Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00515032
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 180 25

1.5.8.) Numer faksu: 52 52 281 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c8a49f2-8d03-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006338/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/851748

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/851748

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przewóz autobusowy o charakterze użyteczności publicznej do szkół z terenu Gminy Jeżewo po określonych poniżej liniach komunikacyjnych:
Linia nr 1 trasa Jeżewo – Czersk Świecki – Buczek – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła - Czersk Świecki „Dawna Szkoła” - Buczek 35 – Buczek Remiza OSP – Buczek 24 – Skrzynki 11 – Czersk Świecki „Dawna Szkoła” - Czersk Świecki „Pustki” - Czersk Świecki 22 – Czersk Świecki 16, Czersk Świecki „Borce” – Jeżewo Szkoła.
Długość trasy 29 km.
Przewóz powinien odbywać się po trasie:
godz. 6:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 15:15 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 56 osób;
Linia nr 2 trasa Jeżewo – Pięćmorgi – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła - Pięćmorgi Świetlica - Pięćmorgi 18 - Białe Błota 16 - Jeżewo Szkoła
Długość trasy 18 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Białe Błota – Jeżewo,
godz. 13:35 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo,
godz. 15:15 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 20 osób.
Linia nr 3 trasa Laskowice – Belno – Laskowice o następującym przebiegu:
Laskowice Szkoła - Osłowo Remiza OSP Osłowo – Belno PKS – Laskowice Przedszkole – Laskowice Szkoła Długość trasy 10 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:20 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo - Belno – Laskowice,
godz. 15:05 – kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo – Belno - Laskowice,
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 34 osób.
Linia nr 4 trasa Jeżewo – Czersk Świecki – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła – Buczek Remiza OSP Buczek - Skrzynki 11 - Czersk Świecki „Dawna Szkoła”, Czersk Świecki „Pustki” - Czersk Świecki 22 – Czersk Świecki 16 - Czersk Świecki „Borce” – Jeżewo Szkoła. Długość trasy 22 km.
Przewóz powinien odbywać się po trasie:
godz. 7:00 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 13:35 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 56 osób.
Linia nr 5 trasa Jeżewo – Dubielno – Piskarki – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła – Ciemniki Świetlica – Dubielno Dworzec Kolejowy – Dubielno Sklep – Dubielno „Dawna Szkoła” – Taszewo Świetlica – Białe PKS - Białe Świetlica – Piskarki 19 – Piskarki skrzyżowanie – Piskarki 5 – Jeżewo Szkoła
Długość trasy 20 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:00 (dowóz do szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki – Jeżewo,
godz. 13:35 (odwóz ze szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo,
godz. 15:15 (odwóz ze szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 48 osób.
Podana w powyższych liniach minimalna ilość miejsc siedzących dotyczy dzieci uczęszczających do szkół gminnych korzystających z transportu publicznego. Mając na uwadze, iż jest to transport publiczny proszę o zapewnienie kilku dodatkowych miejsc na każdej trasie w celu zapewnienia komfortu przewozu.
Przewóz publiczny wykonywany będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych ustalonych przez Ministra Edukacji Narodowej i Dyrektora Szkoły, zgodnie z obowiązującym na dany rok szkolny „Kalendarzem roku szkolnego” opracowanym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej o organizacji roku szkolnego. „Kalendarz roku szkolnego” na określony rok szkolny zostanie przekazany Przewoźnikowi przez Dyrektora Szkoły przed przystąpieniem do wykonywania usługi przewozowej.
Przywóz dzieci następuje w godzinach wyszczególnionych w specyfikacji warunków zamówienia. Ze względu na organizację zajęć dydaktycznych w roku szkolnym, wskazane godziny mogą ulec zmianie w porozumieniu z Przewoźnikiem.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przez strony najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy.
W przypadku wystąpienia indywidualnego dnia wolnego od nauki Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej 2 dni przed datą dnia wolnego i ustalenia terminu, w jakim nastąpi jego odpracowanie.
Zamawiający ma prawo zmienić trasy przewozów w ramach niniejszej umowy, o ile będą one przebiegać drogami publicznymi oraz ilość przewozów ze względu na zmianę ilości uczniów.
W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. Każdy kurs rozpoczyna się i kończy przed budynkiem szkoły dla której jest realizowany.
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej tras dowozu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych (czas podstawienie taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek będzie spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 4 (czterema) sprawnymi środkami do transportu osób o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo łącznie minimum 214 uczniów, w tym co najmniej 214 miejsc siedzących z uwzględnieniem dodatkowych miejsc dla osób korzystających z przewozu publicznego.
b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług związanych z transportem osób o wartości min. 500.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, składa oświadczenie lub inne dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ).
Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.
c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
- co najmniej 4 (cztery) osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadające prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 4a)
Uwaga !
Środki transportu osób muszą być dostosowane do przewozu osób, posiadać odpowiednią liczbę miejsc dostosowaną do wskazanej w SWZ szacunkowej liczby uczniów, z uwzględnieniem dodatkowych osób korzystających z przewozu publicznego, odpowiednio oznakowane (z przodu pojazdu należy umieścić tablicę koloru żółtego z czarnym napisem „Autobus szkolny”, znak „Stop” oraz znak „Uwaga Dzieci”, wyraźnie widoczne podczas wsiadania i wysiadania uczniów).
Zależnie od potrzeb i indywidualnego planu zajęć uczniów usługa może być realizowana innym pojazdem niż ujętym w wykazie, ale spełniającym wszelkie kryteria określone dla przewozów szkolnych.
Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia Zleceniodawca. Przewoźnik zobowiązany jest do współpracy z opiekunem, tak aby umożliwić mu skuteczne wykonanie zadań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
b) Wykaz pojazdów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
c) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przewozu osób załącznik nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).
e) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/851748

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI