.1 Część nr 6 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II ul. Zamojskiego 3a w Białogardzie oraz do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Białogardzie przy ul. Kochanowskiego 21, i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 9 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował co najmniej 1 pełnoletnią osobą posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom.
1.6 Zamawiający może wypowiedzieć umowę na przewóz niepełnosprawnych uczniów na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia w razie pozyskania możliwości realizacji obowiązku dowozu osób niepełnosprawnych własnym przystosowanym pojazdem zakupionym przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXv SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty.
3. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
(dotyczy wszystkich części zamówienia):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).
2) Zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: w części 1, 4, 5, 6 zamówienia co najmniej po 1 osobie do opieki nad uczniami podczas przewozu, przeszkolonej w zakresie udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej, w części 2 zamówienia co najmniej 2 osobami do opieki nad uczniami podczas przewozu, przeszkolonymi w zakresie udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej.
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej jednym spełniającym warunki techniczne w częściach 1, 2, 4, 5, 6:
pojazdem do przewożenia osób niepełnosprawnych (opinia techniczna/homologacja), który posiada podnośnik lub podjazd dla wózków inwalidzkich wraz z atestem, aktualny przegląd techniczny pojazdu, pasy bezpieczeństwa oraz odpowiednią do każdej części zamówienia ilość miejsc siedzących oraz dodatkowo miejsca na wózki inwalidzkie;
w części 3:
pojazdem do przewożenia osób, posiadającym aktualny przegląd techniczny pojazdu, pasy bezpieczeństwa oraz odpowiednią do każdej części zamówienia ilość miejsc siedzących.
Ilość miejsc siedzących odpowiednio na każdej trasie:
Część 1 Na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem ilość miejsc siedzących nie mniej niż 5;
Część 2 Na trasie Białogard – Karlino i z powrotem ilość miejsc siedzących nie mniej niż 12; w tym przynajmniej 1 miejsce na wózek inwalidzki,
Część 3 Przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny ze Szkoły Podstawowej Nr1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem, ilość miejsc siedzących podczas jednego kursu nie mniej niż 56,
Część 4 Na trasie Białogard - Drawsko Pomorskie i z powrotem ilość miejsc siedzących nie mniej niż 2;
Część 5 Na trasie Białogard – Waniorowo - Police i z powrotem ilość miejsc siedzących nie mniej niż 3; w tym przynajmniej 1 miejsce na wózek inwalidzki,
Część 6 Na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem ilość miejsc siedzących nie mniej niż 12; w tym przynajmniej 1 miejsce na wózek inwalidzki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o którym mowa poniżej.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) zaświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o którym mowa poniżej.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Formularz oferty – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, które składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale IX SWZ w ust. 1 pkt 2 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, zaś warunek określony w ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (w zakresie terminu i wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na realizację umowy,
2) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, w szczególności zmiany przepisów oświatowych lub dotyczących transportu/przewozu osób,
3) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) zmiany liczby uczniów, o której mowa w § 1 ust. 4 i zmiany liczby przejazdów, o której mowa w § 1 ust. 5.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-18