Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w okresie styczeń-kwiecień 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146319030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w okresie styczeń-kwiecień 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080cfaba-94d4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038035/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-080cfaba-94d4-11ee-ba3b-4e891c384685
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e- Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej "KRI", z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu).
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,418139,2023.html.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRD.271.1.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Usługi przewozowe na linii nr 1: Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka:
1) Przebieg linii komunikacyjnej (nazwa przystanku):
1. Bobrowniki Małe - Granica
2. Bobrowniki Małe
3. Rudka - Wiata
4. Rudka - Szkoła
5. Komorów - Granica
6. Komorów - Wieś
7. Komorów
8. Komorów - Wał
9. Gosławice - Granica
10. Gosławice
11. Ostrów - Kruszgeo
12. Wierzchosławice - Granica
13. Wierzchosławice - Kolonia
14. Wierzchosławice UG
15. Wierzchosławice - Kolonia
16. Wierzchosławice - Granica
17. Ostrów - Kruszgeo
18. Kępa Bogumiłowicka - Dunajcowa
19. Kępa Bogumiłowicka
Rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne.
2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 2
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 2
b) soboty:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 0
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 0
c) w niedzielę i święta:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 0
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 0
d) godziny odjazdów należy uzgodnić z Zamawiającym (rozkład jazdy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego)
3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej (długość linii komunikacyjnej 16,50 km km):
styczeń: 88 kursów, co daje 1452 wozokilometrów
luty: 84 kursy, co daje 1386 wozokilometrów
marzec: 84 kursy, co daje 1386 wozokilometrów
kwiecień: 84 kursy, co daje 1386 wozokilometrów
RAZEM: 340 kursów, co daje 5610 wozokilometrów
4) Mapa przystanków dostępna jest na stronie internetowej: https://miip.geomalopolska.pl/imap/#gpmap=gp25.
5) Rozkład jazdy musi być zawsze konsultowany z Zamawiającym. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
do 15 min: 40 pkt
do 30 min: 30 pkt
do 45 min: 20 pkt
do 60 min: 10 pkt
powyżej 60 min: 0 pkt
Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Usługi przewozowe na linii nr 2: Mikołajowice - Wierzchosławice:
1) Przebieg linii komunikacyjnej:
1. Mikołajowice
2. Mikołajowice - Kościół
3. Mikołajowice - Sklep
4. Mikołajowice - Remiza
5. Mikołajowice - Stadion
6. Sieciechowice - Kiosk
7. Sieciechowice - Figurka
8. Bogumiłowice Kościół
9. Bogumiłowice PKP
10. Wierzchosławice UG
11. Wierzchosławice Skrzyżowanie
12. Wierzchosławice Dom Ludowy
Rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne.
2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 4
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 4
b) soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 0
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 0
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 0
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 0
d) godziny odjazdów należy uzgodnić z Zamawiającym (rozkład jazdy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego)
3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej (długość linii komunikacyjnej 8,10 km km):
styczeń: 176 kursów, co daje 1425,60 wozokilometrów
luty: 168 kursów, co daje 1360,80 wozokilometrów
marzec: 168 kursów, co daje 1360,80 wozokilometrów
kwiecień: 168 kursów, co daje 1360,80 wozokilometrów
RAZEM: 680 kursów, co daje 5508 wozokilometrów
4) Mapa przystanków dostępna jest na stronie internetowej: https://miip.geomalopolska.pl/imap/#gpmap=gp25.
5) Rozkład jazdy musi być zawsze konsultowany z Zamawiającym. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
do 15 min: 40 pkt
do 30 min: 30 pkt
do 45 min: 20 pkt
do 60 min: 10 pkt
powyżej 60 min: 0 pkt
Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Dysponowanie, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu pasażerów, który posiada co najmniej 19 miejsc siedzących (z wyłączeniem kierowcy) - dla każdej z części na które Wykonawca składa ofertę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą polegać na kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy również spółek cywilnych).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Organizatorowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy które może być realizowane w pełnym okresie jej obowiązywania, w przypadku:
1) rozwiązania firmy Operatora;
2) utraty przez Operatora odpowiednich uprawnień o charakterze publicznoprawnym, niezbędnych do świadczenia przedmiotu umowy;
3) gdy Operator realizuje usługę w sposób niezgodny z niniejszą umową;
4) gdy Operator nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy;
5) nieprzekazania przez Operatora informacji o wystąpieniu zagrożenia utraty płynności finansowej lub w przypadku utraty płynności finansowej przez Operatora.
6) w przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w § 12 ust. 2, zagrożonego sankcją zapłaty kary umownej, o której mowa w §17 ust. 7.
2. Organizatorowi przysługuje prawo odstąpienia w całości lub w części od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy – w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. W przypadkach, o których mowa w pkt 1 i 2, Operator może żądać wyłącznie rekompensaty
z tytułu wykonania dotychczasowej części umowy.
4. Umowa może być rozwiązana za porozumieniem przez każdą ze stron, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia.
5. Wypowiedzenie/rozwiązanie umowy przez każdą ze stron wymaga formy pisemnej
z podaniem przyczyny jej wypowiedzenia/rozwiązania.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak