Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SŁAWNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SŁAWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366110506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447551783

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.ugslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e0a80f7-f9b3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.ugslawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.ugslawno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej. Zasady korzystania z miniPortalu oraz opis wymagań technicznych zawarte są w
rozdziale X SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.ugslawno.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Sławnie z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/ 755 17 83;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.p
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja nie archiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
7. Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K/ 3501-1/ 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trasa Nr. I
Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu
Obejmuje miejscowości: Grudzeń Las, Olszowiec, Celestynów, Kamień, Wincentynów, Tomaszówek, Bratków.
Średnio dziennie do przejechania około 70 km
Ę Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr I – część I wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących.
Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.
W/w trasa zbliżona jest do trasy szczegółowej, która zostanie ustalona z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena brutto za 1 kilometr ( Px)- 60%
b) Czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii – 40%
Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.
1. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:
Px = N :W x 60 %
Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
2. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%

Maksymalna ilość punktów , jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
3. Oferta najkorzystniejsza
Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA NR 2 – przewozy z opieką
Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kozeninie, do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie
Obejmuje miejscowości: Popławy, Kamilówka, Owadów, Kozenin, Sławno, Wygnanów, Ostrożna, Ludwinów, Olszowiec, Sepno-Radonia,
Średnio dziennie do przejechania około 70 km
Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr II – część II wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących.
Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.
W/w trasy zbliżone są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena brutto za 1 kilometr ( Px)- 60%
b) Czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii – 40%
Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.
1. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:
Px = N :W x 60 %
Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
2. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%

Maksymalna ilość punktów , jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
3. Oferta najkorzystniejsza
Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA NR.III
Do Publicznej Szkoły Podstawowej im Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach, do Publicznej Szkoły Podstawowej im Wandy i Henryka Osowskich
w Kunicach.
Obejmuje miejscowości: Gawrony, Antoniówka, Szadkowice, Kunice, Trojanów, Dąbrówka, Antoninów, Wincentynów, Bratków, Kamień
Dziennie do przejazdu około 70 km
Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr III – część III wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących
Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.
W/w trasy zbliżone są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena brutto za 1 kilometr ( Px)- 60%
b) Czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii – 40%
Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.
1. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:
Px = N :W x 60 %
Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
2. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%

Maksymalna ilość punktów , jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
3. Oferta najkorzystniejsza
Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA NR. IV
Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu, do ZSP im. Stanisława Staszica w Opocznie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie
Przewóz dzieci na wózkach inwalidzkich wraz z opieką
Obejmuje miejscowości: Olszowiec, Celestynów, Grudzeń Las, Tomaszówek, Kamień, Wincentynów, Wygnanów, Benignów, Opoczno.
Dziennie do przejazdu około 170 km
Na tej trasie wymagany jest autobus przystosowany do przewożenia dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
W/w trasy zbliżone są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z Dyrektorami poszczególnych Szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2021/2022
Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, przy czym długość poszczególnych tras nie zmieni się więcej lub mniej niż o 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena brutto za 1 kilometr ( Px)- 60%
b) Czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii – 40%
Sposób obliczania oferty najkorzystniejszej.
1. Kryterium- cena brutto wykonania zamówienia.
Sposób obliczania:
Px = N :W x 60 %
Px – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto)
N - najniższa cena ( brutto) z zaoferowanych
W – cena (brutto ) z badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60 pkt., uzyska ja oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację obliczoną według powyższego wzoru,
z którego wynika zasada, im wyższa cena brutto oferty ocenianej w odniesieniu do najniższej oferowanej ceny brutto , tym mniejsza ilość punktów.
Ilość punktów w kryterium – cena brutto wykonania zamówienia, dla oferty ocenianej, otrzymana w wyniku obliczeń ze wzoru powyżej.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( np. 3,3467= 3,35; 3,3431 = 3,34) . Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto ( wraz z podatkiem VAT)
2. Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego
w razie awarii
Sposób obliczenia:
Czas podstawienia samochodu zastępczego liczy się od momentu awarii do czasu podstawienia samochodu zastępczego w miejsce odwozu uczniów
Sposób obliczania :
- czas podstawienia samochodu zastępczego 10-20min – 40%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 20-25 min – 30%
- czas podstawienia samochodu zastępczego 25-30 min – 20%
- czas podstawienia samochodu zstępczego 30-35 min – 10%
- czas podstawienia samochodu zastępczego powyżej 35 min – 0%

Maksymalna ilość punktów , jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40 pkt.- uzyska ją oferta o zaoferowanym najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii samochodu wykonującego przewozy.
Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg powyższego przydziału, z którego wynika zasada im dłuższy czas podstawienia samochodu tym mniejsza ilość punktów.
3. Oferta najkorzystniejsza
Oferta, która uzyska największą ilość punktów przy najniższej cenie brutto, oraz najkrótszym czasie podstawienia samochodu zastępczego z największą ilością punktów zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dotyczące czasu podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dokumenty wymagane od Wykonawców (do terminu wyznaczonego na składanie ofert) 1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ);
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ)
4. Projekt umowy (załącznik nr 4)
5. Wykaz urządzeń ( taboru samochodowego załącznik nr 5 do SWZ ),
6. wykaz osób zatrudnionych (załącznik nr 6 do SWZ)
Inne dokumenty, które powinien złożyć Wykonawca.
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. Oświadczenia i /lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
4. Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/ uchwały wspólników regulujące zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej( tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika.
5. Pełnomocnictwo załączone do oferty powinno zawierać określone postępowania oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wykazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ,a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
7. Dokumenty, formularze i oświadczenia załączone do oferty winny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje środkiem transportu sprawnym technicznie i przystosowanym do wykonywania usługi przewozu osób określonej w przedmiocie zamówienia: • dla cz. 1. : – pojazd do przewozu min. 60 osób • dla cz. 2. : – pojazd do przewozu min. 60 osób dla cz.3. -pojazd do przewozu min. 60 osób dla cz.4. -pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi określonej w przedmiocie zamówienia (kierowca + opiekun do każdego pojazdu): - kierowcami, posiadającymi uprawnienia odpowiedniej kategorii do kierowania pojazdami, posiadającymi zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych, stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy.
Wymaga się, aby osoby były niekarane, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i korzystające z pełni praw publicznych; - osobami sprawującymi opiekę nad uczniami: pełnoletnimi, niekaranymi, posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystającymi z pełni praw publicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
– licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie
zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
(Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający żąda od Wykonawcy:
– wykazu środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji
zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ;
– wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję na transport osób w ruchu krajowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym

W celu potwierdzenia warunku dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowej
Wykonawca musi przedłożyć wykaz urządzeń – tabor samochodowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia z informacja dotyczącą pojazdu tj. rok produkcji, numer rej. Ilość osób siedzących bez kierowcy, podstawa dysponowania pojazdem.( załącznik nr 5 do SWZ )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) Zakres dostępnych zasobów innego podmiotu;
2) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieni do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zrealizuje usługi ,których wskazane zdolności dotyczą.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, a także zamieści te informacje na stronie internetowej.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem
art. 577 pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed
upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia
złożono tylko jedną ofertę.

5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie
poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.

6. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie
zamówienia na warunkach określonych w istotnymi postanowieniami umowy określonymi
w zał. nr 4 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.

7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią
Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się
od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać
ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców
albo unieważnić postępowanie
9. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. .Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
a) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie- przedłożyć kopię umowy konsorcjum,
b) przedłożyć kopię dokumentów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej OC i NW w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na jedna trasę na sumę co najmniej 50 000,00 zł,
o podwykonawstwo, jeżeli Wykonawca polegał na zasobach podmiotu trzeciego,
d) przedłożyć kserokopie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
e) przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności kwalifikacje zawodowe, uprawnienia doświadczenie oraz informacje do dysponowania tymi pracownikami,
f) przedłożyć wykaz urządzeń – tabor samochodowy, który będzie uczestniczył
w wykonywaniu zamówienia z informacja dotyczącą pojazdu tj. rok produkcji, numer rej. Ilość osób siedzących bez kierowcy, podstawa dysponowania pojazdem.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu dla psa - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu dla psa z Łowicza do Bredy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI