Przewóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rewalidacyjno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻołynia
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyGMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ŻOŁYNI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278643
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ŻOŁYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690673990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 2A

1.5.2.) Miejscowość: Żołynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172243904

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@zolynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeas-zolynia.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6e8bc4-0d71-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00237952/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
(Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Żołynia), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: gzeas@zolynia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 4) Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest
zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 4 do swz. 8) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 9) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). W szczególności w formacie danych .doc, .docx,.xls, .xlsx, .pdf. 10) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 11) Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.261.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dwójki dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Żołynia oraz Brzóza Stadnicka do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach, zwanego dalej ośrodkiem, w roku szkolnym 2022/2023 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Długość trasy w obie strony wynosi 76 km. Długość trasy w jedną stronę (38 km) zmierzono w następujący sposób: Żołynia (miejsce zamieszkania dowożonego ucznia) – Brzóza Stadnicka (miejsce zamieszkania dowożonego ucznia) – Żołynia – Kopanie Żołyńskie – Opaleniska – Grodzisko Dolne – Laszczyny (Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy).
2. W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej
i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi.
3. Opiekę nad dziećmi ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Do zadań opiekuna należy min.:
- zapewnienie bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,
- wprowadzenie i wyprowadzenie dziecka do i z pojazdu,
- doprowadzenie dziecka do ośrodka i przekazanie pod opiekę wychowawcy,
- odbieranie dziecka spod opieki wychowawcy,
- przekazywanie rodzicom informacji z ośrodka.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi tzn. koszty zatrudnienia opiekuna.
5. Dzieci zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania.
6. Przewóz dziecka odbywać się może środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (wózka inwalidzkiego), który spełnia co najmniej następujące wymagania:
- posiada aktualny przegląd techniczny, ubezpieczenie, ogrzewanie.
7. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rachunku wystawionego przez Wykonawcę.
8. Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez dyrektora ośrodka z Wykonawcą.
9. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 30 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury za wykonaną usługę.
10. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie (zwiększeniu/zmniejszeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy przez dyrektora Gminnego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół w Żołyni.
11. W związku ze zmianą liczby przewożonych dzieci długość trasy również może ulec zmianie, jednak cena zaoferowana za jeden km. przewozu jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie tylko w przypadku gdy zmiana liczby dzieci spowoduje skrócenie bądź wydłużenie długości trasy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena ( waga 60% )
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40% ) – najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut a najdłuższy 50 minut (jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia)
3) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pcz
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3 Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert
okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania
wyników.Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do swz.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 108 ust. 1 uPzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) - (wg załącznika nr 2 do swz), stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:
1) w zakresie zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany ilości dowożonych uczniów, jeżeli zmiana ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, tj. np. zmianą miejsca zamieszkania uczniów lub długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami, które skutkować będą rezygnacją z dowozu uczniów.
2. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności oraz powinny być zgodne z pkt XXIII swz.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 i mających wpływ na realizację postanowień niniejszej umowy zastosowanie będzie miał art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.).
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany na wniosek Wykonawcy jest złożenie pisemnego wniosku o zmianę umowy (zawarcie aneksu). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności, z których wynikać będzie konieczność zmiany umowy.
5. Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z Ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Żołynia) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI