Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Miasta Jaworzna i poza teren Gminy Miasta Jaworzna w podziale na 3 pakiety.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworzno
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającyGmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106656
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Miasta Jaworzna i poza teren Gminy Miasta Jaworzna w podziale na 3 pakiety.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/6181651

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Miasta Jaworzna i poza teren Gminy Miasta Jaworzna w podziale na 3 pakiety.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a268422-db1a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001898/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie Gminy Miasta Jaworzna i poza teren Gminy Miasta Jaworzna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.jaworzno.pl/m,19327,zamowienia-powyzej-130-000-zlotych.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przyg. oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których
mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp sporządza się z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych . Ze względów technicznych zamawiający zaleca stosowanie formatów .pdf, .doc,
.docx lub .odt. W przypadku zastosowania innego formatu niż wynikające z powyższych przepisów,
zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został szczegółowo w Instrukcji
korzystania z miniPortalu - dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym w języku polskim, komunikacja między
zamawiającym, a wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej określonych w ust. 5 i ust.6.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
5. Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami służąca do składania/ wycofywania i zmiany
oferty odbywa się wyłącznie za pośrednictwem: a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ b)
ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki: /UMJAWORZNO/SkrytkaESP za pomocą
dostępnego: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami w
zakresie składania dokumentów elektronicznych (innych niż oferta i dokumenty składane wraz z ofertą),
cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@um.jaworzno.pl oraz adres/adresy e-mail podane przez wykonawców w ofercie - bez konieczności szyfrowania.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia, znakiem postępowania lub innym określeniem identyfikującym
przedmiotowe postępowanie.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w : a) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf ; b) Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP, dostępnych pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania .
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu i
ePUAP) oraz 70 MB (poczta elektroniczna zamawiającego).
9. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych
dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie
potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument /informację z serwera pocztowego
zamawiającego.
10. Pozostałe wymagania zostały szczegółowo określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Jaworzna z siedzibą w 43-600
Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych wyznaczonym w Gminie Miasta Jaworzna możliwy jest za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@um.jaworzno.pl lub telefonicznie pod nr (32) 61 81 543;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu
prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą
prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w
pkt. 3 celu, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach
prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci do placówek oświatowych na terenie miasta Jaworzna,

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Sosnowca, Dąbrowy Górniczej oraz Katowic.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci do placówek oświatowych do/z Krakowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 919 ze zm.).

2. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie z wykonanych lub wykonywanych w sposób należyty, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych, o wartości :
- dla pakietu 1 - o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
- dla pakietu 2 i 3 - o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.
UWAGA! W przypadku Wykonawcy, składającego oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wartość wykazanych usług musi odpowiadać największej wartości części (zgodnie z powyższym), na które Wykonawca złoży ofertę.
3) w zakresie zdolności technicznej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
- dla pakietu 1 - minimum pięć środków transportu, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednym pojazdem dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
- dla pakietu 2 i 3 – minimum dwa środki transportu, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
Data produkcji powyższych pojazdów nie może być wcześniejsza niż 2013 rok.
UWAGA: W przypadku Wykonawcy, składającego oferty na kilka pakietów - narzędzi dostępnych wykonawcy (potencjału technicznego) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego nie można łączyć.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp zobowiązani są złożyć wraz z ofertą
wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, jak również podmioty
udostępniające zasoby.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających
zasoby, jest umocowana do ich reprezentowania, w/w podmioty składają odpowiednio - odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W/w podmioty nie są zobowiązane do złożenia
dokumentów, o których wyżej mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile w formularzu ofertowym wskazano dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4. Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, działa osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3 – w/w podmioty
zobowiązane są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania
na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub umowa spółki cywilnej lub uchwała
jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki)
potwierdzający umocowanie do ich reprezentowania.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne).
6. Szczegółowe wymagania w zakresie składanych dokumentów przez podmioty wspólnie
ubiegające się o udzielenie zamówienia, jak również podmioty udostępniające zasoby zostały
określone w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych a dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj:
1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób – zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j.:Dz. U. z 2019, poz. 58 ze zm.)
2) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 7 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
3) aktualnego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne).
W takim przypadku - wraz z ofertą - należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp - składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Szczegółowe wymagania w zakresie przesłanek wykluczenia, spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz składanych dokumentów przez podmioty wspólnie ubiegające się o
udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie:
- zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;
- sytuacji, gdy sukcesywne rozliczenia umowy, wynikające z liczby przewiezionych dzieci, będą wskazywały na zmniejszanie maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania zamawiającego wynikającej z umowy, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenie tej wartości.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
dla pakietu nr 1 od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. a w przypadku placówek nieferyjnych – do dnia 31 sierpnia 2022 r. z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
przypadku placówek nieferyjnych – do dnia 31 sierpnia 2022 r. z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
dla pakietu nr 2 od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
dla pakietu nr 3 od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
Zamawiający będzie wymagał aby przewozy były realizowane także w razie zaistnienia konieczności zorganizowania dowozu dzieci w okresie ferii zimowych, wakacji, przerw świątecznych i innych dni nauki szkolnej np. w dni odpracowywania zajęć.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI