Przewóz uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2024/2025 poprzez zakup biletów miesięcznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłoczew
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452455
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2024/2025 poprzez zakup biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 67/4

1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2024/2025 poprzez zakup biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-173b2596-0456-46ab-822a-9eee920fec4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051219/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-173b2596-0456-46ab-822a-9eee920fec4a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2024/2025 poprzez zakup biletów miesięcznych.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
3 Planowany harmonogram przewozu do szkół na terenie gminy Kłoczew wraz z liczbą uczniów na dzień sporządzania SWZ zawiera Załącznik Nr 1a do niniejszej SWZ.
4 Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Zgodnie z art. 112 ustawy PZP Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydane zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu, tj.: czteroma pojazdami o odpowiedniej ilości miejsc siedzących o normie emisji spalin nie niższej niż EURO V, w tym trzy pojazdy o roku produkcji nie starszym niż 2015.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców, warunek ten można spełniać łącznie.
2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale 22.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ
2) aktualnego zezwolenia do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
3) wykaz pojazdów w celu wykazania, że Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą pojazdów określoną w Rozdziale 21 – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (kierowcy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz podstawy zatrudnienia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy § 13
1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych brutto), w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto;
2) zmiany środka transportu w przypadku zwiększenia liczby uczniów objętych przewozem na danej trasie, która spowoduje brak możliwości dokonywania przewozu dotychczasowym pojazdem. Zmieniony środek transportu winien odpowiadać wymaganiom SWZ.
3) Zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest konsekwencją zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych czy administracyjnych.
3. Zmiany umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający propozycję (zakres) zmiany wraz z uzasadnieniem konieczności jej wprowadzenia.
4. Wszelkie zmiany istotnych postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Nie jest istotną zmianą Umowy:
1) wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w § 8 ust. 3 i 4 Umowy,
2) zmiana miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiana ta wynika z liczby przewożonych osób, o ile ceny biletów są zgodne z § 7 ust. 2 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745- Abramów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI