,,Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki,,.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGóra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-19
  • Numer ogłoszenia587130-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587130-N-2019 z dnia 2019-08-19 r.

Gmina Góra: ,,Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki,,.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000, ul. ul. Mickiewicza  1 , 56-200  Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 443 644, e-mail poplawski@gora.com.pl, faks 065/543-26-58.
Adres strony internetowej (URL): www.gora.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gora.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gora.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 - sekretariat, I piętro budynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki,,.
Numer referencyjny: BZP.271.78.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na przewozach uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Góra do następujących placówek oświatowych: Cz. 1 Specjalny Ośrodek Szkolno –Wychowawczy we Wschowie, ul. T. Kościuszki 25, 67-400 Wschowa Trasa poranna: Szedziec (1 dziecko) – Góra (2 dzieci) – Witoszyce (1dziecko) – Wschowa – 33,8 km Trasa popołudniowa: Wschowa – Witoszyce (1 dziecko) – Góra (2 dzieci) – Szedziec (1 dziecko) – 34,3 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową., opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywał się będzie od poniedziałku do piątku, rano najpóźniej na godzinę 8:00, odbiór od poniedziałku do czwartku najpóźniej do godz. 14:30, natomiast w piątek do godz. 14:00. Cz. 2 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Rydzynie, Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna Trasa poranna: poniedziałek - Góra (3 dzieci) – Żarki (2 dzieci) – Czernina Dolna (2 dzieci) – Rydzyna – 30,1 km Trasa popołudniowa: poniedziałek - Rydzyna – Góra (3 dzieci) – 19,1 km Trasa poranna: wtorek – piątek - Góra (3 dzieci) – Rydzyna - 18,5 km Trasa popołudniowa : wtorek – czwartek – Rydzyna – Góra (3 dzieci) – 19,1 km Trasa popołudniowa: piątek – Rydzyna – Czernina Dolna ( 2 dzieci) – Żarki ( 2 dzieci)– Góra – 30,7 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową, opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Uczniowie z Czerniny Dolnej i Żarek od poniedziałku do piątku przebywają w internacie Ośrodka, w związku z tym przejazdy będą wykonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z organizacją roku szkolnego i realizowanym harmonogramem zajęć w Ośrodku tj. kurs rano w pierwszy dzień nauki w tygodniu oraz kurs po południu w ostatnim dniu nauki w tygodniu. W przypadku, gdy w środku tygodnia wypadają dni ustawowo wolne od zajęć lub dni świąteczne, wykonywane będą dodatkowe kursy. Natomiast przewóz uczniów z Góry będzie się odbywać od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć w Ośrodku. Cz. 3 Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „TOTUS TUUS” w Lesznie, ul. T. Rejtana 37, 64-100 Leszno Trasa poranna: Góra (1 dziecko) – Ligota (1 dziecko) – Leszno– 26,8 km Trasa popołudniowa: Leszno – Ligota ( 1 dziecko) – Góra (1 dziecko) – 27,3 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową., opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywa się od poniedziałku do piątku rano najpóźniej na godzinę 8:00, odbiór najpóźniej do godz. 14:00. Cz. 4 Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno –Wychowawczy w Lesznie, ul. Starozamkowa 14a, 64-100 Leszno. Trasa poranna: Wierzowice Wielkie (1 dziecko) – Góra (3 dzieci) – Leszno– 35,3 km Trasa popołudniowa: Leszno – Góra ( 3 dzieci) – Wierzowice Wielkie (1 dziecko) – 35,5 km Przewóz dotyczy osób do 25 roku życia. Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w stopniu umiarkowanym, głębokim i znacznym w tym z niepełnosprawnością ruchową, opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. Przewóz dzieci powinien być wykonany specjalistycznym samochodem mieszczącym wózek inwalidzki, odpowiednio przygotowanym pod względem stanu technicznego i przystosowania do osób niepełnosprawnych tj.: odpowiednie siedziska dla dzieci, foteliki, bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłoga antypoślizgowa, najazd umożliwiający wprowadzenie wózka inwalidzkiego do samochodu oraz atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim). Postanowienia wspólne dla część 1-4 Dokładny opis wymagań dla wszystkich części, na które podzielono postępowanie zawarto w załączniku 1.1. do SIWZ. Imienna lista uczniów zostanie przekazana Wykonawcy lub uwzględniona w podpisanej umowie. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Wykonawca jest obowiązany posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenia OC pojazdów uczestniczących w dowozach Wykonawca jest zobligowany do ochrony danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia usługi przewozu stanowiącej przedmiot zamówienia. Pozyskane dane osobowe mogą być wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby czynności zwiazane z przewozem dzieci ( kierowaniem pojazdem ) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wykonawca organizuje godziny wyjazdu i powrotu uwzględniające rozkład zajęć wszystkich uczniów, dojeżdżających do danej placówki oświatowej ( 1 cykl dziennie dowóz i przywóz wszystkich dzieci przypisanych zgodnie z danymi przekazanymi Wykonawcy do konkretnej placówki).

II.5) Główny kod CPV: 60180000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy, - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie do spółek cywilnych) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności za fakturę/rachunek 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Strony postanawiają, że istotne zmiany umowy mogą zostać wprowadzone w następujących okolicznościach: a) Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm. ) przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie konieczność zwiększenia wartości nominalnej zamówienia w sytuacji konieczności objęcia usługą dowozu dodatkowych uczniów, zmiany trasy. b) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku Vat. Odpowiednio: zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi jedynie adekwatnie do różnicy w stawce podatku Vat. Zmianie podlega jedynie część wynagrodzenia nie wypłacona Wykonawcy; c) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, Niniejsze może spowodować zwiększenie lub zmniejszenie maksymalnego zobowiązania nominalnego, wynikającego z umowy, d) rozszerzenie zakresu usługi o dzieci dojeżdżające z innych miejscowości z terenu Gminy Góra, niewymienionych w postępowaniu, jeżeli takowe okoliczności nastąpią w roku szkolnym. e) inne zmiany umowy, wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz zmiany prawa miejscowego lub ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zapisy umowy nieuzasadnione ekonomicznie lub niemożliwe do realizacji zostaną zastąpione nowymi, których brzmienie będzie najbardziej zbliżone do pierwotnej woli stron; f) dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności, działań lub zaniechań osób trzecich, które uniemożliwiają realizację postanowień umownych albo zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wówczas niemożliwy do zrealizowania zapis zastępuje się zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron lub wprowadza się zapisy, na które wskazuje obyczaj społeczny g) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, h) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Dokładny opis i warunki zmian zawarto w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Specjalny Ośrodek Szkolno –Wychowawczy we Wschowie, ul. T. Kościuszki 25, 67-400 Wschowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa poranna: Szedziec (1 dziecko) – Góra (2 dzieci) – Witoszyce (1dziecko) – Wschowa – 33,8 km Trasa popołudniowa: Wschowa – Witoszyce (1 dziecko) – Góra (2 dzieci) – Szedziec (1 dziecko) – 34,3 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową., opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywał się będzie od poniedziałku do piątku, rano najpóźniej na godzinę 8:00, odbiór od poniedziałku do czwartku najpóźniej do godz. 14:30, natomiast w piątek do godz. 14:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60180000-3, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatnosci faktury/rachunku 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Rydzynie, Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa poranna: poniedziałek - Góra (3 dzieci) – Żarki (2 dzieci) – Czernina Dolna (2 dzieci) – Rydzyna – 30,1 km Trasa popołudniowa: poniedziałek - Rydzyna – Góra (3 dzieci) – 19,1 km Trasa poranna: wtorek – piątek - Góra (3 dzieci) – Rydzyna - 18,5 km Trasa popołudniowa : wtorek – czwartek – Rydzyna – Góra (3 dzieci) – 19,1 km Trasa popołudniowa: piątek – Rydzyna – Czernina Dolna ( 2 dzieci) – Żarki ( 2 dzieci)– Góra – 30,7 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową, opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Uczniowie z Czerniny Dolnej i Żarek od poniedziałku do piątku przebywają w internacie Ośrodka, w związku z tym przejazdy będą wykonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z organizacją roku szkolnego i realizowanym harmonogramem zajęć w Ośrodku tj. kurs rano w pierwszy dzień nauki w tygodniu oraz kurs po południu w ostatnim dniu nauki w tygodniu. W przypadku, gdy w środku tygodnia wypadają dni ustawowo wolne od zajęć lub dni świąteczne, wykonywane będą dodatkowe kursy. Natomiast przewóz uczniów z Góry będzie się odbywać od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć w Ośrodku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60180000-3, 60013000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatnosci faktury/rachunku 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „TOTUS TUUS” w Lesznie, ul. T. Rejtana 37, 64-100 Leszno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa poranna: Góra (1 dziecko) – Ligota (1 dziecko) – Leszno– 26,8 km Trasa popołudniowa: Leszno – Ligota ( 1 dziecko) – Góra (1 dziecko) – 27,3 km Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w tym z niepełnosprawnością ruchową., opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywa się od poniedziałku do piątku rano najpóźniej na godzinę 8:00, odbiór najpóźniej do godz. 14:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60180000-3, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatnosci faktury/rachunku 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno –Wychowawczy w Lesznie, ul. Starozamkowa 14a, 64-100 Leszno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa poranna: Wierzowice Wielkie (1 dziecko) – Góra (3 dzieci) – Leszno– 35,3 km Trasa popołudniowa: Leszno – Góra ( 3 dzieci) – Wierzowice Wielkie (1 dziecko) – 35,5 km Przewóz dotyczy osób do 25 roku życia. Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna, cechującego się umiejętnością pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnymi w stopniu umiarkowanym, głębokim i znacznym w tym z niepełnosprawnością ruchową, opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. Przewóz dzieci powinien być wykonany specjalistycznym samochodem mieszczącym wózek inwalidzki, odpowiednio przygotowanym pod względem stanu technicznego i przystosowania do osób niepełnosprawnych tj.: odpowiednie siedziska dla dzieci, foteliki, bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłoga antypoślizgowa, najazd umożliwiający wprowadzenie wózka inwalidzkiego do samochodu oraz atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60180000-3, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatnosci faktury/rachunku 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI