Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2021 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Wodzisław Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia604369-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604369-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

Miasto Wodzisław Śląski: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2021 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2021 roku.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 00052688300000, ul. ul. Bogumińska  4 , 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324590431, e-mail kancelaria@wodzislaw-slaski.pl, faks +48327218703.
Adres strony internetowej (URL): www.wodzislaw-slaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Urząd Miasta Wodzisławia Śl. Biuro Obsługi Kienta ul. Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2021 roku.
Numer referencyjny: BZP.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno -Wychowawczo – Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich.Pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych i uczniów winny być oznaczone z przodu i z tyłu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz.110 ).Pojazdy, które będą przewozić osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich winny być do tego przystosowane tj. posiadać na wyposażeniu windę dla niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu wraz z certyfikatami przeprowadzonych testów oraz system mocowań wózków inwalidzkich wraz z certyfikatami z testów w zakresie systemu mocowań wózków.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych, przestrzegać przepisy bhp i p.poż., ubezpieczyć pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci) na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. W razie potrzeby stosować do przewozu dzieci foteliki ochronne / dostosowane do rodzaju niepełnosprawności dzieci/ wraz z odpowiednio dopasowanymi pasami bezpieczeństwa według obowiązujących przepisów. Pojazdy muszą spełniać wymogi z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 grudnia 2019r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2019 r. poz. 2560 ).Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przepisami prawa – ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym / Dz.U. z 2020 r. poz. 110 /.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. zmianę ilości kilometrów na trasach, ilości tras. Warunki na jakich zamówienie z art. 67 ust.1 pkt 6 zostanie udzielone, będzie tożsame z warunkami określonymi dla zamówienia podstawowego ( projekt umowy w załączeniu do SIWZ).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04   lub zakończenia: 2021-12-23

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie:część I : 04.01.2021 r. - 22.12.2021 r. część II : 04.01.2021 r. - 22.12.2021 r.część III : 04.01.2021 r. - 22.12.2021 r.część IV : 04.01.2021 r. - 23.12.2021 r.część V : 04.01.2021 r. - 22.12.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym /Dz.U. z 2019r. poz. 58 tekst jednolity/ oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 roku. Dotyczy to części I, II, III, IV,V
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaż, że wykonał usługi w zakresie przewozu osób o wartości minimum dla części I : 100.000zł, dla części II : 30.000zł, dla części III : 40.000 zł, dla części IV : 40.000 zł, dla części V : 40.000 zł– przynajmniej 1 zamówienie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy, potwierdzone informacją na temat rzetelnego wykonania zamówienia.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednego, dwóch lub trzech zamówień o wartości będącej sumą w/w wymagań dla części na które wykonawca składa swoją ofertę, tj dla części I + II + III + IV + V : 250.000zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! Przeliczenie wartości zadań podanych w walutach obcych odbywać się będzie wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.b) licencja lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.: licencja lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym /Dz.U. z 2019r. poz. 58 tekst jednolity/oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 roku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Do oferty należy dołączyć- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),- zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).- wykaz pojazdów dla każdej części (dokument dotyczy oceny oferty)- dokumenty potwierdzające, że pojazdy spełniają normę 6 lub 5 w zakresie emisji spalin. (dokument dotyczy oceny oferty)Dokument dotyczące oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu, a ich brak spowoduje otrzymanie 0 pkt w kryterium pozacenowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin odjazdów i przyjazdów uczniów do integracyjnych placówkach oświatowych w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. zmiana rozpoczęcia lub zakończenia zajęć.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kursów w poszczególnych miesiącach w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niemożności realizowania przez Wykonawcę usług określonych w § 1 ze względu na przeszkody wywołane siłą wyższą w tym zagrożeniem epidemiologicznym, epidemią i innymi podobnymi okolicznościami.Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku nie osiągnięcia przez Wykonawcę szacowanej ilości kursów.Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia w drodze pisemnego aneksu istotnych zmian treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany pojazdów spełniających normę emisji spalin minimum EURO 5 i powyżej pod warunkiem, iż wymieniony pojazd będzie spełniał wskazaną normę.Dopuszcza się możliwość dokonania zmian umowy z powodu okoliczności związanych z epidemią COVID- 19 w szczególności odnośnie zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonania umowy lub jej części, zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy na warunkach przewidzianych w art. 15 r. ustawy nowelizującej o COVID- 19.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego. Siedzibą Administratora Danych jest Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4. 2)Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Miasta – pok. 207, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4B, adres e-mail: iod@wodzislaw-slaski.pl, lub pod nr tel. 32 459 05 72. Z IOD mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww ustawy. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZO-REWALIDACYJNYCH I INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 71 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni.DOWOZY I ODWOZY CZĘŚĆ I :1) I trasa: (dowóz i odwóz) Hoża, Rolnicza, Paderewskiego, Młodzieżowa, Konwaliowa, Długa, Młodzieżowa, Pszowska (Kokoszyce – Apteka), Pszowska, Sasankowa, Tulipanowa, Sasankowa, Pszowska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, 26 Marca, rondo – biblioteka, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R, 1 Maja 23b Ośrodek RAFA. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Hoża/Rolnicza – godzina 7.05. Odwóz spod Ośrodka RAFA około godziny : od poniedziałku do środy 14.50, czwartek- piątek 14.00.Długość trasy 41 km, należy zapewnić 20 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna.2) II trasa: (dowóz i odwóz). Dowóz : 26 Marca 66, Radlińska, Wałowa, Bogumińska, Kopernika ZSP-W-R. Odwóz : Kopernika, Bogumińska, Wałowa, Słowackiego, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, 26 Marca.Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca – godzina 7.10. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek- piątek 14.15.Długość trasy 11 km, należy zapewnić 9 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.3) III trasa: (dowóz i odwóz) 26 Marca, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Prokuratura) – godzina 7.40. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15.Długość trasy 7 km, należy zapewnić 10 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.4) IV trasa: (dowóz i odwóz) XXX- lecia, Leszka, Mieszka, Przemysława, Mieszka, Kokoszycka, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Kominka, Chrobrego, Rybnicka, Dębowa, Rybnicka, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy os. XXX lecia - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 11 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.5) V trasa: (dowóz i odwóz) Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jastrzębska, Św. Wawrzyńca, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Wiejska – godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 20 km, należy zapewnić 8 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.6) VI trasa: (dowóz i odwóz ) Kokoszycka, Górnicza, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Witosa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Czyżowicka, Karkoszka, Czyżowicka, Rzeczna, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. (odwóz) Kopernika ZPS-W-R, Bogumińska, Pszowska, Czyżowicka, Karkoszka, Rogowska, Wolności, Czyżowicka, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, Leszka, Mieszka, Kokoszycka. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Kokoszyckiej 7.00. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 20 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.7) VII trasa: (odwóz) ZPS-W-R Kopernika, Jastrzębska, Św. Wawrzyńca, 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jana Pawła II, 26 Marca, Radlińska, Chrobrego, Radlińska, Matuszczyka, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Pszowska, Młodzieżowa. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny 15.35 poniedziałek – piątek.Długość trasy 26 km, należy zapewnić 14 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 4 dzieci na wózkach inwalidzkich+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO nr 7, PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA nr 19 I INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 7 , Publicznego Przedszkola nr 19 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni.1) I trasa: (dowóz i odwóz ) Rzeczna, Czyżowicka, Starowiejska, Czyżowicka, Karkoszka, Rogowska, Miczurina, Słowiańska, Ks. Roboty, Wolności, Pszowska, Matuszczyka, 26 Marca/Tysiąclecia – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7. Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć uczniów.Długość trasy 23,5 km, należy zapewnić 8 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.2) II trasa : ( dowóz i odwóz ) Dębowa, Rybnicka, Chrobrego, Wańkowicza, Radlińska, Leszka, Mieszka, Przemysława, Mieszka, Leszka, Radlińska, 26 Marca, Tysiąclecia Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 7. Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć uczniów.Długość trasy 14,2 km, należy zapewnić 4 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.3) III trasa : ( dowóz i odwóz ) Wojska Polskiego, 26 Marca, Jana Pawła II, Wyszyńskiego II LO.Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć ucznia.Długość trasy 2,5 km, należy zapewnić 1 miejsce siedzące dla ucznia na wózku inwalidzkim (waga wózka powyżej 100 kg) + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.4) IV trasa : (dowóz i odwóz) 26 Marca, Matuszczyka, XXX lecia 30 PP 19.Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć dzieci przedszkolnych.Długość trasy 4 km, należy zapewnić 5 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RACIBORZU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 i innych placówek oświatowych w Raciborzu pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni. Trasy dowozu i odwozu :1) I trasa: ul. Chrobrego, 26 Marca (szpital), przez Syrynię i Lubomię (objazd) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 27 km, należy zapewnić 3 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku – godzina 7.00.2) II trasa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4 – (objazd ) przez Lubomię i Syrynię, ul. 26 Marca (szpital), Chrobrego, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi27 km, należy zapewnić 3 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 15.15.Obecnie dojazd z Wodzisławia Śląskiego do Raciborza odbywa się przez Lubomię i Syrynię ze względu na prowadzony remont najkrótszej drogi Wodzisław Śl. - Racibórz. Po zakończeniu remontu drogi długości tras ulegną zmianie (zmniejszeniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA REHABILITACYJNO- EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ŻORACH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 4 stycznia 2021r. do 23 grudnia 2021 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Żorach przy ul. Piastów Górnośląskich 8 i innych placówek oświatowych w Żorach pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę medyczną nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, która posiada minimum wykształcenie opiekuna medycznego. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jedna osoba, która będzie sprawowała opiekę medyczną. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 228 dni. Dodatkowe informacje dotyczące wózków inwalidzkich : - wymiary : dł. 90cm, szer. 53cm, h- 100cm, waga 14 kg – 1 wózek inwalidzki- wymiary : dł. 110cm, szer. 68cm, h- 120cm, waga 20 kg – 1 wózek inwalidzkiTrasy dowozu i odwozu :1) I trasa: ul. Słowiańska, Radlińskie Chałupki – Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczy Żory ul. Piastów Górnośląskich 8, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 25 km, należy zapewnić 2 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna medycznego. Odjazd z pierwszego przystanku – godzina 7.00.2) II trasa: Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczy Żory ul. Piastów Górnośląskich 8 – ul. Radlińskie Chałupki, Słowiańska, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi 25 km, należy zapewnić 2 miejsca siedzące dla dzieci (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich) + 1 miejsce siedzące dla opiekuna medycznego. Odjazd z pierwszego przystanku – wg harmonogramu planu zajęć uczniów (pomiędzy godz. 13.00 a 14.00)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RYBNIKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 4 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół nr 6 w Rybniku przy ul. Małachowskiego 145 i innych placówek oświatowych w Rybniku pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni. Trasy dowozu i odwozu :1) I trasa: (dowóz ) ul. A.Dzika, Oraczy, Skrzyszowska, 26 Marca, Przemysława, B.Chrobrego, Zespół Szkół nr 6 Rybnik ul. Małachowskiego 145, odległość między pierwszym a ostatnim przystankiem wynosi 35 km, odjazd z pierwszego przystanku około godziny 6.00 (według planu zajęć). Należy zapewnić 6 miejsc siedzących dla uczniów + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.II trasa: (odwóz) Zespół Szkół nr 6 w Rybniku ul. Małachowskiego 145, B. Chrobrego, Przemysława, 26 Marca, Skrzyszowska, Oraczy, A. Dzika, odległość między pierwszym a ostatnim przystankiem wynosi 35 km, odjazd z pierwszego przystanku około godziny 15.00-16.45 (według planu zajęć). Należy zapewnić 6 miejsc siedzących dla uczniów + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub powyżej tej normy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport ziemi - Kędzierzyn-Koźle - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport ziemi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków i Działu obsługi urządzeń komunalnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 1 CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 2 CZĘŚĆ III - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 3
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI