Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierklaniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świerklaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557363-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557363-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Gmina Świerklaniec: Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. Młyńska  3 , 42-622  Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 844 853, , e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierklaniec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kurierem
Adres:
Gmina Świerklaniec z siedzibą w Urzędzie Gminy Świerklaniec 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3 I piętro (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: IZ.271.2.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklaniec z miejsca zamieszkania do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych oraz z placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych do miejsca zamieszkania od 01 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. we wszystkie dni nauki organizowane przez ośrodki, w celu realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych (święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć).2. Usługa obejmuje łącznie do 188 dni wykonywania zamówienia dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych i przedszkolnych w okresie od września 2020 do czerwca 2021 oraz 44 dni do placówek przedszkolnych w okresie od lipca 2021 do sierpnia 2021.3. Zapewnienie opiekuna dla dzieci na czas przejazdu w całym okresie trwania umowy w każdym z pojazdów, którym będzie realizowane dowożenie.4. Na dzień ogłoszenia postępowania ilość przewożonych uczniów wynosi: 27 osób niepełnosprawnych z różnym stopniem upośledzenia. W czasie realizacji zamówienia liczba osób może ulec zmianie w granicach ± 20%. Niepełnosprawni uczniowie dowożeni będą na trasach:I Kierunek Tarnowskie Góry Pełna Trasa -50 km 1. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach i z powrotem:Świerklaniec ul. Sosnowa 1- osoba Nowe Chechło ul. Powstańców – 2 osoby Nowe Chechło ul. Lasowicka – 1 osoba Nowe Chechło ul. Leśna– 2 osoba Nakło Śląskie ul. Główna – 4 osoby 2. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Przedszkola Nr 2, ul. Gruzełki 17 w Tarnowskich Górach i z powrotem:Nowe Chechło ul. Powstańców – 3 osoby.3. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Tęczowy Ogród Integracyjne Centrum Rozwoju Dziecka Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Ogrodowa 12 w Tarnowskich Górach i z powrotem:Nakło Śląskie ul. Główna – 1 osoba Wariant trasy wynikający wyłącznie z dowożenia dzieci do przedszkoli w okresie lipiec 2021-sierpień 2021- 16 kmII: Kierunek Tarnowskie Góry Pełna Trasa- 30 km 1. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Salezjańskiego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Śniadeckiego 1 w Tarnowskich Górach i z powrotem: Nowe Chechło ul. Lasowicka – 1 osobaIII: Kierunek Kalety-Lubliniec Pełna trasa- 116 km1. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Lompy 2 w Kaletach i z powrotem:Orzech ul. Bytomska – 1 osoba2. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Specjalnego Ośrodku Szkolno – Wychowawczego im. Konrada Mańki, ul. Stalmacha 90 w Lublińcu i z powrotemNowe Chechło ul. Lasowicka – 1 osobaIV. Kierunek Bytom-Katowice Pełna trasa- 1021. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 ul. Arki Bożka 21w Bytomiu i z powrotem:Nowe Chechło ul. Leśna- 1 osoba2. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego przyul. Kobylińskiego 4 w Katowicach i z powrotem:Nowe Chechło ul. Lasowicka – 1 osoba3. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 8 przy ul. Józefczaka 4w Bytomiu i z powrotem:Orzech ul. Szkolna- 1 osobaV. Kierunek Radzionków Pełna trasa- 52 km1. Z domów uczniów przy n/w ulicach do: Zespołu Szkół Specjalnych, ul. Nałkowskiej 2,w Radzionkowie i z powrotem:Świerklaniec Bizja – 1 osoba Nowe Chechło ul. Powstańców – 1 osoby Świerklaniec ul. Tarnogórska – 1 osoba Nakło Śląskie ul. Główna – 2 osoby Orzech ul. Szkolna – 2 osoby Maksymalna szacowana ilość dzienna kilometrów w okresie od lipca 2021 do sierpnia 2021 (przedszkola) - 16 kmMaksymalna szacowana ilość dzienna kilometrów w okresie od września 2020 do czerwca 2021 od poniedziałku do piątku 350 km.trasa I – 50 km (wrzesień czerwiec); 16 km (lipiec-sierpień-Przedszkola)trasa II- 30 km trasa III- 116 kmtrasa IV- 102 kmtrasa V- 52 kmOpisy poszczególnych tras nie mogą być traktowane jako ostatecznie zdefiniowaneSzczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58 t.j.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność zawodowa – Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo wykonał lub wykonuje min. 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto każda, polegające na przewozie osób niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Zdolność techniczna – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował):1. min. 5 samochodami przystosowanymi do przewozu osób, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 roku i o ilości miejsc co najmniej 13 2. min. 5 kierowcami, posiadającymi uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58 t.j.) 3. min. 5 opiekunami, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza albo ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy lub udokumentowane minimum sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.UWAGASzczegółowe wymagania dotyczące pojazdów opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia (aktualnego na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ;c) Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZd) kopie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58 t.j.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. 13.07.2020r. 3. Szczegóły dot. wadium opisano w Rozdziale XIX SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Rok produkcji pojazdów 15,00
Aspekt środowiskowy 15,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę o treści przedstawionej w załączniku nr 11 do SIWZ.2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy oraz zmianach zawartych we wzorze umowy.3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.4. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1.Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ2.Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, które mogą zaistnieć w związku z możliwymi do zaistnienia zdarzeniami losowymi na łączną sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł. 3.Kserokopie prawa jazdy oraz dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (do wglądu).4.Dokumenty potwierdzających doświadczenie zawodowe opiekunów.5.W związku z powierzeniem Wykonawcy danych osobowych, na podstawie art. 28 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, który stanowi załącznik nr 12 SIWZ.6. RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie „RODO”, informuję że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Świerklaniec jest Wójt Gminy Świerklaniec reprezentujący Gminę Świerklaniec z siedzibą w Świerklańcu, przy ul. Młyńskiej 3, 42-622 Świerklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl; tel. (32) 284 74 00; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych w następujący sposób:• na adres e-mail: iod@ugswierklaniec.pl;• pisemnie na adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3;3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do placówek szkolnych oraz szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021”4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z jej aktami wykonawczymi;5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:• osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,• podmioty przetwarzające, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych: REKORD SI Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Białej (43-300) przy ul. Kasprowicza 5, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Świerklaniec,  RHENUS DATA Office Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Nadarzynie (05-830) przy al. Katowickiej 66, której powierzono dane w związku ze świadczeniem usług bezpiecznego niszczenia nośników danych, PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-680) przy ul. Braniborskiej 2/10, której powierzono dane w związku z bieżącą obsługą Platformy Przetargowej oraz podmioty przetwarzające dane na podstawie odrębnych umów zawartych za spółką PZP24.pl: LT Serwis Sp. z o.o., 00-644 Warszawa, ul. Polna 48/11, Logintrade S.A., 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10, Grupa Biznes Polska Wnorowski i Wspólnicy Sp. J., 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Kościelna 44, Kei.pl Sp. z o.o., 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 9, UPGO Jarosław Jarczewski, 53-509 Wrocław, ul. Prosta 6/13, Łukasz Margielewicz, 54-129 Wrocław, ul. Jerzego Bajana 15/2, Usługi Programistyczne Szymon Okruta, 43-400 Cieszyn, ul. Narcyzów 7, Krzysztof Bartman, 50-312 Wrocław, ul. Żeromskiego 60/38, Fabryka Rzeczy Piotr Rosner, 71-050 Szczecin, ul. gen. Stanisława Kopańskiego 50/2;6. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej chyba że przepisy prawa stanowią inaczej;7. Podane przez Panią/Pana dane będą przechowywane w okresie czasu niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane. Po spełnieniu celu mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do dochodzenia praw lub roszczeń oraz w celach archiwalnych, przez okres czasu wyznaczony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych art. 97 ust. 1, który mówi, że Zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na szczegółowe przepisy prawa;8. Przysługuje Pani/Panu prawo:• dostępu do treści swoich danych osobowych,• sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,• ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,  w przypadku, gdy wykonanie prawa dostępu do danych osobowych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, wystąpienie z prawem do ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym; w zakresie numeru telefonu i adresu e-mail podanie danych jest dobrowolne w celu ułatwienia kontaktu;12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje samochodu z Niemiec - Lędziny
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy w załatwieniu wszystkich formalności związanych z rejestracją samochodu sprowadzonego z Niemiec. Kontakt telefoniczny w godz. 12-12:30 lub po 16. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI