Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2021/2022 TRASA NR III i TRASA NR IV”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SŁAWNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki
w roku szkolnym 2021/2022 TRASA NR III i TRASA NR IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SŁAWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366110506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.ugslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki
w roku szkolnym 2021/2022 TRASA NR III i TRASA NR IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-287867ae-0410-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.ugslawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.ugslawno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu dostępnego pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
a także strona internetowa Zamawiającego dostępna pod adresem:
bip.ugslawno.pl- zakładka jednostki organizacyjne –CUW Sławno , oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Zasady korzystania z mini Portalu oraz opis wymagań technicznych zawarte są w rozdziale X SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.ugslawno.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Sławnie z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/ 755 17 83;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.p
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja nie archiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
7. Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K/ 3501-2/ 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA NR 3 - przewozy z opieką
Do Publicznej Szkoły Podstawowej im Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach, do Publicznej Szkoły Podstawowej im Wandy i Henryka Osowskich
w Kunicach.
Obejmuje miejscowości: Gawrony, Antoniówka, Szadkowice, Kunice, Trojanów, Dąbrówka, Antoninów, Wincentynów, Bratków, Kamień
Dziennie do przejazdu około 70 km
Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr III – część I wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących

Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.
Szacunkowa liczba dni wykonywania przewozu :187 dni.
W/w trasy zbliżona są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy po rozpoczęciu roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km
Wykonawca zobowiązany jest w ramach w/w usługi do:
1) zapewnieniu opieki w autobusie przeznaczonym do przewozu uczniów, Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, posiadająca odpowiednie przeszkolenie, której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona w kamizelkę odblaskową
z napisem OPIEKUN. Opiekun sprawuje opiekę nad dziećmi, dba o ich bezpieczeństwo
w czasie ich przewozu oraz podczas ich wsiadania i wysiadania z pojazdu. W sytuacji, gdy wsiadanie lub wysiadaniu uczniów do autobusu poprzedzone jest przejściem przez jezdnię, opiekun zobowiązany jest przeprowadzić dzieci przez ulicę w bezpieczny sposób..
2) zapewnienia taboru bezpiecznego i niezbędnego do przewozu wszystkich dowożonych uczniów z odpowiednią ilością miejsc siedzących w pojazdach. Pojazdy służące do przewozu dzieci i uczniów musza być w pełni sprawne technicznie i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług i utrzymane w czystości.
4) zatrudnienie kierowców posiadających odpowiednie kwalifikację zawodowe oraz przestrzegania norm pracy kierowców autobusów Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę osób wykonywanych wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, na podstawie umowy o pracę tj. kierowcy, opiekuna.
O każdej zmianie personalnej osób zatrudnionych wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego.
5) wykonywania usługi po drogach asfaltowych i nawierzchniach utwardzonych.
6) zatrzymywania do wsiadania i wysiadania uczniów w wyznaczonym miejscu i zatoczce autobusowej lub przed budynkiem szkoły.
7). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości w trakcje realizacji zamówienia .
8). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przewozu dzieci i uczniów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz prawo do uzgodnienia tras przewozów, w tym
w szczególności zmiany trasy.
9). W zakresie ustalenia przewozu uczniów na zajęcia oraz po zakończeniu zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek, w tym także uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów, stosownie do rozporządzenia o organizacji roku szkolnego dającego możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktycznych.
10) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy z ostatniego kursu danej trasy.
11). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom/

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

Lp KRYTERIUM ZNACZENIE
1. Cena brutto za 1 kilometr ( Px) 60%
2. Czas podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii 40%

b. Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.

i. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:

Px = N :W x 60 %

Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty

Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
1. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
2. Oferta najkorzystniejsza

1) Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA NR 4- przewozy dla niepełnosprawnych
Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu, do ZSP im. Stanisława Staszica w Opocznie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie
Przewóz dzieci na wózkach inwalidzkich wraz z opieką
Obejmuje miejscowości: Olszowiec, Celestynów, Grudzeń Las, Tomaszówek, Kamień, Wincentynów, Wygnanów, Benignów, Opoczno.
Dzienna długość trasy nr 4 około 170 km – szacunkowa liczba dni wykonywania przewozu to187 dni.
1) Dowóz dwojga dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Olszowiec do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie, (jedno z dzieci na wózku inwalidzkim)
2) Dowóz dwojga dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Grudzeń Las do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie.(balkonik, wózek inwalidzki)
3) Dowóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Tomaszówek do Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu (wózek inwalidzki)
4) Dowóz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Wincentynów do ZSP Nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie (wózek inwalidzki)
5) Dowóz dwojga dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno- wychowawczego w Opocznie.
Dzieci na tej trasie korzystają z wózka inwalidzkiego.
Wymagany jest samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o liczbie co najmniej 10 osób.
W/w trasy zbliżona są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy po rozpoczęciu roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km
Wykonawca zobowiązany jest w ramach w/w usługi do:
1) zapewnieniu opieki w autobusie przeznaczonym do przewozu uczniów, Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, posiadająca odpowiednie przeszkolenie, której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona w kamizelkę odblaskową
z napisem OPIEKUN. Opiekun sprawuje opiekę nad dziećmi, dba o ich bezpieczeństwo
w czasie ich przewozu oraz podczas ich wsiadania i wysiadania z pojazdu. W sytuacji, gdy wsiadanie lub wysiadaniu uczniów do autobusu poprzedzone jest przejściem przez jezdnię, opiekun zobowiązany jest przeprowadzić dzieci przez ulicę w bezpieczny sposób..
2) zapewnienia taboru bezpiecznego i niezbędnego do przewozu wszystkich dowożonych uczniów z odpowiednią ilością miejsc siedzących w pojazdach. Pojazdy służące do przewozu dzieci i uczniów musza być w pełni sprawne technicznie i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług i utrzymane w czystości.
4) zatrudnienie kierowców posiadających odpowiednie kwalifikację zawodowe oraz przestrzegania norm pracy kierowców autobusów Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę osób wykonywanych wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, na podstawie umowy o pracę tj. kierowcy, opiekuna.
O każdej zmianie personalnej osób zatrudnionych wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego.
5) wykonywania usługi po drogach asfaltowych i nawierzchniach utwardzonych.
6) zatrzymywania do wsiadania i wysiadania uczniów w wyznaczonym miejscu i zatoczce autobusowej lub przed budynkiem szkoły.
7). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości w trakcje realizacji zamówienia .
8). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przewozu dzieci i uczniów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz prawo do uzgodnienia tras przewozów, w tym
w szczególności zmiany trasy.
9). W zakresie ustalenia przewozu uczniów na zajęcia oraz po zakończeniu zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek, w tym także uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów, stosownie do rozporządzenia o organizacji roku szkolnego dającego możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktycznych.
10) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy z ostatniego kursu danej trasy.
11). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom/

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

Lp KRYTERIUM ZNACZENIE
1. Cena brutto za 1 kilometr ( Px) 60%
2. Czas podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii 40%

b. Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.

i. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:

Px = N :W x 60 %

Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty

Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
1. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
2. Oferta najkorzystniejsza

1) Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ,
2).spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ i w art. 112 ustawy Pzp
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję na transport osób w ruchu krajowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym

2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile to wynika z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi przedłożyć wykaz urządzeń – tabor samochodowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia z informacja dotyczącą pojazdu tj. rok produkcji, numer rej. Ilość osób siedzących bez kierowcy, podstawa dysponowania pojazdem.( załącznik nr 5 do SWZ )
Wykonawca musi przedłożyć wykaz osób kierowcy, opiekuna zatrudnionych na umowę o pracę (załącznik nr 6do SWZ)
1. Dokumenty wymagane od Wykonawców (do terminu wyznaczonego na składanie
ofert)
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym,
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ); podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
4. Projekt umowy (załącznik nr 4)
5. Wykaz urządzeń ( taboru samochodowego załącznik nr 5 do SWZ ),
6. Wykaz osób zatrudnionych (załącznik nr 6 do SWZ)
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust.2 zobowiązany jest każdy
z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach
w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) Zakres dostępnych zasobów innego podmiotu;
2) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieni do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zrealizuje usługi ,których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ); podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy - licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U.z 2021 r poz 919 ze zm.)w celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy - wykazu środków transportu , którymi dysponuję lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji Zamówienia - załącznik nr 5 do swz
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję na transport osób w ruchu krajowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym
w celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykonawca musi przedłożyć wykaz urządzeń -tabor samochodowy który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia z informacja dotycząca pojazdu tj. rok produkcji, numer rej. ilość osób siedzących bez kierownicy podstawa dysponowania pojazdem (załącznik nr 5)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. Oświadczenia i /lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
( jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
4. Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd W przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/ uchwały wspólników regulujące zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej( tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika.
5. Pełnomocnictwo załączone do oferty powinno zawierać określone postępowania oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wykazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ,a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
7. Dokumenty, formularze i oświadczenia załączone do oferty winny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego wspólnika spółki cywilnej lub wszystkie podmioty/ osoby fizyczne składające wspólnie ofertę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust.2 zobowiązany jest każdy
z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach
w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) Zakres dostępnych zasobów innego podmiotu;
2) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieni do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zrealizuje usługi ,których wskazane zdolności dotyczą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w istotnych postanowieniach umowy, która stanowi zał. nr 4 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją istotnych postanowień umowy określonymi w zał. nr 4 do SWZ. przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt. 1.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty na warunkach określonych
w istotnych postanowieniach umowy określonymi w zał. nr 4 do SWZ.
4. Zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcje umowy Załącznik nr.4 do SWZ
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art.455 ustawy PZP, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzenie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno-prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy
2) zmniejszenia zakresu realizacji usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że
a) wykonanie części zakresu prac nie należy w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy
3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej,
- o charakterze niezależnym od Stron,
- którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, epidemie i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenie, które uniemożliwiają wykonanie umowy na warunkach w niej określonych.
b) w zakresie zmiany wynagrodzenia zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT)
4). zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień umowy,
5) wystąpienie zmian w przepisach prawa,
6) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy,
7) zmiany danych teleadresowych, nr rachunku bankowego i osób uczestniczących
w realizacji umowy,
8) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
9) w przypadku zwiększenie/zmniejszenie liczby godzin zajęć skutkujące zwiększeniem/zmniejszeniem liczby odwozów w ciągu tygodnia i ograniczenia trasy
3) w przypadku zmiany dziennego kilometrażu wynikającego ze zmiany trasy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
3. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w razie zaistnienia okoliczności / przesłanek, o których mowa w art.15r ustawy
z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

2 Umowy w sprawie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej
i wymagają formy pisemnej. Umowy zawiera się na czas oznaczony.

3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie , za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wanna 25t - Olesno - Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport wanna 25t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI