Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyglice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyGMINA RYGLICE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00537274
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5434f72-94d9-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2024 r. (183 dni)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/859743

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/859743
(Adres str. internetowej prowadzonych postępowań: https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice) 2. W celu skrócenia czasu udzielenia
odp. na pytania komunikacja w zakresie oświadczeń, wniosków, informacji, zawiadomień odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 3. W sytuacjach awaryjnych (tj. w przypadku niedziałania platformyzakupowej.pl) z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: przetargi@ryglice.pl. 4. Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z RPRM z dn. 30.12.2020 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub
inny obsługujący format plików .pdf,6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Zalecenia dotyczące korzystania z platformazakupowa.pl i przygotowania plików przesyłanych za pośrednictwem platformy: 1) Formaty plików wykorzystywanych przez
Wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dn. 9.11.2017 r. w sprawie ogłoszenia jedn. tekstu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. 4) Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5) Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. 6) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. 7) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.9) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 10) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. 3. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający
zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę. 5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7.
Dokumenty wskazane w SWZ winny być sporządzone i podpisane zgodnie z zasadami wskazanymi w RPRM z dnia 30.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz RMRPiT z dnia 23.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z Zamawiający, tj.: Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic – Pawła Augustyna Adres siedziby administratora: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9 Dane kontaktowe : Tel. 146541019, Fax: 146541054 adres strony internetowej: www.ryglice.pl adres poczty elektronicznej: gmina@ryglice.pl; 2) z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Ryglicach można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@ryglice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 ustawy PZP oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich
kompetencji; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14.07.1983 r. (t.j. dz. U. z 2020 r. poz. 164 z
późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednakże prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie ZP w postępowaniu (Wyjaśnienie: w przypadku gdy Wykonawca nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca w Formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SWZ) nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz pkt powyżej niniejszego ogłoszenia - RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 183 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, z miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 24.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I:
Kowalowa „Góry” - 4 dzieci - 6,0 km - Punkt zbiorczy u Złotnika.
Kowalowa – granica z Jodłową - 1 dziecko – 3,0 km - Punkt zbiorczy przystanek autobusowy
Razem km 9 x 2 (dowóz i odwóz)- 18 km/ dzień
2) Trasa II: Ryglice – Bukowina (ul. Bednarska, ul. Górzysta i ul. Rolnicza)- 7 dzieci- 3,4 km- Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Bednarskiej i Piastowskiej- Razem km 3,4 x 2 (dowóz i odwóz)- 6,8 km/ dzień
3) Trasa III: Ryglice- Pożory (ul. Ks. Jakuba Wyrwy) – 7 dzieci – 5 km - Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Ks. Jakuba Wyrwy i Bieckiej- Razem km 5 x 2 (dowóz i odwóz) - 10 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie I, II i III realizowany w części I łącznie wynosi 34,8 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:20, na trasie II o godzinie 7:10 natomiast na trasie III o godz. 7.40.
Odwóz na trasie I rozpocznie się o godzinie 13:30, na trasie II o godz. 13.30, na trasie III o godzinie 13:30.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane niżej kryteria.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
CENA jednostkowa brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci = waga 60
CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD = waga 40
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, w tym:
· za najniższą cenę jednostkową brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci – 60 pkt
· za najkrótszy czas oczekiwania na zastępczy pojazd – 40 pkt
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułami:
1) Wg kryterium ceny:
P c = (Cn1/ Cb1) x 60
gdzie:
· PC - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn1 – najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ważnych badanych ofert
· Cb1– cena jednostkowa brutto badanej oferty
·
2) Wg kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd:
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd do 20 minut - 40 pkt (Pco = 40),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 21 minut do 30 minut- 32 pkt (Pco = 32),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 31 minut do 40 minut- 24 pkt (Pco = 24),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 41 minut do 50 minut- 16 pkt (Pco = 16),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 51 minut do 60 minut- 8 pkt (Pco = 8),
P co – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd liczony w minutach
UWAGA:
a) w przypadku zaoferowania czasu oczekiwania na zastępczy pojazd dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
b) oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas oczekiwania na pojazd zastępczy 20 minut lub krótszy otrzyma maksymalną c) W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ)
pola określającego długość czasu oczekiwania na zastępczy pojazd będzie to równoznaczne z czasem oczekiwania równym 60 minut.
5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
P = Pc + Pco
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P co– ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 183 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w miejscowości Zalasowa. Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 50.

Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Zalasowa- ul. Graniczna- ul. Karpacka- ul. Zielona- ul. Krasińskiego- ul. Reymonta –35 dzieci- 11 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka na Chlastawie oraz Krzyżówka na Wolnikach- Razem km 11 x 2 (dowóz i odwóz) - 22 km/dzień.

Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części II łącznie wynosi 22 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:25 (Krzyżówka na Chlastawie).
Odwóz na trasie rozpocznie się o godzinie 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane niżej kryteria.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
CENA jednostkowa brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci = waga 60
CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD = waga 40
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, w tym:
· za najniższą cenę jednostkową brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci – 60 pkt
· za najkrótszy czas oczekiwania na zastępczy pojazd – 40 pkt
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułami:
1) Wg kryterium ceny:
P c = (Cn1/ Cb1) x 60
gdzie:
· PC - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn1 – najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ważnych badanych ofert
· Cb1– cena jednostkowa brutto badanej oferty
·
2) Wg kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd:
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd do 20 minut - 40 pkt (Pco = 40),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 21 minut do 30 minut- 32 pkt (Pco = 32),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 31 minut do 40 minut- 24 pkt (Pco = 24),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 41 minut do 50 minut- 16 pkt (Pco = 16),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 51 minut do 60 minut- 8 pkt (Pco = 8),
P co – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd liczony w minutach
UWAGA:
a) w przypadku zaoferowania czasu oczekiwania na zastępczy pojazd dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
b) oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas oczekiwania na pojazd zastępczy 20 minut lub krótszy otrzyma maksymalną c) W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ)
pola określającego długość czasu oczekiwania na zastępczy pojazd będzie to równoznaczne z czasem oczekiwania równym 60 minut.
5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
P = Pc + Pco
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P co– ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 183 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkół w miejscowości Lubcza.
Usługa realizowana będzie dwoma pojazdami Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe na trasie I będzie większa lub równa 16 natomiast na trasie II liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 28.

Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I: Lubcza- Granice Środkowe na Zwiernik- na Słotową- 10 dzieci- 8,8 km –Punkt zbiorczy Krzyżówka Kolman, pod Kordą, u Frączka i pod Klucznikiem - Razem km 8,8 x 2 ( dowóz i odwóz) – 17,6 km/dzień
2) Trasa II: Lubcza- od Kokocza- na Budaki- 27 dzieci- 14,1 km - Punkt zbiorczy Góra Kokocz, Krzyżówka pod Miłkiem, pod Bajdurem, pod Garażami, pod Wolskim Razem km 14,1 x 2 ( dowóz i odwóz) – 28,2 km/dzień

Dowóz i odwóz na trasie I i II realizowany w części III łącznie wynosi 45,8 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym Krzyżówka Kolman o godzinie 7:10, natomiast na trasie II rozpocznie się w punkcie zbiorczym Góra Kokocz również o godzinie 7:10.
Odwóz na trasie I i II rozpocznie się o godzinie 15:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane niżej kryteria.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
CENA jednostkowa brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci = waga 60
CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD = waga 40
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, w tym:
· za najniższą cenę jednostkową brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci – 60 pkt
· za najkrótszy czas oczekiwania na zastępczy pojazd – 40 pkt
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułami:
1) Wg kryterium ceny:
P c = (Cn1/ Cb1) x 60
gdzie:
· PC - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn1 – najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ważnych badanych ofert
· Cb1– cena jednostkowa brutto badanej oferty
·
2) Wg kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd:
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd do 20 minut - 40 pkt (Pco = 40),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 21 minut do 30 minut- 32 pkt (Pco = 32),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 31 minut do 40 minut- 24 pkt (Pco = 24),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 41 minut do 50 minut- 16 pkt (Pco = 16),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 51 minut do 60 minut- 8 pkt (Pco = 8),
P co – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd liczony w minutach
UWAGA:
a) w przypadku zaoferowania czasu oczekiwania na zastępczy pojazd dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
b) oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas oczekiwania na pojazd zastępczy 20 minut lub krótszy otrzyma maksymalną c) W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ)
pola określającego długość czasu oczekiwania na zastępczy pojazd będzie to równoznaczne z czasem oczekiwania równym 60 minut.
5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
P = Pc + Pco
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P co– ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 183 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.

Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 9.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Wola Lubecka- od Kokocza- 3 dzieci- 4,3 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka pod Lebrykiem -Razem km 4,3 x 2 (dowóz i odwóz) – 8,6 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części IV łącznie wynosi 8,6 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:30.
Odwóz na trasie rozpocznie się o godz.14:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane niżej kryteria.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
CENA jednostkowa brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci = waga 60
CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD = waga 40
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, w tym:
· za najniższą cenę jednostkową brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci – 60 pkt
· za najkrótszy czas oczekiwania na zastępczy pojazd – 40 pkt
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułami:
1) Wg kryterium ceny:
P c = (Cn1/ Cb1) x 60
gdzie:
· PC - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn1 – najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ważnych badanych ofert
· Cb1– cena jednostkowa brutto badanej oferty
·
2) Wg kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd:
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd do 20 minut - 40 pkt (Pco = 40),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 21 minut do 30 minut- 32 pkt (Pco = 32),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 31 minut do 40 minut- 24 pkt (Pco = 24),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 41 minut do 50 minut- 16 pkt (Pco = 16),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 51 minut do 60 minut- 8 pkt (Pco = 8),
P co – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd liczony w minutach
UWAGA:
a) w przypadku zaoferowania czasu oczekiwania na zastępczy pojazd dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
b) oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas oczekiwania na pojazd zastępczy 20 minut lub krótszy otrzyma maksymalną c) W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ)
pola określającego długość czasu oczekiwania na zastępczy pojazd będzie to równoznaczne z czasem oczekiwania równym 60 minut.
5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
P = Pc + Pco
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P co– ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Bistuszowej, Ryglic, Zalasowej, Woli Lubeckiej do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 183 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.

Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 11 w tym wyznaczone co najmniej 2 miejsca na specjalistyczne wózki inwalidzkie.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Bistuszowa – Ryglice - Zalasowa – Wola Lubecka - Tarnów, ul. Romanowicza 9 - ul. Okrężna 4a – Dwudniaki 758 – 8 dzieci- 65 km- Razem km 65 x 2 ( dowóz i odwóz) – 130 km/dzień.

Trasa obejmować będzie następujące punkty zbiorcze:
- Bistuszowa 93 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Ryglice, ul. Boczna 1 – 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 152 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dwudniakach 758,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 25 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 3 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 71 - 1 dziecko uczęszczające do Niepublicznej Branżowej Szkoły I stopnia Specjalnej w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Tarnowska 18 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Wola Lubecka 80 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a.

Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części V łącznie wynosi 130 km/ dzień.
Dowóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka - Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 5:45.
Odwóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka - Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane niżej kryteria.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
CENA jednostkowa brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci = waga 60
CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD = waga 40
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Maksymalną ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, w tym:
· za najniższą cenę jednostkową brutto oferty za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) dzieci – 60 pkt
· za najkrótszy czas oczekiwania na zastępczy pojazd – 40 pkt
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułami:
1) Wg kryterium ceny:
P c = (Cn1/ Cb1) x 60
gdzie:
· PC - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn1 – najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ważnych badanych ofert
· Cb1– cena jednostkowa brutto badanej oferty
·
2) Wg kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd:
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd do 20 minut - 40 pkt (Pco = 40),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 21 minut do 30 minut- 32 pkt (Pco = 32),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 31 minut do 40 minut- 24 pkt (Pco = 24),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 41 minut do 50 minut- 16 pkt (Pco = 16),
- czas oczekiwania na zastępczy pojazd od 51 minut do 60 minut- 8 pkt (Pco = 8),
P co – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd liczony w minutach
UWAGA:
a) w przypadku zaoferowania czasu oczekiwania na zastępczy pojazd dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
b) oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas oczekiwania na pojazd zastępczy 20 minut lub krótszy otrzyma maksymalną c) W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SWZ)
pola określającego długość czasu oczekiwania na zastępczy pojazd będzie to równoznaczne z czasem oczekiwania równym 60 minut.
5. Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
P = Pc + Pco
gdzie:
P - ilość punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
P c – ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium cena
P co– ilość punktów badanej oferty przyznana w kryterium czas oczekiwania na zastępczy pojazd.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS OCZEKIWANIA NA ZASTĘPCZY POJAZD

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - nie dotyczy niniejszego postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - nie dotyczy niniejszego postępowania.
UWAGA: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia,
2) do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a także w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia.
2. Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu i odwozu do i ze szkoły. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras przewozu dzieci, liczby dowożonych dzieci oraz zmian godzin przewozu dzieci.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.
4.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w sytuacji zmiany dziennej ceny ryczałtowej za jeden dzień przewozów skutek wydłużenia tras przewozu nie więcej niż o 5 km lub całkowicie odmiennych tras pierwotnych, jeżeli w trakcie roku szkolnego pojawi się konieczność dowozu nowo zakwalifikowanych uczniów lub inna nieprzewidziana okoliczność (np. wymuszone objazdy drogowe spowodowane dłuższymi remontami dróg).
5. Zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w sytuacji zmiany dziennej ceny ryczałtowej za jeden dzień przewozów skutek skrócenia tras przewozu nie więcej niż o 5 km w przypadku rezygnacji uczniów z uczestnictwa w przedmiotowych przewozach, zakończenia cyklu nauczania w danej szkole lub innej nieprzewidzianej okoliczności.
6.Zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy wskazana w ust. 4 i 5 dokonana zostanie w następujący sposób:
Stawka jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu w danej części zamówienia podzielona przez dzienną liczbę kilometrów danej części zamówienia. Wynik dzielenia razy liczba dziennych kilometrów, o które zwiększy się lub zmniejszy się usługa.
7. Zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w sytuacji przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach w związku z COVID-19 lub w związku z warunkami atmosferycznymi, gdzie temperatura prowadzić będzie do sytuacji przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach bądź w związku z innymi wypadkami losowymi prowadzącymi do przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach.
8. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o nie więcej niż 5%, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 10%. W takim wypadku Wykonawca we wniosku o zmianę wynagrodzenia winien wskazać poziom wzrostu cen kosztów związanych z realizacją zamówienia w stosunku do cen z dnia zawarcia umowy, w szczególności sporządzić wykaz rodzajów kosztów, których ceny uległy podwyższeniu o wskaźnik wskazany w zdaniu pierwszym oraz wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia.
9.Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10.Ponadto Zamawiający dopuszcza wszelkie inne zmiany jeżeli wpisują się w treść art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
11. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
a) wyznaczenie innych osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy niż wskazane w § 4.
b) utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/859743

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).
2. Wraz z Formularzem ofertowym, sporządzonym wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWZ,
2) odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jej reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 2 powyżej. Dotyczy to także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, tj. od dnia 01 stycznia 2024 roku
do dnia 31 grudnia 2024 roku.
4. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY :
1) Cena jednostkowa brutto winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia wynikające wprost z dokumentacji postępowania, jak również wszelkie inne koszty w niej nie ujęte, bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia, w tym m.in. opieka nad dziećmi w czasie przejazdu, podatek VAT, opusty, rabaty.
2) Cena jednostkowa brutto podana przez Wykonawcę zostanie uznana za obowiązującą w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie z zastrzeżeniem zapisów zawartych w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy: zał. nr 4 do SWZ).
3) Wysokość wynagrodzenia równa będzie iloczynowi ceny jednostkowej za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) oraz ilości dni przewozu dzieci. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych zamówień według ceny jednostkowej brutto podanej w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących pozostawania w
gotowości do świadczenia usługi w związku z zawieszeniem zajęć stacjonarnych (nauka zdalna).
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, a Wykonawca w takim przypadku nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, a w szczególności roszczenia wobec Zamawiającego o zapłatę dotyczącą ilości usług stanowiących różnicę pomiędzy przewidywaną liczbą dni dowozu dzieci, a liczbą faktycznie zrealizowanych dni przewozów,
z zastrzeżeniem, że zapis ten nie ma zastosowania w sytuacji przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach w związku z COVID-19 lub w związku z warunkami atmosferycznymi, gdzie temperatura prowadzić będzie do sytuacji przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach bądź w związku z innymi wypadkami
losowymi prowadzącymi do przejścia szkoły na tryb zdalny lub zawieszenia zajęć w przedszkolach.
5. W związku z tym, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca nie składa oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI