Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiechnice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Siechnic
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia535140-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535140-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Burmistrz Siechnic: Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, krajowy numer identyfikacyjny 93193512900000, ul. ul. Jana Pawła II  12 , 55-011  Siechnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 391 91 01, e-mail zp@umsiechnice.pl, faks 71 786 09 07.
Adres strony internetowej (URL): www.siechnice.gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.siechnice.gmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
htpp://www.miniportal.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
Numer referencyjny: BZP.271.42.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiotem zamówienia przewidzianego jest dodatkowy przewóz uczniów z miejscowości ich zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Siechnice (łączna dzienna liczba kilometrów do max 120 km). Zamówienie nastąpi w przypadku konieczności utworzenia dodatkowych tras, które nie są ujęte w przetargu. Planowana liczba przewożonych uczniów: około 40.Zamawiający przewiduje możliwości zlecenia przedmiotowego zakresu prac, które nie jest zobowiązaniem do udzielenia zamówienia. W przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia przewidzianego Wykonawca przedstawi ofertę Zamawiającemu na jego prośbę.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2022-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub . zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: aktualną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm); aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie, iż nie ogłoszono jego upadłości lub nie otwarto likwidacji;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej : Zadanie 1-500 000,00 zł, Zadanie -2 – 250 000,00 zł, w przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca jest zobowiązany wykazać się ubezpieczeniem na kwotę co najmniej 750 000,00 zł.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert) wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. wykonał co najmniej jedną usługę przewozu uczniów do placówek oświatowych; dysponuje środkami transportu odpowiednimi dla realizacji zamówienia: udokumentowane posiadanie taboru samochodowego własnego lub pojazdów, do których posiada tytuł prawny do wykorzystania ich przy realizacji przedmiotu zamówienia; ilość i wielkość pojazdów musi być dostosowana do ilości przewożonych uczniów; pojazdy muszą zapewniać komfort jazdy - muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, muszą posiadać sprawną klimatyzację i system ogrzewania; zapewniają niezbędne bezpieczeństwo przejazdu i posiadają liczbę miejsc siedzących odpowiednią do liczby przewożonych osób; są prawidłowo oznakowane, jako środki transportu uczniów (autobus szkolny), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a koszt oznakowania ponosi Wykonawca;  posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu i jest przeznaczony do transportu osób; nie mają więcej niż 14 lat, na dzień podpisywania umowy; mają umieszczone w widocznym miejscu informacje o zasadach korzystania ze środków transportu i obowiązkach kierowcy; posiadają dokumenty potwierdzające ich ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Dysponuje personelem - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowców (kierowca nie mogą jednocześnie pełnić roli opiekuna), którzy przez cały okres trwania umowy posiadają: ważne badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami,  prawo jazdy kategorii B lub D,  aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż; aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania pracy z dziećmi; zatrudnienie u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Dysponuje personelem - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekunów (opiekun nie może jednocześnie pełnić roli kierowcy), którzy przez cały okres trwania umowy posiadają: ważne badania lekarskie;  ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż; ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej albo zaświadczenie o posiadanym wykształceniu medycznym;  aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania pracy z dziećmi; zatrudnienie u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub będących w posiadaniu Zamawiającego - załącznik nr 2.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę.UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze.a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę.b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci – podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot.d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) Na wezwanie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) Na wezwanie zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) Na wezwanie wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 1414 z późniejszymi zmianami).5) Na wezwanie Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), że wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. wykonał co najmniej jedną usługę przewozu uczniów do placówek oświatowych. Wykonawca winien do oferty dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie powyżej wskazanego warunku, poświadczonych za zgodność z oryginałem – Załącznik nr 5.a) Wykonawca w celu potwierdzenia przedmiotowego warunku może wskazać, że przedmiotowe oświadczenia i/lub dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, o ile są aktualne. b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży podpisany wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych usług oraz załączy dowody, określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. Treść dokumentów musi potwierdzać że usługi zostały wykonane w sposób należyty.c) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.d) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.Do oferty należy dołączyć informację wykonawcy o podstawie do dysponowania osobą/ osobami i zobowiązanie osoby/osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.6) Na wezwanie Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje środkami transportu: a) udokumentowane posiadanie taboru samochodowego własnego lub pojazdów, do których posiada tytuł prawny do wykorzystania ich przy realizacji przedmiotu zamówienia;b) ilość i wielkość pojazdów musi być dostosowana do ilości przewożonych uczniów;c) pojazdy muszą zapewniać komfort jazdy - muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, muszą posiadać sprawną klimatyzację i system ogrzewania;d) zapewniają niezbędne bezpieczeństwo przejazdu i posiadają liczbę miejsc siedzących odpowiednią do liczby przewożonych osób;e) są prawidłowo oznakowane, jako środki transportu uczniów (autobus szkolny), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a koszt oznakowania ponosi Wykonawca; f) posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu i jest przeznaczony do transportu osób;g) nie mają więcej niż 14 lat, na dzień podpisywania umowy;h) mają umieszczone w widocznym miejscu informacje o zasadach korzystania ze środków transportu i obowiązkach kierowcy;i) posiadają dokumenty potwierdzające ich ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).j) Wykonawca winien dołączyć kserokopie dokumentów dotyczących pojazdów, poświadczone za zgodność z oryginałem, wraz z fotografiami pojazdów potwierdzającymi spełnianie powyższych warunków. 7) Na wezwanie Wykonawca przekaże wykaz personelu, którym będzie dysponował przy realizacji zadania. Wykaz będzie zawierał imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia (kierowcy) wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób (załącznik nr 7 oraz wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pełniącymi funkcję opiekuna (załącznik nr 8):a) W celu realizacji przewozu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowców (kierowca nie mogą jednocześnie pełnić roli opiekuna), którzy przez cały okres trwania umowy posiadają: ważne badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego do badania osób kierujących pojazdami,  prawo jazdy kategorii B lub D,  aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż; aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania pracy z dziećmi; zatrudnienie u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.b) W celu realizacji przewozu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekunów (opiekun nie może jednocześnie pełnić roli kierowcy), którzy przez cały okres trwania umowy posiadają: ważne badania lekarskie;  ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie BHP i Ppoż; ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej albo zaświadczenie o posiadanym wykształceniu medycznym;  aktualne zaświadczenie o niekaralności (KRK) lub oświadczenie o braku zakazu wykonywania pracy z dziećmi; zatrudnienie u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.c) Wykonawca wykaże się, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,d) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży podpisany wykaz personelu. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania: stanowiska, imienia i nazwiska, uprawnień, podstawy dysponowania. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz personelu wraz z dowodami). Dowodami, o których mowa powyżej są dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i /lub uprawnienia.e) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.f) Wykonawca w celu potwierdzenia przedmiotowego warunku może wskazać, że przedmiotowe oświadczenia i/lub dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, o ile są aktualne. UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności: zakresu dostaw dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.Do oferty należy dołączyć informację wykonawcy o podstawie do dysponowania osobą/osobami i zobowiązanie osoby/osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.8) Na wezwanie w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną Zadanie 1- 500 000,00 zł, Zadanie 2 – 250 000,00 zł. W przypadku składania oferty na dwa zadania wykonawca musi wykazać się ubezpieczeniem na kwotę co najmniej 750 000,00 zł.Przy składaniu ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł.. W przypadku składania oferty na dwa zadania wykonawca musi wykazać się ubezpieczeniem na kwotę 750 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony druk oferty Załącznik nr 1Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać cały zakres zadania i lub poszczególnych zadań wynikający z dokumentacji przetargowej.2) Wypełniony i podpisany Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2)UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – składa JEDZ dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 2).b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału postępowania składa JEDZ dotyczące podwykonawców (Załącznik nr 2).c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegający o zamówienia w zakresie w jakim go dotyczą.3) W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 i 25 Ustawy, zgodnie z art. 25a Ustawy, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Jednolity europejski dokument zamówienia jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji Wykonawcy na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.a) Komisja Europejska udostępniła bezpłatną usługę internetową dla wykonawców w zakresie elektronicznego wypełniania ESPD, pod następującym adresem: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl b) JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę/wniosek wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Wraz z Ofertą zobowiązanie (oryginał) podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy.5) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy.6) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania:  podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.  oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą.7) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.8) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), najpóźniej do terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wiek pojazdów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZGODNIE Z WARUNKAMI ZAWARTYMI WE WZORCU UMOWY.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W JĘZYKU POLSKIM
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Siechnicach, do Szkoły Podstawowej w Św. Katarzyniei do Szkoły Podstawowej w Żernikach Wrocławskich na 4 trasach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Siechnicach, do Szkoły Podstawowej w Św. Katarzyniei do Szkoły Podstawowej w Żernikach Wrocławskich na 4 trasach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 364
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2022-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wiek pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach Wrocławskich, do Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie, do Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Siechnicach na 4 trasach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach Wrocławskich, do Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie, do Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Siechnicach na 4 trasach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 364
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2022-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wiek pojazdu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy Przewoźników z autami typu solówka, zestawami 13, 6 - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do współpracy Przewoźników, dysponujących autami typu solówka lub zestawami 13, 6 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI