Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-18
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 57

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 6452204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswiata.bielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5efc3f00-ff2e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzpo.bielawa.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu ttps://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na Epuap i udostępnionego na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sekretariat@oswiata.bielawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i
postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być
ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych
oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
-integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za chwilę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się chwilę ich
przekazania na ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Miejskiego Zarządu Placówek Oświaty z siedzibą przy ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa;
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Placówek Oświaty w Bielawie, ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa: tel. 74 64 52 207, e-mail: iod@oswiata.bielawa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym ze złożeniem oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną akt;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych ze złożoną przez Panią/Pana oferty;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych
określonego w art. 16 rozporządzenia RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie z prawa żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11 oraz do Zespołu Szkół Cechu Rzemiosł Różnych i Małej Przedsiębiorczości w Bielawie ul. Polna 2.
1. Dowóz 25 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do szkół na terenie Gminy w roku szkolnym 2021/2022. Dowóz odbywał się będzie w 5 kursach dziennie w tym 2 kursach w godzinach porannych tj. ok 6.30-8.00 na trasie wynoszącej ok 30 km oraz 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12.30- 15.00 na trasie wynoszącej ok 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 70 km.

4.2.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów ofertom poszczególnym kryterium będzie się odbywać wg następujących zasad:
1) Cena oferty: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę i podana w „Formularzu oferty”. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

2) Doświadczenie: Zamawiający przydzieli punkty za wykazanie realizacji usługi tożsamej
z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na przewozie dzieci do szkoły wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie i rzetelnie (referencje, poświadczenia
i inne). Za wykazanie każdej jednej usługi Zamawiający przydzieli 10 pkt., za wykazanie 4
i więcej usług Zamawiający przydzieli maksymalnie 40 pkt.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty – suma punktów kryterium 1
i kryterium 2.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu, oraz otrzyma największą ilość punktów wg wyżej podanego wzoru.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny łącznej, spośród ofert przedstawiających taki sam bilans kryteriów wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. W przypadku złożenia ofert zawierających takie same ceny lub koszt, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, gwarancji krótszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 17 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74
i 76. Dowóz odbywał się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa -Plac Kościelny- ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS) -ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto)- ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47)- SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok 7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.00 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto), os. XXV-lecia 1, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS), Plac Kościelny.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 20 km.

4.2.5.) Wartość części: 75000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów ofertom poszczególnym kryterium będzie się odbywać wg następujących zasad:
1) Cena oferty: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę i podana w „Formularzu oferty”. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

2) Doświadczenie: Zamawiający przydzieli punkty za wykazanie realizacji usługi tożsamej
z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na przewozie dzieci do szkoły wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie i rzetelnie (referencje, poświadczenia
i inne). Za wykazanie każdej jednej usługi Zamawiający przydzieli 10 pkt., za wykazanie 4
i więcej usług Zamawiający przydzieli maksymalnie 40 pkt.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty – suma punktów kryterium 1
i kryterium 2.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu, oraz otrzyma największą ilość punktów wg wyżej podanego wzoru.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny łącznej, spośród ofert przedstawiających taki sam bilans kryteriów wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. W przypadku złożenia ofert zawierających takie same ceny lub koszt, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, gwarancji krótszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Bajeczne Wzgórza” w Dobrocinie ul. Kościuszki 14a oraz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do i z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej, ul. Błotnista 12.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 24 km., t. j.: Bielawa, ul. Kwiatowa, os. XXV-lecia 8, os. Włókniarzy 19, ul. Techników 8, Piława Dolna ul. Błotnista 12, Dobrocin ul. Kościuszki 14a, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 24 km. tj. Dobrocin ul. Kościuszki 14a, Piława Dolna ul. Błotnista 12, Bielawa: ul. Techników 8, os. Włókniarzy 19, os. XXV-lecia 8, ul Kwiatowa.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 48 km.

4.2.5.) Wartość części: 31000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów ofertom poszczególnym kryterium będzie się odbywać wg następujących zasad:
1) Cena oferty: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę i podana w „Formularzu oferty”. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

2) Doświadczenie: Zamawiający przydzieli punkty za wykazanie realizacji usługi tożsamej
z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na przewozie dzieci do szkoły wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie i rzetelnie (referencje, poświadczenia
i inne). Za wykazanie każdej jednej usługi Zamawiający przydzieli 10 pkt., za wykazanie 4
i więcej usług Zamawiający przydzieli maksymalnie 40 pkt.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty – suma punktów kryterium 1
i kryterium 2.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu, oraz otrzyma największą ilość punktów wg wyżej podanego wzoru.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny łącznej, spośród ofert przedstawiających taki sam bilans kryteriów wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. W przypadku złożenia ofert zawierających takie same ceny lub koszt, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, gwarancji krótszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 15 km., t. j.: Bielawa: ul. K. K. Baczyńskiego,
ul. Pocztowa, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 14 km. tj. SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa: ul. Brzeżna, ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.

4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów ofertom poszczególnym kryterium będzie się odbywać wg następujących zasad:
1) Cena oferty: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę i podana w „Formularzu oferty”. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

2) Doświadczenie: Zamawiający przydzieli punkty za wykazanie realizacji usługi tożsamej
z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na przewozie dzieci do szkoły wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie i rzetelnie (referencje, poświadczenia
i inne). Za wykazanie każdej jednej usługi Zamawiający przydzieli 10 pkt., za wykazanie 4
i więcej usług Zamawiający przydzieli maksymalnie 40 pkt.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty – suma punktów kryterium 1
i kryterium 2.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu, oraz otrzyma największą ilość punktów wg wyżej podanego wzoru.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny łącznej, spośród ofert przedstawiających taki sam bilans kryteriów wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. W przypadku złożenia ofert zawierających takie same ceny lub koszt, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, gwarancji krótszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 4 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do i z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 8 km, tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Wolności 102, ul. Techników 8, ul. Żeromskiego 23, Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 15.00 na trasie liczącej ok 9 km. tj.: Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Żeromskiego 23, ul. Techników 8, ul. Wolności 102, os. XXV-lecia 31. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 17 km.

4.2.5.) Wartość części: 11500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów ofertom poszczególnym kryterium będzie się odbywać wg następujących zasad:
1) Cena oferty: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę i podana w „Formularzu oferty”. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

2) Doświadczenie: Zamawiający przydzieli punkty za wykazanie realizacji usługi tożsamej
z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na przewozie dzieci do szkoły wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie i rzetelnie (referencje, poświadczenia
i inne). Za wykazanie każdej jednej usługi Zamawiający przydzieli 10 pkt., za wykazanie 4
i więcej usług Zamawiający przydzieli maksymalnie 40 pkt.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty – suma punktów kryterium 1
i kryterium 2.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu, oraz otrzyma największą ilość punktów wg wyżej podanego wzoru.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny łącznej, spośród ofert przedstawiających taki sam bilans kryteriów wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. W przypadku złożenia ofert zawierających takie same ceny lub koszt, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, gwarancji krótszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.:
Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwiem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal ) i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl). Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI