IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub poniżej tej nowmy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany pojazdów spełniających normę emisji spalin minimum EURO 5 i powyżej pod warunkiem, iż wymieniony pojazd będzie spełniał wskazaną normę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-15, godzina:
12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego reprezentujący Miasto Wodzisław Śląski oraz Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim (44-300) przy ul. Bogumińskiej 4,. b/ adres e-mail do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego: iod@wodzislaw-slaski.pl; c/ Pani/Pana osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczo – Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu i Żorach środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich, nr postępowania: BZP.271.16.2018, w trybie przetargu nieograniczonego. d/ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e/ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f/ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g/ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h/ posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i/ nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno -Wychowawczo – Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu i Żorach środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich- WODZISŁAW ŚLĄSKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZO-REWALIDACYJNYCH I INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2019r. do 20 grudnia 2019r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 71 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 184 dni. TRASY DOWOZU I ODWOZU CZĘŚĆ I : 1) I trasa: (dowóz i odwóz) Hoża, Rolnicza, Paderewskiego, Młodzieżowa, Konwaliowa, Długa, Młodzieżowa, Pszowska (Kokoszyce – Apteka), Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Sasankowa, Tulipanowa, Sasankowa, Pszowska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, 26 Marca, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R, 1 Maja 23b Ośrodek RAFA. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Hoża/Rolnicza – godzina 7.05. Odwóz spod Ośrodka RAFA około godziny : od poniedziałku do środy 14.50, czwartek- piątek 14.00. Długość trasy 38,5 km, należy zapewnić 18 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 2) II trasa: (dowóz i odwóz). Dowóz : 26 Marca (Gimnazjum nr 2), Radlińska, Wałowa, Bogumińska, Kopernika ZSP-W-R. Odwóz : Kopernika, Bogumińska, Wałowa, Słowackiego, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, 26 Marca. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Gimnazjum nr 2)– godzina 7.10. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek- piątek 14.15. Długość trasy 8 km, należy zapewnić 9 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 3) III trasa: (dowóz i odwóz) 26 Marca, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. 26 Marca (Prokuratura) – godzina 7.40. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 6,5 km, należy zapewnić 12 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 4) IV trasa: (dowóz i odwóz) Przemysława, Mieszka, Kokoszycka, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Kominka, Chrobrego, Rybnicka, Dębowa, Rybnicka, Witosa, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy os. XXX lecia - godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 26 km, należy zapewnić 8 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 5) V trasa: (dowóz i odwóz) Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jastrzębska, Św. Wawrzyńca (poprzednia nazwa ul.Armii Ludowej), 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika ZPS-W-R. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Wiejska – godzina 7.15. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 20 km, należy zapewnić 9 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 6) VI trasa: (dowóz ) Kokoszycka, Górnicza, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Witosa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Czyżowicka, Karkoszka, Czyżowicka, Rzeczna, Bogumińska, Kopernika ZPS-W-R. (odwóz) Kopernika ZPS-W-R, Bogumińska, Pszowska, Czyżowicka, Karkoszka, Rogowska, Wolności, Czyżowicka, Pszowska, Ks. Konstancji, Słowackiego, Targowa, Zamkowa, Jana, Piłsudskiego, Wałowa, Radlińska, Leszka, Mieszka, Kokoszycka. Dowóz z pierwszego przystanku przy ul. Kokoszyckiej 7.00. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny : od poniedziałku do środy 15.00, czwartek-piątek 14.15. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 20 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 7) VII trasa: (odwóz) ZPS-W-R Kopernika, Jastrzębska, Św. Wawrzyńca (poprzednia nazwa ul. Armii Ludowej), 1 Maja, Teligi, Piaskowa, Syrokomli, Kopernika, Bogumińska, Wiejska, Bogumińska, Witosa, Jana Pawła II, Wyszyńskiego, Jana Pawła II, 26 Marca, Radlińska, Chrobrego, Głożyńska, Chrobrego, Radlińska, Matuszczyka, XXX-lecia, Matuszczyka, Pszowska, Chabrowa, Pszowska, Czyżowicka, Wolności, Pszowska, Młodzieżowa. Odwóz spod ZPS-W-R około godziny 15.35 poniedziałek – piątek. Długość trasy 29,5 km, należy zapewnić 18 miejsc siedzących dla dzieci, w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 8) VIII trasa: (dowóz i odwóz ) Rodzinna, Kopernika, Bogumińska, Rzeczna, Czyżowicka, Starowiejska, Żwirki i Wigury, Rogowska, ks. Roboty, Słowiańska, ks. Roboty, Wolności, Pszowska, Matuszczyka, 26 Marca, Tysiąclecia Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7. Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć uczniów. Długość trasy 25 km, należy zapewnić 6 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. 9) IX trasa : ( dowóz i odwóz ) A. Dzika, Konwaliowa, Młodzieżowa, Paderewskiego, Oraczy, Młodzieżowa, Pszowska, Górnicza, Kokoszycka, Radlińska, Kominka, Wańkowicza, Kominka, Chrobrego, Rybnicka, Dębowa, Rybnicka, Armii Krajowej, 26 Marca, Tysiąclecia Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 7. Dowóz i odwóz według harmonogramu zajęć uczniów. Długość trasy 29 km, należy zapewnić 6 miejsc siedzących dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60170000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub poniżej tej normy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczo – Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu i Żorach środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich- RACIBÓRZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RACIBORZU Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2019r. do 20 grudnia 2019r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 i innych placówek oświatowych w Raciborzu pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 184 dni. TRASY DOWOZU I ODWOZU : 1) I trasa: ul. Ściegiennego, Chrobrego, 26 Marca (obok bloku nr 52) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku – godzina 7.00. 2) II trasa: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących Racibórz ul. Karola Miarki 4 – ul. 26 Marca (obok bloku nr 52), Chrobrego, Ściegiennego, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi 29 km, należy zapewnić 4 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla opiekuna. Odjazd z pierwszego przystanku - godzina 15.15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60170000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub poniżej tej normy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na : Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczo – Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu i Żorach środkami transportu przystosowanymi do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich.- ŻORY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA REHABILITACYJNO- EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ŻORACH Przewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 2 stycznia 2019r. do 23 grudnia 2019r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Żorach przy ul. Piastów Górnośląskich 8 i innych placówek oświatowych w Żorach pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę pielęgniarską nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, która posiada wykształcenie pielęgniarskie . Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jedna osoba, która będzie sprawowała opiekę pielęgniarską. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 228 dni. Dodatkowe informacje dotyczące wózków inwalidzkich : - wymiary : dł. 90cm, szer. 53cm, h- 100cm, waga 14 kg – 1 wózek inwalidzki - wymiary : dł. 110cm, szer. 68cm, h- 120cm, waga 20 kg – 1 wózek inwalidzki TRASY DOWOZU I ODWOZU : 1) I trasa: ul. Słowiańska, Radlińskie Chałupki – Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczy Żory ul. Piastów Górnośląskich 8, odległość między pierwszym, a ostatnim przystankiem wynosi 25 km, należy zapewnić 2 miejsca siedzące dla dzieci + 1 miejsce siedzące dla pielęgniarki. Odjazd z pierwszego przystanku – godzina 7.00. 2) II trasa: Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczy Żory ul. Piastów Górnośląskich 8 – ul. Radlińskie Chałupki, Słowiańska, odległość między pierwszym przystankiem, a ostatnim przystankiem wynosi 25 km, należy zapewnić 2 miejsca siedzące dla dzieci (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich) + 1 miejsce siedzące dla pielęgniarki. Odjazd z pierwszego przystanku – wg harmonogramu planu zajęć uczniów (pomiędzy godz. 13.00 a 14.00)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60170000-0, 60130000-8, 60170000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 lub poniżej tej normy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: