Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011298318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księdza Zygmunta Sajny 4
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 756-74-31
1.5.8.) Numer faksu: 22 756-74-31 wew.27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zopo.gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-gk.maxus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c6296a-2a6e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005280/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przewóz codzienny uczniów niepełnosprawnych do szkoły specjalnej w Piasecznie w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.gorakalwaria.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem maila sekretariat@zopo.gorakalwaria.pl oraz m.prasula@zopo.gorakalwaria.pl Wykonawca może także skorzystać z formularza do komunikacji dostępnego na miniportalu UZP, przy czym złożenie oferty jest możliwe tylko za pomocą formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na miniportalu. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePuap. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap). Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem miniportalu to 150 MB. Wszystkie informacje dotyczące postępowania umieszczone będą na stronie http://www.bip.gorakalwaria.pl w zakładce Zamówienia Publiczne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek realizowany w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek realizowany w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOPO.ZAP.271.04.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III – PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 (Z WYJĄTKIEM DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH) ZGODNIE Z GRAFIKIEM. WYKONAWCA ZAPEWNI BUSY, KIEROWCÓW I OPIEKUNÓW DZIECI.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych w trybie z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te zostaną udzielone w razie konieczności, do 10% wartości zamówienia głównego, pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa – 60%
rok produkcji pojazdów – 40%
najniższa oferowana cena
K= ---------------------------------------------- x 60 pkt.
oferowana cena w ofercie badanej
K – liczba punktów z kryterium cenowego
Kryteria dla roku produkcji pojazdów ustala się następująco:
Ilość punktów za rok produkcji każdego z pojazdów z osobna:
pojazdy wyprodukowane od 01.01.2011 roku – 20 pkt.,
pojazdy wyprodukowane od 01.01.2001 roku do 31.12.2010 roku – 15 pkt.,
pojazdy wyprodukowane przed 01.01.2001 roku – 10 pkt.
M – łączna maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium roku produkcji wszystkich pojazdów wynosi 40 pkt.
W przypadku gdy oferent przedstawi więcej niż 2 pojazdy do obliczeń kryterium M brane będą 2 pojazdy z najbardziej korzystną liczbą punktów. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługę za pomocą autobusów za które otrzymał punkty.
Z = K+M
Z – ogólna liczba punktów w postępowaniu przetargowym
Wygrywa oferta z uzyskaną największą liczbą punktów Z.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie krajowym
Zamawiający nie precyzuje tego warunku,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie – sto tysięcy złotych),
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie 1 zamówienie polegające na transporcie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Za usługi polegające na transporcie uczniów do placówek oświatowych rozumie się: dowóz uczniów niepełnosprawnych (realizujących obowiązek szkolny lub nauki) do placówek oświatowych.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz min. 2 opiekunów, którzy posiadają certyfikat ukończenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej pediatrycznej w wymiarze co najmniej 10 godzin, odbyty w okresie ostatnich 3 miesięcy od opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. min. 2 busy/autobusy sprawne technicznie i jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdów, aktualne ubezpieczenia pojazdów OC i NNW), które muszą łącznie posiadać miejsca do przewozu min. 27 uczniów w pozycji siedzącej (w tym jedna osoba z balkonikiem) + 2 kierowców + 2 opiekunów
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) Licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na transporcie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy /załącznik nr 4 do SWZ/. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie – sto tysięcy złotych) .
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami./załącznik nr 5 do SWZ/
5) Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. /załącznik nr 6 do SWZ/
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) /załącznik nr 1 do SWZ/,
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu /załącznik nr 2 do SWZ/,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3 do SWZ/,
4) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji (rozdział III pkt. 5 z zastrzeżeniem pkt. 6),
5) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji (rozdział III pkt. 5 i 7),
6) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa (rozdział III pkt. 8),
7) w przypadku podmiotu wspólnego:
a) pełnomocnictwo do reprezentacji (rozdział X pkt. 2),
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (rozdział X pkt. 6),
8) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego:
a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (rozdział VIII pkt. 4),
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (rozdział VIII pkt. 8).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowana ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wszyscy Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo. Postanowienia rozdziału III ust. 5-7 stosuje się odpowiednio.
3. Wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego tj. nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ). Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. a jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam usług w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych przez różne podmioty w celu wykazania spełniania warunku, określonego w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. a).
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy:
a) nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) nastąpi zmiana podwykonawców, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego,
c) wystąpią zdarzenia losowe lub siły wyższe, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec,
d) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT,
e) nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy,
f) konieczności zmiany trasy przejazdu lub zwiększenia ilości pojazdów w przypadku zwiększenia liczby dzieci.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia i innych postanowień umowy po każdorazowym przeanalizowaniu wystąpienia przesłanek zmiany umowy, określonych w lit. a-f.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
3. Do negocjacji zostaną zaproszeni trzej Wykonawcy, których oferty nie zostaną odrzucone i którzy otrzymają największą sumę punktów, przyznaną wg kryteriów oceny ofert, określonych w pkt. XI ppkt. 1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu będzie mniejsza niż trzech, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji. W przypadku, gdy kilku Wykonawców uzyska liczbę punktów na pozycji najdalej trzeciej, zostaną oni wszyscy zaproszeni do negocjacji.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca składa ofertę, zgodną z treścią SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na który będzie przesyłana korespondencja związana z postępowaniem. Wykonawca powinien wypełnić każdą pozycję formularza oferty.