Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-22
  • ZamawiającyStowarzyszenie "Bądź z Nami"
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00553815
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Bądź z Nami"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276807846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzbedzin@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badzznami.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006779/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Ilona Słomczyńska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ilona.slomczynska@wp.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Bądź z nami, z siedzibą w Będzinie, ul. 11 Listopada 7; Inspektor Ochrony Danych: Marek Woźniak, email: iodo@marwikpoland.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie prowadzonym w trybie podstawowym o wartości poniżej progów unijnych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Trasa nr 1:
Liczba przewożonych uczestników – 13
Środek transportu powinien posiadać: minimum 17 miejsc siedzących.
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 80 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Sączów ul. Kościuszki 37 – Sączów ul. Wolności 22A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Strzyżowice ul.1 Maja 66 – Rogoźnik ul. Kościuszki 152 – Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) – Wojkowice ul. Plaka 4D (zbiórka przy Sobieskiego) – Wojkowice ul. Sucharskiego 18 (przy ulicy) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) – Będzin-Grodzic ul. Barlickiego 73 (przy ulicy) – Będzin ul. Namiarkowa 79 (przy ulicy) - Będzin ul. Podłosie 10

Powrót:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin-Grodziec ul. Barlickiego (przy ulicy) - Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego (przystanek) - Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) - Rogoźnik ul. Kościuszki 152 - Strzyżowice ul.1 Maja 66 - Sączów ul. Wolności 22 A– Sączów ul. Kościuszki 37

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Trasa nr 2
Liczba przewożonych uczestników – 19
Środek transportu powinien posiadać: minimum 22 miejsca siedzące
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 46 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy) – Czeladź ul. Szpitalna (zatoczka przed przystankiem autobusowym – obok szkoły) – Czeladź ul. Kosmonautów 49 (przy ulicy) – Czeladź ul. Kosmonautów (przy Żabce) - Czeladź ul. Nowopogońska 208 – Czeladź-Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Będzin Syberka ul. Piłsudskiego (przystanek autobusowy) - Będzin zatoczka przy ul. Śmigielskiego 7 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin ul. Partyzantów 54 – Będzin Dworzec PKP – Będzin ul. Podłosie 10

Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin Dworzec PKP - Będzin ul. Śmigielskiego (przystanek przy kościele) – Czeladź- Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Czeladź-Piaski ul. Nowopogońska 208 – Czeladź ul. Kosmonautów 49 – Czeladź ul. Staszica (zatoczka przy szkole) – Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy koło Biedronki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Trasa nr 3
Liczba przewożonych uczestników – 11
Środek transportu powinien posiadać: minimum 13 miejsc siedzących oraz miejsce na wózek inwalidzki
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 100 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Brudzowice ul. Gajowa (przystanek autobusowy) – Brudzowice ul. Szkolna 147 (przystanek autobusowy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) – Siewierz ul. Mostowa 18 (Osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Krasickiego 1 (przy przystanku) – Siewierz ul. Grabowa 6 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Spokojna 13 (osoba z problemami w poruszaniu się – wózek inwalidzki) – Siewierz ul .Ogrodowa 17 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Ogrodowa (przy ulicy) Będzin WTZ ul. Podłosie 10

Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Preczów ul. Miodowa 22 – Brudzowice ul. Gajowa (przy sklepie Lewiatan) – Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Siewierz ul. Mostowa 18 - Siewierz ul. Krasickiego 1 - Siewierz ul. Grabowa 6 - Siewierz ul. Spokojna 13 – Siewierz ul. Ogrodowa 17.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2022 r., poz. 2201.).

2. Zdolność techniczna i zawodowa.

2.1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a) dla Zadanie nr 1:
- co najmniej jednym kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2022 r., poz. 2201), posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdem oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP, PPOZ i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu pojazdem z transportem osób.

b) dla Zadania nr 2:
- co najmniej jednym kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2022 r., poz. 2201), posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdem oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP, PPOZ i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu pojazdem z transportem osób.

c) dla Zadania nr 3:
- co najmniej jednym kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2022 r., poz. 2201), posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdem oraz przeszkolenie w zakresie przepis o w BHP, PPOZ i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu pojazdem z transportem osób.

UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie kierowcami spełniającymi powyższe wymagania, w ilości odpowiadającej sumie poszczególnych części tj. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie może posłużyć się tymi samymi osobami dla wykazania spełniania warunku.

2.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj.:

a) dla Zadania nr 1:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 17 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.

b) dla Zadania nr 2:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 22 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.

c) dla Zadania nr 3:
- minimum jednym pojazdem posiadającym ważne badania techniczne, dopuszczonym do ruchu, i odpowiednio oznakowanym, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 13 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa oraz przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tj. posiadający najazd oraz mocowanie wózków inwalidzkich zapewniające bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej.

UWAGI:
1. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie środkami transportu spełniającymi powyższe wymagania, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części tj. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie może posłużyć się tymi samymi pojazdami dla wykazania spełniania warunku.

2.3. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie osób przez okres minimum 6 miesięcy.

UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może posłużyć się tym samym doświadczeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kopię zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub licencję wspólnotową albo licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 poz. 567 ze zm.).
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty spo-rządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przy-czyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie po-winny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy - załącznikach 6a, 6b, 6c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Plaforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Będzin: Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Będzin: Druk materiałów informacyjno-promocyjnych miasta Będzina
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług kurierskich
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI