Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY JARACZEWO W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Jaraczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001140677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627408021
1.5.8.) Numer faksu: 627408021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas_jar@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY JARACZEWO W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce6201b2-072f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci i młodziezy szkolnej na terenie gminy Jaraczewo w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce6201b2-072f-11ed-9a86-f6f4c648a056
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e- zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEAS.251.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozach dzieci i młodzieży szkolnej w roku szkolnym 2022/2023 do przedszkoli, szkół na terenie gminy Jaraczewo. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie trasy, na których orientacyjna łączna dzienna ilość kilometrów wynosi 374 km. Przewidywana liczba kilometrów w okresie 01.09.2022-23.06.2023 to 69 564 km. Minimalna liczba miejsc w desygnowanym do wykonywania usługi środku przewozowym została określona poniżej, indywidualnie dla każdej trasy. Poniższa charakterystyka tras zawiera również łączną dzienną długość km oraz godziny odjazdów. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia Zamawiający.
Opis przebiegu tras z godzinami odjazdów:
TRASA I
Kurs I: Panienka od strony Chwałkowa – Panienka Mec – Bielejewo posesja nr 1 – Bielejewo wieś – Panienka skrzyżowanie – Panienka PKS – Zalesie Huby – Zalesie szkoła – Zalesie PKS- Góra szkoła – Parzęczew – Brzostów – SP Góra – Łobez – SP Jaraczewo – Przedszkole Jaraczewo Topolowa
Kurs II: Jaraczewo sala gimnastyczna – Przedszkole Jaraczewo Topolowa – Gola sklep PKS – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola, ul. Okrężna- Łukaszewo- Łobez – SP Góra – Parzęczew – Góra – Brzostów – Zalesie PKS – Zalesie szkoła – Zalesie Huby – Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie – Bielejewo sołtys – Bielejewo wieś- Panienka Mec- Góra szkoła
Kurs III: Góra ul. Zaleska, Zalesie PKS, Zalesie szkoła – Zalesie Huby- Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie – Bielejewo sołtys – Bielejewo wieś – Panienka Mec – Góra, ul. Zaleska – Parzęczew zakręt – Rusko szkoła – Cerekwica Nowa – Cerekwica Stara – Góra szkoła – Parzęczew – Brzostów – Zalesie PKS – Zalesie szkoła – Zalesie Huby – Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie – Bielejewo sołtys – Bielejewo wieś – Panienka Mec - Jaraczewo
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 70 miejsc siedzących i 21 stojących ( o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne). Długość trasy wynosi 209 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę w następujący sposób: poniedziałek- piątek w godzinach kurs I: 6.55 – 8.00, kurs II, III: 12.20- 16.15
TRASA II
Kurs I: Jaraczewo SKR – Gola Okrężna – Niedźwiady – Gola tartak – Gola PKS – Gola sklep – Łukaszewo – Jaraczewo Topolowa – Jaraczewo szkoła – Łobzowiec – SP Wojciechowo – Cerekwica Stara P. Tomczak – Cerekwica Stara P. Klawa – Cerekwica Nowa – Strzyżewko P. Kościelny – SP Rusko
Kurs II: Rusko szkoła – Cerekwica Nowa – Cerekwica Stara – Wojciechowo – Łobzowiec – Jaraczewo -
Kurs III: Przedszkole Jaraczewo Topolowa – SP Jaraczewo – Łobez – Gola sklep – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola Okrężna – Łukaszewo – SP Wojciechowo – Łobzowiec – Przedszkole Jaraczewo Topolowa
Kurs IV: Przedszkole Jaraczewo Topolowa – SP Jaraczewo – Łobez – Gola sklep – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola Okrężna – Łukaszewo – SP Wojciechowo – Łobzowiec – Jaraczewo
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 70 miejsc siedzących i 21 stojących (o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne).
Długość trasy wynosi 165 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę
w następujący sposób: poniedziałek- piątek w godzinach : kursy I: 7.00 – 8.25, kurs II, III, IV: 12.55- 15.55
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena: waga 60%
Czas podstawienia autobusu zastępczego: waga 40%
Razem: 100%
2. Cena stanowi 60% kryterium wyboru. Punkty przyznawane w kryterium „cena” będą liczone według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt
Gdzie:
C - przyznane punkty
Cn - najniższa cena oferowana (brutto) spośród ważnych ofert
Co - cena oferty ocenianej (brutto)
3. Czas podstawienia autobusu zastępczego w miejsce awarii stanowi 40% kryterium wyboru. Punkty przyznawane w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego” będą liczone według następującego wzoru:
- czas podstawienia autobusu do 30 minut - 40 pkt,
- czas podstawienia autobusu powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt,
- czas podstawienia autobusu powyżej 60 minut - 0 pkt 4.Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryteriów w skali 0-100 punktów. Kryterium: ceny zostanie ocenione w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenionej i iloczyn wagi procentowej kryterium 60% maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 60. Kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia tj. 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają Wykluczeniu na podstawie rozdziału XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na cały okres objęty realizacją zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r poz. 180 ze zm.).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż
80 000 PLN;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej 1 usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dowodów że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę porównywalną należy rozumieć usługę przewozu osób wykonywaną przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości 100 000 złotych brutto;
b) w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem następującymi jednostkami sprzętowymi (co najmniej dwiema):
- 2 autobusy- każdy posiadający minimum 70 miejsc siedzących i 21 stojących ( o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne),
c) w zakresie potencjału osób, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował 2 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę - to jest minimum dwie osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami posiadające wymagane uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP według załącznika nr 2a do SWZ,
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U . z 2020 poz. 1076 i 1086 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega Wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na cały okres objęty realizacją zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (dz. U. z 2022 r poz. 180);
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku usługi nadal wykonywanej, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert — załącznik nr 4 do SWZ
4) wykaz minimum 2 osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ
5) wykaz posiadanego potencjału technicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy, w tym dotyczące zmiany i odstąpienia od umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26