Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBarlinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-23
  • ZamawiającyGMINA BARLINEK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00211635
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek,
realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie
biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek,
realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie
biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07d87fc-ec96-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030797/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewóz uczniów uczęszczających do szkół Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internatowej https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Instrukcja składania ofert oraz sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, zwana dalej „instrukcją”, jest integralną częścią https://platformazakupowa.pl i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektroniczne za pośrednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania.
Zamawiający będzie przekazywał informacje Wykonawcom za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie Zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Szczegółowe wymagania techniczne znajdują się w Rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek. Kontakt do Administratora: adres e-mail: umig@barlinek.pl lub listownie na wyżej podany adres.
Z Inspektorem ochrony danych (IOD) mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@barlinek.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli niezbędność wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Szczegółowe zapisy dotyczące stosowania klauzuli RODO zawarte są w Rozdziale XXI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zapisy dotyczące stosowania klauzuli RODO zawarte są w Rozdziale XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROSK.VI.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewóz uczniów z terenu Gminy Barlinek na zajęcia lekcyjne i odwóz po zajęciach uczniów w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. Usługa dotyczy uczniów uczęszczających do następujących szkół i przedszkoli Gminy Barlinek:

a) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Barlinku, ul. Jeziorna 12 oraz ul. Leśna 10,
b) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3,
c) Szkoła Podstawowa w Mostkowie, Mostkowo 37d,
d) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Barlinku, ul. Kombatantów 3 oraz Leśna 10.
2. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży – na podstawie biletów miesięcznych. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do placówek oraz z placówek do miejsca zamieszkania, w dni nauki szkolnej – co najmniej dwukrotne do każdej placówki tj. kurs poranny do szkół i przedszkoli (tak, aby uczniowie dotarli najpóźniej do godziny 7:50 do SP1, PM1 i do godziny 8:20 do SP4, SP Mostkowo i PM1) oraz kursy popołudniowe z placówek (w godzinach 12:15 trzy razy w tygodniu i 14:45 codziennie z SP Mostkowo oraz 13:00, 14:00, 15:00 z pozostałych szkół i przedszkoli), przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.
3. Szczegółowy wykaz tras dowozu i odwozu dzieci znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
5. Wykonawca pokrywa koszty oznaczenia przystanków szkolnych znakiem D-15 wraz z ogłoszeniami o godzinach odjazdu i ponosi koszty zatrudnienia osób na stanowiskach opiekunów wychowawczych w czasie przejazdu uczniów w autobusach oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów.
6. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem dowozów dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące zatrudnionych opiekunów dowozu: oświadczenie, że Wykonawca dokonał weryfikacji opiekuna w rejestrze sprawców przestępców na tle seksualnym, kserokopię zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę funkcji kierowcy i opiekuna uczniów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
8. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
9. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1877 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2022 poz. 122).
10. Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z § 22 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1877 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2022 poz. 122).
11. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami szkół i przedszkoli w zakresie ustalania dowozów i odwozów uwzględniając dni wolne w czasie roku szkolnego wynikające z rozporządzenia o organizacji roku szkolnego, w szczególności możliwość organizacji dowozu w soboty w zamian za inny dzień wolny w tygodniu.
12. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca winien posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową NNW obejmującą przewożone osoby

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów: Kryteria oceny ofert:
 Cena (C) – 60%
 Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z) – 40%

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1) Kryterium ceny (C) obliczane będzie wg ceny brutto za wykonanie usługi w danym roku, na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (m.in. koszt zatrudnienia osoby do opieki nad dziećmi, podatek VAT, itp.). Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 60 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

cena (brutto) najniższej oferty
Liczba punktów (cena) = ------------- x 60 pkt
cena (brutto) oferty badanej

2) Punkty za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:
 podstawienie pojazdu zastępczego w czasie równym 20 minut i mniej – 40 pkt
 podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 21 minut - do 30 minut – 30 pkt
 podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 40 minut – 20 pkt
 podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 40 minut – 10 pkt

2. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C + Z = łączna liczba punktów.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 180,209) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 988.) (wg załącznika nr 8 do SWZ).
Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a) posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół i przedszkoli przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (wg załącznika nr 6 do SWZ);
b) Wykonawca dysponuje odpowiednim taborem do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z uzgodnionym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących. Wykonawca musi dysponować co najmniej 8 (ośmioma) autobusami tj.:
 5 autobusów – min. 50 miejsc siedzących,
 3 autobusy – min. 17 miejsc siedzących.
Przewóz uczniów musi odbywać się autobusami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo autobusy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie uczniów i spełniać przepis z zakresu bhp oraz ppoż. (wg załącznika nr 7 do SWZ),
c) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o dysponowaniu osobami z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, minimum 3 osoby, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 180,209.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 988) (wg załącznika nr 8 do SWZ).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 350 000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i przesłanek wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ)
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ)
2. Zamawiający po otwarciu ofert wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a. dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień tj. ważną licencję lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
b. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 6 do SWZ),
c. wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (wg załącznika nr 7 do SWZ),
d. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SWZ),
f. dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dostarczyć wraz z ofertą:
1. pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu.
2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy):
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe zasady wprowadzania zmian do umowy przewidziane zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna zostać złożona wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI