Przewóz z opieką uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz z opieką uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek oświatowych we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiechnice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-06
  • ZamawiającyBurmistrz Siechnic
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00130621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz z opieką uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek
oświatowych we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 717860978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz z opieką uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek
oświatowych we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c30b81a-f03e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek oświatowych we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://siechnice.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://siechnice.bip.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Oferta
musi byćsporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx,
.rtf,.xps,.odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Siechnice reprezentowana przez
Burmistrza Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice,
2) Kontakt z inspektorem pod adresem: e-mail iod@umsiechnice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110588 z dnia 2021-07-12
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz z opieką uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do placówek
oświatowych we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022, realizowany na 4 trasach. Opis
przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: dodatkowy przewóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca ich zamieszkania do placówek
oświatowych we Wrocławiu oraz ich odwóz do miejsca zamieszkania. Łączna dzienna liczba
kilometrów wyniesie maksymalnie 120 km. Zakres: zmawiający przewiduje możliwość zlecenia
następującego zakresu usług, które nie są zobowiązaniem do udzielenia zamówienia. W przypadku
decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia przewidzianego Wykonawca przedstawi ofertę
Zamawiającemu na jego prośbę. Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku konieczności
utworzenia dodatkowych tras, które nie są ujęte w przetargu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 % kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: aktualna licencja do wykonywania
krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób (zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2011r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 poz. 919);
6.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł. Wykonawca, który
polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty
dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca również winien złożyć
opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
6.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110588 z dnia 2021-07-12
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
1) wykaże się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował
należycie minimum 2 usługi przewozu osób niepełnosprawnych, na kwotę przynajmniej 400
000,00 zł brutto każda.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/
umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy
wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego
zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w
zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych
dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez
wykonawcę faktur.
2) Wykaże, że posiada pojazdy, które spełniają wszystkie niżej wymienione parametry:
a) wszystkie pojazdy muszą być przystosowane do przewozu osób i oznakowane jako pojazdy
do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. tablicami barwy
niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej;
b) ilość i wielkość pojazdów musi być dostosowana do ilości przewożonych uczniów oraz
rodzaju ich niepełnosprawności, np.; poruszania się na wózku inwalidzkim; tj.
I. Trasa nr 1 – autobus minimum 18 osobowy,
II. Trasa nr 2 – bus minimum 9 osobowy,
III. Trasa nr 3 – bus minimum 9 osobowy
IV. Trasa nr 4 – bus minimum 9 osobowy dostosowany do potrzeb uczniów poruszających się na
wózku inwalidzkim tj. wyposażonym w rampę lub najazd dla wózków inwalidzkich.
c) pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu drogowego – muszą posiadać dokumenty
potwierdzające aktualne badania techniczne,
d) pojazdy nie mogą być starsze niż 10 lat, na dzień podpisywania umowy;
e) pojazdy muszą zapewniać komfort jazdy - muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem
estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, muszą posiadać sprawną klimatyzację i system ogrzewania;
f) pojazdy muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich ubezpieczenie komunikacyjne
od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW);
3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:
a) minimum 4 pełnoletnich kierowców (kierowcy nie mogą jednocześnie pełnić roli opiekuna),
którzy przez cały okres trwania umowy posiadają:
 ważne badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących
pojazdami,
 prawo jazdy kategorii B lub D,
 aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż;
 aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania
pracy z dziećmi;
 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca
1974r. Kodeks pracy.
b) minimum 4 pełnoletnich opiekunów (opiekunowie nie mogą jednocześnie pełnić roli kierowcy),
którzy przez cały okres trwania umowy posiadają:
 ważne badania lekarskie tj. aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzającego brak
przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku;
 ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż;
 ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub
pierwszej pomocy przedmedycznej albo zaświadczenie o posiadanym wykształceniu
medycznym;
 aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania pracy z dziećmi;
 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca
1974r. Kodeks pracy.
 certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie minimum A1 wydanym przez Państwową
Komisję do spraw Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego – dotyczy tylko
opiekunów którzy są cudzoziemcami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1. Do oferty wszyscy Wykonawcy zobowiązani są dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1. ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ oraz jeżeli dotyczy załącznik 3A, 3B do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
8.1.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 U stawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna licencja do wykonywania krajowego transportu drogowego w
zakresie przewozu osób (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz. U.
2021 poz. 919);
b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co
najmniej 400 000,00 zł.
c) wykazu doświadczenia (załącznik nr 5 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie minimum 2 usługi przewozu osób
niepełnosprawnych, na kwotę przynajmniej 400 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju,
zakresu, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110588 z dnia 2021-07-12
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
d) Wykazu pojazdów (załącznik nr 6 do SWZ), potwierdzającego, że pojazdy skierowane przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego spełniają warunki postawione w SWZ oraz informację
o podstawie do dysponowania tymi pojazdami.
e) wykazu osób (załącznik nr 7 do SWZ) potwierdzającego, że osoby skierowane przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego spełniają warunki postawione w SWZ oraz informację o podstawie
do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie
zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie
– Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Dodatkowo w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia polegających na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane składają
wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy –
Załącznik 3 B do SWZ.
3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław-Dzierżoniów w dniu 12.12.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI