Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzchosławice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wierzchosławice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775395-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775395-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Wierzchosławice: Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchosławice, krajowy numer identyfikacyjny 85166099600000, ul. ---------------  550 , 33-122  Wierzchosławice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(14)6319030, , e-mail zp@wierzchoslawice.pl, , faks +48(14)6319045.
Adres strony internetowej (URL): www.wierzchoslawice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie (osobiście, pocztą, posłańcem) na adres wskazany poniżej
Adres:
Urząd Gminy Wierzchosławice, 33-122 Wierzchosławice 550, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice
Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: Usługi przewozowe na linii Bobrowniki Małe – Mikołajowice: 1) Przebieg linii komunikacyjnej: Bobrowniki Małe – Granica; Bobrowniki Małe; Rudka – Wiata; Rudka -Szkoła; Komorów – Granica; Komorów – Wieś; Komorów; Komorów – Wał; Gosławice – Granica; Gosławice; Ostrów – Kruszgeo; Wierzchosławice – Granica; Wierzchosławice – Kolonia; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice UG; Bogumiłowice - PKP; Bogumiłowice – Kościół; Sieciechowice – Figurka; Sieciechowice – Kiosk, Mikołajowice – Stadion; Mikołajowice – Remiza; Mikołajowice – Sklep; Mikołajowice – Kościół; Mikołajowice (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne) 2) Dzienna liczba kursów wynosi: a) w dni powszednie: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 2 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 3 b) soboty: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5 c) - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5 d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług): • w dni powszednie: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 19.00; 22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 17.00; 19.00; 22.00 • soboty: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 • - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2021 roku (długość linii komunikacyjnej 18,30 km): luty - 180 marzec - 195 kwiecień - 195 maj - 210 czerwiec - 195 lipiec – 200 sierpień - 200 wrzesień - 190 październik - 205 listopad - 200 grudzień - 195 Łączna ilość przejazdów: 2165 Część II Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 1) Przebieg linii komunikacyjnej: Wierzchosławice Wola II; Wierzchosławice Wola I; Wierzchosławice -Skrzyżowanie, Wierzchosławice Basen; Wierzchosławice Dwudniaki – Sklep; Wierzchosławice – Trzydniaki; Wierzchosławice; Wierzchosławice – Szujec; Wierzchosławice – Szujec SKR; Wierzchosławice - Ośrodek Zdrowia; Łętowice Sklep (Hitpol); Łętowice Pętla; Łętowice Szkoła; Łętowice Granica; Bogumiłowice Przed Mostem; Bogumiłowice; Bogumiłowice – PKP; Wierzchosławice UG; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne) 2) Dzienna liczba kursów wynosi: a) w dni powszednie: - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 b) soboty: - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 c) - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług): • w dni powszednie: -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 8.00;9.00;13.00;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 10.00;12.00;14.00;16.00;22.30 • soboty: -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 • w niedzielę i święta -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;10.00;15.00;19.00;22.003) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2021 roku (długość linii komunikacyjnej 15,40 km): luty - 280 marzec – 310 kwiecień - 300 maj - 310 czerwiec - 300 lipiec – 310 sierpień - 310 wrzesień - 300 październik - 310 listopad - 300 grudzień - 310 Łączna ilość przejazdów: 3340 Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.02.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę/Dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowców pojazdów. 3. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania. 4. Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania. 5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a. Wykonawca w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające, że osoby wykonujące pracę zgodnie z pkt 2 będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z listą zatrudnionych osób (załącznik nr 5) b. Na każde żądanie Zamawiającego w terminie do 10 dni licząc od daty pisemnego wezwania, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 2, tj.: poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. d. W przypadku rozwiązania umowy o pracę z osobą wykonującą prace określone w pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby, niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania umowy, innej osoby spełniającej kryteria, o których mowa w pkt 2. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/Podwykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 5 b. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczaniem kary umownej w wysokości 600 PLN, za każde takie nieprzedstawienie. b. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt 5 b. SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto, zgodnie z zapisami umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu pasażerów, który posiada co najmniej 19 miejsc siedzących (z wyłączeniem kierowcy) - dla każdej z części na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w którym wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdami, których wymagania określono w pkt 6.2.2 SIWZ (załącznik nr 3) 2. Zezwolenia: Aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję - zezwolenie, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem, oświadczenia zawierającego zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany mogą dotyczyć rozkładu jazdy, osób do kontaktu, osób zaangażowanych, pojazdów, itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 08:40,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wierzchosławice, którą reprezentuje Wójt Gminy Wierzchosławice, 33-122 Wierzchosławice 550, tel. (14) 631-90-30, adres e-mail: ug@wierzchoslawice.pl; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwe jest pod adresem e-mail: iod@wierzchoslawice.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Ponadto: Zgodnie z art. 8a ust. 2 Pzp w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Zgodnie z art. 8a ust. 4 Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a Pzp w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi przewozowe na linii Bobrowniki Małe – Mikołajowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Usługi przewozowe na linii Bobrowniki Małe – Mikołajowice: 1) Przebieg linii komunikacyjnej: Bobrowniki Małe – Granica; Bobrowniki Małe; Rudka – Wiata; Rudka -Szkoła; Komorów – Granica; Komorów – Wieś; Komorów; Komorów – Wał; Gosławice – Granica; Gosławice; Ostrów – Kruszgeo; Wierzchosławice – Granica; Wierzchosławice – Kolonia; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice UG; Bogumiłowice - PKP; Bogumiłowice – Kościół; Sieciechowice – Figurka; Sieciechowice – Kiosk, Mikołajowice – Stadion; Mikołajowice – Remiza; Mikołajowice – Sklep; Mikołajowice – Kościół; Mikołajowice (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne) 2) Dzienna liczba kursów wynosi: a) w dni powszednie: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 2 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 3 b) soboty: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5 c) - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5 d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług): • w dni powszednie: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 19.00; 22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 17.00; 19.00; 22.00 • soboty: - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 • - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 - w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2021 roku (długość linii komunikacyjnej 18,30 km): luty - 180 marzec - 195 kwiecień - 195 maj - 210 czerwiec - 195 lipiec – 200 sierpień - 200 wrzesień - 190 październik - 205 listopad - 200 grudzień - 195 Łączna ilość przejazdów: 2165 Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 1) Przebieg linii komunikacyjnej: Wierzchosławice Wola II; Wierzchosławice Wola I; Wierzchosławice -Skrzyżowanie, Wierzchosławice Basen; Wierzchosławice Dwudniaki – Sklep; Wierzchosławice – Trzydniaki; Wierzchosławice; Wierzchosławice – Szujec; Wierzchosławice – Szujec SKR; Wierzchosławice - Ośrodek Zdrowia; Łętowice Sklep (Hitpol); Łętowice Pętla; Łętowice Szkoła; Łętowice Granica; Bogumiłowice Przed Mostem; Bogumiłowice; Bogumiłowice – PKP; Wierzchosławice UG; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne) 2) Dzienna liczba kursów wynosi: a) w dni powszednie: - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 b) soboty: - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 c) - w niedzielę i święta - w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5 - w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5 d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług): • w dni powszednie: -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 8.00;9.00;13.00;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 10.00;12.00;14.00;16.00;22.30 • soboty: -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;13.00;15.00;19.00;22.00 • w niedzielę i święta -w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;9.00;14.30;19.00;22.00 -w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;10.00;15.00;19.00;22.003) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2021 roku (długość linii komunikacyjnej 15,40 km): luty - 280 marzec – 310 kwiecień - 300 maj - 310 czerwiec - 300 lipiec – 310 sierpień - 310 wrzesień - 300 październik - 310 listopad - 300 grudzień - 310 Łączna ilość przejazdów: 3340 Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przerobienie dachu na wersję europejską w Hondzie Civic ufo 2008- Jabłonka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przerobienie szyberdachu na wersję europejską w Hondzie Civic ufo 2008. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI