„Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyMIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112994
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 758 53 00

1.5.8.) Numer faksu: 25 758 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ce0976-e2ff-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000250/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami , odbywa się elektronicznie przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 19. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. 6. Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
7. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
8. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.
10. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim;
2) złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
11. Niedopuszczalnym jest wykorzystanie innego podpisu. Użycie tych rozwiązań będzie skutkowało nieskutecznym złożeniem oświadczenia woli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki z siedzibą przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@umminskmaz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem IOD; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przewóz do szkół dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki” Nr WI.271.11.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione i udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzają je na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, tzw. podmiotom przetwarzającym;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
b) w celach archiwalnych przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, jednakże w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina na ciążącym na Panu/Pani względem osób fizycznych obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14 ust 5 RODO.
_____________________
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci niepełnosprawnych do szkół w dniach nauki szkolnej przez okres 43 tygodni od dnia następującego po dniu zawarcia umowy, przy czym w przypadku zawarcia umowy przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/2022 przez okres 43 tygodni od dnia 01.09.2021r
Trasa nr 1: Mińsk Mazowiecki (odbiór uczniów z miejsc zamieszkania)– Warszawa ul. Hafciarska (dowóz uczniów do szkoły), Warszawa ul. Hafciarska (odbiór ze szkoły) – Mińsk Mazowiecki (dowóz uczniów do miejsc zamieszkania);
Trasa nr 2: Mińsk Mazowiecki (odbiór uczniów z miejsc zamieszkania) – Ignaców (dowóz do szkoły) – Ignaców (odbiór ze szkoły o dwóch porach) - Mińsk Mazowiecki (dowóz uczniów do miejsc zamieszkania o dwóch porach);
Trasa nr 3: Mińsk Mazowiecki (odbiór uczniów z pięciu przystanków) – Ignaców (dowóz do szkoły i odbiór ucznia z Ośrodka Szkolno - Wychowawczego) Nowy Zglechów (dowóz ucznia do szkoły i odbiór) – Ignaców (dowóz ucznia do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego i odbiór uczniów ze szkoły) - Mińsk Mazowiecki (dowóz uczniów do pięciu przystanków);
Trasa nr 4: Mińsk Mazowiecki (odbiór uczniów z miejsc zamieszkania) - Nowy Zglechów i Starogród (dowóz do szkół) - Nowy Zglechów i Starogród (odbiór ze szkół) - Mińsk Mazowiecki (dowóz uczniów do miejsc zamieszkania);
Kurs na Trasie 1, 2, 4 polega na:
- odebraniu dzieci z miejsc zamieszkania (indywidualnie) na terenie Mińska Mazowieckiego,
-przewóz dzieci do szkół: w Warszawie, Ignacowie, Nowym Zglechowie i w Starogrodzie na wyznaczoną godzinę rozpoczęcia zajęć.
- odebranie dzieci ze szkół po zakończeniu zajęć szkolnych, w przypadku Ignacowa odbiór uczniów ze szkoły w dwóch porach zakończenia zajęć szkolnych.
- przejazd do Mińsk Mazowieckiego, rozwiezienie indywidualnie do miejsc zamieszkania, przekazanie ucznia opiekunowi prawnemu.
Kurs na Trasie 3 polega na:
- odebraniu dzieci z wyznaczonych pięciu przystanków na terenie Mińska Mazowieckiego, ustalonych z Referatem Oświaty
- przewóz dzieci do szkoły w Ignacowie na wyznaczoną godzinę rozpoczęcia zajęć
- odbiór ucznia z Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ignacowie
- dowóz ucznia do szkoły w Nowym Zglechowie,
- odbiór ucznia ze szkoły w Nowym Zglechowie;
- dowóz ucznia do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ignacowie;
- odbiór dzieci ze szkoły w Ignacowie po zakończeniu zajęć szkolnych,
- przejazd do Mińsk Mazowieckiego, przekazanie uczniów opiekunom prawnym poprzez rozwiezienie na wyznaczone pięć przystanków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 301 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma EURO

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021.919 t.j.).
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
3. Zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzech wykonywanych w sposób ciągły
usług (przez okres co najmniej 10 miesięcy każda z wskazanych usług)
obejmujących przewóz osób niepełnosprawnych o wartości nie mniej niż 100.000,00 zł każda.4. b) dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej czterema samochodami o poniższych parametrach:
 Trasa 1: Samochód wyprodukowany nie później niż w 2012 roku z klimatyzacją, zapewniający dowóz minimum 8 uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna, przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla przewożonych osób i specjalistyczne oznakowanie.
 Trasa 2: Samochód lub samochody wyprodukowane nie później niż w 2012 roku z klimatyzacją, zapewniające dowóz łącznie minimum 21 uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna, wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla przewożonych osób i specjalistyczne oznakowanie, w tym minimum jeden samochód dostosowany do przewozu minimum jednego dziecka na wózku inwalidzkim bez możliwości przesadzania. Samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo, wyposażony w najazd dla wózków inwalidzkich, pasy bezpieczeństwa dla przewożonych osób oraz wózków.
 Trasa 3: Samochód lub samochody wyprodukowane nie później niż w 2012 roku z klimatyzacją, zapewniające dowóz łącznie minimum 21 uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla przewożonych osób i specjalistyczne oznakowanie.
 Trasa 4: Samochód wyprodukowany nie później niż w 2012 roku z klimatyzacją, zapewniający dowóz minimum 8 uczniów oraz opiekuna, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla przewożonych osób i specjalistyczne oznakowanie.
Samochody użytkowane przy realizacji zamówienia musza posiadać:
- ważne badania techniczne;
- polisę obowiązkowego ubezpieczenia OC;
- ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków z minimalną suma ubezpieczenia na 10 000zł;
- wpis w dowodzie rejestracyjnym o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. 5 Poza samochodami przedstawionymi do wykonania zamówienia posiadanie dodatkowo dwóch zapasowych samochodów: minimum 21-osobowego oraz minimum 9-osobowego. Dodatkowe samochody nie będą oceniane w ramach kryterium.
c) dysponuje co najmniej:
- 4 kierowcami posiadającymi prawo jazdy min. kat. D, przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz doświadczeniem zawodowe na stanowisku kierowcy autobusów co najmniej 10 lat;
- 4 osobami z kwalifikacjami pedagogicznymi, które zapewnią opiekę dojeżdżającym uczniom na każdej w/w trasie.
W przypadku realizacji kursu na trasie 2 i 3 przez więcej niż jeden samochód dysponowanie przez Wykonawcę odpowiednio większą liczbą kierowców i opiekunów. W takiej sytuacji Wykonawca musi zapewnić na każdy samochód, którym będzie realizowana usługa jednego kierowcę posiadającego w/w wymagania oraz jednego opiekuna spełniającego w/w kwalifikacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp – Załącznik Nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021.919 t.j.) lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim;
2) Dokumenty potwierdzające że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł;
3) Wykaz usług wykonanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzech wykonywanych w sposób ciągły usług (przez okres co najmniej 10 miesięcy każda z wskazanych usług) obejmujących przewóz osób niepełnosprawnych(osób niepełnosprawnych do szkół) o wartości nie mniej niż 100.000 każda oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik Nr 6 do SWZ;
4) Wykaz pojazdów Załącznik nr 9
5) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje; Załącznik Nr 7 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt.10 ppkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami określonymi w przepisach ogólnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania postanowień umownych przez Wykonawcę, lub wystąpienia okoliczności uzasadniających nałożenie na Wykonawcę kar umownych, w tym
w szczególności:
1) jeżeli Wykonawca nie podjął obowiązków wynikających z niniejszej Umowy lub przerwał ich wykonywanie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego na okres dłuższy niż 4 dni;
2) jeżeli Wykonawca wykonuje swoje obowiązki w sposób niezgodny z Umową, bez zachowania wymaganej staranności (nieterminowość, realizowanie kursów z opóźnieniem, niska jakość usług potwierdzona negatywnymi opiniami rodziców lub szkół);
- w terminie do 30 dni od daty powzięcia wiadomości o zaistnieniu ww. okoliczności.
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może grozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed zawarciem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez te podmioty;
2) prawo jazdy każdego z kierowców,
3) dowody rejestracyjne z ważnym badaniem technicznym każdego z samochodów, który będzie użytkowany przy realizacji zamówienia wraz z wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewożenia osób niepełnosprawnych;
4) dokumenty potwierdzające ukończenie kursu pierwszej pomocy przez każdego z kierowców wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji pedagogicznych dla każdego z opiekunów;
6) polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC samochodów, które będą użytkowane przy realizacji zamówienia,
7) polisy ubezpieczenia NNW dla kierowcy i pasażerów na minimalna sumę ubezpieczenia na 10 000,00 zł.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI