„Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wieprz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wieprz w roku 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieprz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającyGmina Wieprz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00340506
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wieprz w roku 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 5

1.5.2.) Miejscowość: Wieprz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8755118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wieprz w roku 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c5fecb-6a01-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000306/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Przewozy autobusowe o chrakterze użyteczności publicznej na terenie Gminyn Wieprz w roku 2022”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,m,342891,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim . Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta) odbywa się elektronicznie przy użyciu dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wieprz.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wskazane jest posługiwanie znakiem postępowania : IOS.271.7.2021 .
18. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji .
19. Sposób złożenia oferty został wskazany w rozdziale XV. SWZ.
20. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Korzystanie z ePUAP oraz miniPortalu przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca, przystępując do do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z ePUAP oraz miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień ich regulaminów.
21. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 17 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniach, o których mowa w ust.1 niniejszego rozdziału.
22. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt.
23. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
24. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
25. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania (ID) w załączniku Nr 5 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

Wyjaśnienia treści SWZ
26. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ można przesyłać za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl, przy czym wskazane jest przekazywanie wniosków za pomocą poczty elektronicznej. Wskazane jest przekazanie wniosku również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest URZĄD GMINY WIEPRZ reprezentowany przez Wójta Gminy Wieprz z siedzibą: 34-122 Wieprz, ul. Centralna 5, z którym można się kontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: sekretariat@wieprz.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23;
 z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: iod.ug@wieprz.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „„Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wieprz w roku 2022” sygn. IOS.271.7.2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IOS.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
linia 1: WIEPRZ GRANICA ANDRYCHOWA - NIDEK SKRZYŻOWANIE - WIEPRZ MLECZARNIA - WIEPRZ GRANICA

nazwy przystanków: Wieprz Granica Andrychowa, Nidek N.Ż., Nidek Las, Nidek Podlesie, Nidek Al. Kasztanowa, Nidek Kwiczale, Nidek Skrzyżowanie, Nidek Gajówka, Nidek Berno, Nidek Kiosk, Nidek Sklep, Nidek Granica, Wieprz Poczta, Wieprz Mleczarnia, Wieprz Przedszkole, Wieprz Spółdzielnia, Wieprz Granica, Wieprz Granica, Wieprz Spółdzielnia, Wieprz Przedszkole, Wieprz Mleczarnia, Wieprz Poczta, Nidek Granica, Nidek Kwiczale, Nidek Skrzyżowanie, Nidek Gajówka, Nidek Berno, Nidek Kiosk, Nidek Sklep, Nidek Al. Kasztanowa, Nidek Podlesie, Nidek Las, Nidek N.Ż., Wieprz Granica Andrychowa

Zamawiający przewiduje 2 kursy dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze.

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Granica Andrychowa (od strony ul. Biała Droga) w kierunku msc. Nidek: 9:00; 10:00
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Granica (od strony ul. Beskidzkiej) w kierunku msc. Wieprz, Nidek: 10:30; 13:30

Szacunkowa długość linii: 31,5 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 15.876 km.
Przewidywana liczba przejazdów na linii komunikacyjnej łącznie: 504 rocznie.
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Wieprz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C+E gdzie:
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
E- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Emisja spalin”
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim , Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
linia 2: WIEPRZ GRANICA ANDRYCHOWA - NIDEK CZERWIANKI - WIEPRZ GRANICA ANDRYCHOWA

nazwy przystanków: Wieprz Granica Andrychowa, Nidek N.Ż., Nidek Las, Nidek Podlesie, Nidek Al. Kasztanowa, Nidek Sklep, Nidek Kwiczale, Nidek Czerwianki, Nidek Skrzyżowanie, Nidek Gajówka, Nidek Berno, Nidek Kiosk, Nidek Sklep, Nidek Al. Kasztanowa, Nidek Podlesie, Nidek Las, Nidek N.Ż., Wieprz Granica Andrychowa

Zamawiający przewiduje 10 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze.

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Granica Andrychowa (od strony ul. Biała Droga) w kierunku msc. Nidek Czerwianki: 6;00; 7;00; 8:00; 9:40; 11:20; 12:50; 14:15; 15:20; 17:55; 19:15
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Nidek Czerwianki w kierunku msc.Wieprz Granica Andrychowa (od strony ul. Biała Droga): 5:15; 6:20; 7:10; 8:10; 10:45; 11:40; 13:10; 13:50; 18:10; 19:30

Szacunkowa długość linii: 12,9 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 32.508 km.
Przewidywana liczba przejazdów na linii komunikacyjnej łącznie: 2520 rocznie
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Wieprz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C+E gdzie:
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
E- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Emisja spalin”
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim , Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3
linia 3: WIEPRZ BANIA-WIEPRZ GÓRKA-GIERAŁTOWICE GRANICA

nazwy przystanków: Wieprz Bania - Wieprz Sklep - Wieprz Górka 1 - Wieprz Pod Kościołem - Wieprz Górka 2 - Wieprz Małpi Gaj - Wieprz Górka 3 - Wieprz Górka 4 - Wieprz Szkoła - Wieprz Dolny - Gierałtowice Stawy - Gierałtowice Przedszkole - Gierałtowice Skrzyżowanie - Gierałtowice Nowy Świat - Gierałtowice Brzosy – Gierałtowice Las – Gierałtowice Granica

Zamawiający przewiduje 8 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze.

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Bania w kierunku msc. Gierłatowice Granica: 5:00; 5:50; 6:50; 7:50; 9:15; 10:15; 12:00; 14:15

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Gierałtowice Granica w kierunku msc. Wieprz Bania: 5:20; 6:10; 7:15; 8:10; 9:30; 10:30; 12:20; 14:30

Szacunkowa długość linii: 27,00 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 54.432 km.
Przewidywana liczba przejazdów na linii komunikacyjnej łącznie: 2016 rocznie
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Wieprz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C+E gdzie:
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
E- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Emisja spalin”
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim , Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

linia 4: WIEPRZ GRANICA – PRZEZ PRZYBRADZ MATUSIAK, PRZYBRADZ KRZYŻ - FRYDRYCHOWICE SKLEP

nazwy przystanów: Wieprz Granica, Wieprz Spółdzielnia, Wieprz Przedszkole, Wieprz Mleczarnia, Wieprz Poczta, Wieprz Szkoła, Wieprz Dolny, Gierałtowice Stawy, Gierałtowice Przedszkole, Gierałtowice Skrzyżowanie, Gierałtowice Pod Odrobiną, Gierałtowice Zbójecka, Gierałtowice Granica, Przybradz Most, Przybradz Matusiak, Przybradz Sklep, Przybradz Krzyż, Frydrychowice, Frydrychowice Górka, Frydrychowice Kasztany, Frydrychowice Sklep

Zamawiający przewiduje 6 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze.

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Granica w kierunku msc. Przybradz, Frydrychowice Sklep: 4:30; 11:10; 12:50; 16:20; 18:00; 19:40

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Frydrychoice Sklep w kierunku msc. Przybradz, Wieprz Granica: 5:00; 11:40; 13:20; 16:50; 18:30; 20:10

Szacunkowa długość linii: 39,00 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 58.968 km.
Przewidywana liczba przejazdów na linii komunikacyjnej łącznie: 1512 rocznie
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Wieprz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C+E gdzie:
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
E- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Emisja spalin”
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim , Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5
linia 5: WIEPRZ GRANICA - GIERAŁTOWICE - PRZYBRADZ - FRYDRYCHOWICE DWÓR

nazwy przystanków: Wieprz Granica - Wieprz Spółdzielnia - Wieprz Przedszkole - Wieprz Mleczarnia - Wieprz Poczta - Wieprz Szkoła - Wieprz Dolny - Gierałtowice Stawy - Gierałtowice Przedszkole - Gierałtowice Skrzyżowanie - Gierałtowice Pod Odrobiną - Gierałtowice Zbójecka - Gierałtowice Granica - Przybradz Most - Przybradz 1 - Frydrychowice II - Frydrychowice I - Frydrychowice Bar - Frydrychowice Skrzyżowanie - Frydrychowice Wielki Dwór - Frydrychowice Dwór

Zamawiający przewiduje 12 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze.

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Wieprz Granica w kierunku msc. Gierałtowice, Przybradz, Frydrychowice Dwór: 5:35; 6:35; 7:45; 8:55; 10:15; 12:20; 14:15; 15:20; 17:25; 18:45; 20:45; 22:15

Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Frydrychoice Dwór w kierunku msc. Przybradz, Gierałtowice, Wieprz Granica: 6:00; 7:00; 8:10; 9:20; 10:40; 11:55; 12:45; 14:40; 15:45; 17:50; 19:10; 21:10

Szacunkowa długość linii: 39,20 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 118.540,80 km.
Przewidywana liczba przejazdów na linii komunikacyjnej łącznie: 3024 rocznie
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Wieprz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C+E gdzie:
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
E- liczba punktów uzyskanych w kryterium ” Emisja spalin”
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim , Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2021 r., poz. 919) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję wspólnotową dotyczącą wykonywania międzynarodowego autobusowego i autokarowego zarobkowego przewozu osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2021 r., poz. 919) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję wspólnotową dotyczącą wykonywania międzynarodowego autobusowego i autokarowego zarobkowego przewozu osób.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołącza do oferty (Formularza oferty):
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy tj. o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1) , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdział VIII ust. 5 SWZ – jeżeli dotyczy;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdział V ust. 1 pkt 5) SWZ – jeżeli dotyczy;
6) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
b) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) Postanowienia ppkt. b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
d) Postanowienia ppkt. a) - b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
7) wadium w formie innej niż pieniądz – jeżeli jest wymagane;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1 - 1000 zł. (jeden tysiąc złotych)
Dla części 2 - 1 500 zł. ( jeden tysiąc pięćset złotych)
Dla części 3 - 2 000 zł. ( dwa tysiące złotych)
Dla części 4 – 2 000 zł. ( dwa tysiące złotych)
Dla części 5 - 3 000 zł. (trzy tysiące złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:

Nr rachunku: 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394
Zaleca się z dopiskiem : wadium, IOS.271.7.2021, część ………

5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terinu składania ofert.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia , o których mowa w ust. 3 pkt 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej .
7. Z tresci gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego , zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
8. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony , jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1.3) i 1.4) , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla realizacji publicznego transportu zbiorowego i uwzględnia oczekiwania społeczne w zakresie dostępności i jakości usług publicznych.
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa i interpretacji prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.
2. Zmiana przebiegu linii lub rozkładów jazdy (w tym, w razie konieczności, wprowadzenie kursów w dni wolne od pracy) może wystąpić na wniosek Organizatora lub Operatora, w szczególności jeżeli potrzeba zmiany, w tym ograniczenia, wynikać będzie z faktycznych ilości korzystających z usług przewozowych pasażerów i potrzeb mieszkańców korzystających z usług.
3. Organizator ma prawo podejmowania decyzji o zmianie przebiegu linii oraz zmianie rozkładów jazdy.
4. Strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport plandeką - Toruń - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport plandeką, Toruń - Kraków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa opatrunków i leków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieprz: „Dostawa materiałów na remonty dróg na terenie Gminy Wieprz”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Transport dla uczestników projektu pod nazwą: „Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Przewóz seniorów-uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior+ w Ćmielowie”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI