Przewozy uczniów do Szkół Podstawowych i uczniów niepełnosprawnych Gminy Sławno w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy uczniów do Szkół Podstawowych i uczniów niepełnosprawnych Gminy Sławno w roku szkolnym 2018/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Sławnie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-16
  • Numer ogłoszenia589480-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589480-N-2018 z dnia 2018-07-16 r.

Centrum Usług Wspólnych w Sławnie: Przewozy uczniów do Szkół Podstawowych i uczniów niepełnosprawnych Gminy Sławno w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Sławnie, krajowy numer identyfikacyjny 366110506, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego  31 , 26-332  Sławno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447551783, e-mail cuw.slawno@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): bip.ugslawno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.ugslawno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.ugslawno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Centrum Usług Wspólnych w Sławnie , ul.MJ.Piłsudskiego 31 , 26-332 Sławno

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy uczniów do Szkół Podstawowych i uczniów niepełnosprawnych Gminy Sławno w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny: CUW.3501-2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: TRASA NR I – część I zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. W.H.OSSOWSKICH W KUNICACH I PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH: Obejmuje miejscowości: Gawrony – Kunice – Szadkowice - Antoniówka W ciągu dnia do przejechania jest około 44 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr I – część I wymagany jest autobus posiadający co najmniej 40 miejsc siedzących. TRASA NR II – część II zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CELESTYNOWIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W SŁAWNIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH oraz ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W PRYMUSOWEJ WOLI Obejmuje miejscowości : Grudzeń Las, Grudzeń Kol., Celestynów, Unewel, Ludwinów, Ostrożna, Szadkowice, Gawrony , Sławno , Owadów, Prymusowa Wola W ciągu dnia do przejechania jest około 106 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr II – część II wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów. TRASA NR III – część III zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWAŁA II W SŁAWNIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZACHORZOWIE , ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W PRYMUSOWEJ WOLI, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOZENINIE Obejmuje miejscowości: Sepno, Olszowiec, , Wygnanów, Sławno, Prymusowa Wola, Dąbrowa, Józefów, Grążowice, Psary, Zachorzów, Popławy , Owadów W ciągu dnia do przejechania jest około 123 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr III – część III wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów. TRASA NR IV – część IV DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM.KS. JANA TWARDOWSKIEGO W KAMIENIU, Obejmuje miejscowości: Dąbrówka, Trojanów, Szadkowice, Antoninów, Kamień, Bratków, Tomaszówek, Wincentynów. Wciągu dnia do przejechania jest około 110 km. Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr IV- część IV wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów. TRASA NR V- część V DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CELESTYNOWIE , PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W KAMIENIU, ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE Obejmuje miejscowości: Olszowiec, Grudzeń Las, Kamień , Wincentynów, Opoczno 1) Dowóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Olszowiec do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie. 2) Dowóz dwojga dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wincentynów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu 3) Dowóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Wincentynów do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie W ciągu dnia do przejechania około 60 km Każde dziecko na tej trasie korzysta z wózka inwalidzkiego. Wymagany jest samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o liczbie co najmniej 4 osób. Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400926,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-04   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełnienie art.22 ust.1 UZP- zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Spełnienie art.22 ust.1 UZP - zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełnienie art.22 ust.1 UZP - zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykaz osób , wykaz pojazdów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena za 1 km. 60,00
czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-08-26 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: TRASA NR 1 CZĘŚĆ I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR I – część I zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. W.H.OSSOWSKICH W KUNICACH I PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH: Obejmuje miejscowości: Gawrony – Kunice – Szadkowice - Antoniówka W ciągu dnia do przejechania jest około 44 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr I – część I wymagany jest autobus posiadający co najmniej 40 miejsc siedzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 53700,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 km 60,00
czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: TRASA NR 2 CZĘŚC II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR II – część II zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CELESTYNOWIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W SŁAWNIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH oraz ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W PRYMUSOWEJ WOLI Obejmuje miejscowości : Grudzeń Las, Grudzeń Kol., Celestynów, Unewel, Ludwinów, Ostrożna, Szadkowice, Gawrony , Sławno , Owadów, Prymusowa Wola W ciągu dnia do przejechania jest około 106 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr II – część II wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 80600,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 km 60,00
czas podstawienia samochodu w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: TRASA NR 3 CZĘŚC III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR III – część III zamówienia DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWAŁA II W SŁAWNIE, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZACHORZOWIE , ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W PRYMUSOWEJ WOLI, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOZENINIE Obejmuje miejscowości: Sepno, Olszowiec, , Wygnanów, Sławno, Prymusowa Wola, Dąbrowa, Józefów, Grążowice, Psary, Zachorzów, Popławy , Owadów W ciągu dnia do przejechania jest około 123 km Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr III – część III wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 74100,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 km 60,00
czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: TRASA NR 4 CZĘŚĆ VI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR IV – część IV DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W SZADKOWICACH, PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM.KS. JANA TWARDOWSKIEGO W KAMIENIU, Obejmuje miejscowości: Dąbrówka, Trojanów, Szadkowice, Antoninów, Kamień, Bratków, Tomaszówek, Wincentynów. Wciągu dnia do przejechania jest około 110 km. Do wykonania przewozu uczniów na trasie Nr IV- część IV wymagany jest autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących dla pasażerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 99926,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 km 60,00
czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: TRASA NR 5 CZĘŚĆ V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA NR V- część V DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CELESTYNOWIE , PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W KAMIENIU, ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE Obejmuje miejscowości: Olszowiec, Grudzeń Las, Kamień , Wincentynów, Opoczno 1) Dowóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Olszowiec do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie. 2) Dowóz dwojga dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wincentynów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu 3) Dowóz jednego dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Wincentynów do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie W ciągu dnia do przejechania około 60 km Każde dziecko na tej trasie korzysta z wózka inwalidzkiego. Wymagany jest samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o liczbie co najmniej 4 osób. Na tej trasie wymagana jest opieka do przewozu uczniów ze strony Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 92600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 dzień przewozu 60,00
czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu dla psa - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu dla psa z Łowicza do Bredy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI