Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice –

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – II-IV kwartał 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzchosławice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-22
  • ZamawiającyGmina Wierzchosławice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00085410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – II-IV kwartał 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – II-IV kwartał 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4c7f2e-a10a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w wyznaczonym okresie 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zp@wierzchoslawice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.

2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ww. Instrukcjami.

3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na ePUAP wynosi 150 MB.

4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca powinien podać adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty elektronicznej tak, aby umożliwić Zamawiającemu prowadzenie korespondencji. W przypadku nie podania adresu ePUAP lub adresu poczty elektronicznej w ofercie, Zamawiający będzie wysyłał wiadomości na skrzynkę ePUAP z której została wysłana oferta.

6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

7. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.

8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@wierzchoslawice.pl.

9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

10. Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .odt, .pdf, lub inny ogólnodostępny i bezpłatny format danych. Pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów dopuszczalnych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dostępne są w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dostępne są w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii Mikołajowice – Wierzchosławice:
1) Przebieg linii komunikacyjnej: Mikołajowice, Mikołajowice – Kościół, Mikołajowice – Sklep, Mikołajowice – Remiza, Mikołajowice – Stadion, Sieciechowice – Kiosk, Sieciechowice – Figurka, Bogumiłowice Kościół, Bogumiłowice PKP, Wierzchosławice UG, Wierzchosławice Skrzyżowanie, Wierzchosławice Dom Ludowy (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)


2A) Dzienna liczba kursów w II kwartale 2022 r. wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 2
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 2
b) soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 0
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 0
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 0
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 0
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 7:30; 14:20
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 9:20; 15:20
• soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: nd
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: nd
• w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: nd
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: nd

2B) Dzienna liczba kursów w III-IV kwartale 2022 r. wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 3
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 3
b) soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 5
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 5
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 5
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 5
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 9:00; 16:30; 23:30
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 10:00; 17:30; 22:00
• soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 8:00; 14:00; 16:00; 19:30; 23:20
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 6:00; 9:30; 13:00; 17:30; 22:00
• w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 8:00; 14:00; 16:00; 19:30; 23:20
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 6:00; 9:30; 13:00; 17:30; 22:00

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2022 roku (długość linii komunikacyjnej 5,80 km):
kwiecień – 80
maj - 84
czerwiec – 84
lipiec – 226
sierpień – 222
wrzesień – 212
październik – 226
listopad – 220
grudzień – 226
Łączna ilość przejazdów: 1 580

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasa przebiegała przez most na rzece Dunajec w m. Ostrów:
Trasa Bobrowniki Małe – Kępa (19 przystanków, długość trasy 16,50 km, liczba przewidywanych przejazdów na poszczególny miesiąc: kwiecień – 140, maj – 144, czerwiec – 138, lipiec – 226, sierpień – 222, wrzesień – 212, październik – 226, listopad – 220, grudzień – 226; liczba przejazdów może ulec zmianie w miesiącu, w którym most na rzece Dunajec w m. Ostrów zostanie otwarty dla ruchu m.in. autobusowego, proporcjonalnie do ilości dni, w których trasa może być wykonywana, most zacznie być przejezdny prawdopodobnie w miesiącach maj/czerwiec, termin realizacji do 31.12.2022 r.). W przypadku, gdy Zamawiający będzie chciał udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a umowy zostaną zawarte z różnymi Wykonawcami, w związku z niniejszym postępowaniem, Zamawiający będzie negocjował z Wykonawcą, który ma najniższą cenę za wozokilometr wynikającą z umowy. Jeżeli Wykonawca nie będzie chciał negocjować z Zamawiającym, Zamawiający wezwie kolejnego pod względem ceny Wykonawcę. Jeśli ceny będą takie same u różnych Wykonawców lub jeżeli Zamawiający nie dojdzie do porozumienia z Wykonawcą podczas negocjacji zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z ustawą Pzp.
Art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp nie dotyczy postępowania na usługi.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: Punkty
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt
Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice – Łętowice:
1) Przebieg linii komunikacyjnej: Wierzchosławice – Ośrodek Zdrowia, Łętowice Sklep (Hitpol), Łętowice Pętla, Łętowice Szkoła, Łętowice Granica, Bogumiłowice Przed Mostem, Bogumiłowice Przed Mostem, Bogumiłowice – PKP, Wierzchosławice UG, Wierzchosławice – Skrzyżowanie, Wierzchosławice – Dom Ludowy (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne).

2) Dzienna liczba kursów w III-IV kwartale 2022 r. wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 4
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 4
b) soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 5
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 5
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 5
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 5
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 7:30; 8:00; 11:30; 13:00
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 8:30; 10:30; 14:00; 14:30
• soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 7:00; 9:30; 11:30; 15:30; 18:30
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 7:30; 10:30; 12:00; 15:00; 21:00
• w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Łętowice: 7:00; 9:30; 11:30; 15:30; 18:30
- w ramach kierunku Łętowice – Wierzchosławice: 7:30; 10:30; 12:00; 15:00; 21:00

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2022 roku (długość linii komunikacyjnej 8,40 km):
lipiec – 268
sierpień – 266
wrzesień – 256
październik – 268
listopad – 260
grudzień – 268
Łączna ilość przejazdów: 1 586

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasa przebiegała przez most na rzece Dunajec w m. Ostrów:
Trasa Bobrowniki Małe – Kępa (19 przystanków, długość trasy 16,50 km, liczba przewidywanych przejazdów na poszczególny miesiąc: kwiecień – 140, maj – 144, czerwiec – 138, lipiec – 226, sierpień – 222, wrzesień – 212, październik – 226, listopad – 220, grudzień – 226; liczba przejazdów może ulec zmianie w miesiącu, w którym most na rzece Dunajec w m. Ostrów zostanie otwarty dla ruchu m.in. autobusowego, proporcjonalnie do ilości dni, w których trasa może być wykonywana, most zacznie być przejezdny prawdopodobnie w miesiącach maj/czerwiec, termin realizacji do 31.12.2022 r.). W przypadku, gdy Zamawiający będzie chciał udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a umowy zostaną zawarte z różnymi Wykonawcami, w związku z niniejszym postępowaniem, Zamawiający będzie negocjował z Wykonawcą, który ma najniższą cenę za wozokilometr wynikającą z umowy. Jeżeli Wykonawca nie będzie chciał negocjować z Zamawiającym, Zamawiający wezwie kolejnego pod względem ceny Wykonawcę. Jeśli ceny będą takie same u różnych Wykonawców lub jeżeli Zamawiający nie dojdzie do porozumienia z Wykonawcą podczas negocjacji zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z ustawą Pzp.
Art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp nie dotyczy postępowania na usługi.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: Punkty
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt
Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice – Dwudniaki:
1) Przebieg linii komunikacyjnej: Wierzchosławice – Ośrodek Zdrowia, Wierzchosławice – Szujec SKR, Wierzchosławice – Szujec, Wierzchosławice, Wierzchosławice – Trzydniaki, Wierzchosławice Dwudniaki – Sklep, Wierzchosławice Basen, Wierzchosławice – Skrzyżowanie, Wierzchosławice
Wola I, Wierzchosławice Wola II (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne).

2) Dzienna liczba kursów w III-IV kwartale 2022 r. wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 4
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 4
b) soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 5
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 5
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 5
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 5
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 8:30; 10:30; 12:30; 13:30
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 7:30; 8:00; 11:30; 13:00
• soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 7:30; 10:30; 12:30; 15:00; 21:00
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 7:00; 11:00; 13:00; 16:00; 22:00
• w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Dwudniaki: 7:30; 10:30; 12:30; 15:00; 21:00
- w ramach kierunku Dwudniaki – Wierzchosławice: 7:00; 11:00; 13:00; 16:00; 22:00

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2022 roku (długość linii komunikacyjnej 7,50 km):
lipiec – 268
sierpień – 266
wrzesień – 256
październik – 268
listopad – 260
grudzień – 268
Łączna ilość przejazdów: 1 586

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasa przebiegała przez most na rzece Dunajec w m. Ostrów:
Trasa Bobrowniki Małe – Kępa (19 przystanków, długość trasy 16,50 km, liczba przewidywanych przejazdów na poszczególny miesiąc: kwiecień – 140, maj – 144, czerwiec – 138, lipiec – 226, sierpień – 222, wrzesień – 212, październik – 226, listopad – 220, grudzień – 226; liczba przejazdów może ulec zmianie w miesiącu, w którym most na rzece Dunajec w m. Ostrów zostanie otwarty dla ruchu m.in. autobusowego, proporcjonalnie do ilości dni, w których trasa może być wykonywana, most zacznie być przejezdny prawdopodobnie w miesiącach maj/czerwiec, termin realizacji do 31.12.2022 r.). W przypadku, gdy Zamawiający będzie chciał udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a umowy zostaną zawarte z różnymi Wykonawcami, w związku z niniejszym postępowaniem, Zamawiający będzie negocjował z Wykonawcą, który ma najniższą cenę za wozokilometr wynikającą z umowy. Jeżeli Wykonawca nie będzie chciał negocjować z Zamawiającym, Zamawiający wezwie kolejnego pod względem ceny Wykonawcę. Jeśli ceny będą takie same u różnych Wykonawców lub jeżeli Zamawiający nie dojdzie do porozumienia z Wykonawcą podczas negocjacji zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z ustawą Pzp.
Art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp nie dotyczy postępowania na usługi.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: Punkty
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt
Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Dysponowanie, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu pasażerów, który posiada co najmniej 19 miejsc siedzących (z wyłączeniem kierowcy) - dla każdej z części na które składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.

2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą polegać na kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy również spółek cywilnych).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.