Organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyGMINA PRZEMKÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00410538
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Przemków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210

1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bc4dcf-bb0e-4cd1-9e9e-9400a9adc72e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32bc4dcf-bb0e-4cd1-9e9e-9400a9adc72e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-32bc4dcf-bb0e-4cd1-9e9e-9400a9adc72e
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-32bc4dcf-bb0e-4cd1-9e9e-9400a9adc72e
4. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert wraz z załącznikami) na adres e-mail Zamawiającego k.kluczka@przemkow.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2.Po założeniu konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia, a przed przystąpieniem do jakiejkolwiek czynności należy nadać uprawnienia (ROLE) użytkownikowi, który będzie wykonywać te czynności.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 100MB.
11. Instrukcja obsługi Platformy e-Zamówienia stanowi załącznik nr 11 oraz 12 do SWZ oraz umieszczona jest na stronie internetowej:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją zapisów regulaminu znajdującego się na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Przemkowa, z siedzibą w Urzędzie Miejskim Przemkowie, Plac Wolności 25, 59-170 Przemków;§ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Przemków jest Rafał Wielgus, kontakt:iod@przemkow.pl, w siedzibie administratora lub korespondencyjnie na adres Urzędu Gminy Przemków: Plac Wolności 25, 59-170 Przemków;§Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, w roku szkolnym 2024/2025”–nr postępowania GPI.271.22.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;§odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczący obowiązku archiwizacji dokumentów (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych);§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; §w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;§ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;§ nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
I. dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć i odbierani po zakończeniu zajęć bez zbędnej zwłoki;

II. przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym poniższe warunki:
a) dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
b) wymagania jakie musi spełniać pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych:
a. środek transportu musi być dopuszczony do ruchu na terytorium RP – z ważnym badaniem technicznym i aktualnym ubezpieczeniem OC i NW;
b. odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przewożonych w trakcie realizacji usługi przewozu ponosi Wykonawca w związku z tym zobowiązany jest do ubezpieczenia tych osób na własny koszt i ryzyko.
c. Wymagana minimalna wysokość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nie powinna być niższa niż na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ).
d. pojazd musi być sprawny technicznie, przystosowany do charakteru wykonywanej usługi, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego;
e. pojazd musi zapewnić opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Liczba miejsc siedzących powinna być odpowiednia do liczby przewożonych osób. Miejsca pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami;
f. pojazd winien posiadać oświetlenie wnętrza, sprawne ogrzewanie i chłodzenie zapewniające uczniom komfort jazdy;
g. za utrzymanie porządku w pojeździe odpowiada Wykonawca;

III. w przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego;

IV. pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW

V. zapewnienia przewożonym uczniom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu oraz bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu;

VI. wymaga się aby przewozy odbywały się w ramach przewozu zamkniętego, obejmującego tylko uczniów i opiekuna;

VII. wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia przewożonych osób według istniejących wymogów i przepisów na własny koszt i ryzyko.

Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres świadczonych usług stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemków do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie w roku szkolnym 2024/2025 wg. poniższego harmonogramu:
• Dowóz 15-22 dzieci wraz z opiekunem 2 razy w tygodniu, w dniach zajęć w szkole począwszy od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.:
- Poniedziałek rano (z miejscowości położnych na terenie gminy Przemków – Lubin)
- Piątek po południu (Lubin – do miejscowości położnych na terenie gminy Przemków).
Szacunkowa liczba km na trasie: 104. (Liczba km może ulec zmianie po złożeniu nowych wniosków przez rodziców bądź opiekunów prawnych ucznia lub rezygnacji z dowozu lub ze względu na zmianę siedziby placówki szkolno - wychowawczej),

• Dowóz 1-13 uczniów wraz z opiekunem codziennie w dniach zajęć w szkole począwszy od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.

- poniedziałek po południu (Lubin – do miejscowości położnych na terenie gminy Przemków),
- wtorek – środa – czwartek (z miejscowości położnych na terenie gminy Przemków – Lubin - do miejscowości położnych na terenie gminy Przemków),
- piątek rano (z miejscowości położnych na terenie gminy Przemków – Lubin).

• Szacunkowa liczba km na trasie: 104 (Liczba km może ulec zmianie po złożeniu nowych wniosków przez rodziców bądź opiekunów prawnych ucznia lub rezygnacji z dowozu lub ze względu na zmianę siedziby placówki szkolno - wychowawczej).

• W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcję placówki jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały.

• Rano dzieci będą zabierane z wyznaczonego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą miejsca i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowożone w wyznaczone miejsce ( 6.30 – 7.10 ; 15.00-16.00 )

• Przewidywane godziny wyjazdu z Lubina: 14.00- 15.00.

• Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych.
Konkretne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie.

• Wykonawca zatrudnia we własnym zakresie osobę sprawującą opiekę nad przewożonymi uczniami. Jednocześnie zaznacza się, że osobą sprawującą opiekę nie może być kierowca.

• Zleceniodawca zastrzega sobie dowóz dzieci wyłącznie z Gminy Przemków. Nie dopuszcza się przewożenia dzieci z innych gmin bez zgody zleceniodawcy.

• Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nie znajduje się w rejestrze, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom i przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2024 poz. 560). Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do szkoły każdego dziecka. Opiekun musi być przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy.

• W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z rodzicami i wychowawcami ze Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Lubinie.

• Gmina w obecnej chwili posiada 1 zgłoszenie od rodziców dotyczące przewozu osób na wózkach inwalidzkich.

Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim.
Miejsce realizacji: trasa Gmina Przemków - Specjalistyczny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujący kryteriach:
• „Cena brutto za 1 km trasy” – C,
• „ Czas podstawienia pojazdu zastępczego” – CPPZ.
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
C =( Cena brutto za 1 km trasy najtańszej oferty : Cena brutto za 1 km trasy badanej oferty) X 100 X 60 %
- czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut - 40 pkt
- czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
- czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 60 minut - 0 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CPPZ,
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto za 1 km trasy”,
CPPZ – punkty uzyskane w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”.
4. Ocena punktowa w kryterium „cena brutto za 1 km trasy” dokonana zostanie na podstawie ceny brutto za 1 km trasy wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona wg wzoru.
5. Ocena punktowa w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” dokonana zostanie wg poniższych zasad:
Czas podstawienia autobusu zastępczego w miejsce awarii stanowi 40% kryterium wyboru.
Punkty przyznawane w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” będą liczone według następującego wzoru:
- czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego - 40 pkt,
- czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 30 minut do 60 minut od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego- 20 pkt,
- czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 60 minut od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego - 0 pkt
Brak wskazania przez Wykonawcę zakresu czasu będzie traktowane jako zaoferowanie podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny.
6. Ilość punktów wyliczona zostanie w oparciu o wzór.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia.
Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową spełni warunek jeżeli będzie wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2, 3 (jeżeli dotyczy) do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 760 ze zm.);
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ).
Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usług (wykonywanych w sposób ciągły przez co najmniej jeden rok szkolny) w zakresie przewozu dzieci/ uczniów niepełnosprawnych. Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje personelem w skład którego wchodzi minimum: 1 kierowca oraz 1 opiekun do przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych, według następujących zasad.
Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nie znajduje się w rejestrze, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom i przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2024 poz. 560) Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do szkoły każdego dziecka. Opiekun musi być przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
Zatrudnieni przez oferenta kierowcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym posiadają właściwe kwalifikacje: tj. są kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.
Oferent posiada pracownika, którzy przy realizacji zamówienia sprawować będą opiekę nad dziećmi/uczniami niepełnosprawnymi w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia. W każdym z pojazdów minimum jeden opiekun.
Opiekun musi posiadać predyspozycje do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci/uczniów niepełnosprawnych w czasie przewożenia ich na trasie punkt odbioru – placówka – punkt odbioru oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Uwaga !!!!
Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi/uczniami niepełnosprawnymi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi/uczniami niepełnosprawnymi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych na ww. trasie.
Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci/uczniów niepełniosprawnych tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.
Kierowca Wykonawcy skierowany do wykonania przedmiotowych usług posiada aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców. Kierowca i Opiekun Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP oraz udzielania pierwszej pomocy.
Kierowca i Opiekun wykonujący usługę powinni przedstawić aktualne zaświadczenia o odbytych szkoleniach, przed podpisaniem umowy.
Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5a do niniejszej SWZ.
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 pojazdem specjalistycznym przystosowanym pod względem technicznym do przewozu osób niepełnosprawnych, którym przewożone są dzieci/uczniowie, dostosowanym są do stopnia niepełnosprawności dowożonych dzieci/uczniów, w tym (w przypadku dzieci/uczniów, dla których konieczny jest transport na wózku lub zabranie wózka inwalidzkiego) spełniającym wymogi techniczne umożliwiające wjazd do wnętrza i wyjazd na zewnątrz osoby na wózku inwalidzkim tzn. samochód posiada: szyny mocujące wózki w podłodze pojazdu, komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie. Pojazd specjalistyczny, którym przewożeni będą dzieci/uczniowie niepełnosprawni posiada obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy, aktualny przegląd techniczny /odnotowany w dowodzie rejestracyjnym/.
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje dodatkowym pojazdem specjalistycznym (rezerwowym) w dobrym stanie technicznym (z aktualnym przeglądem technicznym, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NNW), posiadającym łącznie taką ilość miejsc jaka jest wymagana dla obsługi trasy( tj. co najmniej dla 22 uczniów w tym niepełnosprawnych),
Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5b do niniejszej SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wymagane podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
• oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 2) złożone według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
• wypis z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, potwierdzających zdolność występowania w obrocie gospodarczym, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,
• dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia , tj. polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
• wykaz usług (wykonywanych w sposób ciągły przez co najmniej jeden rok szkolny) w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - Załącznik nr 6;
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: odpowiedzialnych za realizacje usługi (prowadzenie pojazdów, opieka nad przewożonymi dziećmi/uczniami niepełnosprawnymi) wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z załączeniem dowodów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia ( załącznik nr 5 a)
• wykaz pojazdów, przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją dotycząca rodzaj pojazdu i nr rejestracyjnego, ilości miejsc, roku produkcji oraz formy władania pojazdem wraz z załączeniem dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych w wykazie, aktualnych badań technicznych, aktualnej polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdów, aktualnej polisy ubezpieczenia NW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) dla kierowcy i pasażerów (Załącznik nr 5b).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1,5 % wartości zamówienia.
2. Zasady wnoszenia wadium określa art. 97 ust 5, 6, 7, 8, 9, 10 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zasady zwrotu wadium określa art. 98 ust 1, 2, 3, 4, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zasady zatrzymania wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium może być wniesione w:
• pieniądzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz.299).
7. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Przemków prowadzony przez SGB-Bank S.A. Oddział w Przemkowie – nr rachunku 67 1610 0048 2000 0500 0101 0015 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy).
8. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
9. Wadium wnoszone jako gwarancja lub poręczenie, wykonawca przekazuje zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 29.7 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
11. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt 3 PZP;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
5. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowne , stanowiące załącznik nr 7 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez platformę.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”.
2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
3. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000,00 złotych, nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art.3 ustawy Pzp.
4. Zadanie jest dofinansowane ze środków własnych gminy.

5. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie – od dnia 02.09.2024r.
Zakończenie zadania – do dnia 27.06.2025r.

6. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, zawierający w szczególności:
- wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia,
- łączną cenę ofertową brutto,
- zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, czas podstawienia pojazdu zastępczego i warunków płatności,
- oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
b) oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 oraz 3 (jeżeli dotyczy) do niniejszej SWZ;
c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 - jeżeli dotyczy.
d) oświadczenie z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)
e) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) lub wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej elektronicznie kopii (cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa wystawionego w formie papierowej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej) .
f) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli;
g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu - Rotterdam - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu na jutro (piatek) z Rotterdamu do Walbrzycha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI