Przewóz osób niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz osób niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w okresie od 02 września 2024 r. do 20 grudnia 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-25
  • ZamawiającyMIASTO OŚWIĘCIM
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00416223
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz osób niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w okresie od 02 września 2024 r. do 20 grudnia 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz osób niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w okresie od 02 września 2024 r. do 20 grudnia 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceab770b-c12c-4d9c-a806-82b03487c2f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032427/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w okresie od 02 września 2024 r. do 20 grudnia 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ceab770b-c12c-4d9c-a806-82b03487c2f9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w specyfikacji warunków zamówienia i we wzorze umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w specyfikacji warunków zamówienia i we wzorze umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest regularny przewóz osób niepełnosprawnych (dzieci i dorosłych) z miejsc ich zamieszkania na terenie miasta Oświęcim do placówek oświatowych i z powrotem, wraz z zapewnieniem opieki przewożonym osobom, w okresie od 02 września 2024 r. do 20 grudnia 2024 r.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przewóz 27 osób niepełnosprawnych uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno‑Wychowawczego w Oświęcimiu (SOSW), ul. Obozowa 31, w tym 1 osoby uczęszczającej do Powiatowego Zespołu Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu, ul. Bema 8,
b) przewóz 8 osób niepełnosprawnych uczęszczających do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno‑ Edukacyjno‑Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27,
c) przewóz 1 osoby niepełnosprawnej uczęszczającej do Szkoły Podstawowej nr 8 Specjalnej w Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach,
d) przewóz 1 osoby niepełnosprawnej uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego Edukacja w Bielsku‑Białej.
2) Przewozy należy realizować na trasie dom‑placówka‑dom codziennie w dni nauki szkolnej, chyba, że zapisy SWZ stanowią inaczej, albo osoba w danym okresie czasu nie uczęszcza do placówki z powodu zaistnienia okoliczności indywidualnych (np. choroba).
3) Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym osobom.
4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, rękojmi, odbioru i rozliczenia określone zostały we wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik do SWZ.
5) Dokumenty publikowane przez Zamawiającego w związku z przedmiotowym postępowaniem, stanowią całość i są podstawą dla obliczenia przez wykonawców ceny ofertowej oraz dla określenia obowiązków wykonawcy wynikających z przekazania mu do realizacji przedmiotowego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisane w specyfikacji warunków zamówienia.

1. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1 = (Cmin/C) x 60
gdzie:
K1‑ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C‑cena oferty ocenianej
Cmin‑najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

2. Ocena oferty w kryterium rok produkcji pojazdów (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanego w formularzu ofertowym roku produkcji samochodów zadysponowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, za każdy samochód, zgodnie z poniższym schematem:
a) rok produkcji 2015 i starszy = 0,00 pkt
b) rok produkcji 2016‑2019 = 10,00 pkt
c) rok produkcji 2020‑2022 = 20,00 pkt
d) rok produkcji 2023 i nowszy = 40,00 pkt
2) Punkty, o których mowa w pkt 1, przyznane zostaną odrębnie dla każdego z samochodów zadeklarowanych w ofercie do realizacji zamówienia. Punktacja oferty w kryterium rok produkcji pojazdów obliczona zostanie jako średnia arytmetyczna samochodów i punktów, o których mowa w zdaniu poprzednim (Zamawiający zsumuje ilość uzyskanych punktów za rok produkcji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pojazdów i podzieli przez ilość samochodów). Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
3) W przypadku zadeklarowania ilości samochodów większej niż wymagana przez Zamawiającego (wymagane minimum 6 samochodów), obliczenie punktacji dokonane zostanie względem wszystkich zadeklarowanych samochodów. W przypadku zadeklarowania ilości samochodów mniejszej niż wymagana przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
4) Informacje o rocznikach samochodów zadysponowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zweryfikowane zostaną przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w dowodach rejestracyjnych, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2 lit. b ppkt b.3 SWZ.
3. Sumaryczna ocena oferty. Ocena oferty stanowić będzie sumę punktów przyznanych w poszczególnym kryterium, według wzoru:
Ilość punktów przyznana ofercie=K1+K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

2. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do przewozu osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, lub inny dokument, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa);

3. W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywali przez okres co najmniej 4 następujących kolejno po sobie miesięcy jedną usługę o wartości co najmniej 150 000 zł brutto, której przedmiotem był regularny (zorganizowany i systematyczny) przewóz osób niepełnosprawnych, w ramach której wykonawca zobowiązany był do zapewnienia opieki przewożonym osobom.
b) dysponują co najmniej 6 w pełni sprawnymi i dopuszczonymi do ruchu samochodami przeznaczonymi do przewozu osób zgodnie z opisem przedmiotowego zamówienia, klimatyzowanymi i ogrzewanymi, które zadysponowane zostaną przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (z adnotacją w dowodzie rejestracyjnym potwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), z minimum 1 miejscem z przeznaczeniem na wózek inwalidzki oraz 5 fotelami dla pasażerów, wyposażonymi w urządzenia umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego (windę z podnośnikiem elektrycznym lub najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową lub rampy najazdowe składane).
Zamawiający wymaga, by wszystkie pojazdy, którymi będzie realizowane zamówienie, spełniały wymagania normy emisji spalin na poziomie nie niższym niż Euro 6.

4. Potencjał podmiotu trzeciego
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:
a) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z określeniem w tym dokumencie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów, sposobu i okresu udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia w postępowaniu, tj.:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
b.1) art. 108 ust. 1 pkt 3-4 ustawy Pzp,
b.2) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
b.3) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
b.4) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
b.5) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy Pzp.
c) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1 niniejszego ustępu, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego ustępu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 
a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, dokumentu o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SWZ potwierdzającego, że wykonawca uprawniony jest do przewozu osób, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
b.1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, z uwzględnieniem w tym usług, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ.
b.2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych winien potwierdzać, że wykonawca dysponuje zasobami w stopniu nie mniejszym niż wymagane przez Zamawiającego w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ,
b.3) dowodów rejestracyjnych samochodów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ, wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. b.2). W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu informacje zawarte w dowodach rejestracyjnych winny potwierdzać, że samochody spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisane w specyfikacji warunków zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane we wzorze umowy.
Dopuszczalne są zmiany postanowień Umowy, w tym zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i terminu wykonania Umowy lub danej czynności realizowanej w jej ramach, w sytuacji, gdy zmiany takie wynikają z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i od niego niezależnych, w szczególności w przypadku:
1) zmiany zakresu, sposobu lub warunków wykonania Umowy, w tym zmiany:
a) liczby osób objętych przedmiotem Umowy,
b) tras przewozów,
c) harmonogramów przewozów i ich terminów,
d) miejsc zamieszkania wskazanych w Umowie,
e) placówek uczęszczania wskazanych w Umowie,
2) zaistnienia okoliczności uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Umowę, w tym np. zmiana stawki VAT,
4) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
5) opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe podmioty, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
7) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
8) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp lub zapisami Umowy innych niż określone w pkt 1‑7.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport 4ch osób i bagaży na lotnisko w Katowicach w dniu 29/30.09.24 r. -Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport 4ch osób i bagaży 20 kg. z Krakowa na lotnisko w Katowicach w dniu 29/30.09.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI