Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczekociny do Ośrodka Rehabilitacyjno...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczekociny do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2021/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczekociny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-14
  • ZamawiającyGMINA SZCZEKOCINY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczekociny do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 34 355 70 50 wew. 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczekociny do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae4cddb-ddba-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003158/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczekociny do ośrodka w Wolbromiu w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szczekociny.finn.pl/bipkod/012/001

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@szczekociny.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu.
Strona internetowa postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://szczekociny.finn.pl/bipkod/012/001

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@szczekociny.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu.
2) We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ, tj.: RR.271.1.3.2021.
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@szczekociny.pl
4) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej jako załączniki do wiadomości e-mailowej.
5) Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: inwestycje@szczekociny.pl.
2. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Wykonawca zobowiązany jest w składanym Formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
4. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.1.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przewozu 10 (dziesięciorga) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych odpowiednio:
- 1 osoba (na wózku inwalidzkim) zam. Szczekociny,
- 3 osoby zam. Szczekociny,
- 1 osoba zam. Drużykowa,
- 2 osoby zam. Bonowice,
- 1 osoba zam. Grabiec,
- 1 osoba zam. Rokitno,
- 1 osoba zam. Wólka Ołudzka
do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu (ul. Skalska 22, 32-340 Wolbrom) wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu.
Zamawiający zastrzega, że ilość uczniów do przewozu w trakcie roku szkolnego może ulec zmniejszeniu.
Zamawiający zastrzega, że ilość uczniów do przewozu w trakcie roku szkolnego może ulec zwiększeniu o nie więcej niż o 50%, tj. do 15 uczniów.
2. Usługa przewozu będzie realizowana w okresie od 01 września 2021 r. do 31 lipca 2022 r. w dni robocze (tj. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót) oraz z wyłączeniem okresu przerwy bożonarodzeniowej i ferii zimowych.
Szacunkowa liczba dni kiedy realizowany będzie przewóz wynosić będzie 215 dni.
3. Usługa przewozu świadczona jest w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i ośrodka i przywożenie uczniów do domu po zakończonych zajęciach, samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym ucznia na wózku inwalidzkim.
Zamawiający wymaga, by opiekę nad przewozem uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu sprawowało co najmniej dwóch opiekunów
4. Przewozy odbywać się będą zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022, z harmonogramami oraz szczegółowymi rozkładami jazdy ustalonymi przez Dyrektorem Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu, do których prowadzony jest dowóz w godzinach określonych w planie zajęć lekcyjnych w dni nauki szkolnej.
Plany zajęć w związku ze zmianami planu lekcji mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego.
Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonych uczniów i Dyrektorem Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu. Po uzgodnieniu, szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do placówki w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć i zabieranie go po zakończeniu zajęć.
5. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania pojazdu typu mikrobus w wyznaczonym miejscu i czasie.
W przypadku awarii pojazdu podstawowego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i podstawić pojazd zastępczy spełniający warunki takie same jak pojazd podstawowy.
Czas na podstawienie pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut od chwili telefonicznego zgłoszenia konieczności jego podstawienia.
6. Wykaz uczniów określi załącznik do umowy.
Liczba uczniów do przewozu w trakcie roku szkolnego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie liczby uczniów do przewozu nie może być większe niż o 50%, tj. do 15 uczniów.
Po każdej zmianie liczby uczniów do przewozu Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. W przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmian umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru.
Odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy).
7. Wszystkie przewożone osoby muszą mieć zapewnione w pojeździe miejsca siedzące. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu.
8. Na przedmiot zamówienia składają się wszystkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu uczniów rano na zajęcia i po południu z zajęć w placówce do miejsca zamieszkania, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa, sprawowanie dodatkowej, specjalistycznej opieki nad powierzonymi uczniami, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, przekazanie uczniów opiekunowi placówki, odbiór od opiekuna z budynku placówki i przekazanie uczniów pod opiekę rodzica/prawnego opiekuna.
9. Opieka nad uczniami powinna być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do placówki i z placówki do miejsca zamieszkania. Opiekun nie może podczas opieki nad uczniami siedzieć obok kierowcy.
10. Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie dopuszcza, aby kierowca był opiekunem.
11. Wykonawca przed nawiązaniem stosunku pracy z kierowcą i opiekunem, jest zobowiązany do uzyskania informacji, czy dane kierowcy oraz opiekuna nie widnieją w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
12. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia, winni być wyposażeni w telefon komórkowy, którego numer dostępny jest i znany dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektora placówki oraz dla Zamawiającego.
13. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby kierowcy lub opiekuna, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków.
14. Przewóz ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim odbywać się może wyłącznie po zamocowaniu pasów zabezpieczających osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim oraz wózka pasami i zaczepami, które nie mogą być zwalniane w czasie jazdy.
15. Pojazd typu mikrobus, o liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż 17, nie licząc kierowcy którym przewożeni są uczniowie musi być sprawny technicznie, musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, musi być wyposażony w atestowany sprzęt zabezpieczający oraz specjalne oznakowanie zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. W okresie zimowym pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany, a w okresie letnim klimatyzowany.
16. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z panującą pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu użytego do przewozu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekunów

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 Prawa zamówień publicznych, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób (art. 5 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. Nr . z 2019 r. poz. 2140 ze zmian.)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę przewozu co najmniej 5 osobowej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu w okresie nie krótszym niż 5 miesięcy.
4.2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
1) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierowcy posiadającą prawo jazdy co najmniej kategorii D1 oraz ukończony kurs na przewóz osób oraz spełniającą warunki zatrudnienia określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz
2) co najmniej 2 (dwoma) osobami które pełnić będą funkcje opiekuna osoby niepełnosprawnej posiadającymi ukończone przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
4.3. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jednym) pojazdem typu mikrobus przeznaczonym do przewozu na miejscach siedzących co najmniej 17 pasażerów, nie licząc kierowcy, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, odpowiednio oznakowanym, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt. 2.8. SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 2.7. SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu korzysta z zasobów podmiotu trzeciego do oferty należy załączyć Oświadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt. 2.8. SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 2.7. SWZ w zakresie których zasoby są udostępniane.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Dokumenty składane na wezwanie.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty:
1.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem samochodowym oraz za opiekę nad dziećmi podczas przewozu, wraz z informacjami na temat kwalifikacji lub uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.
1.2. Wykaz wyposażenia zakładu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wzór Wykazu wyposażenia zakładu stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.

2. Dokumenty składane na wezwanie. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (art. 5 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym), wystawione dla przynajmniej jednej z osób zarządzających firmą Wykonawcy, pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia.
2.2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór Wykazu usług wykonanych dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 445 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) Zmiany terminów realizacji umowy z uwagi na działania siły wyższej;
2) Zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. WYKONAWCA powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez ZAMAWIAJĄCEGO;
3) Zawieszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO wykonania usługi z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY;
4) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
5) Zmiany pojazdów, którymi realizowany jest przedmiot umowy, a także zmiany osób realizujących przedmiot umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport ziemi - Kędzierzyn-Koźle - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport ziemi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI